We gaan ervoor, part III

Hi ladies,
weer even een berichtje van mij. Had laatst ook een heel verhaal zitten tikken toen ik het niet geplaatst kreeg!
Hier ook geen bijzonderheden. Heb ook niet zoveel gedaan de laatste tijd.
Ga zaterdag lekker een week met schatje en 2 vrienden skien in Frankrijk. Heb ik echt superveel zin in! Al mijn geld gaat echt op aan vakanties! Vorig jaar ben ik denk ik wel 8x geweest en heb er t/m april '09 ook al 3 staan. Heb vorig jaar best getwijfeld of ik wel moest gaan skien nu, stel dat ik zwanger was. Toch kan ik niet mijn leven op halt zetten voor het geval dat er een baby komt! Nu is het maar goed ook! ;-) Ga in maart nog skien en in april naar IJsland!! Ben echt superbenieuwd!!
Ik heb inmiddels mijn eerste datum gehad, 09-12-2008 en de tweede komt er ook al snel aan, 25-02-2009. Gelukkig was ik op de 9e op vakantie en is het eigenlijk stilletjes aan me voorbij gegaan. Nu is het iets anders denk ik, zeker omdat ik nog niet zwanger ben en ik dan niet op vakantie ben! ;-)
Diverse testen hebben echter geen oorzaak aangewezen dus het blijft afwachten. Blegh. En een BBZ en een leeg vruchtzakje hebben ook niets met elkaar te maken dus daar is ook geen peil op te trekken! Nog geen chromosomenonderzoek gehad. Heb ook cystes gehad in mijn eierstokken maar die zijn vanzelf weggegaan. waren niet-geklapte eitjes. Die zijn wel gerijpt maar niet opengebarsten. Toen gelukkig maar, het waren er toen bij mij 4! Toen dachten we ook, we wachten nog wel een maandje! Zit nu weer zo'n beetje bij mijn ei. Gisteren 2 strepen bij de ovutest. Ben benieuwd.

Els, hoe groot is de kans per keer om met IUI zwanger te worden?
Janneke, prachtige 3D foto! En inderdaad erg lenig! Ik heb dan gelijk mijn heup uit de kom! ;-)
Yosha, fijne vakantie! Geniet ervan en zwanger terugkomen!
Hiltje, succes met alle onderzoeken! Waarom moeten ze suiker prikken? Ben je diabeet?
Linda, leuke foto's van Landal! Mooie buik! Sterkte ivm je vader!
Marieke, beterschap en doe inderdaad maar rustig aan!
Alle (net) zwangeren, gefeliciteerd met de goede echo's! Super!

Groeten

Hallo!!

Rustig hier vandaag nog!!

Linda dus heerlijk weekend gehad!! Lekker!! En leuke foto's zag ik op de mail!!!
Vandaag de verjaardag van je vader?? toch?? Kan me voorstellen moeilijke dag.... Dikke knuffel!! Ook nu je zwanger bent lijkt het me moeilijk, had je ook graag hem erbij gehad...

Janneke, fijn dat ze weer wat oefeningen hadde bij de fysio, ik   loop wel bij de fysio, alleen nu even niet omdat ik die in nunspeet heb, want dat deed ik altijd in de pauze van mn werk, zo kon ik bij mn eigen fysio blijven, alleen dat is lastig nu, maar even kijken hoe t verder loopt...

Yvonne hoe gaat het nu?? voel je je beter?? Ik hoop het en vrijdag vrij dus lekker langer weekend!! Leuk he cattan, wij doen t ook vaak met een stel vroenden, altijd lachen!!

Els spannend de iui!! Hoop echt dat het jullie helpt!!

Yosha hoe gaat het met jou?? Hoop dat je je wat beter voelt!!
Kan me voorstellen moeilijke dag!! Ook voor jou knuffel...

Yf heerlijk paar vakanties voor de deur!! Ijsland moet ook zo mooi zijn, al veel positieve verhalen over gehoord!! Maar eerst lekker skieen!!
Heerlijk!!

Hier weinig nieuws, als ik me rustig houd minste last. Vanmorgen wel weer even veel last denk je wel bah wat nu weer. tis weer afgezakt, en voel uk goed, da's fijn!!
Maandag weer controle, ben benieuwd...

Groetjes, Marieke

Hi meiden,

Manlief was vandaag ziek thuis gebleven dus net even samen middagdutje gedaan. Alleen beetje jammer dat ie zo hard snurkte.... ;-)

Vanmiddag bij thuiskomst bleek dat de politie en de gemeente het huis naast ons aan het leegruimen waren, wat bleek? Wietplantage boven! Ongelofelijk, de eigenaar zal wel balen. Hadden het huis verhuurd, wilden het nog niet verkopen. Huizen hier zijn nog geen 2,5 jaar oud en volgens de politie is je huis dan redelijk verpest na al die "aanpassingen". Wij hebben nooit wat gemerkt, man was er nooit maar we dachten dat het een expat was. Gelukkig is ie ontdekt door een deurwaarder, politie vertelde ons dat als er eenmaal brand ontstaat.... Was wel ff schrikken maar eind goed, al goed. Tilburg staat er wel om bekend!

Yf: ohh heerlijk 2 wintersporten voor de deur EN naar Ijsland! Wow, naar de geisers! Is dat geboekt naar aanleiding van...? ;-) Hopelijk ben je snel zwanger meid, kan me voorstellen dat het aan de ene kant balen is dat er uit de onderzoeken niks is gekomen!

Yosha: kan best natuurlijk dat je die pijnen hebt van de spanning, misschien onbewust? Maar gaat t nu al beter?

Marieke: mooi kamertje zeg en mooie kleur geel! Leuk is het he die kamer inrichten....

Yvonne: 11 weken alweer, de tijd zal voor jou wel voorbij kruipen maar toch, je bent bijna bij de magische 12-weken grens! Ik had ook al erg snel een buikje, je houdt de eerste 3 maanden ook erg veel vocht vast, je organen verplaatsen zich langzaamaan en je darmen werken wat midner. Logisch dus, maar ik kan me nog herinneren dat ik het voor ik het vertelde (met 12,5 week) echt wel verborgen moest houden dmv tuniekjes en jurkjes. Nog even meid, nog even....

Vanavond mogen we bij de buren (ander buren haha) "aanschuiven" met eten dus dat is luxe en daarna ga ik haar een behandeling geven. Duurt maar een uurtje dus komt goed. Morgenmiddag wil ik lekker even gaan zwemmen als ik me goed voel.

Ladies, fijne avond!

Groetjes Janneke

Hallo!

@Linda: heerlijk zeg, dat weekendje weg! Sterkte nog voor vandaag (beetje laat misschien, maar toch), kan me voorstellen dat het niet makkelijk is zo'n dag.

@Els: goh, wist niet dat IUI zo'n 'gedonder' is zegmaar. Er moet dus heel wat gebeuren. Heb je al eerder zo'n behandeling gehad of is dit de 1e keer? En hoe groot is de kans dan met de behandeling dat je zwanger raakt? Zit er echt helemaal niet in, dus weet er niet zoveel van af. Maar goed, in ieder geval hopen dat het snel raak zal zijn en dat alles goed gaat. De Wii is ontzettend verslavend. We hebben hem niet zelf, maar mijn ouders dus nu ga ik daar regelmatig even heen om aan mijn conditie en spieren te werken. Erg leuk! Vooral de wii fit is ontzettend leuk.

@Yf: wat heerlijk zeg al die vakanties! Ben er jaloers op... ga ook graag op vakantie en dan vooral ver weg. Ben vorig jaar naar door Thailand gereisd, ontzettend gaaf. IJsland is volgens mij ook erg mooi. Ik weet niet precies waarom ik op suikers ben getest, vast omdat als je suikerziekte hebt dit een oorzaak kan zijn van een mk. Maar heb er niet echt om gevraagd, zie eerst wel wat eruit komt en kan me daarna eventueel er wel in verdiepen. Maar hoop dat het niet nodig is om me er in te verdiepen.

Ik was vandaag nog lekker vrij, dus rustig aan gedaan. Heb het gevoel dat ik rond mijn ei zit, wat eerder dan ik had verwacht...maar misschien duurt het ook nog wel even voordat het ei er echt is.  Voel het niet erg goed maar merk altijd wel dat ik in de 'goede' periode zit zegmaar, en dat is nu weer begonnen. Afwachten dus en  druk aan de klus dus ! haha

Fijne avond allemaal! Groetjes, Hiltje

Hey ladies!        

Ik heb vanmorgen weer controle gehad bij ha. Alles goed. Ik had niet anders verwacht. We hebben het nog even over de as bevalling gehad. Ik heb geen medische indicatie (op zich gelukkig) en daardoor zal het een poliklinische bevalling worden. Ik wordt vanaf 36 weken overgedragen naar de verloskundigen praktijk. Ik heb daar vanmiddag al even telefonisch contact mee gehad. Wat betreft de kosten zien we het dan wel weer. Uiteraard kan een poliklinische bevalling klinisch worden wanneer daar een indicatie voor is. Dat zien we dan wel weer.

@ JannekeChris: ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je goede echo. Heerlijk!!!!

@ Els : vrienden van ons hebben eerst via IUI en daarna 3x IVF uiteindelijk een tweeling gekregen. Hun 3e kindje kwam spontaan er achter aan. IUI/IVF levert veel stress en spanningen op. Ik bewonder je moed. Ik hoop dat het slaagt met IUI!!!!

@ Marieke: mooi kamertje hoor!!!! Ik heb gisteren via kleertjes.com besteld. Zoooooo CUTE. Wel een rib uit mijn lijf, maar ja............ Mssn voor jou ook leuk om online te gaan neuzen/shoppen. Olliewood is ook leuk!

@ janneke: voor jou gelden die www tips hierboven ook natuurlijk!! Manlief ziekjes dus. wel gezelig samen thuis................

Ik ga nog even wat werk voorbereiden. Morgen een belangrijke bedrijfsopdracht. Mssn tot straks!

Groetjes Linda

Hee meiden,
De afgelopen dagen erg druk geweest en daarom niet kunnen reageren.
Nu ook ff snel want wil zo naar bed!

Vanmiddag 2 jongens op bezoek gehad voor de auto. Kwamen kijken of het wat was voor een vriend in Zaandam, kwamen zelf uit Delfzijl.
Ik had voor vrijdag al een afspraak gemaakt met iemand anders, maar deze meneer uit Zaandam wilde na het kijken van de jongens op zaterdag komen, omdat deze jongens de auto prima vonden! Hij bood 500 euro meer dan die van vrijdag  dus ik heb heel gemeen de afspraak van vrijdag afgezegd onder het mom van dat ie is verkocht.....
Niet erg chic, maar goed, ik word er een beetje moedeloos van dat er veel mensen reageren en als je dan terug reageert dat je dan niks meer hoort.
Dus toen ik die afspraak had staan, was ik blij, maar niet meer toen bleek dat deze mensen 500 euro meer wilden geven..... Is toch leuk meegenomen die 500 euro nietwaar!
En aangezien deze ook al een eind ervoor hebben gereden, geloof ik er wel in dat hij zaterdag komt....
Nog even geduld dus, maar heb hoop dat het goed komt!!
Ze wilden nog weer pingelen maar heb mijn poot stijf gehouden en uiteindelijk gingen ze akkoord. Ze begonnen over wat kleine krasjes. Ja  wat wil je, het is een auto uit 2002 dus niet meer splinternieuw! Als het nou deuken waren, maar die zitten er niet in. Manlief was trots op mij ;-)))

Janneke, jullie al succes met jullie auto??? Wat voor een hebben jullie te koop?
Wat een stunt met die buren van jullie zeg. Voel je je zeker lekker suf dat je nooit iets hebt gemerkt..... Maar gelukkig dat ie is opgerold, je moet er niet aan denken dat er brand was ontstaan idd. Voor dit soort ongein hebben ze vaak gerommeld met de elektriciteit en dan is er zo kortsluiting!

Yf!! Ik ben jaloers op je vakanties.... Maar ga er lekker van genieten! Je kunt idd niet je leven op halt zetten voor het geval dat je zwanger raakt. Dat heb ik wel een tijdje gehad, idd geen wintersport enzo willen plannen. Maar je kunt het toch niet inplannen dus doe ook weer lekker waar we zin in hebben!!
Ga je met die vrienden die wij ook kennen? Sprak ze toevallig afgelopen weekend en zij gaan binnenkort ook op wintersport, dus....???
Wij gaan eind februari/begin maart ook alweer op vakantie. Moet nog geboekt maar wordt een week zon! Heerlijk, nu alweer zin in!!
En IJsland, wow!! Dat lijkt mij ook erg mooi, staat bij ons ook op het lijstje!

Els, wat spannend met je IUI. Ik heb ook geen idee, heeft dat een goede kans van slagen? Ben je bij Inge spontaan zwanger geraakt of was dat ook via de MM?
Wanneer weet je of het gelukt is?

Yvonne, nog even geduld en dan mag je voor de volgende echo! En vrijdag vrij, ja dat heb je wel verdiend! Ik weet nog dat ik destijds zo moe was en dat ik 's middags blij was dat ik thuis was, kon ik tenminste nog even slapen voor het eten....

@Yosha: heerlijk, jullie ook nog op wintersport! Ga er van genieten. Is het voor jou man de 1e keer? Dus voor jou de uitgerekende datum nu ook voorbij. Hoe voel je je nu? Kan natuurlijk heel goed toch stress zijn.

Linda, hoe is het met jou? Veel aan je vader gedacht denk ik. Moeilijke tijd. Sterkte!

Ben vergeten op wie ik nog meer wilde reageren, sorry dames!

Morgen moet ik naar de huisarts, ik hou jullie op de hoogte!!

Welterusten, liefs Laura

Hoi,

nou met mij gaat het wel weer hoor, ik vermoed echt dat ik er onbewust toch mee bezig was, terwijl ik er zelf 's avonds pas achter kwam welke dag het was, omdat ik de hele dag op bed had gelegen en dus geen agenda voor heb gehad....haha
Nou ja, tis achter de rug en we zien wel weer...

Voel me dus weer goed, af en toe een beetje een kwampje nog maar niet zo erg. Gister na het werk weer lekker gesport en daarna weer naar dietiste...heb het vanaf de kerst een beetje laten versloffen, maar was bij haar t.o.v. vorige keer toch -1,4 kilo, dus ook bij haar zit ik nu op -10 kilo (bij haar wisselde het nogal met hetgeen ik thuis 's morgens vroeg weeg)....dus ik ben nu weer serieus bezig!! Hopelijk gaat t een beetje sneller eraf, dan hou je het iets makkelijk vol...haha. Maar ik heb een goede motivtaie, heb skibroek van mijn buuf en die pas ik nu wel, maar zodra ik beweeg springt de knoop open, haha dus dat is niet echt effectief!! Dus hoop er nog een paar kilo af te krijgen voordat we weggaan en het zou super zijn wanneer ik haar broek mee kan nemen als reserve!! Dus doe mijn best

Gisteravond geklust, maar vannacht moest ik plassen en toen zag ik wat bloed en vanmorgen weer? Zouden we per ongeluk een adertje hebben geraakt?? Ik heb dit nog nooit gehad na t klussen en ik moet pas over 2 weken ongi worden, dus zit momenteel rond mijn ei (denk dat ie er vrijdag al was). Nou ja hoop dat t weggaat.

Heb gisteravond met manlief gesproken en ga vrijdag naar de huisarts einde van de middag (net afspraak gemaakt), we hebben dan saampjes vrij en ik wil naar haar toe om te bespreken waar die enorme pijn vandaan komt tijdens mijn ongi en waarom dit elke ongi erger lijkt te worden, ben bang dat als het nog meer toeneemt ik niet eens meer kan werken en dat gaat me iets te ver!! En dan zullen we ook meteen maar de overige opties bespreken, zwemmertjes man laten nakijken en nou ja, ik zal wel naar gyn worden gestuurd om uit te zoeken waarom het nu zooo anders is als voor curretage....dus we willen beginnen met de MM...maar meer om dingen uit te sluiten dan om met behandelingen te beginnen hoor...

Nou helaas krijg ik net een melding van een klant dat er iets mis is, dus ik ga dit gauw oppakken, hoop straks nog even te kunnen reageren..

liefs Yosha

Goede morgen!

Zo, hier heerlijk uitgeslapen...na een drukke nacht...haha. Moet toch wat gebeuren voordat de 700 berichtjes worden gehaald. Maar volgens mij heb ik mijn ei gehad, dus dat wordt weer spannend, het houd me toch altijd wel bezig. In de eerste periode niet echt maar na mijn ei vind ik het toch altijd wel weer spannend worden en kan ik bijna niet wachten tot mijn NOD...maar dat duurt nog wel even. Ik hoef vanavond pas te werken, dus overdag nog lekker vrij om rustig aan te doen. Heerlijk! Verder eigenlijk helemaal niets te vertellen.

@Linda: mooi dat de echo goed was. Lees dat je poliklinisch wilt bevallen... wil of kan je niet thuis bevallen?

@Laura: wat een gedonder hè een auto verkopen. Wij hebben die van ons ook een op mp gezet en kregen toen een reactie van een oplichter. Ik vertrouwde het niet helemaal en heb de naam op google ingetypt en toen er heel wat naar boven. Wil je niet bang maken hoor, dit zal vast wel goed zijn. Maar wou het even kwijt, werd ook nogal moedeloos van de reacties. Hoe is het met de plannen voor de kavel? Al met de toekomstige buurtjes gesproken? Succes bij de huisarts (voor als je nog niet bent geweest), en anders: Hoe ging het bij de huisarts?

@Yosha: wat gek zeg dat bloedverlies, heb ik nog nooit gehad... Heb er geen verstand van hoor maar lees wel eens wat, zou het niet kunnen zijn als jij je ei al hebt geahd dat het dan een soort innestelingbloeding was??? Weet echt niet hoe zo iets gaat en wanneer dat gebeurd na je eisprong en je ook geen valse hoop geven, maar zou kunnen toch?  In ieder geval wel apart. Spannend om vrijdag naar de huisarts te gaan, kan me voorstellen dat je de afspraak hebt gemaakt, is idd wel raar dat je ongi elke keer meer pijn doet. Erg vervelend! Nou sterkte en succes met afvallen!

Groetjes, Hiltje

Terug
Bovenaan