ha meiden,
beste wensen voor jullie allemaal. Hopelijk wordt 2009 een vruchtbaar jaar voor de nog niet zwangeren en krijgen de zwangeren een prachtige bengel!
Yoshua, meid balen van je buikgriep. Maar zie dat je toch ook weer wat symptomen hebt die kunnen duiden op, meid het blijft spannend. Je mannetje had zeker wel lekker spierpijn na die val? Schrikken joh!
Roos, fijn dat het goed zit met je vlies, daar hoef je je geen zorgen meer om te maken. Gelukkig ook maar dat je nu een beter gevoel hebt bij deze zwangerschap. Hoe spannend ik alles ook vind en hoewel het genieten meevalt, vind ik het super om zwanger te zijn. Het idee dat er gewoon een mensje in je groeit, zo bijzonder!
Desiree, fijn dat je er weer bent. Heb je durven testen? Omdat je nog niet gereageerd hebt, denk ik dat het negatief was. Maar ik hoop dat ik dat fout heb!
JannekeChris, GEFELICITEERD!! meid wat een supernieuws. Zo vlak op de valreep voor 2009 toch zwanger. Haha en het dan zo graag willen delen, terwijl dit niet lukt door het forum! Echt heel leuk meid. Dat is in ieder geval 1 ding van je lijstje, nu die leuke baan nog..
Yvonne, meid balen zo'n zieke vent. Zo te lezen is hij echt ziek en niet 'mannelijk ziek' zo van eigenlijk niks aan de hand, maar lig me een beetje aan te stellen...
Hiltje, meid jij hupt ook lekker heen en weer, maar GEFELICITEERD meid, ook jij zwanger. Zou super zijn als je al zo'n 8 weken bent, scheelt toch weer een hoop onzekere weken!
Marijke, zijn je meiden nog rustig gaan slapen? Gelukkig begint de school maandag weer, dan heb je in ieder geval iets meer rust.
Succes met je echo!
Miep, jij ook veel succes met je echo maandag!
Marijke, fijn dat je computer het weer doet!
Hier gaat alles zijn gangetje. O&N was niet fantastisch. Had ik al een beetje verwacht. We zijn naar vrienden gegaan en daar hadden we niet zo'n zin in, niemand eigenlijk, maar we konden er eigenlijk niet omheen.. We waren met zijn tienen en 3 ukkies. De radio stond superzacht aan, want de babyfoon moest wel te horen zijn.. Er kwamen 3 bakjes nootjes op tafel. Ze ging een paar keer rond met stokbrood met filet americain, brie en kerrie/eiersalade. Nou die laatste vond ik niet lekker, de rest eet ik niet (en er was nog een zwangere), Verder had ze nog wraps gemaakt, die ik ook maar soso vond. En dat was het eten. Geen oliebollen, helemaal niks. Al met al ook geen fantastische sfeer, nee volgend jaar vieren we het maar bij ons, of bij een ander paar, dat scheelt een stuk!!
Arthur is inmiddels klaar met het verven van de muur. Ook hier is het niet gelukt om alleen het uitgekozen vlak te verven en zijn de zijmuren en het plafond ook deels meegenomen.... Ach dat komt wel weer goed. Sowieso verdwijnt het ene deel achter het gordijn en het andere deel achter de kast. Dus we werken het wel bij, maar als het niet mooi wordt, zie je het toch niet..
liefs
Patricia mama van Bas*