Hallo meiden!!!
He he ik kan eindelijk weer op internet!!
Vrijdag en zaterdag was t weer hopeloos met de pc deed niets anders dan vastlopen dus naar een winkel geweest, niets meer aan te doen... moesten nieuwe kopen.
hebben ze gelukkig geholpen met installeren en onze data overzetten, want daarin zijn wij niet zo handig zeg maar zacht uitgedrukt.... haha
Dus kan nu weer aan de gang voor school en ook weer op internet...
Heb alles weer bijgelezen, weer veel gebeurd....
Laura welkom terug van vakantie heerlijk gehad dus!!!
En 4 januari goed doorgekomen, fijn meid!!
Hiltje spannend zeg kan me voorstellen dat je je goed rot voelt!!
Ik denk aan je!!!!
Marijke en Miep vandaag de echo!!!
Leuk en spannend hoor!!!!
Ik vond het toen heel spannend zou alles goed zijn en vond het heel leuk om te zien...
Heb er echt van genoten, ook omdat alles natuurlijk goed was....
Yosha meid he balen!!!
Ik had zo anders gehoopt voor je....
Klonk ook best hoopvol.....
Kan me je verhaal over leeftijd wel voorstellen...... is het geen idee daarom toch eerder te gaan naar de huisarts als april?? Snap ook wel dat dat hele stap is hoor!!!
ik kan niets anders doen dan met je meeleven!!
Janneke hoe voel je je nu meid???
Ik hoop voor je geen buikgriep.... Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet nog 6 weken helemaal werken, tis wel aftellen maar duurt ook nog best een poos, en je zwangerachap wordt toch zwaarder.
Slaap je s nachts nog wel goed?
Prachtig kamertje he!!! Heerlijk hoor al af!!!!
Idd wat een heerlijk boekenkast hebt je!!! Ik deel je mening patricia!!
desiree, hmmm ja je kan toch altijd informeren bij de huisarts daar zijn ze voor en misschien weet je wat meer!! Wel rot meid!!
Patricia weet dat ik aan je denk deze week!!!!!
Marijke lekker aan t snuffelen geweest dus deze week in de babykleren....
Nou ik hoop dat ik niemand ben vergeten......
Hier gaat het wel goed, voel onze uk flink schoppen hij wordt echt wel sterker!!
Alleen al twee nachten behoorlijke pijn gehad net boven mn lies geen idee wat dat is, echt wakker van gelegen.....
Ben nu wel helemaal stuk, als dat gestress vorige week met de pc en school,en slecht slapen.... Straks denk ik even de vk bellen of ik me daar zorgen over moet maken en denk deze week even geen school en werk, ben helemaal op en zit er echt doorheen. Last van mn rug wordt dan ook erger!! Dus even een pauze week inlassen!!
Woensdag voor t eerst zwangerschapsgym, ben heel benieuwd, wel zin in!!
Tot gauw weer!!
Moet nu lukken met nieuwe pc.....
Groetjes, marieke
27w6d