We gaan ervoor, part IV

Hey Yv!

Wat klinkt je vakantie heerlijk en helemaal met zo'n flitsend outfit!! We zien graag foto's ervan op hyves.
Gelukkig waren de uitslagen bij de gyn ok. Nu weer aan de bak dus. Balen zeg dat je ongi weer is gekomen!!
In maart alweer op WSP. Hmmmmmmmmmm echt gaaf zeg.

Groetjes Linda

Hallo,

@Linda: mooie punten heeft je paard behaald! Ik ben nog steeds niet bij de dokter geweest voor mijn stuitje, dan gaat het wel weer en voel ik het niet en dan laat ik het eerst weer zo. Maar ja, als ik weer meer last krijg moet ik echt een afspraak gaan maken. Ik rij ook nog steeds geen paard en baal er behoorlijk van, wil het binnenkort wel weer gaan proberen. Maar moet wel goed om mezelf denken want 1x rijden en daarna weer meer pijn heb ik ook niets aan en ook mijn paard niet. Ik wacht dus toch nog maar weer even af...

@Yvonne: leuk zeg om het nu aan iedereen te vertellen. En het geslacht blijft dus een verassing? Knap hoor, ik zou het niet kunnen ben ik veelte nieuwsgierig voor.

@Yosha: mooi dat je het weekend ondanks de pijn toch aardig bent doorgekomen. Wat vervelend zeg dat je niet tegen dat ene middeltje kan... Nog even en dan op wintersport, wat een heerlijk vooruitzicht!

@Marieke: wat goed zeg dat jij je er aardig van af brengt op de bank. Je hebt gelijk hoor, je moet er zelf het beste er van maken...maar toch. Knap hoor! Wel een tegenvaller dat je na de bevalling ook eerst nog rustig aan moet doen, maar ja kun je dan lekker met je beeb op de bank dutjes gaan doen.

@Roos: wat schrikken zeg om 6 treden naar beneden te vallen... Niets pijn gedaan? Heeft je paard trouwens lekker verlof of wordt hij nog gereden?

@YF: wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Ik wou ook graag naar de negenmaandenbeurs, maar nu ik niet zwanger ben wil ik er ook niet meer heen. Maar leek me wel erg leuk. Maar goed, volgend jaar moet het toch wel gaan lukken of zwanger of met een kleintje! Mooi dat de uitslag van de gyn goed was. Maar nu sporten dus...je kunt ook altijd nog overwegen om de wii fit aan te schaffen, ben ik steeds druk mee in de weer. Erg leuk en als je een beetje fanatiek mee doen dan helpt het naar mijn idee ook echt! Klinkt lekker zeg die vakantie en nog even en dan mag je dus weer! Heerlijk zeg!

Hier alles rustig vandaag. Gisteren een drukke dag op het werk en 's avonds zijn we naar de bios geweest, hebben de film Benjamin Button gezien. Mooie film, hoewel ik er wel iets meer van had verwacht... Vandaag heerlijk uitgeslapen, moest eigenlijk werken maar alweer vrij gekregen. Toch wel lekker anders moest ik er heel erg vroeg uit. Nog even gesport op de wii, stal uitgemest  en verder  straks  lekker rondhangen en boekje lezen...heerlijk! Ben nog niet ongi geworden, rommelt wel een beetje maar heb geen idee wat het is. Wacht rustig af...al heb ik wel zo iets van als ik dan toch ongi moet worden dan liever vandaag dan morgen, ben ik er ook weer eerder van af!

Groetjes, Hiltje

Hallo!!

Yf klinkt heerlijk je vakantie!!!
Plaats je mooie foto van jou op inze hyves?? Ben heel benieuwd naar je outfit!! Klinkt super namelijk!!!!
Nee de tandarts is mijn hobby ook niet!! en boren al helemaal niet!!!!
Ben altijd 10kg lichter als ik uit die stoel kom en hij zegt niks aan de hand....
Ik zou met een vriendin naar de 9 mnd beurs gaan zij is ook zwanger, maar helaas geen beurs voor mij vind ik wel jammer leek me super leuk!! (baal ik echt wel beetje van....)
En meis he balen ongi!!! Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt, het blijft elke keer weer teleurstelling....  Dikke knuffel!!
Wel fijn dat bij de gyn alles goed was!!

Hiltje lekker zo'n onverwachte vrije dag!!
Blijft dus spannend dus bij jou!!!

Ik had vandaag niest geen afspraken....
Ga zo weer ff liggen en daarna eten koken...
Verwacht manlief vandaag eens niet zo laat... laten we t hopen haha
Ben ook weer met de studie bezig geweest...
De meiden van school hadden cijfers van de examens terug, dat steekte wel even en dacht hmmm anders had ik die ook gehad, maar gaf ook wel weer motivatie om de draad op te pakken.
Dus ben anatomie aan t herhalen en verder gegaan met uitschrijven van de medischer termen, als ik alles heb uitgeschreven ga ik ze ook leren, scheelt allemaal wat ik nu kan doen weer straks na de bevalling.

Janneke hoe voel je je?? Hoe was t inwerken??

Fijne avond allemaal!
Marieke

Hi meiden,

Vanmorgen ging t inwerken wel ok. De tijd vloog voorbij dus dat belooft wat voor de komende dagen! Vanmiddag van 13,30-17,00uur in bed gelegen en bijna continu geslapen, heerlijk! Knap ik wel van op, helemaal omdat ik ´s nachts niet goed slaap. Lang in dezelfde houding liggen is al niet fijn en nu met die verkoudheid vind ik t al helemaal geen feest. Maar, het gaat iig niet slechter!

Zometeen als manlief thuis is gaan we bij mn ouders eten, lekker makkelijk!
Morgern zou mn vriendin komen met haar beebje, heb haar maar even sms gestuurd of ze wel wil komen aangezien ik verkouden ben.

Weten jullie dat; ik weet dat je mensen met koortslip moet weren bij kraambezoek, maar verder?

Boek " Veilig bevallen"  lag vanmorgen al op de deurmat, had ik gister om 16.50uur bij bol.com bestelt, snelle jongens! Echt n boek voor verlof en vakantie... :-D

Yf: baaalen dat je ongi bent geworden!!! Wel fijn dat de uitslagen goed waren. Op naar de volgende ronde, hopelijk jij ook meer geluk dame... En die ski's, die ken ik. Wauw! Lekkere ski-week gehad dus? Mooi zo!

Roos: wat schrikken dat je van 6 treden bent afgevallen! Gaat ie weer?

Voedingskussen is echt heel fijn, met name in bed, op de bank en in de auto voor lange ritjes.

Ladies, fijne avond!

Groetjes Janneke

Wilde jullie even laten weten dat de echo helemaal oke was. beweeglijk beebje. zijn zo opgelucht. verder NUL energie. heb me door de dag heen gesleept en ga zo meteen naar bed. Op het werk giga druk en nog niet alles onder controle. houd het goede nieuws nog even voor ons. Misschien het weekend een paar vriendinnetjes. vertel nog wel 'n keer maar dan via mail ofzo. Sorry dat ik niet zo veel  babbel en reageer op het moment maar dat komt vast wel weer.
liefs san

Hee meiden,

Yf, vakantie klinkt heerlijk, volgens mij ben je er helemaal van opgeknapt!!!

Linda, fijn dat je man je ook helpt met de stal, is toch anders niet te doen?
Tot welk gewicht mag ene kind eigenlijk in de autostoel? Julia weegt iets meer dan 16 kg, ja ze is een stevige tante......

Marieke, borduren zou ik ook niet zo snel doen hoor.... Maar ach als de nood écht hoog is.... Dan valt het dus nog wel mee met je.... Balen dat je na de bevalling nóg zo rustig aan moet doen.....

Janneke, fijn dat je in ieder geval nog net niet te beroerd bent om te werken.....Dan kun je met een gerust hart de boel achterlaten straks....

Morgen weer aan het werk. Vandaag naar de kinderboerderij geweest, was leuk maar ik merk dat het tillen erg zwaar wordt, heb nu pijn aan mijn bekken....
Zit nu heerlijk met mijn voetne in het bad. Vannacht lekker geslapen zonder pijn in mijn benen tot een uur of 4. Dus het heeftme wel geholpen...

Ik ga mijn voeten uit het badje halen en lekker in bed liggen...

Tot mmorgen!

Gr Roos, bijna 23 weken

Hey meiden,

Jeetjemineetje wat is de site traaaaaaaaaaaaaaaag vreselijk.
Ik heb vanavond gewerkt en ben net thuis. Ga zo lekker naar bed.

@Roos: kinderen mogen tot 15 kg in autostoeltje 1+. Niek weegt ook ongeveer 16 kg, maar is ongeveer 97 kg. Vandaar. Misschien voor Julia ook bijna een nieuw stoeltje???
Manlief helpt altijd wel met de paarden. Alleen borstelen en rijden doet ie niet. Oja en knuffelen ook niet echt. Niek heeft vanmiddag even op de pony van dochter van vrienden van ons gezeten. Hij vindt het prachtig! Toch maar een shet aanschaffen komende zomer..............
Lastig hoor die harde buiken van je. Bah. Gelukkig heb ik er niet veel last van.

@San: hindert nix meis dat je even wat minder kletst. Daar ben je gewoon te lamlendig voor. Fijn dat de echo goed was!!!

Fijne avond ladies.
Grtz Linda

Jee, wat rustig hier vandaag, zeg.

Hihi Marieke, je bent dus niet het borduurtype. Da's wel jammer, want da's typisch zo'n activiteit die je op de bank kunt doen. Normaal gesproken tenminste wel. Ik ben ook niet echt van het borduren, maar ik vind het zo heel af en toe wel leuk om quilten (dekens) te maken. Ik ben nu bezig om een boxkleed te maken voor ons ventje. Normaal gesproken doe ik dat ook altijd op de bank, maar dat kan ik nu echt niet. Dan krijg ik meteen last van mijn rug en het zit helemaal niet fijn. Geen optie dus voor op de bank.
Wel goed om te horen dat je het verder zo positief benadert. Je hebt inderdaad niet veel keus, maar het zal heus niet altijd meevallen.

Ik ben dus met dat boxkleed bezig. Ik heb eerder al drie andere boxkleden gemaakt, allemaal voor andere mensen. Nu voor het eerst voor mezelf. Da's wel heel leuk. We hebben een vrolijk geboortekaartje uitgezocht en van het figuurtje wat op dat kaartje staat heb ik een ontwerp gemaakt voor het boxkleed. Het begint echt heel leuk te worden. Ik wil zijn naam er ook op zetten, maar daar wacht ik nog een weekje mee. Volgende week dinsdag hebben we een 3D echo. Dan kunnen we even kijken of we het vorige keer wel goed gezien hebben en dat we echt een jongetje krijgen. Zou een beetje suf zijn als ik nu een jongensnaam op het kleed maak en dat er straks onverwacht toch een meisje wordt geboren. Redelijk slordig.

He, vraagje. Een collega van ons kwam met de opmerking dat je tijdens je zwangerschap geen dingen boven je macht mag doen zoals iets van een hoge kast afpakken. Volgens haar zou dan de navelstreng rond het kindje kunnen draaien. Ik heb daar nog nooit van gehoord en eerlijk gezegd kan ik me ook echt niet voorstellen dat dit klopt. Iemand van jullie hier ooit iets over gehoord? Of misschien iemand die 100% zeker weet te zeggen dat dit flauwekul is?

Miep
25w

Terug
Bovenaan