We gaan ervoor, part III

Oh ja meiden, hou maar op over de leeftijd! Ik word in april al 34! Tuurlijk weet ik best dat er meiden zijn die nog wel wat ouder zijn met de zwangerschap van hun 1e kind. Maar goed, van mij mag het nu gewoon komen!!!

Nou ik heb deze keer ook weer een vage ongi hoor. Zondag is het wat begonnen, maar nu heb ik de indruk dat het weer over is. Al zou het me niet verbazen als het in de loop van morgen dan weer begint. Heb nog steeds een opgezette buik, zoals altijd bij mijn ongi. Bah wat een gedoe!!

Hey meiden,

Hier gaat alles naar wens, rustig en kalm.
Manlief en ik zijn enorm onder de indruk van patricia haar vlindersite...

@Laura: jeetje meis wat spannend weer.............tussen hoop en vrees. Oooooooooh ik hoop het toch zo voor je!!!!! Lekker zeg een weekje wintersport!!! En er ligt genoeg sneeuw.

@san: gelukkig voel jjij je beter na die enorme buikpijn. Wat kan het geweest zijn?? Het blijft mega spannend. Gelukkig is alles nu rustig.

@ yvonne: dat je zo lang kunt wachten met je echo!!! Straks een prachtig nieuwjaarskado hoop ik voor je!      

@  Yvette: heey, welkom terug uit Kaapstad. Je hebt het vast en zeker heerlijk gehad. Prachtig weer.........Balen zeg dat je weer ongi bent geworden.

@ Roos: Julia snapt het dus al een beetje? Niek zegt dat memmie een baby in haar buik heeft, maar hij snapt volgens mij niet wat en hoe............ Vorige week belde de peuterspeelzaal. Niek mag er half januari voor het eerst naar toe. We zijn reuze benieuwd.

@ janneke: wat een heerlijk neiuws zeg dat alles goed is met je beeb!!!!!!!!!!!!!!! Wat een opluchting. Nu kun je fijne feestdagen vieren. Je spullen komen binnenkort ook las ik. Leuk hoor.
Ik ben vanmorgen bij mijn collega op kraamvisite geweest om een kraammand af te geven van alle collega's. Ze heeft een dochter gekregen...........sooooooooo CUTE. Met moeders ging het fysiek ff niet zo goed. Ze kon amper lopen. Brrrrrrrr.............
Afwachten hoe met ons zal vergaan over een paar maanden.

Ik ga zo mijn bedje opzoeken. Ik heb nog een paar tijdschriften.
Tot snel meiden!

Groetjes Linda

Lieve Dames,

Het spijt me maar er gebeurd zoveel om me heen,
dat ik gewoon geen tijd meer heb, ik heb amper nog tijd voor mezelf
Ik lees jullie verhalen om even te kijken wat er is gebeurd, maar krijg
het niet voor elkaar om te reageren, ik heb teveel aan mijn hoofd.
Deze week zou het grafsteentje van willem* binnen zijn, en voor de kerst
zou het geplaatst worden. Voor degene van wie ik het mail adres heb,
stuur ik wel een foto als jullie het goed vinden.
Dit jaar ga ik het gewoon niet redden, maar ik hoop dat ik volgend jaar
vermoedelijk eind jan. weer bij jullie mag "kletsen" want het heeft mij
zoveel goed gedaan, om met jullie er over te hebben, over alles,
engeltjes, maar ook   over de weg naar het nieuwe wonder, de blijdschap
als iemand zwanger is.

Ik bedank jullie allemaal,
en hoop dat ik volgendjaar weer mag mee kletsen op dit forum,
(stiekem lees ik wel een beetje mee)

Alvast aan iedereen een hele fijne kerst en gelukkig nieuwjaar,
dat de zwangere onderons een mooi gezond wondertje in jullie armen
krijgen, en de niet zwangere snel een wonder mogen ontvangen.

liefs els.

Hey Els,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zo druk hebt in je hoofd dat je de puf niet vindt om te reageren. Geeft ook helemaal niets hoor. Gewoon weer lekker terug komen wanneer je er wel aan toe bent. Hier ben je altijd welkom.

Nou, ik heb gisteren dan toch mijn pakketje van alcoholvrij ontvangen. Ik had geen wijn besteld, omdat ik dacht dat je die alleen in dozen van 6 flessen tegelijk kon bestellen, ik had niet gezien dat er ook proefpakketten zijn. De twee dranken die ik nu heb (een soort van apfelcorn en een notendrankje) vind ik niet echt geweldig. De notendrank is gewoon mijn smaak niet en de 'apfelcorn' lijkt voornamelijk gewoon op appelsap. Alleen dan wel dure appelsap.
Janneke, jij hebt de wijn gehad en vond die wel lekker, he? Welke wijn heb je gehad? En heeft dat echt iets weg van wijn, of is het toch meer gewoon vruchtensap?
Ben erg benieuwd. Ik wil het liefste zo snel mogelijk nog een pakket bestellen in de hoop dat het er nog is voor de kerst, maar ik wil graag eerst van jou horen wat je er precies van vond, omdat jij er geloof ik als enige (?) ervaring mee hebt. Ben heel benieuwd.

Nou, ik zit vandaag op 18 weken. Als je eenmaal die 12 weken voorbij bent, dan gaat het ineens veel sneller. Zo ging dat bij mij tenminste wel. Komende vrijdag weer naar het hartje luisteren. Dat blijft toch spannend.

Miep
18w

Goedemorgen dames,

wat was t forum raar gister! Alle berichtjes waren tot 19 november, apart hoor!

Hier alles goed maar erg druk met werken op mn werk en in de salon. Nog even bikkelen en dan is het 2009, dan is het rustiger in mn agenda & hoofd.
Doe trouw mn oefeningen van de fysio en probeer op tijd mn bedje in te gaan. Ben eindelijk weer eens in een goed boek bezig en dan val ik toch wat lekkerder in slaap.

Yvonne: geen echo op 31 december? Spannend is het allemaal he.... Nu kun je in ieder geval naar je echo van 15 januari toeleven. Inwendige echo's: heb er al tientallen gehad en krijg ze nog steeds en tis ook niet mn hobby maar ben dr inmiddels aan gewend. Maar je moet doen wara jij je prettig bij voelt natuurlijk! Blijf vertrouwen hebben ook al is dat best lastig! En die moeheid, das al een heeeeeeeele herkenbare kwaal op zich hoor! je hoeft niet enorm misselijk te zijn.
Massage is inderdaad alleen maar goed alleen is het idd wel handig t erbij te vermelden aangezien je bepaalde drukpunten moet vermijden bij n zwangerschap. Maar massage kan erg ontspannen werken, vooral in de zwangerschap!

Yosha: goed dat jullie op tijd begonnen zijn met klussen, wie weet wie weet!

Laura: cool dat jullie toch nog op wintersport gaan! Welke plaats gaan jullie? En dan Pasen daar, dat moet toch geluk brengen?! En wat n vage ongi weer... Je schrijft alles op toch?

Linda: wat n lieve woorden aan Patricia! Kraambezoek: ik ga in januari naar mn vriendin die heeft n zoontje gekregen,. Ben ZO benieuwd!

San: apart hoor die buikkrampen... Nog even en dan heb je je echo meid.

Els: sterkte meid hopelijk wordt het steentje geplaatst van Willem*! En hopelijk ben ook jij snel zwanger. Neem de tijd en als je weinig tijd hebt om te reageren hier, is niet erg!

We hebben dus nog steeds niet onze bestelling binnen gekregen van Maud design. 200 euro naar de maan? Ik hoop van niet! Ik heb besloten vandaag af te wachten en als ik niks binnen heb ga ik haar bellen. Ergste is nog dat ik de spullen (accessoires babykamer) ZOO graag wil! Hoop dat mn gevoel (en de verhalen op internet) me voor de gek houdt...

Ben nog steeds erg opgelucht dat ik geen suiker heb, poeweej.... De 29e weer naar de gyn   maar wordt toch goed in de gaatjes gehouden. Heb nu een drukverband om mn pols want die is nu overbelast doordat ik mn polsen meer gebruik om mezelf op te trekken en mn rug te ontlasten, word echt een kneusje!
Verder helpt mn vaginale douche (met alleen water dus) erg goed, heb stukken minder last van geurtjes en afscheiding, fijn fijn!

Fijne dag dames, ik ga eens wat werk verzetten..

Groetjes Janneke

Hi Miep,

Ik heb de Vini Vici sparkling white en de Vini Vici sparkling rosé besteld, staan bij de 'mousserende wijnen'. Erg feestelijk en als je van pro secco of sjampoepel houdt, dan is het echt heerlijk!
Linda heeft de rode wijn volgens mij besteld maar geen idee hoe die smaakt...
Succes met bestellen!

Groetjes Janneke

hi

Els, sterkte met alles, fijne "rustgevende" dagen en als je zover bent lezen we het!

ik loop bij de fysio (schouder / rug) ik heb weinig zin om het daar te melden. Zitten in dat gebied ook schadelijke  druk punten?Moet nog wat in elkaar knutselen voor de kerstlunch op het werk maar wil het liefst naar bed....gaaaaaaaaaaaaaaaap

Liefs San
ps laura hoe is t nu? Nog doorgezet?

Hey Miep en Janneke,

Vandaag kwam ik thuis en kon zo aan tafel schuiven en wat was er binnen gekomen............1 doos met 6 flessen rode wijn. Ik direct een wijnglas inschenken........ Mijn schoonouders hebben vandaag bij ons opgepast dus mijn schoonmoeder zegt: "wat doe jij nu"???..............hahahaha.........wijn drinken??? Jaaaaaaah riep ik triomfantelijk: "heb ik wel verdiend"!   Een raar gezicht......dus riep ik: "alcoholvrije wijn"!!!!!
Gefopt.........
En hij is best lekker. Hij smaakt zeker niet naar druivesap/vruchtensap en heeft een echte wijn smaak. Dus ladies!
Miep: ik heb ze zondagavond besteld en nu in huis.
De rose lijkt me ook heerlijk...........vooral straks als de beeb er is en ik borstvoeding geef (hopelijk lukt dat deze keer wel)..........kijk er nu al naar uit.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan