We gaan ervoor, part III

Ik heb zonet met de vk gebeld....ziet er nog steeds niet goed uit maar het zet ook nog niet echt door... We hebben afgesproken om eerst af te wachten, het kan namelijk zijn dat ik nog maar 6wk zwanger ben en dat er dan zo ie zo niets te zien is op de echo of dat er nu wel wat te zien is en alles goed lijkt en dat het dan toch door gaat zetten en morgen ineens niet meer goed is. Deze week afwachten dus en dan mag ik vrijdag voor een echo. Hoop zo dat het niet gaat door zetten...maar eigenlijk geloof ik daar niet meer zo in.

Heyyy Meiden,

Ten eerste de beste wensen voor 2009!
Beetje laat maar kan nu pas weer achter de  computer!  

Voor de zwangere gefeliciteerd, en ookal is het onzeker, probeer altijd positief te blijven.
Ook al is het moeilijk!

Voor de mensen die dit jaar teleurgesteld het nieuwe jaar in moeten, maak er een nieuwe start van.
Ookal is het moeilijk maar je moet jezelf wel hoop gunnen.
Want een nieuw jaar geeft nieuwe kansen

@jannie Hoop voor je dat de misselijkheid een beetje is gezakt en dat je kleine jongen je vanacht een beetje laat slapen.
Geniet verder nog wel even van dat gespartel  want over een paar maandjes heb je hem in je handen.

Zelf heb ik  een hele rare  periode achter de rug.
Ik was vandaag al 11 dagen overtijd en heb vorige week een test gedaan en daar kwam niet zwanger uit,
Nu heb ik de laatste dagen hele rare buikpijn gehad,
En vanmorgen een bloeding.
Heb zelf eigenlijk een gevoel dat ik vorige week een miskraam heb gehad want toen had ik ook al ongesteldheidskrampen, gecombineerd met krampen die ik de de laatste keer had toen ik ongesteld was.
Wat vinden jullie? moet ik even langs de huisarts?
Snap er echt niets meer van.

Hi,

Jannie: wat vervelend,ik heb dat rond oud en nieuw gehad, misselijk, spugen en diarree...Sterkte meis!

Desiree: tja, geen idee, maar zou zeker langs de huisarts gaan, even alles laten nakijken, misschien kun je een echo krijgen om te kijken wat er aan de hand is?? Jij ook sterkte.

Hiltje: jeetje meis wat vervelend nou....hoop zo dat het onschuldig is en dat alles goed blijft gaan verder, ik duim voor je!!

Tja en hier hou ik het ook spannend.....gister eenmalig beetje rozig slijm (excuse me!) gehad en verder niets meer.....nu weer misselijk enzo, gerommel in mijn buik....maar goed, ik ga er vanuit dat ik toch gewoon weer ongi ga worden hoor, gister was ik al enorm teleurgesteld, dus als ik mezelf nu voorhou  dat ik gewoon ongi ga worden, is de klap minder groot als dat ik mezelf hoop ga geven....buikpijn wordt namelijk erger, dus denk echt dat t vandaag of morgen wel door gaat zetten...

gr Yosha

Hallo meiden!!!

He he ik kan eindelijk weer op internet!!
Vrijdag en zaterdag was t weer hopeloos met de pc deed niets anders dan vastlopen dus naar een winkel geweest, niets meer aan te doen... moesten nieuwe kopen.
hebben ze gelukkig geholpen met installeren en onze data overzetten, want daarin zijn wij niet zo handig zeg maar zacht uitgedrukt.... haha

Dus kan nu weer aan de gang voor school en ook weer op internet...

Heb alles weer bijgelezen, weer veel gebeurd....

Laura welkom terug van vakantie heerlijk gehad dus!!!
En 4 januari goed doorgekomen, fijn meid!!

Hiltje spannend zeg kan me voorstellen dat je je goed rot voelt!!
Ik denk aan je!!!!

Marijke en Miep vandaag de echo!!!
Leuk en spannend hoor!!!!
Ik vond het toen heel spannend zou alles goed zijn en vond het heel leuk om te zien...
Heb er echt van genoten, ook omdat alles natuurlijk goed was....

Yosha meid he balen!!!
Ik had zo anders gehoopt voor je....
Klonk ook best hoopvol.....
Kan me je verhaal over leeftijd wel voorstellen...... is het geen idee daarom toch eerder te gaan naar de huisarts als april?? Snap ook wel dat dat hele stap is hoor!!!
ik kan niets anders doen dan met je meeleven!!

Janneke hoe voel je je nu meid???
Ik hoop voor je geen buikgriep.... Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet nog 6 weken helemaal werken, tis wel aftellen maar duurt ook nog best een poos, en je zwangerachap wordt toch zwaarder.
Slaap je s nachts nog wel goed?
Prachtig kamertje he!!! Heerlijk hoor al af!!!!
Idd wat een heerlijk boekenkast hebt je!!! Ik deel je mening patricia!!

desiree, hmmm ja je kan toch altijd informeren bij de huisarts daar zijn ze voor en misschien weet je wat meer!! Wel rot meid!!

Patricia weet dat ik aan je denk deze week!!!!!

Marijke lekker aan t snuffelen geweest dus deze week in de babykleren....

Nou ik hoop dat ik niemand ben vergeten......

Hier gaat het wel goed, voel onze uk flink schoppen hij wordt echt wel sterker!!
Alleen al twee nachten behoorlijke pijn gehad net boven mn lies geen idee wat dat is, echt wakker van gelegen.....
Ben nu wel helemaal stuk, als dat gestress vorige week met de pc en school,en slecht slapen.... Straks denk ik even de vk bellen of ik me daar zorgen over moet maken en denk deze week even geen school en werk, ben helemaal op en zit er echt doorheen. Last van mn rug wordt dan ook erger!! Dus even een pauze week inlassen!!
Woensdag voor t eerst zwangerschapsgym, ben heel benieuwd, wel zin in!!

Tot gauw weer!!
Moet nu lukken met nieuwe pc.....
Groetjes, marieke
27w6d

Ik lig in mn bedje... Baal er wel van maar tis ff niet anders. Ga wel om half 5 naar de fysio en vanavond mss naar yoga, heb ik nu veel aan. Verder zie ik t wel.

de kast, thanks! Was destijds n hele bevalling voor de timmerman maar zijn er heel blij mee.

Miep al iets bekend?
Marijke, nog heel even...

hiltje ik hoop dat t toch goed zit! Heb met je te doen, is niet eerlijk zo!

désirée, wat vaag zeg... En als je nu n test doet? Als je n mk hebt gehad dan zou t hormoon nog in je lijf kunnen zitten. Hoop dat je toch zwanger bent!

marieke, die pijn die jij hebt heb ik ook vaak. Ik denk dat t onze banden zijn, wordt allemaal zwaarder...
Gelukkig weer n pc!

ik ga slapen, groetjes

Goede middag dames,

Hier even een kort berichtje. Heb vanmiddag namelijk nog helemaal niets gedaan hier op het werk en dat wordt nu toch wel tijd... ;-)

Rond de middag hebben we onze 20 weken echo gehad. Alles is in orde met onze uk. Alles wat ze kunnen zien tenminste. Erg fijn om te horen. Ik vond het toch wel heel spannend worden naarmate de echo dichterbij kwam. Maar nu kunnen we weer opgelucht adem halen en het tweede deel van de zwangerschap in.
Zo leuk om ons kindje zo te zien bewegen. Heel grappig. Ze hebben ook een dvd gemaakt en wat foto's. Leuk om te hebben en terug te kijken.
En ja, we weten nu het geslacht. Maar uh, we zeggen niets hoor. Helaas heb ik tegen die vriendin van mij verteld welk geslacht mijn vader had geraden (hij had de naam, het geslacht en de geboortedatum voorspelt...) dus nu kan ik ook niet zeggen of hij het goed had of niet. Zij weet namelijk dat ik op dit forum schrijf en het zou kunnen dat ze af en toe wat leest.

We zijn in ieder geval wel heel blij dat alles goed is.

Marijke: Veel plezier vanmiddag! Nog heel eventjes en jij mag ook.

Miep
20w5d

Miep fijn dat je echo goed was,
Heerlijk dan weer he om het te zien bewegen.... en leuk stukje op dvd!!!
Lijkt me moeilijk om het voor je te houden het geslacht of valt dat mee??? Wel een heerlijk geheim samen!!!
Kan je ons misschien over de mail vertellen of je vader t goed had???
Vond het een bijzonder verhaal dat hij de naam goed had terwijl jullie t niet hadden gezegd!!
Nou meis ga lekker genieten van je goede echo!!!!!!
Dat is het belangrijkste??
Al aan t babyshoppen geweest??

Janneke, goed hoor lekker in je bedje!!
Als je ziek bent ben je ziek en zeker injouw geval moet je nu voor jezelf kiezen!!
Dus herkenbaar voor jou die pijn.... Ik vond het zo gek dat het maar aan een kant zit, maakte me best zorgen.... Maar als ik op die kant ga liggen s nachts komt mn maaginhoud ook naar boven... dus ik had al wel het vermoeden dat het met de groei van t kondje te maken heeft! en voel m gelukkig goed bewegen. Maar heb de vk gebeld en dat hoefde niet omdat als ik me heel rustig hou ik weinig last hebt.
Mag nu deze week niet werken en niet naar school. Heb maandag toch afspraak staan en dan kijken we wel weer even verder....
Gelukkig geen examen morgen, dus mis ik niet teveel.

Nou Marijke nog even en jij mag!!
Ik ga nog even met mn neus in mn anatomieboek zitten, valt soms tegen want ben aardig moe maar next week examen dus we gaan met frisse moed verder!!

Groetjes!!

Hoi,

nou hie rnog geen drupje bloed gezien, terwijl ik inmiddels alweer dubbel gevouwen lig van de buikpijn die helemaal naar mijn rug uitstraalt....heb al tig paracetamollen genomen, maar dat helpt geen snars...
Bah, als ik dan toch ongi wordt, laat t dan gewoon komen, zo ineens spontaan zonder allerlei bijwerkingen...

Moet ook zeggen dat hoe langer mijn curretage geleden is, hoe pijnlijker mijn ongi wordt!!

Miep: wat fijn dat je echo goed was!! Genieten nu. Wanneer mail je ons een buikfoto??

Jannie: beterschap!

ik denk dat wij nog 1 maand gaan proberen zwanger te raken, lukt het dan weeeer niet dan gaan we maar eens wat kleine dingen laten onderzoeken, te beginnen bij de zwemmertjes van mijn man...haha

gr Yosha

Terug
Bovenaan