We gaan ervoor, part III

Zo zit nu lekker rustig achter de computer mijn ontbijt naar binnen te werken...wat niet echt lukt. Gisteren was ik erg moe en ben heel vroeg naar bed gegaan, lag de hele avond al half op de bank te slapen. Voel me nu gelukkig aardig uitgeslapen.

@ Laura; welkom terug. Heb je een mooie vakantie gehad? Lijkt me apart dat vandaag je uitgerekende datum is...sterkte ermee. Verder weer spannend deze dagen, ik hoop voor je dat het snel raak is! Ik ben idd zwanger...jouwn gedachte die je een paar weken geleden schreef klopte dus. Ik kwam er nieuwjaarsdag per toeval achter, zou namelijk de dokter gaan bellen omdat ik voor de 2e keer maar een dagje ongesteld was geworden en heb toen eerst voor de zekerheid maar een test gedaan, en ja hoor; positief. Was er best van geschrokken want dat had ik totaal niet verwacht. Nu valt wel veel op zijn plek want ik voelde me al een tijd niet helemaal niet lekker en was nogal emotioneel. Ik denk dat ik direct na de mk al zwanger ben geraakt, hoop dat ik snel voor een echo terechtkan zodat we meer weten. Het is wel heel spannend allemaal ook omdat ik nog wat last heb van bruine afscheiding... hoop dat alles nu goed zal gaan.

@Janneke: jee, geboortekaartjes uitzoeken; wat leuk zeg!!! Lijkt me echt super om iets moois uit te zoeken. Veel 'plezier' vandaag bij je schoonouders (als je gaat tenminste).

Hey meiden!

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar niet kunnen reageren.
Ik ben niet fit; zere buiken, rommelende darmen en af en toe misselijk. Het lijken wel symptomen van de pas zwangeren ipv 24 weken.
Morgen weer werken..........bleh.........
De afgelopen week was heerlijk; familie bezoekjes en onze slaapkamer afmaken. Gisteren was het zover en konden we weer verhuizen. het is heerlijk fris geworden. Nu wachten we op Niek zijn nieuwe meubel (kast-commode)en kunnen we Niek verhuizen.
Ik heb Niek zijn kledingbakken ( van maat 50-86)  allemaal doorgeworsteld en neutrale kleding eruit gehaald en verzameld in 2 bakken. Mn. rompers en pyama's kunnen weer gebruikt worden.
Van alle jongenskleding ga ik pakketten maken en op MP zetten.

Genoeg over mij..........
@ hey laura!!!!!!!!!! Wat klinkt het heerlijk, je wintersport. Fijn hoor. En je pasen goed benut las ik.......hihihi...........
Veel plezier vanmiddag met opppassen.

@Hiltje: onzeker he die eerste weken. Herken het volledig. Ik kon pas na 14 weken ontspannen en vol vertrouwen genieten van de zwangerschap. Het heeft mij veel energie gekost. Ik was steeds heeeeeeeeeel moe. Logisch. Zodra je je eerste echo hebt gehad en een kloppend hartje hebt gezien zal het iets beter gaan.

@ janneke: heerlijk dat je babykamer klaar is en je nu leuke spulletjes kan kopen. Nog 6 weken werken toch? Ikke 10. Het weekend van de 16e gaan we eerst nog een lang weekend naar Landal Hellendoorn met familie. Zeer veel zin aan.

@ Marieke: hoe ist met je meid. Voor jou ook nog 6 weken werken? En gaat je studie wel door??

@ yvonne: heb je trouwfoto's op hyves gezien: mooi hoor! Is je man nog zo ziek?? Is toch niet normaal of wel?

@ Yosha: spannend meid! Het lijkt er wel op.......................

@ Els: fijn dat je er weer bent en dat je meer tijd voor jezelf hebt. Jij start IUI? Bij IUI wordt een eitje toch in de baarmoeder geinecteerd met zaad??? Bij IVF gebeurd dit buiten het lichaam dacht ik. Fijn dat Inge dichterbij naar school gaat. Scheelt veel reistijd.

@ Patricia: jammer zeg dat je O&N niet gezellig was. Idd volgende x anders. In elk geval met jullie beeb!!!!!

@ Roos: Julia moet morgen ook weer naar school of niet?? Hoe gaat het met je hoofdpijn??

@ Miep: jij groeit vast ook al een beetje. Morgen echo toch?? ben benieuwd naar het geslacht...............hihihi........ga je het hier vertellen?? en dan nog kijken of je vader gelijk heeft?????? bijzonder hoor.

@ marijke: je 2 meiden zorgen er wel voor dat je bezig blijft he. Heb jij morgen ook de echo?? Wil je geslacht weten??? ben het ff kwijt.
Ik heb nu alweer 2 verhalen gehoord van verkeerde geslacht voorspelling................... toch maar geen roze wand dus.... hahaha.

Zoonlief wil met me spelen. Hij loopt ok nog lekker in zijn pyama. Heerlijk. Aan het einde van de middag hebben we een nieuwjaarsborrel van de buurtvereniging. Hopelijk miezert het dan niet meer.

Fijne dag ladies!
Groetjes Linda

He meiden,

Laura: fijn dat je weer heel bent teruggekeerd!! Lekker weer gehad en veel (goeie) sneeuw??? Jij ook al aan t wachten...hier nog een...

Gister belde mijn zus met de vraag of ze mijn nichtje van 10 maanden mocht brengen, zij gingen met de andere 2 kid schaatsen.....nou prima natuurlijk. Dus we zijn saampjes naar de winkel gelopen, even frisse neus halen....toen even eten en naar bed. Einde van de middag kwam mijn zus en family bij ons eten...was heeeeel gezellie, kleine meid is maar bij ons blijven slapen omdat we vandaag ook al zouden oppassen....
Ze schreeuwde ons vannacht 2 keer wakker in haar slaap...haha, wij leken renden meteen naar haar kamertje, maar madam sliep heerlijk door...
7.15 uur was ze wakker, maar ze heeft lief liggen spelen en brabbelen tot 8.15 uur, fles gegeven, toen nog een uur bij ons in bed gespeeld, toen gedouched, fruithapje en ze ligt nu sinds 11 uur weer lekker te slapen...
Tis zoo'n makkelijk kindje, zo een willen wij ook wel!! haha

Heb nog steeds een opgezette buik, als ik mijn nichtje vastheb doet dat enorm veel pijn op mijn borsten.....ben met vlagen van alles, duizelig, misselijk, moe....erg irri....
Maar goed, we hopen een dezer dagen er achter te komen wat er aan t handje is, zwanger of toch ongi???? Als ik ongi wordt ga ik vaaf die dag weer serieus met mijn dieet verder en flink naar de sportschool.....nu ik zooo twijfel eet ik toch als ik zin heb tussendoor, ....tja dat hoort niet tijdens het dieet, maar ja wil nu even geen enkel risico lopen....dan maar een pondje erbij, tis niet anders....haha
Nou ga even op de bank hangen, ben een beetje moe....als mijn nichtje straks wakker is gaan we kijken of we nog even weg kunnen, tis alleen niet zulk lekker weer...

Laatste dagje, morgen weer werken, nog steeds geen enkele zin in.....

Fijne zondag allemaal,

liefs Yosha

Hier slaat de paniek weer toe. Had net helder rood bloedverlies toen ik naar het toilet moest met een bloedprop... ben zooooo bang dat het weer mis gaat. Weet even niet wat ik verder moet denken, rommelt natuurlijk al een tijdje, vorige week ook bloedverloren en dacht toen dat ik ongesteld werd maar nu ik weet dat ik zwanger ben en weer bloed verlies wordt het toch wel weer heel erg eng. Heb geen buikkrampen maar had wel wat last van mijn onderrug. Hoop zo dat ik nog gewoon zwanger ben...

Hiltje,

Jeetje wat een stress zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je in paniek raakt. Ik heb bij alle 3 zwangerschappen geen bloed verloren dus kan je niet geruststellen. Maar helderrood bloed is idd niet ok denk ik......... Je zult toch nog gewoon moeten wachten tot morgen. Dan kun je de VK bellen. Hoeveel weken zu je nu zijn??? Kunnen ze mssn al een echo maken.
Hopelijk houdt het op met bloeden.
Sterkte meid!!!!!

Grtz Linda

Hi Hiltje,

oh das even schrikken zeg. Heb je niet een nummer van de vk waar je even heen kan bellen? Anders morgenvroeg meteen bellen en vragen voor n echo. Hopelijk is er niks aan de hand!
sterkte meid!

gr Janneke

Hiltje, wat een schrik voor jou! Ik had deze zwangerschap ook wel wat rood bloedverlies, er zat ook een klein rood 'stukje' bij. Ik was overtuigd dat het mis was. Gelukkig kon ik komen voor een echo en was alles in orde. Er werd me toen verteld dat bij implantatie wat bloed vrijkomt wat normaal door het lichaam wordt geabsorbeerd maar soms blijft zitten en er als bloedverlies uitkomt. Ze zag op de echo nog meer zitten maar dat is er nooit meer uitgekomen en wel door mijn lichaam geabsorbeerd. Hoeveel weken ben je nu precies, zouden ze op de echo al iets kunnen zien? Ik zou maandag gelijk bellen en uitleggen dat je eerder een miskraam had. Hopelijk kan je dan gelijk voor een echo komen. Sterkte ermee!
Marijke

Hoi,

Hiltje, jeetje dat is inderdaad schrikken.....meid sterkte!!

Nou hier is een enorme dip aangeland bij manlief en mij, net even flink op zijn schouders gehuild.....net naar wc geweest en ja hoor, het eerste lichte roze slijm is gearriveerd, dus de  komen er weer eens aan.....deze maand toch minder verwacht dan vorige maand....
We balen echt enorm, waarom lijkt   t ons nou niet gegund??? we hebben elkaar al op " latere"   leeftijd pas leren kennen, hebben snel een huis gekocht en zijn daarna getrouwd......maar n kindje krijgen schijnt ons niet gegund te zijn....wil ook niet een bejaarde moeder worden en mijn man is nu ook al 41 jaar......op zo'n moment als nu hoeft t van mij ineens niet meer, ben ik er echt weer klaar mee, waarom een ander wel en wij maar niet, we leven gezond, drinken amper en roken niet....pfff, een ander doet alles wat god verboden heeft en raakt " zomaar" zwanger.....echt ongelooflijk....
Maar helaas is t de realiteit....

Als ik in april nog steeds niet zwanger ben willen we e.e.a. na laten kijken...dan zijn we een jaar bezig namelijk...

nou ga nog even chaggi zijn,

liefs Yosha

Terug
Bovenaan