We gaan ervoor, part III

Hallo,

Ben ik weer....
Alles was oké bij de vk. Ze vond mijn buik bescheiden en zeker voor een tweede. Mooi, dan zal ik deze keer ook niet zo dik worden.
Ik heb nog gevraagd of ik óók van de vaginale douches mocht nemen, maar nee, ze zei dat het er dan alleen maar erger op zou worden.... Helaas, Janneke, jij mocht het wél hè. Maar jij hebt dan alleen maar die afscheiding....
Fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt, dus veel vruchtwater? Je hebt écht al een beste buik. Hoe lang ben je dan eigenlijk?

Hiltje, ik heb óók een paard, ik mag nu even niet rijden na mijn bloeding. Hij is nu al 16 jaar, we hebben hem al 11 jaar. Hij heeft een fikse peesblessure gehad en hij was er in februari stokkreupel van, na een heeeeeel langzame, vervelende revalidatie is hij nu weer redelijk opgeknapt. Mijn zus en een bijrijder, rijden er nu weer op, wel kalm aan, maar hij is nu super vrolijk en bijna niet te rijden! Hij is erg veranderd. Van een beetje flegmatiek (totdat hij warm was gedraaid.....) naar niet te houden. Het is nog wel een zorgenkindje en ik voel elke dag nog aan zijn been of het niet dik of warm is, officieel mag hij nóg niet naar buiten, maar we doen het inmiddels wél, werd zooo zielig, we hebben het steeds opgebouwd, van een half uur op een stukje van 5 bij 5, naar een paar uur op een groter stuk.
Heb je nog gereden, dat was je van plan?

Linda, lukt het uitmesten etc nog zelf? Nog even en dan mag Niek óók naar de peuterspeelzaal. Julia vindt het geweldig.Slaapt Niek graag in de auto? Julia doet het niet. Gister reden we rond 20 uur weg bij familie, het was wat uitgelopen, we moesten 1 1/2 uur rijden, maar ze viel mooi niet in slaap. Lastig is dat af en toe....

Ik weet niet meer op wie ik nog neer wilde reageren.

gr Roos

sorry, ik lees nog wat terug en ik zie al de antwoorden. Janneke, jouw lengtestond er al bij, ach, ik vind je niet   extreem dik, hoor, ik hoop dat je er in ieder geval geen erge rugklachten van krijgt. Maar wat een moiie echo, zo duidelijk, wauw!
En Linda, je doet de paarden dus nog zelf. Ik mest dus wel uit, niet de grote schoonmaak. Snapt Niek al een beetje dat er een zusje aan komt?
Julia ergens wel. Laatst zei ik dat een moeder van de peuterspeelzaal een dikke buik had en dat er een baby in zat. Mama ook, zei ze. soms tilt ze mijn shirt op een aait ze de buik. Maar soms springt ze er hard op als ik op de bank lig, tja, het blijft lastig....

Gr Roos

Wat fijn Janneke, dat het geen suiker is. Je hebt inderdaad een flinke buik. Lekker, toch? Zolang er niets aan de hand is, vind ik dat wel mooi.
Ik heb twee weken geleden ook een bestelling geplaatst bij die alcoholvrij site, omdat je daar al eens eerder over had geschreven. Levering zou 2 - 3 werkdagen duren..... Nog steeds niets binnen. Midden vorige week een mailtje gestuurd waar alles blijft. Daar kreeg ik pas vandaag antwoord op.
Kennelijk is er bij hen logistiek iets veranderd waardoor er een vertraging was opgetreden. Vandaag zou het daar worden opgehaald en dan zou ik het over 2 a 3 dagen moeten ontvangen. Ben benieuwd.
Ik ben over de service tot dusverre niet echt te spreken (erg late levering / niets laten horen / erg late reactie op mail), maar ik mis m'n drankjes en m'n wijntjes zo. Als dit een goed alternatief blijkt te zijn, dan denk ik toch dat ik weer wat besteld.
Heb nog geen wijn besteld, omdat ik dacht dat je die alleen per doos van 6 flessen tegelijk kon bestellen. Beetje veel voor een drank waarvan ik nog helemaal niet weet of ik 'm lekker vind. Later pas zag ik dat ze ook proefpakketten hebben. Volgende keer misschien. Nu heb ik de apfelcorn besteld (Manzana verde) en een likeur (Avellana). Ben benieuwd.

Miep
17w5d

Hi ladies,
vanmorgen terug gekomen uit een zeer zonnig Kaapstad! Heb het nu hier alleen maar koud!  Het was echt helemaal geweldig! Helaas vliegt mijn bruin er in deze kou razendsnel af! Ben helaas daar ongi geworden. Ik snap er helemaal niets van! Twee keer gelijk zwanger en nu al maanden helemaal niets! Ben ook met die ovulatietesten begonnen (nu 2 cycli) en dat werkt prima; het levert alleen niets op qua babies! Balen! Heb woensdag weer een afspraak bij de gyn om een en ander uit te zoeken. Hoop dat ze iets vinden dat héél makkelijk op te lossen is en dat ik volgende maand zwanger ben! Duimen dus maar weer!
Heb nu bijna niets gelezen van jullie allemaal; wel even de foto van Jannie bekeken! Ziet er super uit!!! Prachtig zwanger!! ;-)
Ga zo 'even' een week of 6 terug lezen! Tot gauw, groeten, Yvette

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
13/12
27/12
2e
1
-
25
Frl
-

Phoeby
17/9
22/12
5/1
4e
1
-
33
Flevo
-

Yosha
28/7
23/12
6/1
6e
1
-
32
H'sum
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
5e
1
17/12
32
Z-H
-

Laura
10/6
30/12
9/1
8e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

29/12  gyn
15/1 vk
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
2/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
-
28
N-Br
-

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
24/12
32
N-Br
29/12-5/1 & 13-21/1

Hey meiden,

Yf, welkom terug!!! Super dat je zo bruin bent geworden, jammer dat het hier dan zo snel weer weg is. Zonnebankje dan maar ;-)))
Succes met alles terug lezen, ja er is weer genoeg gebeurd! Ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden. Ik ook dus! Ben er vreselijk klaar mee maar we hebben het niet voor het uitkiezen hè.
Hoop dat je woensdag wat wijzer wordt! Ik heb hier met manlief afgesproken dat we nog 1x proberen en dat we daarna ook naar huisarts gaan voor doorverwijzing.
Wil dan ook aankomende maand weer ovu-testen gebruiken, gewoon om te kunnen laten zien hoe en wat.

Ja dames, wat dacht ik nou, dat de ongi niet door zou zetten zeker!! Weet wel dat ik dit liever heb (te vroeg ongi worden) dan te laat en dan die onzekerheid. Dus schema maar weer aangepast. De volgende keer is mijn uitgerekende datum voorbij, misschien dat dat scheelt al is het alleen maar in mijn hoofd!

@Janneke: wat fijn dat het geen suiker is zeg!! Je kereltje heeft lekker wat speelruimte daarbinnen en ze zien in ieder geval niet over het hoofd dat je zwanger bent!
Wat een verschil met mijn schoonzusje, die is nu 21/22 weken zwanger van de 2e en heeft nog steeds haar spijkerbroeken aan (geloof wel met elastiekje om knoop haha). Nu moet die er ook niet teveel van hebben (van het zwanger zijn), heeft ook altijd fleecetruien er over heen. We zijn echt tegenovergesteld haha, ik zou er juist mee te koop lopen haha!!

Weet zo even niet meer waar ik op wilde reageren, tot later!

Laura

Janneke, fijn dat het allemaal goed is. Ik dacht snel even kijken.

Ik ben me rot geschrokken werd vannacht wakker van nogal heftige buikpijn. Niet normaal zo'n pijn. helemaal in een dip dus; de vorige keer heb ik ook zo'n buikpijn gehad....voor het misging.

Ik heb de gyn niet meer gebeld de vorige keer kon ze ook niks zeggen. Gelukkig nog geen bloed gezien en vandaag overdag alles rustig. Ik probeer mezelf nu maar gerust te stellen dat het mijn darmen waren maar echt gerust ben ik er eerlijk gezegd niet op.
Gelukkig heb ik volgende week de echo al staan.

MVM mevrouw belde op die bel ik volgende week op na de gyn. had er nu geen trek meer in.

Liefs San.

Hi miden:

San: kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent met die buikpijn. Nog even volhouden en dan heb je je echo. Hou je taai!

Roos: ik heb idd alleen veel afscheiding maar gebruik ook echt alleen de vaginale douche zelf, dus niet de vloeistof want dat tast je zuurgraad aan. Spoel dus alleen met water en volgens het zkh kon dat nooit kwaad. Zodra ik maar geen middeltjes gebruik.

Yf: welkom terug meid! Balen van je ongi, hopelijk is het bij jullie nu wel snel weer raak.
Lekker dat je zo goed bijgekomen bent!

Miep: wat irritant van je bestelling.... Ik had mn doos echt na 2 dagen binnen maar hopelijk heb je het snel binnen.

Wb bestellingen: ik heb voor 200 euro spullen besteld bij Maud Design.com. Lees ik na betalen en bestellen dat ze niet te vertrouwen is.... Heb vrijdag een mail gekregen dat mn bestelling onderweg is, maar tot nu toe niks. Keep my fingers crossed.... Geloof dat het wel goed komt maar je weet nooit!

Dames, ik ga zo yoga-en, tot snel!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan