Hoi allemaal,
allemaal een onwijs gelukkig nieuwjaar, maar dat zal voor de zwangeren (Hiltje en Janneke van harte!!!!) wel lukken!!
Lees net met de bekende gemengde gevoelens de zwangeren berichten.....pffff, brokje in mijn keel.....waarom kunnen we niet gewoon in volgorde van miskraam zwanger worden????
Nou ja, helaas werkt t niet zo.....ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi ga worden....maar stiekem hopen we zooooo dat ik dat niet wordt. Heb hele pijnlijke borsten (maar dat heb ik ook rond mijn ongi) en weer die rare zeur onderin mijn buik....maar ja, waarom ik dat de ene maand wel heb en de andere niet, geen idee!!
Wij hebben een heel gezellige O&N avond gehad...bij mijn man's nichtje in Friesland, bleven we ook slapen, dacht ik dat het 9 uur was, dus ik zeg zullen we maar gaan douchen, ja is goed zegt mijn man, komen we weer op de kamer, he muts zegt ie, tis al bijna half twaalf....haha, ja dat krijg je zonder lenzen in t halfdonker een horloge lezen....haha. Hadden we onwijs lang geslapen!!! haha, dus wij snel naar beneden, stond er al een heerlijk ontbijt klaar, daarna snel naar huis, bij onze oma's langs en naar mijn ouders....daarna was mijn buuf nog jarig, dus ff snel een bakkie gedronken en daarna was ik mijn kerstboom zooooo zat dat ik alle kerstspullen meteen heb weggehaald....haha. Dus vandaag maar eens aan de poets!
En vanaf vandaag weer verder met mijn dieet, zal best even lastig zijn om de eerste paar dagen niet overal weer van te snoepen....haha
Tja en dan maar wachten tot dinsdag........(NOD of niet??)....
Ben zooooo benieuwd of Laura een goed pasen heeft gehad!!! Zouden ook best willen skieen maar ja, ons huis is toch belangrijker dan een vakantie.....
Nou laatste vakantiedagje alweer (heb TOTAAL geen zin om weer te gaan werken maandag, bleeeggghhhh), ga maar snel beginnen ben ik ook weer bijtijds klaar!!
groetjes Yosha