We gaan ervoor, part III

Janneke ik heb mn kraampakket vandaag gehad!!!
Krijg jij m ook van de verzekering??
Zal ie eerdaags ook wel komen....
ik was wel megaverbaasd over de grote van het pakket.......
wat een watten en verbandspullen zeg!! haha

Manlief komt binnen dus we gaan maar eens eten wel zin inwat onderhand!!

Bedankt voor jullie lieve reacties....Fijn!!

Fijne avond/weekend allemaal!!

Hoi dames,

Ik ben echt super vrolijk, kreeg dinsdag een mailtje met de mededeling
die aan iedereen is gericht dat ik de beste medewerker van de week ben.
dat voelt zo super te weten dat je het goed doet.
vandaag mijn 3de nod dag nog niet getest als ik maandag nog niet ben ga
ik testen al wil ik nu al maar ben veel te bang voor de teleurstelling.

roos: is leuk toch spelletjes spelen en wat leuks er voor terug doen
dat houd het alleen maar spannend, wie heeft er nu gewonnen?
marco en ik doen vaak backgammon ook verslavend en onze nieuwe
verslaving is wii sport

jannekechris: geniet lekker van je roze wolk.

san: fijn dat alles goed was bij de echo.

Marieke: volgens mij heb ik wat gemist waarom mag je niet werken?
inge was ook rond 6 maanden toen we naar centerparcs gingen
Het ligt ook een beetje wat jullie planning is en wat je gaat doen,
ik zou zeggen heerlijk genieten met z'n alle.
we gingen dan wel voor een midweek, en hebben 1x oppas geregeld.
voor de rest heerlijk genieten,
wat voor cursus/scholing richting doe je precies?
leuk het menselijk lichaam ook veel latiijn weet nog een beetje ervan

Janneke: al gesproken met je baas?

Hiltje: ach meissie wat balen zeg, veel sterkte komende tijd
hoe lang was je eigenlijk zwanger ik heb een tijdje forum gemist
dus ben niet met alles op de hoogte meer.

Linda: lekker zeg vakantie landal al aan het aftellen?
zou zo zeggen kom koffie drinken woon er een half uur vanaf.
fijn dat het beter gaat

laura: balen dat het ook voor jou zolang duurt op een mooi wonder
ben benieuwd voor jullie op de 21ste.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten maar zit weer te kou kleumen brrrrrrrrrr
ga stiekem lekker chips eten en gtst kijken hahaha en daarna uri geller

groetjes els.

@Els: wat leuk zeg dat ze je hebben uitgeroepen als medewerker van de week! Wat een eer! En wat spannend dat je al 3 dagen overtijd bent...dat je kunt wachten tot maandag...lijkt me heel moeilijk. Heb je zelf al enig vermoeden? Of durf je nog niets te denken? Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger was, ben vermoedelijk na mijn 1e mk direct weer zwanger geraakt en dat is dan een beetje moeilijk uitrekenen. Waarschijnlijk tussen de 7 en 9 weken denken we.

@Linda: de afspraak bij de gyn staat gepland voor vrijdag...dus moet nog even wachten. Vind het eigenlijk nog wel lang duren voordat het vrijdag is want ik wil graag weten of alles 'schoon' is, maar ja, moet even geduld hebben. En dan moeten we maar verder kijken en horen wat de gyn adviseerd.

Vraagje aan jullie: hebben jullie een paar weken na de mk ook een zwangerschapstest gedaan? Om te kijken of hij negatief aangaf? Zodat jullie daarna meer zekerheid hadden als hij positief was dan het dan ook echt positief was en niet meer zou komen door de mk? Want je hoort wel eens dat een test nog een aantal weken positief blijft...

Groetjes, Hiltje

@Els, wat gaaf zeg: medewerker van de week. Leuke waardering!!!! Spannend hoor al 3 dagen overtijd..................... ik heb mijn zwangerschapstest op de NOD gedaan: 2 streepjes. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Wacht je echt tot maandag????

@Hiltje: ik heb geen test gedaan om te kijken of ik niet zwanger zou zijn na MK. Ik heb in maart een MK gehad en begon in juni op dit forum. Ik had daar dus nooit eerder van gehoord. Je kunt het mssn beter wel ff doen. Dan weet je zeker dat het hormoon echt weg is.

Grtz Linda

Goedemorgen dames,

Ben heerlijk uitgeslapen en heb even ochtendje voor mezelf. Manlief is gister op stap geweest en lag er om 5uur in dus die zie ik nog even niet. Rond 13uur komen mn broer en zn gezin, erg leuk! Zulke schatjes die kids!!! ga straks even brownies bakken.

Hiltje: de meesten hier hebben wel een test gedaan na de miskraam. Is wel erg verstandig als je er meteen weer voor wil gaan, anders weet je niet of de test betrouwbaar is. IK had een week na mijn curettage alweer een negatieve test, maar dat was wel aan maand nadat het gestopt was met leven. Kan het je zeker aanraden! Ik wist hierdoor zeker dat mijn positieve test eind juli ook betekende dat ik zwanger was.

Els: van harte meid wat ontzettend leuk voor je! Dat is nog eens waardering!! Snap dat je daar onwijs vrolijk van wordt. Geniet ervan! En al 3 dagen na NOD... Spannend en wat knap dat je niet gaat testen. Heb je een vermoeden?

Marieke: is t nieuws n beetje geland van gister? Valt niet mee denk ik om echt rust te houden, zal denk ik wel even duren voordat je je er helemaal aan toe kan geven. Sterkte meid.
Maar begrijp ik t goed dat als je baarmoeder week wordt, dat een teken is dat de bevalling gaat beginnen of in aantocht is?
Kraampakket is binnen dus? Fijn, weer n actie op de checklist die weg kan! Zal bij mij ook niet lang meer duren.

Laura: ik geef je groot gelijk dat je ook gaat kletsen op t andere forum, maar volgens mij hebben sommige meiden   opgevat alsof je hier weggaat maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Toch, toch? ;)  Altijd fijn natuurlijk om lotgenoten te spreken, hopelijk heb je er veel aan.
Ik kletste eerst mee met het maart- en aprilforum maar bij de aprildames kon ik niet echt aansluiting vinden. Klets wel mee bij de maartmama's maar das toch meer vraag- en antwoord. "wie heeft hier ook last van" of "wie weet wanneer kraampakket komt" etc etc. Prima natuurlijk en ook wel gezellig maar dit is toch wel mn nummer 1 forum! ;-)

Patricia: deze week beetje doorgekomen?

Kim: das even schrikken zeg van je schoonzusje... Wat vervelend zeg dat dat bij jou weer verdriet heeft gebracht. Logisch natuurlijk! Hopelijk is de misselijkheid een goed teken!

Linda: afwisselen is goed plan idd maar ik heb een kantoorbaan van 40 uur, ik probeer wel naar collega's toe te lopen ipv bijv te bellen of te mailen, maar dan nog zit ik teveel op die rot-bureaustoel.
Heb trouwens geen last van lucht in mn darmen, integendeel. Heb het idee dat ik dat voor (en aan het begin) van mn zwangerschap veel meer had. Ik kan nu ook - gelukkig - beter naar de wc.

Maandag afspraak bij de bedrijfsarts, heb niet met mn baas gepraat. Had overlegd met mn collegaatje en zij raadde me aan om eerst naar de bedrijfsarts te gaan, want hij moet toch oordelen over hoe en wat en dan is het misschien makkelijker om daarna pas met mn baas te praten. Ook gezien de situatie en zijn hoofd denkt maar aan 1 ding op t moment.... Hoop wel dat ik minder mag gaan werken, gisteravond had ik weer t gevoel alsof mn bekken op mn knieen hingen. Hmm niet goed. Mn vriendin kwam langs en schrok weer van de grootte van mn buik, ik zie er blijkbaar volgens de hele wereld uit alsof ik week of 38 zwanger ben. Vrijdag de groei-echo, ben benieuwd.
Heb wel een zwanger-weekje volgende week. Maandag bedrijfsarts, maandagavond zwangerschapsyoga, woensdagavond voorlichtingsavond borstvoeding deel 2, donderdag afspraak lactatiedeskundige en verpleegkundige en vrijdagochtend groei-echo en afspraak bij de gyn.
Heb afspraak bij lactatiedeskundige omdat ik al sinds het begin vd zwangerschap last heb van eczeem op mn tepels, niet bevorderlijk voor de borstvoeding. Ben allergisch voor lanoline en dat zit bijna overal in, ook in de smeerseltjes voor dat soort klachten. Ook "verlies" ik sinds de 17e week al colostrum (eerste moedermelk) maar dat is volgens de LD alleen maar positief, die melkproductie zit wel snor bij mij.;-)

Dames, fijn weekend!

Groetjes Janneke
28 weken en 5 dagen zwanger

Goeiemorgen!!
Het is hier prachtig weer Bij jullie ook??
Jammer geen wandeling nu....
Zit alweer op de bank!! haha...
Maar ik moet!! Dus weet waar ik t voor doe.
Tis wel moeilijk!! want ik had de hele week geleerd en dus weing in huis gedaan dat wilde ik vandaag doen, nu moet ik dus overal van afblijven!!! Moeilijk!!!
Maar ik weet dat het echt moet!! Heb wel meen hekel aan afhankelijk zijn!!
Janneke ja anders krijg je al weeen en wordt het kindje veel te vroeg geboren en moet je aan de weeenremmers en longrijpingsmiddelen voor t kindje...
En dat wil ik echt niet!! Moet nog even blijven zitten!! dus ik kan me daarom wel rustig houden!

Vanavond komen mn ouders lang gaat mn moeder hier even koken, lief... en komen ze wat vaker om te helpen.... Manlief is s avonds meestal ook laat thuis dus die kan dan ook niet veel meer doen...

Els leuk medwerkers van de week!! Gefeliciteerd!!
Inderdaad hele leuke oppepper!!
En spannend je NOD!!
Je vroeg wat ik nu had, de baarmoedermond is teweek en door rusten moeten we voorkomen dat ik al weeen zou krijgen... dus bed/bankrust...

Kim leuk weer wat van je te horen.
Wel moeilijk met je zus. Hoop wel dat julie elkaar zo kunnen steunen en allebei snel weer zwanger zijn!!

Laura hadden jullie nu al afspraak gehad voor thuis met ondernemer?? Of ga ik nu te snel??

Ik heb vannacjht wel redelijk geslapen. Klachten worden in ider geval niet erger... das wel goed teken....
Hopen dat dat zo blijft...

Fijne dag allemaal!!
Groetjes!! Marieke

Hiltje ja ik heb ook test gedaan geloof 1,5 na de mk heb geen curretage gehad... en was toen negatief, en was idd fijn want paar weken later was ie positief......wist toen dat ik m kon vertrouwen....

Groejes!!

Ha
Hiltje ik had geen test gedaan. (niet over nagedacht) Mocht ik nog ooit in de situatie terecht komen zou ik het zeker doen. Neemt veel onduidelijkheid twijfels weg.

Marieke goed te lezen dat je er bij neergelegd hebt (althans zo lijkt het) en fijn dat je hulp krijgt.

Els proficiat met je titel en spannende dagen voor de boeg. Ik duim voor je Laura.

Laura kan me voorstellen dat je ook ergens anders gaat kletsen maarre...je bent een vrouw dus twee forumstegelijkertijd lukt je vast! Ik heb even bij  aug forum gekeken maar daar zijn nogal veel mensen actief en het gaat - voor zover ik zo snel gezien heb- niet heel ver. Waarschijnlijk omdat de groep zo groot is. Ik denk niet dat ik er aan ga beginnen.....als ik hier af en toe wat kan/mag checken.

Jannie lekkere week voor de boeg. Je hebt het er maar druk mee.Daar had ik nog  niet zo bij stil gestaan.  

Nou vanavond mijn laatste alcoholvrije feestje (in het geheim dan) ik voel me alles behalve fit vandaag. Mijn "kater" is weer volop actief en weet nog niet precies hoe te handelen om me optimaal mogelijk te voelen. Moet veel doen maar heb nul energie dus dat werkt niet echt mee. Ik heb zo'n behoefte aan allerlei vette snacks. Gisteren moest ik voor mijn werk buiten de deur zijn heb ik stiekem gesnackt bij de Mac. Erg...ik wil toch wel een beetje opletten. Ik heb overigens wel minder behoefte aan snoep.

Fijne dag allemaal
San

Terug
Bovenaan