Hee meiden,
Ah nee hiltje, wat erg, dit is tóch de grootste angst van ons allemaal, dat 't jou nu moet overkomen...... Heel veel sterkte deze dagen, verschrikkelijk.....Maar lees nu dat je man bij je thuis is, heel fijn denk ik , 'gelukkig' hadden mijnman en ik toen óók samen vakantie want ik had die tijd echt niet zonder hem kunnen doorstaan... Sterkte en ik hoop dat het snel achter de rug is....
Miep, wat fijn dat alles goed is, wat een tegenstellingen nu hier op 't forum.... Maar jij mag lekker wel genieten hoor....
Marijke, leuk ,weer een meid erbij! Leuk voor de meiden! Leuk dat wij het ook mogen weten.... En nu de naam, hoe heet trouwens je andere dochter? We kunnen je vast niet helpen met de naam, ik ben in ieder gevel niet zo thuis in de arabische namen.... Ken er één: Samira.
Ja lastig als je beiden de naam leuk moet vinden, soms bedenk ik een naam, dan durf ik 't niet eens meten aan mijn man te vertellen uit angst voor afwijzing. Laatst moest hij me beloven eerst er eens een nachtje pover te slapen voordat hij commentaar mocht geven....
Yosha, wat #$%$#@ zeg, nu wéér ongi, ik vind het erg rot voor jullie, wel fijn dat je man zo met je meeleeft, hij baalt dus ook erg. NU maar weer op naar de volgende ronde.... Groot gelijk dat jullie onderzoek willen, jullie bepalen zelf wanneer de maat vol is....
Dat zal ook weer rust in de tent geven denk ik...
Hee Laura, je bent er weer!!! Ik las dat je het fijn hebt gehad, je zit na één dagkje werken vast weer helemaak in het ritme hè, zó jammer dat je altijd maar zo kort in de roes van vakantie zit.... Spannend blijft 't dus nog wel even op je werk... En dan nu weer die kavel.... Groot gelijk dat jullie je nog snel hebben ingeschreven, afzeggen kan altijd nog... Enne, ski's had je prima geschreven!!
Je schreef niks over je NOD! Hoe staat 't ermee????? Al klachten??? O lees nu dat je weining klachten hebt, maar je hebt ook weer zoveel andere dingen aan je hoofd.... Kan dus alle kanten op! Ik had rond mijn nod geen klachten, weet je dat nog? En mooi wel zwanger.....
Miep ik snap best dat je 't geslacht geheim wil houden, ik denk dat ik 't ook via de mail ga doen, raar dat jullie het dan weten en mijn naaste familie niet eens.... Beetje een loyaliteitsconflict is 't.
Hee Marieke, doe je 't wel kalm aan????
Janneke, gelukkig voel je je al een stuk beter.... Hoe is 't met je bekken? Nog veel last? Ik heb ook sinds het weekend kennis gemaakt met mijn bekken. AUWAUWAUW. Ik heb echt pijn onderin mijn rug rechts van die kuiltjes, vooral in mijn rechterbil. Dat ken ik niet van mijn vorige zwangerschap....Heb ik helemaal niet gehad! Gister ook, ik kon Julia niet eens meer uit het winkelwagentje tillen, zo'n pijn.... Vanddag iets rustiger aan ghedaan en toen begon de pijn pas echt rond 16 uur. En ik moet nog 21 weken......
Balen dat de buren aan het slopen zijn, maar wees blij dat ze het nu doen en niet tijdens de uitgerekende datum en erna.....Dat lijkt me nóg erger....
Volgens mij mis ik het mailadres van Marijke....
Linda, zielig dat Niek ziek is, hoe gaat het nu? Is hij goed gaat slapen? Vreselijk als je zelf niet aan je nachtrust toekomt hè, dat vind ik het vervelendst van alles.....
Julia houdt er ook niet van om een zepil te krijgen, ik zeg get gewoon niet, ik verschoon de luier en stop er snel een zetpil in.
O ja, mochten wij een jongetje verwachten, willen we graag tweedehands kleding kopen, zeker voor de eerst maten..... Ze groeien er zo snel uit! Zou je even willen wachten met MP en evt het aan ons willen verkopen? Tenminste , als het onze smaak is dan? 20 jan hebben we dé echo!
Nou ik voel me dus in mijn hoofd super, geen hoofdpijn de laatste dagen, heerlijk!!!! Heb ook best veel gedaan, en nu begint mijn bekken op te spelen, shit shit shit.....
Maandag moet ik naar de vk en ga vragen of ik naar fysio moet of nog even moet wachten....
We hebben een nieuwe auto, een 307 sw, echt een fijne auto (hè Laura).
Morgen weer aan het werk, mét de nieuwe collega, nr drie alweer..... HIj is de afgelopen twee dagen ook in de groep geweest en ik sprak hem, hij zei dat hij het een leuk groepje vond, FOUT! Hij begint dus al fout, je moet met deze groep nooit denken dat het een leuk groepje is.....Afwachten dus....
Net de eerste echte driftbui van Julia meegemaakt, zohee, ze lag te trappelen op de grond.... Nu slaapt ze lekker, ze was er zelf ook van onder de indruk... Gister weer voor 't eerst na de vakantie naar de peuterspeelzal geweest, ze had een beetje moeite met het afscheid, ze moest weer wennen, ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, als oma haar wegbrengt. Ze hangt nu wat meer aan mij....
O ja heb zaterdag geshopt, de eerst broeken zitten echt niet meer fijn, ik heb snel last van die rand net onder die elastieke band. Ikkan dus al broeken wegleggen, zonde, maar heb nu een fijne broek en een rokje. En drie dingen voor erop. Twee ervan waren geen zwangerschapsdingen, maar kan die wel lang doordragen en in het voorjaar heb ik nog shirts van de vorige keer om te dragen, echt fijn om weer iets nieuws aan te kunnen trekken.
Ik ga even iets lekkers pakken, fijne avond nog en tot gauw....
gr Roos