We gaan ervoor, part III

Hey meiden,

Idd nog een paar uurtjes.....................
Onze beeb is gisteravond heel druk geweest. Schoppen/buitelen etc...........Het kan nu nog, nu is er nog ruimte.

Janneke en Marieke: rustig aan doen hoor!!!
Ik voel me een stuk beter. Heb energie en nauwelijks klachten. Ik ben gisteravond bij mijn studiegenootje geweest. Ze heeft mijn bekken gecontroleerd en mijn linker bekkenhelft zit vast. Is weer eens wat anders dan instabiel. Ik zal mijn werkgever, is manueel therapeut, ff vragen. Ik wil geen functionele klachten krijgen straks.

Ik breng Niek straks naar zijn pake en beppe. Kan hij daar zijn middagslaapje doen terwijl wij naar de beeb gaan kijken. Jullie horen vanmiddag/avond van me.

Grtz Linda

Linda spannend he!!!
Veel plezier ermee.
Goed teken dat je m goed voelt!!!
Ik ben ook altijd blij als ik het rgeelmatig voel, maar er zit echt wel verschil in per dag?/ herkenbaar?? soms denk ik kom maar op!! haha
Handig dat je je colega kan vragen om naar je bekken te kijken....
Ik heb beetje geluk dat ik voor de dysstrofie bij de fysio loop die benahdelt nu ook mn bekken.
En daardoor blijven de klachten nu minimaal...

Kom je ons vanmiddag vertellen hoe het was???
Ik kom wel een paar keer spieken!!

Groetjes!!

Lieve, lieve meiden,

De echo was prachtig................................ helemaal verliefd op onze dochter!!!!!!!!!!!!!!! Geen twijfel mogelijk...........................Heel druk, bewegelijk, pittig..................hahahaa........
Dat wist ik al.
De placenta ligt voor. Theoretisch zou ik minder moeten voelen, maar deze tante is erg fel........................
Zooooooooooooo mooi, een half uur naar je beeb kijken. Heerlijk.
Kom strax nog ff bij jullie terug ladies....................

Liefs Linda
De banner blijft dus roze..............
Grtz Linda

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
9/12 echo
11/12 vk
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/11 vk
31
Ommen
9 tot 13/02 vlieland
verlof start 05/02

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Linda, heerlijk dat je zo van je echo genoten hebt, en dat je voorgevoel juist was. Helemaal perfect zo, eerst een jongen en nu een meisje. Heeft ze later een grote broer die over haar waakt. Heb je nog mooie echo fotos meegekregen? Hebben jullie al een naam gekozen?

Janneke & Marieke: even rustig aan dus voor jullie momenteel. Daar zou ik me ook helemaal niet schuldig over voelen hoor, jullie beeb is de prioriteit.

Hier gaat het goed: vanavond moet ik nog alle sintkados inpakken, ik heb wel een goed gevulde zak voor ze! Vandaag nog even met mijn moeder naar de winkels geweest, aangewezen wat ze graag wilden en mijn moeder rekende het dan af terwijl ik met de jongste ergens anders keek. Ik heb het allemaal goed het huis in kunnen smokkelen. Dus dat wordt een heerlijk pakjesavondje morgen, ik verheug me erop die gezichtjes te zien als ze de pakjes openen!

Ik weet even niet meer waar ik nog meer op wilde reageren, sorry! Iedereen alvast een fijne sinterklaas toegewenst!

Marijke
15w5d

Hey marijke,

Ja heerlijk he. Jij nog ff wachten............Wil je het ook weten???
En ja we hebben al een naam.............die blijft geheim.......hahahaha
Ook wij zijn klaar voor Sinterklaas. We vieren het zondag met mijn schoonouders en schoonzusje + fam. Wel gezellig.
Veel plezier morgenavond!!

Grtz Linda

Linda super joh dat alles goed is!!!
wat vliegt zo'n half uur voorbij he?? van te voren dacht wat lang, nou het was zo klaar jammer dacht ik toen...
En een meisje geweldig!! Ook dat je voorgevoel juist was!!! Net als bij janneke, die had ook zo'n juist voor gevoel!!!
heerlijk joh!!!!
Geniet ervan!!!

dat wordt dus gezellig morgen marijke!!!
Alvast veel plezier!!!! Maar zo te horen gaat dat wel lukken.
Ik vind inpakken van te voren óok zo'n  feest!!! Gewoon de voorpret!!!

Ik ga m'n gedicht maar eens proberen af te maken!! Moet toch een keer lukken!! hihi!!

Groetjes, marieke

Hey meiden,

Linda, jaaaaa, een meisje!! Dan hebben jullie er straks van allebei 1! Leuk!!!!
Begrijpt Niek dat er over een tijdje een baby komt, een zusje voor hem??

Marijke, haha, geweldig dat je kids dan niks door hebben terwijl je bijna onder hun neus de kadootjes regelt....
Mooi dat alles klaar is. Hoef je daar niet meer over in de stress te zitten.
En ze krijgen wat ze graag willen dus, helemaal leuk!! Kan me voorstellen dat je je verheugt op de gezichtjes morgen!!

Janneke en Marieke, rustig aan hoor dames, die beeb is nu belangrijker dan werk!
En niemand is onmisbaar op het werk  (al denken en hopen we  van wel ;-)))

Hier toch flinke zenuwen voor morgen hoor. Ben aan het oefenen geweest met capaciteitentesten. Pfffff vooral die cijferreeksen....
Nog even gebeld met een collega die het vandaag had. Het was hem meegevallen. Er was bij hem universitair plus niveau uitgekomen. Zie hem wel als intelligenter dan mij haha, dus zal bij mij wel lager uitvallen. Al heb ik wel universitaire studie afgerond, functioneer al jaren op HBO niveau.

Nou meiden, ik ga nog ff relaxen en dan op tijd naar bed!!

Fijne sinterklaas voor degenen die het vieren (wij niet)!

Grtzzzz Laura

Terug
Bovenaan