We gaan ervoor, part III

Hi meiden,

Loreane: gelukkig ben je er nog en gaat t goed met je! Aj nog wel n bloeding, blijft dus n beetje stressvol... Maar 14 weken nu, fijn! Van harte dame!

Yosha: jeetje een versleten heup: hoe komt hij daar aan of is dat gewoon domme pech? En al 9,6 kilo; meid wat knap!!! Ik weet hoe lastig het is om na een korte pauze weer door te gaan. Super van je!

Laura: beterschap voor manlief! Ja jij kunt ziek zijn nu niet gebruiken!

Linda: morgen DE echo! Hopelijk is alles in orde en ben natuurlijk erg benieuwd wat het gaat worden bij jullie. Meisje? ;-)

Deze week NOD's van San en Els. Al n hele tijd niks gehoord van Els, hopelijk gaat t goed met je, Els!

Ik heb vandaag 2e en laatste dag van mn cursus gehad. Voelde me enorm beroerd maar na t douchen ging het wel. Injectie gehaald bij de HA en naar Eindhoven. Pff heb het gered maar me meteen ziek gemeld voor morgen, gelukkig konden de geplande gesprekken verzet worden. Voelt goed: vanavond lekker niks, morgen niks en morgenavond voetreflex. Even bijkomen....

Ik ga mn mail even checken, tot laters!

Groetjes Janneke

He dames

Geen goed ( of minder goed nieuws) weet niet meer wat ik wel voel of niet dus probeer er maar niet te veel over na te denken. Het wordt vanzelf volgende week. Ik ben wel erg chag dus als ik daar op af moet gaan.....

De nieuwe gordijen voor achter zijn binnen ben helemaal blij..hebben we iets minder inkijk. Hopelijk lukt het ze morgen op te halen,

Yosha: goed hoor bijna 10 kg kwijt. Echt top. Hopelijk goed nieuws voor je man.

Laura al nerveus voor vrijdag? Ik vind het van je organisatie wel stoer dat 7 mensen op assesment laten gaan. Is toch behoorlijk kostbaar. Het is een leuke ervaring en je komt weer een hoop van je zelf te weten.

Goed dat alle echo's weer goed waren. Loreane leuk dat je weer aanhaakt.

Groetjes San

Lieve meiden,

hier ook weer een berichtje van mij.

Ik heb vandaag de 16-weken echo gehad. Alles zag er goed uit! Maag,
blaas, buik, rug, handen, voeten, voldoende botjes in de armen. De
nieren waren bijna niet te zien en dat schijnt ook te moeten, dus dat
is fijn. Ook de navelstreng had netjes 3 vaten, soms zijn het er maar 2
en dan heb je weer extra kans op een nierafwijking..

Ze kon alleen het lipje niet goed zien, omdat uk bleef bewegen. Maar
goed dat komt over 3 weken wel en mocht het lipje niet goed zijn, dan
liever dat dan mijn kind verliezen, het staat echt niet in
verhouding... maar goed dat weten we over 3 weken.

Janneke, goed dat je lekker thuis blijft meid. Jij bent nu heel belangrijk!!

Roos, fijn dat je een goed kloppend hartje gehoord hebt, dat stelt weer gerust!

Marijke, jij ook een kloppend hartje gehoord. Dat heb ik nu ook pas 1x gehoord, ik zie het telkens wel!
En over gewicht gesproken, ik ben gewoon nog niets aangekomen. Ben eerst nl zo'n 2,5 kilo afgevallen en schommel nu rond mijn begingewicht. Vorige week zat ik er precies op, maar deze week weer 0,5 eronder. Tegenwoordig snoep ik echt behoorlijk, dus mijn lichaam zal het wel op een andere manier verbruiken. Ik heb ook zo'n trek in vet, jus en mayo en chocola en dropjes/snoepjes. Heel slecht maar heerlijk!!

LInda, leuke kast zeg! Jij van de week je echo, spannend hoor, hopelijk heb je goed nieuws!

Yoshua, wow zeg al bijna 10 kilo kwijt, terwijl je toch wat smokkelt. Dat gaat wel lekker snel zeg!
fijn dat het druk is op je werk, even minder tijd om te piekeren over kwalen. Het zou super zijn als het nu raak is, na zo'n maand druk te zijn geweest met allemaal andere belangrijke zaken!

liefs
Patricia mama van Bas*

Goeiemorgen allemaal!!!

Janneke goed dat je thuis blijft hoor!!!! Heel belangrijk nu om aan jezelf te denken!!
Vooral als je je zo beroerd voelt na zo'n dag als gister!!
Ga lekker uitrusten vandaag!!

Pat fijn meid dat je echo goed was!!
En ook alweer 16 weken!! al gaat het misschien voor jou allemaal niet zo snel, kan ikme ook goed voorstellen!

Yoaha wow he al 10 kilo!!!! Vind het echt supergoed van je hoor!!!!!
neem mn petje ervoor af!!!

San bij jou dus weer een weekje spannend afwachten!!
Leuk je gordijnen ophalen, altijd leuk zulke dingen!! Kan ik ook helemaal blij van worden!!

Ik ben vandaag extra dagje vrij om te leren, vor t examen dus ga er maar ens aan beginnen. We kregen gister een tussentijdse toets terug van anatomie, en had m goed gemakt, telt niet mee maar wel lekker dat je weet dat je op de goede weg zit!!
En die studie geeft me lichamelijk wel veel rust! das wel lekker!! Zit alle dagen op de bank of aan de eethoek zo'n beetje haha....
Morgen ook vrij en dan vrijdag werken.
T weekend vieren we sinterklaas, o mag ik trouwens weleens aan de gedichten gaan beginnen zit ik me te bedenken, gelukkig doen we niet aan suprises!!
Hoe is het bij jullie met de sinterklaas in huis??

Nou meiden fijne dag allemaal en tot laters!!
Groetjes, marieke

Hi meiden,

San: Hmmm misschien duren de dagen toch beetje lang voor je? Je hebt hoop zo te lezen en das mooi. Beter iets dan niets mid! Maar snap ook dat je jezelf niet gek wil laten maken! NOD is as vrijdag toch al? Ik duim voor je meid!

Patricia: wat fijn meid dat jullie echo weer goed was! Nog even geduld voor de 20 weken echo, spannend voor jullie...

Wow nog niks aangekomen... Voel me onderhand wel n beetje kamerolifantje vergeleken met alle zwangeren die ik "spreek" op de forums. Ik ben al ongeveer 10 kilo aangekomen. Dus Yosha: wat jij eraf hebt gekregen, heb ik erbij! Weet dat t niet altijd iets zegt maar toch. Ben wel enigzins blij dat mn gezicht, nek, amen en benen nog redelijk in shape zijn gebleven en dat het vooral mn buik, borsten en billen is die voller zijn geworden. Maar goed mag niet klagen, als het maar niet de ongezonde kant op gaat!

Marieke: dat examen gaat jou zeker lukken dat lees ik door de regels door. Je voelt je volgens mij ook helemaal toppie, heerlijk voor je meid! Is je dystrofie nu minder tijdens je zwangerschap? Kan me herinneren dat je dat een keer hebt verteld, dat kans is dat je er minder last van zou kunnen hebben als je zwanger zou raken. Hoop t voor je meid!

Vandaag idd ziek thuis. Mn Arnica-prikje gehaald om 8uur en om 9uur mn bedje weer ingedoken met tijdschrift en muziekje aan. vandaag lekker ontspannen en denk niet dat ik morgen al ga werken. Staat een cursus gepland voor een hele dag, zie ik sowieso niet zitten! De doktersassistente begon er vanmorgen al over of het misschien verstandig voor me is als ik nu al iets minder ga werken. Ik denk nog niet nodig maar heb nu signalen genoeg gekregen dat ik t rustiger aan moet doen en eerst even uit moet zieken. Het bedrijf draait nog steeds zonder mij dus het kan echt wel! ;-) En dan agendavulling gaan schrappen, lastiggg. Maar goed ik heb dr alles voor over en wil niet noodgedwongen teruggefloten orden!

Zo dat was een heel verhaal....

Weet iemand al hoe t met El is of klopt het dat we al n tijdje niks van haar hebben gehoord?

Groetjes,
Janneke

Hi hi,

wat n rust hier! Stilte voor de storm?

Linda: vandaag DE echo!! Spannend meid, ik duim voor jullie... Nog 4 uurtjes en dan is het zover. Hopelijk is alles goed en dan het geslach: spannend!

Laura: je ei is in zicht! Maar goed dat wist je waarschijnlijk zelf ook al. ;-)

Een vriendinnetje van me is gisteravond bevallen van een zoontje, hij heet Bram (gelukkig niet een van onze namen hihi). Leuk voor dr! Alles is goed gegaan. Fijn! En nog wel geboren op de dag dat een van haar beste vriendinnen jarig is!

Vandaag weer dagje thuis. Gaat al stuk beter met me maar nog niet toppie. Misschien dat ik morgen ga werken en anders maandag. Kzie het wel, wil wel weer mee kunnen draaien als ik weer begin. Ga zo weer ff lekker liggen denk ik. Ofzo...
Morgenvroeg heb ik sowieso een afspraak bij mijn eigen gyn, geen idee wat we dan gaan doen maar goed, wel even fijn.

Groetjes en een fijne dag!

Janneke

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
9/12 echo
11/12 vk
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
?
31
Ommen
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u (20 w)
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Goeiemorgen!!

Tis rustig hier!!!
Janneke hoe gaat het nu???
Nog lekker thuis vandaag??

Met mij gaat het wel goed, maar moet ik wel rustig aan doen hoor, ben snel moe en heb snel bij te veel doen bandenpijn, maar zoals ik gister al zei, door de studie zit ik veel thuis op mn kont zeg maar dus dat scheelt veel!!
En s avonds lig ik vroeg in bed, eigenlijk nooit na half 10 dan gaat het lampje uit zeg maar....
En over mn dystrofie inderdaad mag niet klagen, nu heb ik na een lange schooldag met veel lopen op de stations niet echt veel meer pijn, dat was anders wel anders geweest denk ik....Maar heerlijk dus...

Laura morgen je assetment!! Spannend!!!
heel veel succes ermee!!!

Gisteravond ben ik even met de sinterklaasgedichten bezig geweest, het wilde niet zo vlotten, heb ik meestal weing last van, dus ook maar aan de kant gegooid ga ik vanavond wel weer mee verder!!

En nu jaja weer leren haha

groetjes, marieke

Ik zal ook even mij afspraak bij de vk er weer inzetten.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit