We gaan ervoor, part III

Jannie en Marieke, goed zo dames, rust!!
Oh Jannie, ik kan me voorstellen dat er een last van je af is gevallen. Niet meer druk maken om het werk, dat komt heus wel goed! Er is nu toch ook al een vervanger of komt die pas 1 februari?

Hier word ik gek van mijn opgeblazen en zeurende buik(pijn). Het rommelt er nogal maar er komt weinig door. Ik hou niet van maandverband maar merk dat ik dat momenteel liever heb omdat het bloed dan vrije doorgang heeft zeg maar.....(sorry vies praatje).
Voor mijn gevoel moet er echt nog het nodige zitten, bah bah bah!!

We hebben nog steeds geen bericht over de mogelijke nieuwe buren maar wel een mail dat we de gegevens deze week krijgen samen met de koop-aannemingsovereenkomst. We hebben een optie tot 23 februari. Dus nog iets meer dan een maand.
Heerlijk om afleiding te hebben en ik vind het wel reuze leuk om er mee bezig te zijn!

De lease-auto is vanmorgen gekomen, manlief is er nu mee weg. Ben benieuwd! Onze eigen auto staat al op Mp en Speurders. Al best een paar reacties, hoop dat we em snel verkopen!

Fijne avond meiden!
Groetjes Laura

Hey dames!

@ janneke: he wat een  opluchting dat je serieus genomen bent door de bedrijfsarts en je baas!! Wat een opluchting. Hopelijk levert deze rust minder klachten op!

@ Marieke: ook voor jou goede berichten las ik. Wat fijn. Deze vorm van rust helpt dus wel. Ga zo door.

@ San: alvast fijne vakantie in NY!!!!

@ Hiltje: Je voelde je wat down las ik............heel normaal na wat jij voor je kiezen hebt gehad. Neem je tijd.
Wij zijn nog niet klaar met klussen hoor. Buitenom (voegen en verven) moet nog gebeuren. Manlief begint daar eind maart ofzo wel mee. Voorlopig ff rust. Ook binnen moet de oude douche (=nu wasmachine/droger hok) nog netjes gemaakt worden + de oude hal moet nog opgenkapt worden. We zijn er dus nog niet. Maas dat hindert niet. We hebben we haast een compleet nieuw huis. Ik ben vooral van het verven en de koffie en de thee. Ik verzorg de randvoorwaarden. Manlief is de klusser.

@ Patricia: je krijgt een drukke tijd met verhuizen van je werk etc. Pas goed op jezelf!

@ Miep: jij ook al 22 weken. Gaat nu best snel of niet???? Al druk met babykamer ?? Heb je veel klachten?

Ik heb vandaag totaal pijn in mijn bil gehad. Ondanks lange dag op het werk. Heerlijk. Om 20:00 wel bekaf op de bank en eerst ff geslapen. Morgen weer thuis. Het bevalt zo goed 1 dag werken en dan 1 dag thuis. Dus dames: tip!!

Fijne avond.
Groetjes Linda

Wat een dag! Klokje rond gewerkt en dat hakt er tegenwoordig wel in.
Heb afspraak gemaakt bij verloskundige voor intake gesprek en echo. Lastig hebben alleen maar ochtend spreekuur en niet op vrijdag. Grrr

Nou jullie moeten het echt even zonder mij doen wens jullie allemaal een goede week, hopelijk wat positieve testen. Goede echo's en genoeg rust voor eenieder!
Janneke, fijn dat ze meedenken op je werk! Enne zal wel even kijken voor je ;)
We gaan er lekker van genieten........
Tot volgende week
San

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
27/11
12/1
6e
2
-
30
N-Br
-

Phoeby
17/9
22/12
5/1
4e
1
-
33
Flevo
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Desiree
?
?
?
?
?
-
23?
?
-

Yf
23/7
17/1
1/2
6e
1
-
32
Z-H
24-31/1

Yosha
28/7
19/1
2/2
7e
1
-
32
H'sum
-

Laura
10/6
24/1
3/2
9e
1
21/1
33
Gron
-

Hiltje
(HFN)      
23/10
5/1
25/1
8/2
1e
1
16/1
25
Frl
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

15/1 vk
16/1 groei-echo en gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
?
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
?
30
Frl
zw.schapsverlof start 12 maart!

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
20 jan. ha
30
Z-H
-

Miep

19/6

20/5/09

! Ik zeg niets...
2e

1

16/1
33

N-Br

19/01 - 23/01

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
26/1 gyn.

34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
12/1 vk
20/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
15/1 10 wk echo
28
N-Br
-

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
23/1 Vk
3/2 echo
33
N-Br
13-21/1

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
14/1 1e echo!
29
Gld
16-31/5

lieve dames,

Ben nog steeds niet ongi, ik durf eigenlijk niet te testen ben zo bang
voor de teleurstelling, toch vandaag test gekocht morgen ga ik het doen.
Ik hoop dat ik zo kan slapen.

Janneke: Ben benieuwd voor je wat de bedrijfsarts zegt, is dan wel makkelijker
om met je baas er over te hebben.
Lekker hoor zelf brownies bakken,

Marieke: doe rustig aan, laat je lekker verwennen nu kan het nog.....

patricia: wel mooi dat je 2 vuurpijlen als symbool heb afgestoken.
effe er lekker uit ik hoop dat het je goed heeft gedaan.
Ik ben inderdaad net begonnen 2 maandjes voelt supper.
normaal heel regelmatig kan 1 a 2 dagen verschil inzitten maar nooit
meer dan dat, in september bijna 2 weken over tijd maar was toen
toch ongi geworden daarom vindt ik het nu ook moeilijk.

yosha: lekker hoor schaatsen ging het goed?
ja in september was ik ook ver over tijd en was niets
daarom probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn.

linda: super dat je punten hebt gehaald wat voor wedstrijd?
en zelf gereden of iemand anders?

yvonne: je had het over leerlingen, welke groep geef je les?

laura: ja ik heb wel geschaats hahaha
balen dat het bij jou ook zolang duurt.
zal eens een keer spieken op het andere forum hahahha.

man lief roept me vanuit ons bedje zal er maar snel heen gaan,
ben echt toe aan een masages......

sorry als ik niet heb gereageerd op iedereen maak ik nog goed.

groetjes els.

Goeiemorgen allemaal,

Els: en, al getest?? Hoop het zo voor je dat ie positief is!!

We gaan op wintersport!! Tis nu definitief! We gaan lekker met mijn zus en family mee naar Kirchberg....moeten alleen nu wel in de crocusvakantie, maar ja, dan zijn we wel met zijn allen!! haha Kids vinden het ook helemaal leuk van mijn zus..

Gister bij mijn buurvrouw ski kleding opgehaald, maar helaas pas ik die broek net niet, misschien lukt een paar kilo eraf nog voordat we weggaan, maar ga donderdagavond toch maar met spoed even shoppen, leuk hoor!! Mijn eigen skibroek daar verzuip ik in, haha

Dus ben nu meer met de wintersport bezig dan met zwanger raken.....we hadden al bedacht dat we dan maar een oostenrijks kindje gaan maken, kan ie meteen skieen en is het geen koukleum....haha

Jannie: geeft jouw verloskundige niet aan dat je minder moest werken met harde buiken??? Meestal geeft die dat aan en gaat een bedrijfsarts hierin mee.....enne....een baas kan je nog meer vertellen, maar als het niet meer gaat gaat het niet meer hoor..jouw "ziekzijn" kost  je werkgever geen stuiver meer hoor want dit valt onder de vangnetregeling en die wordt door het rijk betaald via het UWV....
Maar doe lekker rustig aan!!

Nou weet niet meer waar ik op wilde reageren....ga aan t werk moet zo naar een klant..

fijne dag,

liefs Yosha

Goedemorgen!!

Hier praat een nieuwe Janneke! ;-) Ik ben echt 100% relaxter dan zondag, ongelofelijk wat een last is er van mn schouders gevallen zeg.... Gister ben ik na mn werk even langs de supermarkt gegaan en mn pakketje bij postkantoor opgehaald. Kwam thuis en dacht: zo, wat nu? Ben lekker met boek in bad gegaan en daarna naar bed. Heerlijk! Mn moeder kwam nog even langs, ff gezellig gekletst. Na het eten naar zwangerschapsyoga gegaan en daarna tv gekeken met manlief en vannacht als een blokje geslapen. Fijn fijn! Mn beste vriendinnetje van vroeger belde nog met het goede nieuws dat ze 9 weken zwanger is, superleuk. Zijn we toch nog samen zwanger, zoals we vroeger altijd riepen.

Vanmiddag mn blije doos even ophalen en dan weer lekker naar huis. Ga langzaamaan beginnen met het wassen van alle kleertjes, hydrofielluiers enzo, prima klusje als ik in mn bedje lig te lezen.

Yosha: leuk dat jullie op wintersport gaan! Kirchberg is een leuk en mooi gebied, en errg gezellig! Skibroeken kun je al voor een paar tientjes bij de Perry halen, fijne winkel is dat. Wij gaan die week ook. Mn gynaecoloog / verpleegkundigen hebben altijd gezegd dat ik naar mn lichaam moet luisteren maar ik werk vanaf nu dus al 50%, sinds gister. Mn baas vond het uieraard prima, heeft er alle begrip  voor. Maar mss was dat niet duidelijk uit mn verhaaltje? (of jij zit al met een oor

Els: je houdt het spannend meid, misschien heb je al wel getest. Ik hoop het voor je! Klinkt iig wel goed tot nu toe, nog steeds geen ongi!!!!

San: have fun @ NYC en alvast bedankt voor t kijken! ;-)

Linda: fijn dat je geen last hebt gehad!

Laura: mn vervanger begint pas 1 februari maar tot die tijd doe ik wat ik kan, rest kan ik evt overdragen aan collegaatjes.
Vervelend zeg dat het voor je gevoel niet doorzet die ongi.

Patricia: lekker dat je zo lang vrij bent geweest. Ik zou sowieso 6 weken vooraf met verlof gaan dus nu nog 5 weken 50% werken en dan 100% verlof! Vooral emotioneel is dit zooo'n opluchting!

Miep: herkenbaar hoor van dat plassen. Dat is bij mij ene keer erger dan de andere keer. Dan denk je: wow nu moet ik enorrrrm plassen en dan zit je op de wc en dan idd 3 druppels.... Ach ja hoort erbij maar soms niet altijd even prettig en praktisch...

Meiden ik ga ff wat werk verzetten!

Greets, Janneke

Hey meiden!

Zoals altijd op dinsdag een relaxt begin gehad van de dag. Eerst met Niek in het grote bed tv kijken en douchen. Nu een broodje eten bij ATWT. Heerlijke serie.          
Straks ff wat huishoudelijke activiteiten uitvoeren terwijl Niek speelt.
Een mijlpaal is gehaald: nog 100 dagen zwangerschap!!!! Het aftellen is begonnen.

@Janneke: fijn dat je zo'n goede nachtrust hebt gehad en dat je je een stuk lichter voelt.

@ Laura: wat doet je ongi raar......bah. Vreemd. Gelukkig heb je een afspraak bij je huisarts.

@ Els: heb je al getest????????????????? Zoooooooooo nieuwschierig!!!! Je vroeg aan wat voor soort wedstrijd  ik meegedaan heb. Ik heb een dressuurpaard en een vriendin rijdt hem nu  en  brengt hem ook uit in de wedstrijdsport.

Fijne dag!
Groetjes Linda

Goede morgen,

Ben benieuwd of Els heeft getest. Ik hoop zo dat het goed nieuws is.

Bij mij begint het inderdaad ook behoorlijk op te schieten. 22 weken alweer morgen. Komende vrijdag weer naar de vk om het hartje te luisteren. Dat is nu wel een stuk minder spannend geworden, gezien het feit dat ik onze uk elke dag regelmatig voel.
Voor wat betreft de klachten gaat het bij mij nog wel. Ik krijg nu wel steeds vaker last van mijn rug. Ik heb het idee dat dat beter gaat als ik regelmatig een stukje loop. Achter de computer zitten, is er geloof ik niet zo goed voor. Daar moet ik nog even aan wennen.
Gisteren naar huis gewandeld. Op zich was het wel lekker. Het weer was goed en hoe verder ik liep, hoe minder last ik had van mijn rug. Het is alleen net twee kilometer te ver. De laatste twee kilometer kreeg ik last van een gespannen buik en voelde het allemaal niet meer zo prettig. En ik merkte ook wel dat ik 's avonds behoorlijk moe was. Dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Ik heb al zo lang veel te weinig beweging en nu moet ik ook nog eens al die kilo's extra meesjouwen. Dat hakt erin.

Verder kwam afgelopen weekend nog eens het feit ter sprake dat wij niet vertellen of we een jongetje of een meisje krijgen. Wat blijkt? Manlief was er van overtuigd dat ik dat nog geheim wilde houden terwijl ik dacht dat hij juist degene was die het voor onszelf wilde houden. Hahaha. Zo hebben we toen we elkaar nog maar net kenden ook een heel seizoen naar Idols gekeken, omdat we beiden dachten dat de ander dat graag wilde zien. Bleek ook niet zo te zijn. Maar het komt er dus op neer dat het ons beiden helemaal niets uitmaakt als andere mensen het ook weten. Dus hebben we het ook maar meteen overal verteld. Alleen hier nog niet.
Rapapapa (tromgeroffel).... We krijgen een mannetje.

Janneke, super dat je je nu meteen beter voelt. Zowel lichamelijk als mentaal is dit duidelijk veel beter voor je.
En Marieke, ik kan me voorstellen dat jij ook heel opgelucht bent om te horen dat de rust kennelijk helpt. Je moet er toch niet aan denken dat die kleine nu al komt. Elke week extra nu is nog zo belangrijk.

Ik begrijp dat San naar NY is. Op een of andere manier heb ik dat helemaal gemist. Ben benieuwd hoe ze het daar heeft en wat ze gaan doen. Maar dat krijgen we vast wel weer te horen als ze terug is.

Verder weet ik het even niet meer.

Miep
21w6d

Terug
Bovenaan