We gaan ervoor, part III

Hi dames,

Laura: en heeft t doorgezet? Hoop van niet meid...

Linda: oh dus die rode wijn smaakt echt naar rode wijn! Ik ga eens kijken hoeveel flessen ik nog heb en dan evt nog iets bestellen. Vriendin waar we oud en nieuw mee vieren is ook zwanger en ik heb beloofd voor onze "drank" te zorgen, dusss...

San: ik zou het zeker melden bij je fysio. Juist in je (onder)rug (en op je voeten trouwens ook)  zitten gevoelige plekken / drukpunten die hij dan misschien niet zou moeten bewerken.

Ik ben dr vroeg bij vandaag, hebben zo kerstontbijt op mn werk. En vanavond kerstborrel. Dinsdagavond en gisteravond in de salon gewerkt, dus vanavond met de beentjes omhoog thuis! Gaat stuk beter met mn rug!
Beeb is erg druk en voel nu regelmatig een uitstulpinkje. Kan al echt contact maken met ons mannetje, heel erg bijzonder.

Fijne dag en mss tot straks!

Groetjes Janneke

Goede morgen dames,

Nou, ik heb gisteren ook nog een bestelling geplaatst bij de alcoholvrije wijn. Ik houd niet zo van mousserende wijn en rode wijn kan ik eigenlijk ook niet echt warm of koud van worden. Da's dus niet echt een optie. In plaats daarvan heb ik een proefpakket rosé besteld, met 3 verschillende rosé's (waarvan 1 toch mousserend). Ben benieuwd. Ik heb ook de whissin besteld. Dit is de alcoholvrije whiskey. Ik heb een recept om Baileys na te maken en daar moet uiteraard whiskey in. Dat wil ik nu met deze whissin gaan proberen. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat het wat wordt, maar het lijkt me wel geinig om een keer te proberen. Ik zal jullie zeker laten weten wat het resultaat is.
Verder, houdt er iemand van wit bier? Ik heb gisteren een Erdinger Alkoholfrei gehad (halve liter fles). Werkelijk heerlijk! Zonder de variant met alcohol te proeven, vond ik de smaak exact gelijk. Manlief had een Erdinger met alcohol en had die van mij ook geproefd. Hij had helaas eerst een slok van zijn eigen bier gehad. Hij zei dat hij het verschil wel proefde, maar dat het er toch wel heel erg op leek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze alcoholvrije variant misschien nog wel liever heb dan de Erdinger met alcohol. Net zo lekker, alleen dan zonder suf gevoel in je hoofd en je knieën na het drinken van een halve liter van dat spul.
Oftewel, ik was echt helemaal tevreden.
Jeetje, het lijkt wel of ik helemaal geobsedeerd ben door het alcoholgebeuren. Is niet zo hoor, maar het is toch ook wel lekker om een keer iets anders te drinken dan fris of sap of thee. Zeker nu met de feestdagen. Maar als er geen goed alternatief is, dan maar niet. Ik laat de alcoholhoudende dranken nu met liefde en plezier staan. Het is per slot van rekening voor ons beebje.

Miep
18w1d

Hoi meiden,

Laura: spannend!!!! duim met je mee hoor!! kan alle kanten op gaan!

Nog 3 lange dagen werken en dan heerlijk 1,5 week vrij!!! T was wel een lange dag gister, dindagavond naar Maastricht gereden, daar in een hotel geslapen, volgende ochtend naar t ziekenhuis en 's avonds weer terug naar Hilversum gereden....pffff 3 uur in de auto terug gezeten!! Maar goed, heb 4 groepen training gegeven, dus dat was wel leuk!

Vanavond ga ik manlief maar even verleiden...haha, gisteravond waren we beiden te moe.,...heb net geshopt laatste kadootjes gehaald voor kerst en een jurkje gekocht!!! haha, kan me niet heugen dat ik een jurkje heb gekocht!! haha, helemaal leuk, tweede kerstdag gaan we uiteten en dan doe ik hem aan!! Mijn man is helemaal trots op me!! lief he!

Nou ga nog even koffie drinken...heb snel weer alles even bij gelezen!

gr Yosha

Hoi hoi!!!

ben ik eindelijk weer eens!!!!
heb jullie verhalen gelezen!!!
Laura spannend weer, wat een gedoe meid...
janneke fijn dat alles goed was!!! heerlijk erg blij voor je.....
Miep leuk je weer vaker te zien en blij om telezen dat het goed gaat..
Linda met jou ook goed?
En de rest??

Genoten van jullie verhalen over de wijnen!!!

Hier gaat het goed, de hele week ligt hele huis op zn kop, muren zijn gesausd en nieuwe vloer gelegd, echt heel mooi geworden, zaterdag schoonmaken en weer inrichten...
Moet wel rustig aan   even in de doen, heeft de vk vandaag ook goed gezsegd, veellast van mn banden. Ben vandaag even in de stad geweest, maar dat doe ik niet meer voorlopig.... kwam bijna niet meer vooruit, moet echt langzaam lopen, haha valt niet mee....
en moet aan mn ijzer werken, was gezakt,nou dat doen we wil n iet aan de staal!!!
verder was beebje goed gegroeid en hartkje was weer heerlijk om te horen,
Zat dinsdag even in de rats, s morgens was zo glad ben ik gevallen, best hard, mooi blauw nu gister net een plank en bril aardig scheef en glas stuk jaja ik weer, was zo blij toen ik het weer voelde... pfff.
Dus extra fijn te horen dat alles goed was.....
hectisch weekje tot nu toe, maar nu al heerlijk een uurtje i bed.
Warme chocomelk net op en nu lekker slapen!!

tot gauw weer!!
Gr. marieke

Hee dames,

Ben kapot. Julia is ziek, hoest haar longen uit haar lijf en kan daardoor niet slapen, koorts erbij. Zielig hoor.... Maar ook voor mama!!!  Heb een nacht bijna niet geslapen eergister, afgelopen nacht hoefde ik er 'maar' 4 keer uit en te troosten. Gister naar huisarts geweest en kuur gekregen. Hoop dat die snel aanslaat..... Nog één dag werken en dan lekker 2 weken vakantie!! Leve het onderwijs....
Ik reageer in het weekend, ga nu naar bed....

gr Roos
nu alweer 16 weken zwanger, het gaat inderdaad erg snel de laatste tijd, zeker met al een hummeltje die voor genoeg afleiding zorgt...

Good monring dames,

Nog maar 6 dagen en dan is het Kerstmis!!!!!!
Hier is de rust beetje wedergekeerd, kerstborrel ben ik maar even geweest en de rest van de avond heb ik mezelf verwend met een badje, een boek en mn voedingskussen. Das mn allerbeste vriend van de laatste dagen, echt heerlijk! Aanrader voor alle zwangeren! Vandaag ff knallen hier en vanavond lekker home alone, lekker niks. Dit weekend op pad voor de babykamer; schilderspullen kopen en manlief gaat de kamer leeghalen en schilderen. Dinsdag komt de kamer al!

Miep: klinkt helemaal niet of je een alcoholico bent hoor, maar snap wel wat je bedoelt! Ik kan heel goed zonder drank, ik vind het lastiger om rekening te houden met alles wat ik niet mag eten, maar toch ben ik soms mn watertje en mn theetje ook wel beetje beu. Begrijpelijk dus!

Yosha: nog even en dan hebben jullie vakantie; fijn! Lekker genieten, niksen en... klussen! Of is je ei al onderweg?
Leuk zeg dat je nieuwe outfit hebt gekocht; leuk als je bent afgevallen! Geniet ervan meid, je hebt t zeker verdiend.

Marieke: jij dus ook n stapje terug met alles. Herkenbaar!!!! Wel doen, he?! En oef gevallen, lijkt me ook eng zeg,... Ik ben namelijk sinds ik zwanger ben een redelijke kluns geworden, ben dan altijd bang dat ik val. Gelukkig hebben jullie weer n mooi hartje gehoord.
Wanneer krijg je de uitslag van je examen? Ga je nu nog een blok volgen of is dit voorlopig de laatste?

Roos: 16 weken alweer!!!! Tijd vliegt! En Julia ziek, dat klinkt niet zo fijn en zeker ook niet voor jou!  Na vandaag genieten van je vakantie lady!

Groetjes, Janneke

Goede morgen,

Vanmorgen zijn we weer bij de vk geweest en hebben we het hartje gehoord. Toch altijd weer erg prettig. Vorige keer hoorde je het  voornmalijk  galmen, maar nu hoorde je echt het hartje zelf, de hartkleppen op  en neer gaan. Zo leuk. Mijn moeder was er deze keer ook  bij. Eigenlijk zou manlief  niet meegaan, maar  hij kon het toch  niet laten, wilde het zelf graag ook weer  horen. Dus zijn we met z'n drieën geweest. Nog 2,5 week en dan  krijgen we de 20 weken echo. Ben benieuwd. Hopelijk is alles dan ook goed.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit