We gaan ervoor, part III

He verdorie Laura is het nu bij jou ook al weer niet gelukt!!!

wanneer ga jij je cyclus laten nakijken????? wij dus volgende maand.....eigenlijk willlen we niet de MM in, maar ja, als het niet wil lukken, willen we toch e.e.a. na laten kijken....

jij bent bijna om de 3 weken ongi, daar zou ik ook flink van balen hoor, vind 1 keer in de 4 weken al veel...bleeggh, niets aan he...

Nou meis, sterkte!!

liefs Yosha

Hey Laura,

jeetje meid wat vervelend.... Das 8 dagen na je eisprong ongeveer, ik zou echt even om een doorverwijzing vragen als het doorzet! Sterkte wijffie!

Denk aan je!

@Laura; jeetje balen zeg! En wat een gek dat het al zo snel na je ei komt. Wil je niet ongerust praten of zo maar ik zou er ook maar eens naar laten kijken (normaal is toch 2 weken na de eisprong?). Sterkte meid!!!

Sorry voor de wat vieze uitleg...als je er niet tegen kunt dan moet je onderstaand even niet lezen...
Ik ben vanmiddag wat weefsel  verloren...of in ieder geval een gedeelte. Het  was niet zoals wel wordt beschreven in een mooi vruchtzakje ofzo, was volgens mij net zoals de vorige keer al  kapot. Heb het nu zelf maar even wat onderzocht. Je moet toch wat en ik ben best wel nieuwschierig hoe het er uit ziet enzo...Gelukkig niet zoals in mijn droom van de laatste keer.  Wou het graag begraven dus mijn man de tuin ingestuurd met een schep...maar ja, het vriest. Dus dat ging niet lukken. Toen hebben we het maar symbolisch gecremeerd (klinkt misschien overdreven maar het geeft mij wel een goed gevoel). Vorige keer hebben we het begraven en nu hebben we dit op dezelfde plek 'verbrand'.  Vind het wel prettig om het zo een beetje te verwerken en  dan weer verder te gaan. Verder heb ik een vlinder gekocht, zo'n nep ding, als symbool omdat het mis is gegaan. We hadden vorige keer ook 1 gekocht en nu hebben we er dus 2...hopen dat het daar dan ook bij blijft. Ben niet zo bijgelovig maar vind het wel mooi als  herdenkings ding. Heeft het zeg maar een plekje.

Verder druk bezig met het opruimen van onze bijkeuken zodat we die kunnen gaan opknappen. Straks lekker pizza eten en vanavond bezoek van mijn schoonouders (moet soms, zijn erg meelevend maar ik heb niet zoveel met ze)  en later komen nog onze beste vrienden langs  (gezellig, filmpje kijken met nog meer m&m's).

Tot later!

Hey Laura,

Jakkes meid................ dat de Rd's nu alweer gearriveerd zijn. Zoals de andere meiden ook aangeven: nu toch mar ff naar huisarts??? Je weet het maar nooit. En we gunnen jullie het zo!!!!!! daarom dit goedbedoelde advies.
Denk aan je!

Liefs Linda

Hey ladies,

Ook hier vanmorgen een witte deken! Altijd een mooi gezicht. Helaas vandaag aan het werk dus prachtige foto's maken is niet gelukt.
Niek was vandaag prima op schik zoals o-mama het melde. Alleen loopt het groene snot uit zijn neus. Dus de hele dag een zakdoekje bij de hand. Ik heb ook maar even neusspray opgehaald. Mn. 's avonds en 's nachts is hij heel onrustig. Dit heeft natuurlijk met de houding en het vele snot te maken.

Janneke: handig zo op het forum verkopen................... Pas je er niet meer in?? Ik zou maat L van je over kunnen nemen, maar 3/4 broeken heb ik nooit aan en een spijkerrokje heb ik al. Hopelijk is er iemand anders.

Ladies: Ik heb nog een spijkerbroek van Vida Vita (recht aansluitend model) maat 40 in de aanbieding. Hij zit me nu echt te strak en is nog erg mooi. Dus mssn hier wel een geinteresseerde???

Yv: balen van je ongi. Blegh! eneh nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag......hahaha....

Marijke: wat een schatje die dochter van je en zo wijs...........echte dame dus. Noor vind ik een mooie naam! en Noa eigenlijk ook wel.

Een vriend van ons is grafisch vormgever en ontwerpt ons geboortekaartje. Ik moet wel met ideeen komen en vond diverse kaartjes van hipdesign errug leuk. Dus met de inspiratie komt het goed. Hij heeft onze trouwkaart en Niek zijn geboortekaartje ook gemaakt. Eneh Marijke: ook wij komen wel op 80-100 kaarten en met jullie erbij helemaal....................hahahahaha

Ik ga zoonlief naar zijn bedje brengen. Hij is nu echt op.
Mssn tot later.
Groetjes Linda

Hoi Dames,

wat gaat het hard zeg met mailen op dit forum wel leuk natuurlijk.

Hoe gaat het met alle zwangere dames? volgens mij was iedereen al
wel op de helft toch?

Met mij redelijk nu weer even druk mijn schoonmoeder was in huis gevallen
en heeft zwaar gekneusde ribben en doen nu veel voor hun.
op school van inge is de interne begleidster wel aan het door drammen
dat er iemand inge moet observeren in de klas, dat doen we dus echt niet
want op blaadje wat me moeten onderteken staat speciaal onderwijs, en
dit is echt niet op toepassing van inge, ze moet gewoon nog een jaartje
extra kleuteren.
zelf ben ik weer eens een dag overtijd, maar durf nog niet te testen want
de kans is klein, is wel grappig dat een moeder van inge's klas genootje
dacht dat ik zwanger was omdat haar dochter dit vertelde aan haar.

Janneke: iui is dat ik hormonen moet spuiten en bij mijn ei sprong moet
mijn man zaad inleveren en dat wordt dan inwendig ingebracht.

Linda: las dat op 4 jan. erg ziek voelde das balen, hoe gaat het nu met je?

Yosha: balen van je ongi,
leuk zeg nichtje logeren, waren dus 2 leuke dagen met lekker eten.

Mijrijke: nee ik test nog niet vorige keer anderhalve week over en
werd uiteindelijk ongi wat was dat zenuwslopend.
over inge we zijn nog bezig met de nieuwe school,

Disiree: Weet je al wat meer, ik zou gewoon naar de huisarts gaan
dan heb je meer zekerheid. hoop dat alles goed me   je is.

Miep: fijn dat met de alles goed is op de echo, wouden jullie
allebei het geslacht al weten?

Hfn: las dat het niet zo goed met je ging bloedverlies en je bent zwanger?
hoop dat alles weer goed nu is.

Moet nu echt stoppen mijn handen zijn steen koud, computer boven en enkele
beglazing zonder verwarming alleen beneden gas kachels, brrrrr ga me
snel opwarmen.

groetjes els.

Meiden,

Laura, je kunt je auto heel goed op gaspedaal.nl zetten. Vanuit gaspedaal word je verwezen naar heel veel andere sites, je hebt dus een groot bereik. Die van ons is helemaal naar Friesland gegaan, vanuit Gelderland dan is 't ver natuurlijk!
Lees nu dat je ongi eraan komt, shit......

Miep, doen, even lekker met z'n tweeën weg! Heerlijk, en dat er een bad is, ik ben jaloers...... Wij zijn ook nog van plan een midweek naar Limburg te gaan. Ik wil graag een bad en mijn man een openhaard in het huisje. We moeten nog even boeken....

Marijke, er zitten mooie, niet alledaagse namen tussen. Succes met 't eens worden met je man! Lief van je dochter, die uitspraak over 't prinsesje in je buik, echt schattig, ze kunnen je toch zó vertederen op een onbewaakt moment hè.

Ja balen Janneke, dat ik er ook last van heb. Ik ga maandag naar de vk en vraag ik om advies voor mijn bekken.... Ik merk dat tillen echt funest is, vandaag met werken heb ik geen last gehad en 's middags moest ik Julia tillen en toen schoot 't er weer in.
Zijn de buren weer lekker aan 'tklussen? (dan bedoel ik iets anders dan wij iedere maand hebben gedaan....)Nog veel last gehad?

Ach Hiltje, je klinkt niet eens zo down, hoe doe je dat toch?Vind ik knap van je. Ik vind het zo rot voor je, vooral omdat ik weet hoe ik me destijds voelde, kon er écht niet mee omgaan. Sterkte en laat je maar lekker verwennen door je man. Gebruik je al floradix of zo om je ijzer op peil te houden?
En je bent al wat kwijt.... Naar hoor, klinkt wel mooi hoe jullie er eme omgaan, zo hou je er nog een herinnering aan over.
Ben trouwens ook aan de m&m's begonnen.....

Nee hè, jammer Yf, dat je menstruatie is begonnen, blijf hoop houden hè, op een dag hoor je ook op de bovenste lijst!

Linda, fijn dat Niek zich weer beter voelt, Snotneuzen zijn zo vervelend 's nachts hè. Wij zijn experts in op dat gebied, Julia heeft er veel last van gehad, ook al buisjes erin en neusamandelen eruit toen ze 14 maanden was.
Heb je nog antisnot-tips nodig? Ik heb er zat!
Niek ligt al in een groot bed, hè. Nou, heb 't met julia ook geprobeerd door het schot uit haar bed te halen en haar slaapzak uit te laten. Géén succes, ze kwam er steeds uit. Heb het een uur volgehouden en toen de boel maar weer terug gedraaid. Ze is er nog niet aan toe denk ik, wat een stouterik soms.....Hoe heb jij dat aangepakt?
Fijn dat je even wil wachten met MP. Zodra we 't geslacht weten, kunnen we 'handelen' ......
Ik baal inmiddels echt van de sneeuw.... Mijn paard gaat een paar uurtjes naar buiten want durven't niet langer aan met zijn blessure en vier ijzers. Morgen moet ie binnen blijven want dan gaat de sneeuw echt plakken. Zielig voor hem. Gelukkig blijven er méér paarden binnen, dan is ie niet alleen. Die van jou staan wél lekker buiten hè.

Vandaag dus weer aan 't werk geweest en collega nr 3 ingewerkt, wéér alles doorgegeven en wéér veel meer verantwoordelijkheden erbij voorlopig. NU maar duimen dat de kids hem 'heel' houden.....
Vandaag ook wat harde buiken, tja, hoop dat het niet doorzet......

Ik stop, ik moet revanche nemen tegen mijn man, we hebben van de week, niet lachen... rummikub gedaan..... Hij heeft nét gewonnen, een massage verdiend. Nu wil ik nog één keer spelen om óók een massage te winnen. En misschien komt er méér van.... Durven niet meer zo goed, terwijl we geen restricties meer hebben, maar tóch om weer die stap te nemen.....

gr Roos

Terug
Bovenaan