We gaan ervoor, part III

Hey meiden,

Ik voel me steeds meer op die roze wolk belanden, ookal hebben we de bevestiging nog niet gezien op de echo (a.s. woensdag!!).
Ik ben supermoe, misselijk, grotere maat bh nodig  en broeken die me al te strak gaan zitten. Dit had ik de vorige keer helemaal niet zo erg. Ik had toen alleen wat spanning in mijn onderbuik. Achteraf gezien misschien wel een voorteken.

Ik lees af en toe berichtjes over mailcontact waarin jullie foto's naar elkaar mailen.
I wanna join! Hoe kom ik bij de 'mailclub'?

Groetjes van Janneke(Chris)

Hi Ladies

Marijke jij zat natuurlijk met je hoofd al in de nieuwe rumikub strategie

Jannie mag ik vragen wat voor kledingmaat je normaal hebt? Ik heb geen idee wat voor maat ik moet aantrekken maar dat zwarte overslag truitje klinkt wel aardig. Van wanneer tot wanneer kon je het aan?

Yosha, volgens mij hoeft onderzoek niet pijnlijk te zijn hoor, Bij mij in ieder geval niet. Ik heb een bloed onderzoek gehad en een inwendige echo. Bij manlief werden de zwemmers onderzocht. Nu was het bij mij natuurlijk redelijk snel duidelijk wat er aan de hand was maarpijnlijk was het niet. Wel vervelend, genant, maar ook dat went.

Laura,Yf balen van de rode duivels.

Morgen spannende dag. Echo! Ben benieuwd. Heb veel last van vervelende afscheiding even horen of ik hier nog iets mee kan / mag.
Volgens mijn berekeningen 9 weken. Spannend dus.

Doei San  

Hey San,

Wat heerlijk en toch ook spannend morgen echo!! Ben heel benieuwd. Duim voor je.
En wat betreft zwangerschapskleding: in principe koop je dezelfde maat als je normale kleding.
Inmijn geval 38-40 en ik ben 1.78m. Bij 9 weken moest ik al andere broeken aan. De broek die ik nu niet meer aan kan heb ik toen gekocht en ben nu 25 weken zwanger. Het is zo ideaal dat er tegenwoordig knoopsgat elastiek in zit. Je buik kan er dus ingroeien. In mijn geval zijn mijn bips en benen ook meeggeroeid en jaaaaaaaa......dan zit het te strak. Tijdens de zwangerschap van Niek ben ik 20 kg aangekomen. (van 66 kg naar 87 kg!). Dus tja............zal   nu ook wel zo gaan.

Ik kijk uit naar goed bericht morgen!
Groetjes Linda

Hey Roos,

Balen zeg je pijnlijke bekken! Toch maar ff overleggen en een goede fysio opzoeken.
Mijn paarden staan idd buiten. Mijn wedstrijdpaard heeft alleen in het buiten wedstrijdseizoen ijzers ivm de proppen.
Ik wilde de kleding toch niet eerder wegdoen dan dat wij idd een meiske in onze armen hebben. Ik wil binnenkort de kleren uitleggen per maat en er foto's van maken. Dan mail ik ze je ff. Ok? Het zijn echte jongens kleren.
Eerst jouw echo nog ff afwachten................hahaha............

Niek slaapt nog niet in een groter bedje hoor. Hij ligt in zijn ovale stokke (naturel kleur). Maar met dekbed. Stoer. Het bedje wordt wel wat klein. Zodra hij naar zijn nieuwe kamer gaat dan maak ik zijn stokke bedje met behulp van de junior uitbreidingsset ongeveer 60 cm langer. En dan kan hij er idd zelf uit. Moeten maar ff zien hoe het gaat dan.
We hebben voor de baby ook een stokke gekocht (white wash) met ombouwset naar wieg. errug cute. Het merk bevalt ons goed. Hebben ook de stokke tripp trapp (blauw met lime beugel).

Succes met revanche nemen..........hahahaha.
Doei!
Grtz Linda

Goeiemorgen!!

Nog rustig hier vanmorgen!!

Laura nu alweer roze slijm!!! Echt vroeg!!!   Al veel meiden hebben t gezegd misschien toch eens bij de HA informeren?? Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt...Ik stuur je een dikke knuffel....

En Yf ook ongi!! balen meid!!!! Een dikke knuffel ook voor jou!!

Janneke volgens mij sturen ze je het kraampakket toe in de 7e maand. Tenminste bij mijn verzekering.....Dus zal wel niet zo heel lang meer duren denk ik, ik kan nu ook van die babydozen ophalen bij kruidvat en prenatal, dat is ook in de zevende maand. Heb jij dat ook gedaan??
Hoe voel je je verder?? Weer helemaal fit???

Linda klinkt handig zo'n bedje wat je groter kan maken!!

San vandaag de echo!! Spannend meid!!
Ik duim voor je!!!!

Hiltje hoe gaat het nu met je??? ik denk aan je!!

Roos en gewonnen?????
Of wordt het vanavond weer revanche!!!

Nou het klinkt saai hier maar ik ga weer even leren. Maar elke dag twee hoofdstukken doen bevalt wel.
Da's dan het voordeel dat ik deze week niet mag werken.
Vanaf gister gaat het wel eindelijk iets beter!! Hopen dat het zo blijft, ook als ik wel weer iets meer in actie kom, want doe nu weing. Gister alleen even met de auto naar de computerwinkel geweest en de babydoos van kruidvat opgehaald en s avonds met manlief een heel klein rondje gelopen, maar dan bij thuiskomst wel harde buik dus laatste stukje was op slakkegangetje haha...
Nou we zien wel....
We hebben ook nog nniet zo nagedacht over kaartjes.... misschien zelf maken met een foto. Ik dacht misschien leuke foto van de wieg ofzo.... maar ff kijken hoe dat wordt, anders kunnen we altijd nog wat anders uitzoeken.
Ben wel benieuwd wanneer de wieg klaar is, ze is er al wel mee bezig!

Nou tot laters vandaag!!
Marieke

o ja, we hebben ook nog een ander dilemma, nou ja dilemma.....
miscchien meer luxeprobleem haha
 we willen graag in sept op vakantie naar vlieland, maar dan moeten we wel nu boeken want alles is al bijna vol....
We gaan altijd 2 weken, wilde we nu ook alleen ik zei gisteraaf tegen manlief, is dat wel slim, kunnen we niet beter eerst een weekje gaan. Eens kijken hoe het gaat en of het bevalt enzo... Snappen jullie??  Tegen die tijd is kleine uk dan 6 mnd als alles goed gaat...
Iemand ervaring met zoiets??

Groetjes!!

Terug
Bovenaan