We gaan ervoor, part III

Hallo dames,

@Roos: beterschap met Julia! Het is zo erg he als ze ziek zijn. Hier is het ook flink raak met ziekte. Beide meisjes hebben het deze maand al twee keer gehad nu, met overgeven etc. Het hoesten hebben we nu wel onder controle maar nu had de jongste afgelopen nacht opeens hoge koorts, zucht. Ik ben blij dat het we nu bijna 2 weken vakantie hebben, we zijn er allemaal aan toe!

@Laura: en heeft het doorgezet of niet? Ik hoop zo van niet! En hoe bevalt je Cold Feet dvd set? Ik zag hem pas ook in de Blokker voor 25 euro, kwam zeer in de verleiding. Echt een heerlijke serie en ik heb niet alle afleveringen gezien... Volgende week krijg je in de Blokker 15% korting op artikel naar keuze met bon uit hun folder, dus dan ga ik hem wel halen als ze hem nog hebben!

@Marieke: jeetje jij hebt het even zwaar, ik hoop dat je het nu wel rustig aan kan doen. Wel schrikken zeg, die val. Gelukkig is alles goed. Over zoiets zou ik ook in de stress schieten!

@Janneke: gebruik je dat voedingskussen in bed? Ik ben er wel nieuwsgierig naar, heb nooit zo'n ding gehad. Schuif je het onder je buik ofzo? Waar gebruik je het nog meer voor (behalve voeden dan)? Heb je nog gehoord van Maud Design? Ik hoop dat je je spulletjes krijgt. Kan je de betaling eventueel nog terugdraaien?

Ik ga nog even boodschappen doen met de jongste voor ik Yasmin van school haal! Prettige dag nog allemaal!

Marijke
17w5d

Goeiemorgen meiden,

Ja ik ben er weer hoor! Vandaag lekker vrij! 2 dagen cursus (coaching) gehad en oh wat twijfel ik aan mezelf, zeker na gister! Maar goed, er zijn toch wel de nodige collega's geweest die mij hebben voorgedragen dus ze zullen toch wel iets in me zien. Ik moet het maar wat laten bezinken.
Verder totaal niet fit, snipverkouden en keelpijn. Al een paar dagen, dat zal ook wel meegeholpen hebben aan het niet zeker voelen over het coachingsgebeuren!
Na 3 dagen bruine prut down under zijn de rode duivels vanmorgen losgeslagen. Gelukkig maar, want de afgelopen dagen voelde ik aan mijn opgezette buik dat het er wel was, maar alsof er iets in de weg zat waardoor het bloed niet weg kon of zo. Niet fijn.
Dames lees dat jullie dachten dat ik misschien toch zwanger zou zijn, maar daar heb ik zelf geen moment aan getwijfeld. Daarvoor had ik al teveel rood bloedverlies gehad.
Volgende week nog 3 dagen werken en dan kerst & wintersportvakantie!! Heb er veel zin in!! We gaan naar Kartitsch, tegen de Italiaanse grens, klein gebied maar er schijnt wel groter gebied bij te zitten waar je met een skibus naar toe kan. Ben benieuwd! We gaan gewoon lekker genieten, en ook van elkaar hihi!!

@Linda: ik was helemaal onder de indruk van jouw lieve berichtje voor Patricia! Wat ontzettend lief wat je geschreven hebt!!

@Els: meid ik heb de indruk dat het niet zo goed met je gaat. Ik hoop dat je in ieder geval thuis genoeg steun hebt van je vriend en je dochter. Ben benieuwd naar het grafsteentje van Willem* dus mail gerust! Bevalt het in je nieuwe baan? Doe rustig aan, hoop dat je ook wat vrije dagen hebt rond de feestdagen en we zien je vanzelf weer! Want je blijft natuurlijk van harte welkom hier!

@de zwangeren: is er toch nog een voordeel als je niet zwanger bent: mag je gewoon lekkere alcohol drinken
Haha dames, leuk dat jullie toch alcoholvrije dranken kunnen krijgen. Zeker voor de feestdagen lekker om even wat anders te drinken dan water, thee en sapjes!!

@Jannie: jee ik realiseer me dat je in het nieuwe jaar al bijna met verlof gaat. De tijd gaat echt ontzettend snel nu hoor!
Heb je al iets gehoord van Maud Design? Op de website van de Kamer van Koophandel kun je in het Handelsregister kijken, ze zit in Lelystad. Als ik haar website bekijk zou ik ook zo wat bestellen, het ziet er allemaal professioneel en betrouwbaar uit! Ik hoop dat je niet 200 eurootjes lichter bent voor niks!

@Marieke: oh bah meid ben je gevallen. Lijkt me erg eng als je zwanger bent! Doe voorzichtig en rustig aan, goed naar je lichaam en de vk luisteren!!

@Roos: zielig die zieke kindertjes! Beterschap! En lekker 2 weken vakantie voor de boeg. Ga maar goed uitrusten en er van genieten!!

@Miep: heerlijk, weer even een bevestiging gehad dus! Voel je je beeb al? Zal nu wel bijna zover zijn denk ik?

@Yosha: jij mag ook trots op jezelf zijn hoor, dat je zoveel bent afgevallen! Leuk is dat dan om een nieuwe outfit te kopen!! Geniet er lekker van!!

Ik ga me maar eens douchen. Werkster komt vandaag ook, en dan ben ik liever niet thuis!

Tot gauw!
Groetjes Laura

Hi Marijke: ja heb de Cold Feet dvd-serie ook bij de Blokker gekocht. Ik kon de verleiding niet weerstaan hihi. Nog maar 1 aflevering gezien, verder nog geen tijd gehad. Maar erg leuk!

Hi hi,

Marijke: dat voedingskussen gebruik ik onder andere in bed: slurf tussen mn knieen zodat bekken recht is. Evt andere kant onder mn hoofd als ik tv wil kijken maar meestal alleen tussen mn benen. Ook  op de bank, slurf tussen knieen en onder mn hoofd. Als ik de bank zit, kussen voor me of om mijn middel om goed recht te zitten en te ontspannen. Schijnt ook goed te zijn voor lange ritten met de auto (als bijrijder uiteraard), dan schijnt ie ideaal te zijn. Kijk anders eens op

http://www.borstvoedingswinkel.nl/
reindex.asp?
FileName=http://www.borstvoedingswinkel.nl/
scripts/shop/categorie.asp?
CategorieID=8

(even alles aan elkaar plakken)

Laura: "gelukkig" zijn ze vandaag doorgebroken de RD's. En fijn dat t Pasen is in Oostenrijk. meid ik hoop het voor je! Dit keer de laptop toch maar thuislaten en even een week geen forum of ander dingen?

Maud design heeft net gebeld, gelukkig maar. Pakket is al een week onderweg maar het is echt onderweg zegt ze. Ik hoop het maar! Als het maar komt dan ben ik blij.... Hopelijk heb ik t voor dinsdag maar goed dat is bijzaak.

Het gaat idd hartd hier. Als 2009 begint dan gaat het als een trein, I am sure! Mn vervangster krijgt vandaag haar contract, ze komt 1 februari in dienst. Raar idee! Dus vanaf dan inwerken inwerken, alles in 2 weken. Moet lukken. 13 februari heb ik mn laatste dag!

Groetjes Janneke

Hi Ladies

Laura wat heerlijk dat jullie naar Oostenrijk vertrekken. Er ligt ook zoveel sneeuw overal. Zal vast heel lekker zijn.

Ik wil ook maar wat alcoholvrije dranken bestellen of misschien kijk ik morgen even bij Gall & Gall (schijnen ze het ook te hebben). Volgende week nog twee dagen werken en dan heerlijk vakantie heb zo'n zin in niks doen.
Hoop dat woensdagochtend alles in orde is en dan ga ik een weekje onder de kerstboom liggen. Bijtanken. Ik blijf alert bij elk toiletbezoek maar krijg er weer wat meer vertrouwen in. Niets te zien, wel afscheiding maar als ik de verhalen zo lees is dat vrij normaal.
Verder voel ik mijn borsten nog met enige regelmaat en die doen ook nog zeer en heb ik echt een conditie van nul. Low energy zeg maar. Vanavond moet ik tennisen ben eerder naar huis gegaan zodat ik nog even kan bank hangen.

Spannend Jannie dat je kamertje komt. Moeten jullie veel doen?

Yosha wat is de stand inmiddels ben je nog meer kwijt geraakt de afgelopen weken? Knap hoor en het is idd leuk shoppen met een maatje minder.

Roos, zijn jullie weer wat opgeknapt?

Goed weekend!
San.

Hai hai,

WEEKEND! Poeweej wat n week. Vanavond home alone en ga zo lekker tv kijken en op tijd mn mandje in. Manlief is naar t voetballen, RKC dit keer.

San: wat fijn dat je meer vertrouwen krijgt! Woensdag de echo; spannend! En daarna idd met een grote batterij onder de kerstboom duiken jij! Ik heb me pas na die eerste 13 weken beseft hoe kapot ik continu was. Emotioneel was het allemaal vrij heftig die eerste 3 maanden, je bent er zooooveel mee bezig! Dus: goed plan van je!
Die afscheiding: idd daar heeft elke zwangere vrouw helaas last van; er wordt hard gewerkt in de baarmoeder! Geen fijn iets maar wel een goed teken.

Babykamer: we gaan 1 muur rood schilderen dus dat valt enorm mee! We konden voor 55 euro ervoor kiezen dat de medewerkers van Baby Dump de kamer ook meteen monteerden, daar hebben we voor gekozen. We zijn allebei niet echt handig en dat scheelt weer een dagje kwaad maken voor manlief! Nu dus wachten op de Maud-accessoires. Zodra er wat te zien is zal ik wel een foto op mn Hyves / hier neerzetten.
San: had je je mailadres al doorgegeven aan Laura?

Die alcoholvrije wijnen hebben ze idd ook vaak bij slijterijen, dus dat is idd ook een optie!

Groetjes, Janneke

Hoi hoi,

Eindelijk vakantie. Ben vandaag helemaal gesloopt. Vanmorgen misselijk opgestaan en moest veel naar de wc. Heel erge buikpijn. Daarna trok het wel weg. Gewoon naar het werk. Toen zakte het een beetje. Een manderijntje gegeten en toen ging het wel. Daarna voelde ik mij iets beter. Echt op en neer gaat het vandaag. Rest van de dag veel gegeten, dat hielp. Dag door gesukkelt want ik wou bij de kerstborrel zijn, is altijd gezellig zo voor de vakantie. Op tijd naar huis en op de bank gaan liggen slapen. Man lief was op een gegeven moment thuis en had voor mij soep gemaakt, daarna nog een broodje gegeten. Ben nu weer bij aan het komen. Ben nu wel moe en ga dadelijk dus slapen.

Denk dat het een griepje is wat nu heerst + de zwangerschap dan. Begin steeds meer te twijfelen, naarmate de weken vorderen. Ben nu pas 6 wk. Duurt nog zo lang voor mijn gevoel. Denk wel dat de vakantie 2wk voorbij vliegen, dus dan ben ik al 8wk. Willen het mijn ouders misschien met kerst gaan vertellen. Is wel leuk. Misschien mijn schoonzusje en zwager ook. Dan kan ik meer zeuren bij hun. Is toch wel fijn.

Nog ff doorbijten, denk ik dan en dan heb ik in januari een echo met 10 wk en dan hopen dat met 12wk alles nog goed is. Ga er gewoon vanuit dat de echo met 10wk al goed is. Mijn hart gaat nu als een gek tekeer, dus niet teveel bij stil staan. Positief blijven denken en het beste hopen. Kans op 2 mk na elkaar is veel kleiner, heb ik zelf bedacht. Dus dit keer gaat het goed.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan