Hallo!!!!
Janneke fijn dat je je weer wat beter voelt, en heerlijk je verlof komt eraan!!! Lekker aftellen daarnar hoor!!
En je vakantie begint zo ook al wel op te schieten!!
Janneke, ik moet dan heel rustig doen, omdat ik anders lang last van de bekkeninstabiliteit kan houden.... dat willen we natuurlijk ook niet, maar baalde wel ff, ook dan eerste 6 weken om de twee uur even rusten net als nu, klinkt nog zo lang!! Maar ja dan is ons kindje er wel en kunnen we daarvan genieten!!
San geeft niets als je minder komt!! Fijn meis dat je echo goed was!! Heerlijk!!
Roos volgens mij moet je ook rustig aan doen!!
Miep klinkt super dat boxkleed!!! En leuk als je zoiets kan om zelf te doen!! Speciaal!!!
Ik lees weleens van die boeken die zich afspelen in amisch land in de USA daar doen ze ook veel aan quilten!! Daar ken ik het van!!
Ben straks wel benieuwd naar een foto!!
En dus al over kaartje nagedacht!! Leuk!!
En super leuk vanaaf lekker snuffelen tussen de kleertjes!!
Hiltje wel balen van je ongi, maar wel fijn dat allles weer beetje op orde is zeg maar!!!
Je vroeg hoe lang ik nog moet, nog 8 weken...
Ja niks aan he dat tandarts gedoe, maar inderdaad dan kan je het beter nu doen...
Hoop dat het goed haat met paard rijden!! Veel plezier!!
En als mensen je vragen hoe en wat, dan ben je ook niet voorbereid, dus kan me voorstellen dat je dan sneller emotioneel van wordt, tis ook niet niks toch??
Marijke fijn dat je wat hebt aan de tip!!!
Ik heb de beige genomen...
Heb wit bruin in huis met wat roze accenten, niet veel maar vond groen en blauw niet bij mij roze kussen in de bank passen haha wat zijn we weer kieskeurig!!
Laura balen dus ook bij jou weer de ongi!!! Bah bah!! Knuffel!! want het blijft gewoon rot elke keer!!
Hoe is t met het huis???
Linda fijn dat je je goed voelt!! En heerlijk dat manlief je zo helpt!!!
Ik moest lachen toen ik je theetip zag... mn moeder drinkte dat vroeger ook altijd, wij noemde het kattenbak korrels.....sorry hoor!!
Ik ben nu gek op groene thee, is de enig thee die ik op t moment lekker vind...
Lekker dat niek het leuk vind op de peuter!!
Heerlijk he paar nieuwe planten!! Kan je helemaal blij van worden vind ik!!
Manlief zou week vrij nemen als de kraamhulp weg is, maar gaan even kijken of hij ook vrij kan nemen eerste 4,5 dagen na de bevalling, hij krijgt ook twee dagen, want als de kraamhulp weg is en ik mag de eerste 4 daegn weinig zoals ze van de kraam al zeiden zit ik daarboven en kan ik weing beginnen. En omdat hij altijd lange werkdagen heeft ben ik dan echt poos alleen!! Maar dat komt wel goed!!
Yosha fijn dat je ongi weer over is!! dus afklussen haha ja kan ook!!!
Klinkt wel lekker curacao!! Dus jullie gaan t wel doen?? Of lees ik het verkeerd??
En nu eerst lekker bijna op wintersport!! Heerlijk!! Fijn dat je daar geen last van je ongi hebt!!
Kan me voorstellen dat je nadenkt over leven als je geen kinderen kan krijgen!! Hebben wij ook wel eens gedaan toen we stopte met de pil, veel van mn vriendinnen hebben veel moeite gehad met zwanger worden en dat ging allemaal niet vanzelf, dus toen wij stopte was ik me er goed van bewust dat die kans ook er is...
Maar meis ze kunnen veel tegenwoordig dus blijf nog wel beetje hopen!! Snap best dat dat niet zo makkelijk is hoor...
Vanmorgen hebben de de kinderwagen gebracht!! 4 grote dozen voor een kinderwagen met maxicosi!! Lampje voor de slaapkamer zat er ook bij... ben heel benieuwd, vanavond eens kijken met manlief...
En gister kreeg ik mail van school, heb een 8 gehaald voor mn eerste examen (die van december) Helemaal blij!! Geeft wel weer motivatie om door te gaan.....
wel even balen dat ik de ander vakken niet kon doen, maar goed dat leg ik maar naast me neer dat komt wel... heb nu extra tijd om het goed te leren denk ik maar...
Gister bij de vk geweest en baarmoedermond is niet slechter geworden, dus heel rustig aan doen maar mag wel paar dagen naar vlieland, heerlijk, ook veel zin in, hoop alleen dat ik niet verkouden wordt want zo voet het wel beetje... Was vanmorgen zo moe ben toen ik half uurtje moest liggen in slaap gevallen, werd 2 uur later weer wakker, haha moest om 7 uur uit bed voor die kinderwagen kan ik vast niet meer tegen....
Groetjes!!
Marieke