Hallo,
@Linda: mooie punten heeft je paard behaald! Ik ben nog steeds niet bij de dokter geweest voor mijn stuitje, dan gaat het wel weer en voel ik het niet en dan laat ik het eerst weer zo. Maar ja, als ik weer meer last krijg moet ik echt een afspraak gaan maken. Ik rij ook nog steeds geen paard en baal er behoorlijk van, wil het binnenkort wel weer gaan proberen. Maar moet wel goed om mezelf denken want 1x rijden en daarna weer meer pijn heb ik ook niets aan en ook mijn paard niet. Ik wacht dus toch nog maar weer even af...
@Yvonne: leuk zeg om het nu aan iedereen te vertellen. En het geslacht blijft dus een verassing? Knap hoor, ik zou het niet kunnen ben ik veelte nieuwsgierig voor.
@Yosha: mooi dat je het weekend ondanks de pijn toch aardig bent doorgekomen. Wat vervelend zeg dat je niet tegen dat ene middeltje kan... Nog even en dan op wintersport, wat een heerlijk vooruitzicht!
@Marieke: wat goed zeg dat jij je er aardig van af brengt op de bank. Je hebt gelijk hoor, je moet er zelf het beste er van maken...maar toch. Knap hoor! Wel een tegenvaller dat je na de bevalling ook eerst nog rustig aan moet doen, maar ja kun je dan lekker met je beeb op de bank dutjes gaan doen.
@Roos: wat schrikken zeg om 6 treden naar beneden te vallen... Niets pijn gedaan? Heeft je paard trouwens lekker verlof of wordt hij nog gereden?
@YF: wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Ik wou ook graag naar de negenmaandenbeurs, maar nu ik niet zwanger ben wil ik er ook niet meer heen. Maar leek me wel erg leuk. Maar goed, volgend jaar moet het toch wel gaan lukken of zwanger of met een kleintje! Mooi dat de uitslag van de gyn goed was. Maar nu sporten dus...je kunt ook altijd nog overwegen om de wii fit aan te schaffen, ben ik steeds druk mee in de weer. Erg leuk en als je een beetje fanatiek mee doen dan helpt het naar mijn idee ook echt! Klinkt lekker zeg die vakantie en nog even en dan mag je dus weer! Heerlijk zeg!
Hier alles rustig vandaag. Gisteren een drukke dag op het werk en 's avonds zijn we naar de bios geweest, hebben de film Benjamin Button gezien. Mooie film, hoewel ik er wel iets meer van had verwacht... Vandaag heerlijk uitgeslapen, moest eigenlijk werken maar alweer vrij gekregen. Toch wel lekker anders moest ik er heel erg vroeg uit. Nog even gesport op de wii, stal uitgemest en verder straks lekker rondhangen en boekje lezen...heerlijk! Ben nog niet ongi geworden, rommelt wel een beetje maar heb geen idee wat het is. Wacht rustig af...al heb ik wel zo iets van als ik dan toch ongi moet worden dan liever vandaag dan morgen, ben ik er ook weer eerder van af!
Groetjes, Hiltje