Hoi meiden,
Druk weekend gehad inderdaad. Bezoek, open dag van het werk en een verjaardag. Gisteren ook nog even cattan gespeeld bij schoonzusje en zwager. Heerlijk mezelf kunnen zijn, want zij weten het al. Vandaag ook zwangerschapsrokje aan van sz met shirtje. Zit heerlijk, gewone broeken, kunnen echt niet meer en ben pas 11 wk. Maar heb al wel een buikje, misschien meer van mijn darmen als van beeb. Maar volgende week vrijdag dus de 12wk echo. Tel de dagen al af. Als ik aan het werk ben, gaat het snel. Heb gisteren wel hoofdpijn gekregen en vanmorgen weer mee opgestaan. Al veel water gedronken maar wil nog niet weg. Vanmiddag 2 paracetamol genomen, kon het niet meer af. Vanavond maar ff rustig aan doen en veel drinken. Lekker op tijd naar bed. Nu eerst even eten koken. Spinazie-feta schotel. Echt heeeeeeeeel erg lekker, een aanrader. Probeer bij te houden met lezen, maar lukt niet. Morgen sporten en woensdag yoga. Vrijdag neem ik vrij, vind dat ik wel hard genoeg werk. Dus dan kan ik zeker reageren. Ga wel shoppen. Moet nog een broek erbij en 's middags heb ik nog een afspraak. Maar jullie zien mij wel weer verschijnen.
@Yosha; lekker shoppen en dan goed slagen. Dat is mooi mee genomen. Lekker op vakantie dadelijk, lekker hoor. Hoop ook dat jullie snel een beeb mogen verwachten. Wachten duurt dan toch wel erg lang.
@Marieke; de babykamer schiet dus al op. Klinkt heel mooi, zoals je het beschrijft. Binnenkort een foto? Als de kamer klaar is natuurlijk. Ben benieuwd. Te veel de trap op, dat werkt niet. Rust maar goed uit. Ik heb daar ook al last van en ben was 10wk. Dus zal nog wat worden. Fijn dat je toch nog erop uit kan, goed idee om dat je rolstoel te pakken. Lekker verwend worden.
@JannekeChris; echt geen woorden voor als je een goede echo hebt gehad. Echt heel gaaf. Ben wel benieuwd hoe ver je nu dan eigenlijk bent. Belangrijkst is als het maar goed gaat. Weekje meer of minder maakt dan eigenlijk niet uit. Makkelijk praten, weet het. Want ik zit ook de weken erbij te dromen.
@Marijke; wat schattig dat je meiden nog in het ledikantje willen slapen. 2 donderstenen zo te horen. Ze krijgen binnenkort er weer een speel kameraadje bij. Kunnen ze hun lol niet op. Klinkt als een gezellige boel bij jullie. Had jij ook al een foto van je babykamer gestuurd. Volgens mij wel he. Weet het niet meer, hormonen.
@Janneke; geboortekaartje schiet dus op, ben wel benieuwd hoor. Vervelend van de pijn. Lijkt mij lastig om dan te zitten enzo.
@Patricia; ja bandenpijn kan echt heel zeer doen. Kan je letterlijk van in elkaar duiken. Goed dat je het bij de gyn navraagt. Mijn schoonzusje gebruikt een kruik en dit helpt, zegt ze. Misschien iets voor jou?
@Hiltje; fijn hoor dat de bijkeuken klaar is. Wel vervelend dat je op en neer moet gaan naar het ziekenhuis. Maar dan weet je het dadelijk ook hoe het zit.
@Linda; sterkte morgen. Verlies is altijd moeilijk.
Gr. Yvonne