We gaan ervoor, part III

Hi meiden,

Allereerst: Patricia: meid sterkte vandaag, ook al is de hele week wellicht lastig en komen er nog genoeg lastige dagen. denk aan je!

San: ik heb normaal maat M / L en maat 38/40. Ben 1.65m.  Maar ben nu al meer dan 15 kilo aangekomen. Trui is maat M. Hij lijkt overslag maar is dus "nep". Hij is zwart, aan de zijkant kun je m strikken. Helaas geen plaatje van op de site meer te vinden... Je kunt m op een (spijker)broek aan maar ook op n rokje. Tis dun gebreid.

Roos: en revanche kunnen nemen?

Els: waarom zit Inge op n andere school, zijn jullie verhuisd? Vervelend zeg dat ze zo doen... Hopelijk komt je NOD niet meid!

Als je in maillijst wil kun je mail sturen naar

75Laura.Smit@gmail.com

.

Met mij gaat het slecht. Ben heelemaal over de ruk. Gister hele dag gewerkt en was helemaal kapot, moe en verdrietig. Had zoooveel pijn, liep na de lunch (tot 23uur)als een bejaarde! Ik voel alles zitten, mn rug, mn bekken, alles. Heb zitten huilen bij het avondeten. Voorlichtingsavond borstvoeding in het ziekenhuis ging wel weer, was wel interessant trouwens. Thuis naar bed gegaan en kon alleen maar huilen. Ik kan gewoon niet meer fulltime werken, het is me teveel. Ik weet het, mn gezondheid is veel en veel belangrijker maar dit voelt voor mij zó als falen. Zó niet-Janneke's... Vanmorgen werd ik om 4.30uur weer wakker, weer enorm misselijk en moest weer alleen maar huilen. Heb niet meer geslapen. Baal zo!!!

Heb mn baas vanmorgen misgelopen, wilde even met hem praten dat ik t niet meer trek.  Ook speelt toch wel mee wat hij nu aan t doen is (heb ik per mail verteld), daar lig ik ook (letterlijk) wakker van. Voel me ellendig en kan nu om alles huilen. Vrees alleen dat ik m vandaag niet meer spreek en morgen zit ie in t buitenland. De bedrijfsarts is er vandaag wel, hopelijk kan ik hem nog heel even spreken.
Nogmaals, ik weet dat mn werk ook zonder mij doorgaat en dat het geen schande is maar toch, ik vind dit allemaal zoooo lastig!!!
Moest dit ff kwijt...

Fijne dag dames!

Greets, Janneke

Hey meiden,

Ik kon ff niet op deze sit komen....so weird!
Anyway, weer een gebroken nacht. Niek heeft zoveel snot in zijn hoofd dat hij daar liggend met ademen last van heeft. Met onderbrekingen (elke 2 uur) wel tot 8.30 geslapen en nu is ie weer druk aan het spelen.

Janneke: balen meid!! maar neem van mij aan dat jij daar het meeste last van hebt!!!!!! Mssn moet je overwegen om kortere dagen te gaan werken of om de dag zoals ik. Zodat je steeds kunt bijtanken.
Er zit maar 1 ding op: naar de bedrijfsarts en je baas.................

Ik had gistermiddag steeds zo'n schrijnend gevoel rechts onderin mijn buik: bandenpijn. Komt van bijna de hele dag staan. Ik zal de bellydrager weer om doen. Mssn helpt het op mijn werk. Bij Niek had ik het ook.
Morgen aan het einde van de middag weer een afspraak bimijn collega: pappen en nathouden zullen we maar zeggen.

Nog 1 weekje en we gaan een lang weekend naar landal (vrij t/m ma) te Hellendoorn met mijn schoonfamile. Leuk leuk. We wisselen elkaar af Miep.hahaha........

Patricia: k** dag voor jullie en toch ook weer een geboortedag. Heel dubbel lijkt me. Denk aan jullie!!!!

Marieke: gewoon boeken zeg ik! Het is de bedoeling dat wij aansluitend aan mijn verlof nog 3 weken in de bouwvak met de caravan weggaan. Mits alles goed gaat met onze baby (dan kleine 3 maanden). We zoeken het mooie weer gewoon op.
Je kunt er toch een annuleringsverzekering bij doen??? Wij gaan op de bonnefooi. maar hebben ons huis achter de auto hangen.

Fijne dag!
Grtz Linda

Lieve Janneke, meis kies echt voor jezelf en je beeb!!!!
Tis geen schande hoor, al snap ik je gevoel, toen ik maandag moest bellen naar mn werk voelde dat ook zo, maar nu ik het heb gedaan heb ik wel rust en kan ik deze week even bijtanken en volgende week zie ik wel weer!!!!
Jullie saampjes zijn toch het belangrijkste en over 5 weekjes moeten ze het ook doen zonder jou!!
Dikke knuffel en denk aan je!!!

Linda ik zat ook al te denken we hebben een doorlopende reisverzekering, dus dan zal dat toch wel gelden.....
Sneu hoor voor jullie kleine ventje dat ie s nachts er zo'n last van heeft ( en voor jou ook wel natuurlijk!!)
Hoop dat ie gauw lekker kan doorslapen!!

Lieve patries hoe kan ik nou vergeten te   zeggen dat ik vandaag aan jullie denk.... vanmorgen dacht ik er nog aan toen ik beetje lag te mijmeren in bed!!

Net moeijlijk hoofdstuk van anatomie erin gestampt. pff hoop dat het blijft zitten haha...
En bijna over gegeven, bah heb ik vaker last van als ik dan buk komt de boel zo naar boven....beetje rustiger bukken denk ik....

Groetjes, marieke

Hey!

Marieke: wat moet je zoal weten over anatomie??? Ik gebruik zelf altijd de Sobotta atlassen. Of de kleine sesamatlassen.

Ik weet niet of een anuleringsverzekering in een doorlopende reisverzekering zit. dat moet je ff nakijken. Jullie wilden een huisje ofzo boeken????

Ik ga Niek lekker naar zijn bedje brengen. Heb ik ook rust.
Groetjes Linda

Hi lieve dames,

Thanks voor jullie steun! Ik weet t, ik weet t... Helaas is de bedrijfsarts al weg maar ga vandaag een afspraak maken voor de volgende keer dat hij hier is, hij is er denk ik maandag weer.
Bijtanken is idd een goed plan, zelf heb ik het idee dat ik best van 8-13uur kan werken ofzo, hele dagen zijn zooo lang.... Vandaag loop ik extra veel en heb het gevoel dat het helpt. Maar dat merk ik vanavond wel. Baas is er vandaag nog een minuut, is dan ook zoiets maar mss heb ik even om hem bij te praten. Mn werk lijdt er nu namelijk ook onder en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Marieke: een annuleringsverzekering dekt meestal echt alleen kritieke gevallen (sterfgevallen, ernstige ziektes en/of operaties), niet als jullie t bijvoorbeeld niet zien zitten met een baby. Maar mss kun je de polis nakijken en vaak krijg je niet al je geld terug. Als ik jou was, zou ik lekker 2 weken boeken. Kindjes zijn enorm flexibel, maar ik zou zeggen: volg je gevoel! Anders een optie nemen en er even over nadenken?
Of een alternatief is: last minute boeken, kijken hoe het gaat. Mss dat je dan ergens anders terecht komt, weet niet hoe zwaar dat weegt?

Greets, Janneke
ps: wel fijn dat er nu maandforums zijn tot oktober 2009!

Hoi

Linda hij zou t moeten doen heb vanmorgen net de boel opgeschoond want hij was bijna vol en had net wel 2 andere mails....
Nog keertje proberen misschien.....????
Janneke, goed dat je er aan toe gaat geven zeg maar of klinkt dat errug raar!! haha
Nog 5 weken zo doormodderen is ook wel veel!! en lang dan en ben je straks in je verklof helemaal op!! Is toch ook niets!!!

Wat de vakantiebetreft; niet zien zitten zal wel meevallen..... tis inderdaad meer voor noodgevallen.... en het huisje wat we altijd hebben is vol ja of erg laat vrij dan is t bijna oktober, dan is t weer weer zo anders.... en nu hebben we andere gevonden wel klein en er is weing... maar ja dat geeft ook eigenlijk niet met leesboek en spelletjes komen we heel eind... Vorig jaar hebben we ook veel in het huisje gehangen.
Maar het andere huisje had dvd speler en bad en ruime keuken met veel erin.... ik zei al tegen manlief we zijn gewoon verwend!! haha
En last minute op vlieland is vaak duur want dan zijn alleen de luxe dure huizen in d duinen vrij.... en we willen eigenlijk wel naar vlieland, dat is ons tweede thuis en speciaal voor ons dus daar willen we graag eerste vakantie met zn drietjes heen...
Klink ik erg verwend haha!!!! En naar t mooie weer wordt niets vaak nog duurder en manlief haat vliegen....
Dus t blijft nederland!!
Nu nog even kiezen een of twee weken...... dat wordt denk ik de afweging....

Janneke gaan jullie nog met zomervakantie?? Of nog geen idee???
Linda zo''n caravan is dan ideaal!!!!

Zo ben klaar met anatomie... voor vandaag dan haha Linda t ging over zenuwstelsel, aan en afvoerende banen en animaal en vegetatief, dat gaat nog wel en over informatievoorziening, gehoor-ogen en evenwicht. Gehoor was ingewikkeld stukkje..... en t was gewoon saai!!!!!!! haha maar snap t nu aardig.

Nou ff de laatste dingen doen en dan onderuit op de bank!! maar dan met een leuk boek ofzo en geen studiespul!! Heb t idee dat ik alleen maar aan t leren ben deze wek, na ja voor goed doel!! Mag toch niet te actief zijn!!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan