We gaan ervoor, part III

Goeiemorgen meiden!!

Ik had van alles verwacht hier op t forum Miep maar niet om te lezen dat jullie een kereltje krijgen!! Haha meid geweldig!! Leuk dus dat wordt blauw shoppen!!
En wat zei je vader!!!!????
Herkenbaar gevoel van dat wandelen, had ik ook eerst heerlijk maar kom je thuis met te harde buik.... Niet teveel doen he!!
Fijn dat je je verder wel goed voelt....
En van dat plassen herkenbaar, ik heb ook wel eens als uk zich omdraait of lekker onderin bewegt moet ik ook echt spontaan meteen maken dat ik bij de wc kom, en idd hoort erbij!!

Janneke, fijn om te horen dat je je er zoveel beter bij voelt!!!
En je werkdag vandaag zit er al weer bijna op!!
Ben beniwud of de blijde oos leuk is?? Ik heb gister ook felicitasdoos bij etos aangevraagd, schijnt ook leuk te zijn.... Kruidvat ook wel , maar iets minder....

Els spannend, kan me voorstellen dat je bang bent voor teleurstelling... Hoop heeee;l erg op positief nieuws van je!!

Yosha heeeeeerlijk wintersport!!! En schiet al lekker op!!! Alleen al het verheugen erop en het ernaar uitzien.... heerlijk!!!

Linda fijn dat het goed bevalt dag werken en dan dag vrij.. Heb je dan je dagen verschoven, of werk je een dag minder of was dat gewoon altijd al zo.... weet ff niet meer...
En nog 100 dagen!! Aftellen meid!!!

Patricia drukke tijden voor jou komen eraan!! Denk wel aan jezelf he!!

Nou hier weing spannend te vertellen, haha beleef ook niet zoveel...
Gistermiddag poosje lekker in bed gelegen met een boek, had s middags wel weer aardig pijn, maar weet nu dat ik me niet teveel zorgen moet maken dus dat proberen we dan ook maar.... Dat zou waarschijnlijk blijven tot eind van de zwangerschap dacht de vk... manlief was lekker op tijd thuis dus die heeft eten gekookt enzo...
Ga vandaag eens beginnen aan de adressenlijst voor de kaartjes......
Mag gelukkig wel naar zwanbgerschapsgym, niet echt actief zijn maar mag er wel heen... leer je toch de mensen kennen (ik ken niet zoveel mensen hier in ommen) dus misschien krijg je zo weer wat contacten... en toch gewoon de info...
Janneke fijn dat jij de borstvoedingcursus nu al hebt. de mijne begint pas 5 maart!!! das drie weken voor uitgerekende datum en dan moet ik naar dalfsen want in ommem helemaal niet. dalfsen is 10 km verder... Nou hoop dat ik daar nog heen kan...

Fijne dag allemaal!!!
Liefs, Marieke

Hey Miep,

Wat een stunt..........hahaha................Een grappig verhaal. Gelukkig hebben jullie het erover gehad, nu zitten wij ook niet meer in "spanning".
Gefeliciteerd met de komst van jullie zoon!! Leuk een manneke.

Grtz Linda

Hey Marieke,

Gelukkig hou jij je ook goed koest..hahaha...........
Ik werk sinds geboorte Niek altijd 3x9 ma/woe/vrij. Maandags is manlief thuis. Dus 2 daagjes oppas. Na 1 dag werken dus weer heerlijk een dag vrij. Ik werk nu niet minder.

Ik heb vanmorgen wat klusjes gedaan: stofzuigen, beetje schoonmaken en paarden verzorgd. Niek helpt dan reuze goed mee. Hij heeft een skipak aan buiten en lekker spelen. Nu net gegeten. Ik ga hem zo naar bed brengen en dan ga ik ff in de rust: lezen, tv, slapen. Ik zie wel.

Ik ga ook ff wat meer dozen aanvragen. Moet die van prenatal nog ophalen.

Grtz Linda

Hi meiden,

Miep: wat leuk dat jullie een kereltje krijgen! En haha wat een grappig verhaal dat jullie dat van elkaar dachten! Nou tis in ieder geval eventjes jullie geheimpje geweest. En wat had je vader voorspeld?

Els: hopelijk breng je goed nieuws!

Heb na mn werk de blije doos opgehaald en hij is leuk. Pak Pampers, rompertje, tutlapje, slabbertje, speentje, proefjes maandverband en uiteraard veel reclame. Leuke doos!

Daarna thuis geluncht en lekker met boek en slurf op de bank gelegen en tot 16uur als een blok geslapen! Heerlijk. Vanavond lekker andijviestamppot eten en een klein uurtje werken in de salon, dat gaat nu wel weer lukken. Iedereen voor - waarschijnlijk - de laatste keer in de stoel.

Greets, Janneke

Goeiemorgen,

Nee maar Miep, wat lees ik nu!! Oh wat een stunt dat jullie beiden dachten dat de ander het geheim wilde houden! Dus het is ook een kereltje!
Mooi, dan zijn de verhoudingen jongen-meisje hier nu weer rechtgetrokken haha ;-)))
En hartstikke leuk dat je het hier toch hebt verteld hoor!!

@Roos: ik heb op Gaspedaal.nl gekeken maar het bleek dat je je auto er niet rechtstreeks op kon zetten, zij verzamelen van allerlei sites.
Hij staat nu op Marktplaats, Speurders, Nederland mobiel en nu ook bij Gaspedaal. We hebben al aardig wat reacties. Er was vanmorgen een mooi bod dus ik heb een mail gestuurd of diegene zaterdag kan komen kijken. Ik ben benieuwd!!

Ik ga weer snel aan het werk, het is hier druk!
Werk ze allemaal!
Groetjes Laura

Goedemorgen,

Wat is het rustig hier...

Els en Phoeby: hoe gaat ie?

Wij gaan mijn auto binnenkort ook op allerlei sites zetten, maar eerst moet ie even gewassen worden voor de kiekjes. Hij is zooo smerig door de sneeuw! Misschien as weekend.

Vanmiddag ga ik denk ik lekker in bad en op bed liggen, vanavond hebben we laatste deel van de voorlichting borstvoeding en duurt tot 22uur dus even opladen.

Heb 2 vraagjes!!!  Hopelijk kunnen jullie advies geven!

Vraag 1: We willen eind mei / begin juni een kraamborrel houden op een zonmdagmiddag in een restaurant. Nu willen we niet iedereen daarvoor uitnodigen, sommige mensen (familie of collega's  die we nooit prive zien) krijgen een kaartje ter info. Kans is uiteraard aanwezig dat er een aantal toch bellen voor kraamvisite, maar ik zie het niet zitten om 150-200 personen uit te nodigen voor die borrel. Of denken jullie dat dat wel meevalt?    

Vraag 2: is het heeeeeel genant om een kado-tip op het kaartje / uitnodiging borrel te zetten? Bijvoorbeeld kadobonnen? (zou uiteraard alleen erop komen te staan bij mensen die we uitnodigen voor de babyborrel)
Ik vind het aan de ene kant ideaal, ook voor degenen die komen maar aan de andere kant willen mensen mss zelf iets uitzoeken. Wat vinden jullie?

Alvast bedankt!

Groetjes, Janneke

hoi dames,

Helaas dinsdag ochtend getest en was negatief s'avonds begon ik

de voorrondes te krijgen van         dus zal vandaag of morgen doorzetten.

heb ook meteen afspraak in het ziekenhuis morgen om te starten met iui

maar moet morgen eerst echo als die goed is mag ik op de derde dag starten.

vanavond avond dienst en nu even veel te doen voor ik inge op moet halen

reageer donderdag/vrijdag even op de berichten.

groetjes els.

He Els, wat jammer. Het leek zo hoopvol. Balen, meis.

Jeetje Janneke, moeilijke vragen.
Over die kraamborrel. Als ik dat zou betrekken op mijn eigen situatie, dan zou dat enorm meevallen. Maar bij ons komen de collega's altijd samen op 1 avond en wij hebben beide niet zo'n grote familie. Onze vrienden- en kennissenkring is ook redelijk beperkt, dus ik verwacht dat het niet zo'n storm zal lopen. Maar dat kan bij jullie natuurlijk heel anders zijn.
En voor wat betreft de kadotip. Goh. Ik kan me niet herinneren dat ik dat  ooit op een kaartje heb zien staan. Ik zou het persoonlijk niet vervelend of raar vinden, maar ik weet niet hoe andere mensen erop reageren. Op de uitnodiging voor de kraamborrel vind ik persoonlijk dat het wel moet kunnen. Mensen doen dat bij een bruiloft enzo toch ook. Ik zou er denk ik een gedichtje of zo omheen maken wat zegt dat als mensen niet weten wat ze moeten geven jullie met een kadobon ook heel blij zijn. Dan laat je ze min of meer toch vrij om zelf iets uit te zoeken, maar geef je ze wel de mogelijkheid om een kadobon te kopen. Wat je zelf ook al zegt, ik denk dat het voor veel mensen heel moeilijk is om een kadootje te kopen en dat er genoeg bij zijn die blij zijn met zo'n opmerking over een kadobon.
Dus, ik zou het op het geboortekaartje niet doen, maar op de uitnodiging voor de kraamborrel wel.
Maar goed, wat ik al zei, da's heel persoonlijk. Misschien dat iemand anders daar weer heel anders over denkt.

En mijn vader had inderdaad gezegd dat het een jongetje zou worden. 50% kans natuurlijk. Alleen wel grappig dat hij bijna nooit zoiets zegt en tot nu toe elke keer gelijk heeft gehad. Aangezien hij ook de geboortedatum heeft genoemd (13 mei) kunnen we nu eigenlijk de geboortekaartjes wel laten drukken. Haha, grapje.
Mijn vader heeft trouwens niet de houding "zie je wel, ik wist het wel". Helemaal niet. Hij geeft duidelijk toe dat hij maar wat roept, maar vindt het wel heel leuk dat we een jongetje krijgen. Hij heeft tot nu toe alleen maar meiden gehad (twee dochters en een kleindochter) en vindt het heel leuk dat er nu een keer een jongen komt.

Vanmorgen naar de tandarts geweest. De laatste keer dat ik daar was, was een dag voor de fatale echo, zeg maar. Toen zat ik er al enorm over in de rats omdat ik heel erg het gevoel had dat het niet goed zat. Ik denk nu nog maar heel weinig terug aan de mk. Het komt wel regelmatig ter sprake, maar eigenlijk alleen maar terloops. Vreemd, maar nu ik weer in de stoel bij de tandarts zat, kwam dat gevoel weer even terug. Ik moest toch weer eventjes denken aan het kindje dat we verloren hebben en vroeg me af of het een jongetje of een meisje zou zijn geweest. Toch raar.

Nog een paar dagen werken en dan zijn we een weekje vrij. Heerlijk. Ik ben er wel aan toe, moet ik zeggen.

Miep
22w

Terug
Bovenaan