We gaan ervoor, part III

Hi ladies,

Miep: wat een goed nieuws zeg! Geniet ervan meid!!! Knap dat jullie t geslacht geheim willen houden, wij zijn van die flap-uits... Kun je fotootje mailen van de echo? Altijd leuk.

Yosha: balen meid, is dat niet elke keer dat er even wat slijm komt en daarna pas later je ongi? En idd, naar je huisarts gaan is geen schande hoor, wie weet kan hij nog tips geven!

Ben net naar fysio geweest en die klachten in pols, rug en bekken blijven wellicht tot aan het einde van de zwangerschap. Tis beetje "pappen en nathouden" volgens haar. Tja dat had ik zelf ook bedacht, maar goed het is te handelen hoor. Heb mn yogales net afgebeld, zag het niet zitten om snel snel te eten (alsof ik iets naar binnen krijg maar goed) en dan weer in mn bolide te stappen.

Ben trouwens wel enorm blij met mn winterbandjes! Donderdag en vrijdag wordt mn bumper trouwens opnieuw gespoten en dan kan mn autootje daarna op internet! Ben erg benieuwd. Anders is inruilen altijd nog n optie als we een ander auto kopen, maar zelf verkopen schijnt t beste te zijn.

Marijke: hoe was t meid? Jij bent vast nu nog even druk met je gezin, eten, badderen etc etc. We horen het straks wel.

Marieke: lig je dan vaak op je rechterzij? Op n gegeven moment kun je niet goed meer op je rechterzij liggen, dan word je misselijk of niet lekker. Beste is om op je linkerzij te gaan slapen / liggen.
Goed dat je even rust neemt nu.

Fijne avond, ik duik zo lekker op de bank met mn voedingskussen (beste aankoop ever!!!).

Groetjes Janneke

O ja voor geboorterkaartjes: ik ben weg van

www.hipdesign.nl

en als je googlet "leuke geboortekaartjes" kom je ook al een heel end. Volgens mij vroeg Marijke erom...

Hier weer even een berichtje van mij... mijn zwangerschap is ondertussen helaas geindigd in een miskraam. Baal er ontzettend van. We hadden zo gehoopt dat het nu goed zou gaan, de kans op een 2e miskraam is toch nog kleiner...maar helaas. Vanochtend is het begonnen en het vloeit nu de hele dag door dus ik weet zeker dat het mis is gegaan. Ben ook niet meer misselijk en voel me weer wat fitter...ook niet zo'n best teken. Echt ontzettend rot allemaal, het jaar begon zo goed maar begint nu alweer heel erg rot. Ondanks mijn verdriet hoop ik dat het snel weer raak zal zijn en dat het dan allemaal goed gaat. Ik kan dus weer omhoog worden geschoven in het lijstje... Weet niet hoe snel mijn normale cycles weer op gang komt...ga gewoon weer uit van 33 dagen en hou er rekening mee dat het ook wel 6 weken kan duren. Afwachten dus.

Ga denk ik de echo van vrijdag verzetten naar volgende week zodat ik de echo krijg als de miskraam helemaal achter de rug is. Dan kunnen ze ook direct zien of alles goed schoon is want dat wil ik wel graag weten.

Heb me verder ziek gemeld op mijn werk, ik voel me wel aardig maar heb geen zin om op mijn werk te zitten en het risico te lopen dat ik daar dan het vruchtje verlies, daarnaast is het ook moeilijk om een beetje opgewekt te werken. Dus deze week vrij en de week erna had ik al een week vakantie gepland...kan ik mooi even bijkomen van alles en kunnen we gaan klussen, de bijkeuken opknappen (en ik mag weer helpen met verven...). Verder vandaag mijn dag doorgebracht met een grote schoonmaak, lekker helemaal fris opnieuw beginnen...voelt op zich wel goed.

Nou dat was het voor vandaag...zijn jullie weer even op de hoogte van hoe het vandaag is gegaan. Echt ontzettend kut dus! Begin me trouwens ook af te vragen of er misschien iets aan de hand zou zijn waardoor het alweer mis is gegaan. Je verliest op deze manier wel een beetje het vertrouwen in je lichaam. Ga er volgende week over praten met de vk of gyn.

Hiltje

Hoi allemaal!

De echo ging goed en het is een MEISJE! Ik heb de foto al per mail gestuurd naar jullie. De echoscopiste nam echt de tijd om alles goed te bekijken en het zag er allemaal normaal uit, wat een opluchting weer. Nu kunnen we over meisjesnamen denken, is wel makkelijker dan jongensnamen want het wordt weer een arabische naam. En ik kan alle roze spullen weer gebruiken, dat scheelt enorm. De meisjes waren ook dolblij dat ze een zusje krijgen, dat wilden ze het allerliefst!

Miep, fijn dat de echo goed ging, het blijft eng he, zeker dat wachten voor de afspraak. Ik ben benieuwd of je vader het goed voorspeld had!

Ik moet de meisjes nu in bad en bed doen, ik kom vanavond nog even op het forum!

groetjes van een opgeluchte Marijke!
xx

Hi hi,

Allereerst Hiltje: wat ontzettend naar meid!!! 2 keer achter elkaar een miskraam, dat gun je niemand! Bah wat naar zeg.... Ik wens je heel, heel veel sterkte en neem hier even de tijd voor. Maar volgens mij was je dat ook wel van plan.

Marijke: alles was in orde en een meisje, wat geweldig! Geniet ervan op je roze wolk!! Ik snap je gevoel, logisch meid!

Greets Janneke

Hi Ladies

Laura, fijn dat je er zo heerlijk uit bent geweest. Ik heb volgende week vakantie maar gaan naar NY. Daar is het ernstig koud brrr. Hoe is het op je werk? Nog nieuwe ontwikkelingen?

Hiltje, wat een ontzettend k* nieuws. En inderdaad als je het al een keer voor jek iezen gehad hebt dan denk je dat je wel genoeg gehad hebt.  Sterkte!

Yosha, balen! Ik had ze bij jou deze maand  zeker niet verwacht gezien alle "symptomen" zolang het niet doorzet is er nog een kansje. Ik snap je gevoel van ouder worden maar  je ziet het steeds vaker.

Marijke, gefeliciteerd  leuk hoor weer een meisje en fijn dat alles goed is.
Miep ben benieuwd of we nog iets zien via de mail......

Jannie, beterschap! Waarom links liggen?
Marieke begrijp dat je ook ziek bent sterkte en leer ze!

Ik heb een ontzettend bolle buik. Ik kreeg dit weekend de centuur van mijn wollen winterjas bijna niet dicht. Niet te geloven toch? Misschien trekt het nog bij?
Vandaag viel geluk wel mee op werk. Weinig koffie (kom ik toch nog van mijn verslaving af)      ik heb continue het idee dat ik een kater heb en heb behoefte aan vet eten. Ik blijf de hele dag maar een beetje eten dan voel ik me momenteel toch het beste. 's avonds heb ik juist minder trek. Het is in ieder geval totaal anders dan anders.

Fijne avond
San

Hoi,

jeetje Hiltje, wat vreselijk! Meid sterkte!!! En inderdaad, zoals Jannie al zegt, neem er de tijd voor....

Marijke, joehoe weeeer een meid, leuk!!! Gelukkig was bij jou ook de echo goed!!

Nou na een dag enorme buikpijn begint het vloeien nu eindelijk een beetje op gang te komen....pfff snapten er al niets van, enorme buikpijn en geen drupje bloed te bekennen, echt weird!! Maar goed, mijn lichaam is nu eenmaal vreemd bezig na die curretage...het enige dat wel fijn is is dat ik wel een keurige cyclus heb van 28 dagen.....

Hoop dat ik morgen niet weer zo'n enorme buikpijn heb, want moet weer naar een klant toe.
Hoorde vandaag dat een klant 4 maanden zwanger is.......tja je snapt wel hoe ik dan reageer van binnen (tuurlijk zij wel en ikke niet...)

Heb zojuist met manlief besproken dat als ik deze maand weeeeer niet zwanger raak we naar de huisarts gaan.....zij staat er open voor om alvast wat dingen te onderzoeken waaronder dus de zwemmertjes van manlief. En ik wil ook weleens nagekeken worden, want ik vind het heeeeel vreemd hoe mijn lichaam reageert, elke maand wordt de buikpijn erger, dat moet toch ergens vandaan komen???

Nou ga nog even tegen manlief op de bank kruipen, voelen ons best een beetje zielig momenteel, dus even tijd voor ons saampjes...haha

Fijne avond,

gr Yosha

Terug
Bovenaan