We gaan ervoor, part III

he meiden,
zoals al verwacht, druk, druk, druk op het werk. Weinig tijd en energie om te reageren. Lees wel iedere dag trouw, maar heb dan geen tijd om te reageren omdat ik naar mijn werk moet.. Laat het reageren op iedereen dus maar weer achterwege....
Hier alles goed denk ik. Wel sinds gister last van bandenPIJN. Dacht dat dit een trekkerig gevoel zou worden, maar het doet gewoon pijn!!
Heb er de vk voor gebeld, omdat ik het gewoon eng vond. Maar het blijkt onschuldig, zal verkeerd geslapen hebben.
Donderdag eindelijk weer naar de gyn, dan zal ik het er eens over hebben. Gelukkig beweegt uk voldoende, dus daar zit het wel goed!

liefs
patricia mama van Bas* en uk 22w6d

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje, heb het erg druk gehad afgelopen weekend. Onze bijkeuken is zo goed als klaar, is erg mooi geworden. Vandaag komt de nieuwe vriezer en er moet nog een kast worden gemaakt en dan kunnen alle spulletjes weer terecht.  Ik moet vandaag 3x naar het ziekenhuis om mijn suikers te laten prikken (was ook nog een onderzoek m.b.t. de mk). Ben net al nuchter geweest en om 11 en 14 uur nog een keertje. Heel gevlieg. Ben nu in tussentijd maar naar huis en ga de 2e keer in tussentijd maar boodschappen doen. Is net te ver weg om een paar keer heen en weer te rijden.

@Yosha: kan me voorstellen dat je het vervelend vind, al ben je blij voor diegene, dat 'iedereen' om je heen zwanger wordt...Ik heb dat ook wel een beetje, dan denk ik va'n 'waarom gaat het bij jullie wel goed en bij mij niet'. Maar ja, zal bij ons ook vast goed komen! Wel lekker dat je even helemaal met je wintersport bezig kunt zijn, geniet er lekker van! Heb je al eerder op ski's gestaan?

@Marieke: leuk zeg dat jullie babykamer al aardig opschiet. Lijkt me zo leuk en apart om ineens een babykamertje te hebben. Vervelend dat je direct weer wat meer pijn hebt als je teveel doet, hou je rustig hè!

@JannekeCris: Gefeliciteerd met jullie echo!!!

Goeiemorgen!!!

Allemaal leuk weekend gehad??

Hiltje fijn dat je bijkeuekn klaar is, en mooi geowrden dus!!
Een heel heen en weer gevlieg dus vandaag naar t ziekenhuis...

Janneke, leuk dat er leuke ideeen zijn voor t kaartje...
Herkenbaar die pijn aan de voorkant aan de schaambeen. Ook veel last van pijnlijk he??
En ondanks dat je niet tot het eind kon dus toch leuk feestje gehad...

Linda hoe was je weekendje?? Lekker genoten??

Ik kan alvast een fototje mialen, maar kamertje is nog errug saai nu, dus wacht ik met smart op de gordijnen, want die doen veel denk ik!! maar ja dat duurt nog 3 tot 4 weken.... en alleen de commode staat er, wiegje is nog niet klaar... dus nog even geduld hebben......
wel onwerkelijk idee hoor, een kamertje en kleertjes, maar er is nog geen kindje....

Nou doe voorlopig weer niks want t weekend goed moeten bezuren dat ik alleen paar keer trap op ben geweest en paar keer heb staan kijken bij t kamertje.
gister ook moe moe en pijn. dus doen we maar niet meer. Ben nu wel blij met de rolstoel, die heeft manlief zaterdag van zolder geplukt, (is nog uit mn dystrofietijdperk dat het toen echt minder ging...) konden we toch samen naar de hema even gordijnen uitzoeken....
En zo gaan we zaterdag even naar prenatal, laatste dingen halen, wil dan eigenlijk alles compleet hebben want tis nu hele onderneming om er op uit te gaan dus datv ga ik niet meer te vaak doen en we moeten wel eindje rijden om bij dichtsbijzijnde babyzaak te komen..
Dus deze week eens uitzoeken wat ik nog nodig heb...

Meiden fijne dag allemaal!!
Groetjes, Marieke

Hey meiden!!!

Daar ben ik weer. We hebben een heerlijk, ongedwongen en gezellig weekend gehad met 6 volwassenen, 2 2,5-jarigen en 1 beeb van 3 maanden. Geen enkel probleempje. Niek en zijn neefje hebben heerlijk gespeeld in het huisje, in het zwembad en in de binnen-speeltuin. Landal Hellendoornse Berg is een mooi, nieuw park en de huizen zijn ruim en netjes.
Met mij gaat het prima. Bij toename van activiteiten krijg ik een harde buik welke weer wegtrekt zodra ik in rust ga.
Vanmiddag met man en zoon nog even naar babyplanet. Altijd leuk.

Ik heb alle verhalen gelezen en hopelijk het juiste onthouden!
@ Yvonne: heerlijk een goede echo. Proficiat.
@ Yosha: alle skispullen al geshopt................wat vervelend he.........hahaha. Altijd leuk. Nog 3 weekjes.
@ Hiltje: groen licht.................altijd fijn en nu hopelijk heel snel leuk baby neiuws!!

@ Marieke: he jakkes zeg weer zo'n pijn gehad! Je kunt echt helemaal nix doen he...................blegh. Nog 10 weekjes volhouden!
Fijn dat de babykamer bijna af is. heerlijk. Klinkt wel heel mooi. FF foto via de mail??!!! Doe ik ook als het straks klaar is.
Op hema.nl staat een goede uitzetlijst en niet teveel. Alleen van hydrofielluiers en spuugdoekjes kun je niet te veel hebben!!!!!

@ janneke: je hebt jezelf weer opgefrist las ik. Altijd fijn naar de kapper. En een leuk feestje gehad. jammer dat je het vroegtijdig moest afbreken. Heerlijk zeg dat de groeiecho helemaal top was!!! Je geboortkaartje in de maak..leuk.leuk.......... Die van ons wordt niet moeilijk. We gebruiken Niek zijn kaartje als basis.

@ Marijke: jij ook al aan het wassen en niet-strijken hahaha......... Ik moet eerst de babykamer leeg hebben. het wachten is op Niek zijn nieuwe kledingkast. Ik heb al wel nieuwe spulletjes gekocht: roze, kant en roezeltjes............hahahaha................
Leuk dat de meiden er ook zo'n zin aan hebben.

@ Miep: volgens mij ben jij nu lekker op vakantie of niet??? Veel plezier!!!!

@ Laura: je auto op Mp. Succes!!! Ik heb ook aak via MP van verkocht of gekocht en alle biedingen zijn niet serieus. Helaas. Idd niet meteen alle gegevens geven.
Ben benieuwd hoe je gesprek met je directeur afloopt. Vast positief anders had je geen ass.mogen doen. je werkgever ziet ook meer in je!

Ik ga ff languit. Manlief zit naast me ook met een laptop. lang leve draadloos internet!!  Niek slaapt weer heerlijk en de wasmachine draait. Het is wel pokke weer zeg. In huis is het fijn!
Morgenochtend heb ik weer babycontrole bij de huisarts. Hopelijk dan ook meer duidelijkheid over mijn as bevalling/medische indicatie wel/niet.
Mijn vaders verjaardag is morgen ook. Toch een verdrietige dag dus warmte bij elkaar zoeken.   mis hem zo...........

Groetjes Linda

Hi ladies!

vanmiddag weer lekker geslapen en naar fysio geweest. Aangegeven dat schaambeen nu zo'n pijn doet en komt ook doordat ik enorm naar voren draag. Maar, het kan ook zijn dat meneer al begonnen is met indalen. Tis nog vroeg maar aangezien hij altijd al zo lag, kan het best zijn. Heb weer extra oefeningen gekregen. Straks om 19uur naar yoga, altijd fijn.

Vandaag alweer 30 weken, nog 70 dagen! Wow wat gaat het snel... Iedereen om ons heen bevalt met 33-38 weken, te vroeg dus. Vandaag die goede vrienden van ons. Weten jullie nog dat wij net na de curettage werden gebeld door beste vriend van manlief die vertelde dat ze (niet helemaal gepland) zwanger waren? Zij hebben vanochtend een zoontje gekregen na een hele zware bevalling, including knip, uitgescheurd, vacuumpomp en veel bloed verloren. Ajajajaj... Maar gaat nu goed, jongetje is helemaal gezond. Zn vriendje is onderweg, haha!

Linda: oh lekker joh klinkt dat weekend! Jouw zwangerschap schiet ook al enorm op zeg, wat fijn en lekker.... Sterkte morgen, lijkt me erg moeilijk voor jullie.

Marieke: jeetje jij hebt t flink te pakken meid... Krijg je ook nog iets van fysio of is rust de enige remedie? Ben wel benieuwd naar de kamer! Maakt niet uit hoor als ie nog niet af is! ;-)

Hiltje: druk aan de klus geweest dus, zowel in huis als de slaapkamer? Heb je een beetje rust gekregen nu? Hopelijk wel...

Kim & Phoeby? Misschien van het lijstje halen want misschien willen ze niet meer meekletsen, kan natuurlijk...

Groetjes dames!

Janneke

Hoi meiden,

Druk weekend gehad inderdaad. Bezoek, open dag van het werk en een verjaardag. Gisteren ook nog even cattan gespeeld bij schoonzusje en zwager. Heerlijk mezelf kunnen zijn, want zij weten het al. Vandaag ook zwangerschapsrokje aan van sz met shirtje. Zit heerlijk, gewone broeken, kunnen echt niet meer en ben pas 11 wk. Maar heb al wel een buikje, misschien meer van mijn darmen als van beeb. Maar volgende week vrijdag dus de 12wk echo. Tel de dagen al af. Als ik aan het werk ben, gaat het snel. Heb gisteren wel hoofdpijn gekregen en vanmorgen weer mee opgestaan. Al veel water gedronken maar wil nog niet weg. Vanmiddag 2 paracetamol genomen, kon het niet meer af. Vanavond maar ff rustig aan doen en veel drinken. Lekker op tijd naar bed. Nu eerst even eten koken. Spinazie-feta schotel. Echt heeeeeeeeel erg lekker, een aanrader. Probeer bij te houden met lezen, maar lukt niet. Morgen sporten en woensdag yoga. Vrijdag neem ik vrij, vind dat ik wel hard genoeg werk. Dus dan kan ik zeker reageren. Ga wel shoppen. Moet nog een broek erbij en 's middags heb ik nog een afspraak. Maar jullie zien mij wel weer verschijnen.

@Yosha; lekker shoppen en dan goed slagen. Dat is mooi mee genomen. Lekker op vakantie dadelijk, lekker hoor. Hoop ook dat jullie snel een beeb mogen verwachten. Wachten duurt dan toch wel erg lang.

@Marieke; de babykamer schiet dus al op. Klinkt heel mooi, zoals je het beschrijft. Binnenkort een foto? Als de kamer klaar is natuurlijk. Ben benieuwd. Te veel de trap op, dat werkt niet. Rust maar goed uit. Ik heb daar ook al last van en ben was 10wk. Dus zal nog wat worden. Fijn dat je toch nog erop uit kan, goed idee om dat je rolstoel te pakken. Lekker verwend worden.

@JannekeChris; echt geen woorden voor als je een goede echo hebt gehad. Echt heel gaaf. Ben wel benieuwd hoe ver je nu dan eigenlijk bent. Belangrijkst is als het maar goed gaat. Weekje meer of minder maakt dan eigenlijk niet uit. Makkelijk praten, weet het. Want ik zit ook de weken erbij te dromen.

@Marijke; wat schattig dat je meiden nog in het ledikantje willen slapen. 2 donderstenen zo te horen. Ze krijgen binnenkort er weer een speel kameraadje bij. Kunnen ze hun lol niet op. Klinkt als een gezellige boel bij jullie. Had jij ook al een foto van je babykamer gestuurd. Volgens mij wel he. Weet het niet meer, hormonen.

@Janneke; geboortekaartje schiet dus op, ben wel benieuwd hoor. Vervelend van de pijn. Lijkt mij lastig om dan te zitten enzo.

@Patricia; ja bandenpijn kan echt heel zeer doen. Kan je letterlijk van in elkaar duiken. Goed dat je het bij de gyn navraagt. Mijn schoonzusje gebruikt een kruik en dit helpt, zegt ze. Misschien iets voor jou?

@Hiltje; fijn hoor dat de bijkeuken klaar is. Wel vervelend dat je op en neer moet gaan naar het ziekenhuis. Maar dan weet je het dadelijk ook hoe het zit.

@Linda; sterkte morgen. Verlies is altijd moeilijk.

Gr. Yvonne

Lieve dames,

Zaterdag begonnen met hormonen spuiten, en vrijdag weer op controle
eigenlijk mocht ik nog niet starten ivm weer een cyster bij mijn eierstok,
maar omdat ik al zolang bezig ben willen ze het toch doen.

Miep: wat grappig dat je vader gelijk had dat het een jongetje wordt,
zal voor hem wel leuk zijn na al die meiden een jongen te mogen verwelkomen
ligt denk ik voor mannen toch anders al zijn ze natuurlijk net zo blij
al is het een meisje zo'n klein wondertje blijft nu een maal een wondertje.
kan me voorstellen dat toen je in de tandarts stoel zat het gevoel even terug
kwam, was je toen ook al zover gekomen in de zwangerschap?

Laura: na willem was ik juist heel regelmatig precies een maand
als ik op de 6de was wist ik dat maand later op de 6de ging gebeuren
ja kan een dag voor of   na zijn nooit meer, baal er ook van.

Hiltje: iui is een hormoon behandeling waarbij ik 1ste dag van ongi
echo moet maken of het kan en dan rond dag 9 weer een echo totdat
ze zien dat er een eitje rijp genoeg is dan moet ik een andere hormoon
spuiten die er voor zorgt dat de ei sprong komt, dan 2 dagen later moet
mijn man zijn soldaten inleveren en 4 uur later wordt dat bij mij ingebracht.
ook al aan de wii verslavend of valt mee?
heb bij een ander een spel gedaan met koeien gooien en konijnen op wc
moet je deuren dicht slaan, racen omdat anders nep kadootje ontploft
maar ja tot nu toe hebben wij alleen sport ook verslavend haha

yosha: goede instelling, wou dat ik dat meer deed maar ja....

yvonne: fijn dat alles goed was met de uk.
hoeveel weken ben je nu?

Janneke: had de echo gezien op mail fijn dat alles goed is.
lekker verwend bij de kapper wel een lekker gevoel even
wat anders.

Marieke: schiet al aardig op wel fijn als het al bijna klaar is
wel mooi hoor zacht geel.

janneke chris: balen dat je misselijk voelt maar wel fijn dat alles
goed was tijdens de echo,

Linda: lekker dat je zo genoten hebt tijdens het uitje
dus landal is daar goed aanteraden?

zo ben nu bijna een ijsklontje boven hebben we nog enkel glas en
is best koud als je achter de computer zit brrrrrrr

groetjes els.

Hoi,

nou vandaag heb ik me ziek gemeld op mijn werk...had sinds gister al krampen in mijn maag, vannacht ook erg slecht door geslapen, dus vanmorgen geen puf om te werken, heb hele dag in bed gehangen en veel geslapen, tussendoor nog krampen....rond drie uur uit bed gegaan en om vijf uur is mijn man me komen halen omdat hij bij mijn ouders zou eten ivm gymvoorstelling van mijn nichtje.....zitten we in de auto naar mijn ouders zeg ik ineens, oh jee ben vergeten naar mijn neefje te vragen, die heeft vanmorgen buisjes gekregen voor de 5e of 6e keer....gelukkig is alles goed gegaan en hij hoort ons nu weer prima...maar daardoor realiseerde ik me dat het de 19e is vandaag.....dat was mijn uitgerekende datum...dus manlief en ik moesten wel even slikken.....zou ik daardoor misschien die krampen in mijn maag hebben???? Soort van stress ofzo??? Ik weet t niet....nou ja, we zijn klaar voor een nieuwe beeb, dus ik zeg laat maar komen hoor....
Verder doen we er niet dramatisch over ofzo....tja wat niet is is niet...dat verander je niet door er te lang stil bij te blijven staan.....best een harde instelling maar goed tis al bij 7 weken misgegaan, dus meer dan een boontje was t nog niet.....
We hopen gewoon vanaf nu snel zwanger te raken.

Nou dat wilde ik even kwijt......reageer van de week wel op de rest....

ga nog even bankhangen en weer vroeg mijn bedje in!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan