We gaan ervoor, part IV

Hoi meiden,

Heb lang niets van me laten horen. Er is alweer heel wat gebeurd! Hiltje; gefeliciteerd! Fijn dat je ook je naam hebt kunnen zetten bij het lijstje zwangeren!

Ik ben de laatste tijd erg druk geweest. Heb afgelopen maandag mijn laatste werkdag gehad op mijn oude werkplek. Ik had nog 3 weken vakantie staan, dus daar ben ik nu van aan het genieten. Er is alweer bijna 1 week van voorbij! Jemig, ik heb zoveel plannen. In ieder geval de nieuwe kamer van Chris op te ruimen, in te delen en te pimpen. Ik ben er gisteren aan begonnen (eerste kans), maar ben nog geen bal opgeschoten. Wat zit daar veel werk in zeg, er ligt zoveel troep! Dat is/was onze opslagkamer nl. met administratie enz. Alles moet een nieuwe plek vinden. Nog best lastig!

Heeft iemand nog leuke ideeen om een kinderkamer te pimpen? Chris houdt van Safari-dieren als olifanten en giraffen dus daar zou ik wel iets mee willen doen. Ook zit ik eraan te twijfelen om een muur een kleur te geven of met vlakken of banen te werken. Heeft iemand al ervaring hiermee?

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes van Janneke

Ha meiden,
pff, wat is er veel geschreven zeg. Ik ben nog aan het bijlezen, ben nu bij pagina 15, maar heb vandaag een cursus en wil toch even reageren. Dat doe ik dus op alles voor pagina 15, haha.

Hiltje, GEFELICITEERD meid. Heel erg fijn voor je dat het weer raak is. En nu moet het echt goed gaan hoor, ik ga voor je duimen!!

Miep, en heb je een rustig weekend deze keer. Ik kan er ook niet zo goed tegen hoor drukke weekenden. Was gister vrij en maandag ook. Maar dan heb ik vandaag een cursusdag van LIeve Engeltjes en dan denk ik eigenlijk, bleh, ik wil thuis nog zoveel doen. Het begint wel een beetje te kriebelen allemaal, wil nog zoveel... Kaartje afmaken, kamertje soppen, alle spullen voor uk wassen, adressen voor kaartjes in computer. Huis helemaal goed soppen, te beginnen bij de baby kamer!   En dan komt er waarschijnlijk toch nog een wieg en die moet nog bekleed worden. DAt gaat mijn moeder doen, maar ik ben er toch ook tijd aan kwijt. Op zich tijd zat, maar het kriebelt wel zeg maar... Want stel, net zoals LInda droomde..

Janneke, mmm, lukt het jou nu een beetje om minder te reageren? Ik zie toch nog genoeg berichtjes van je voorbij komen geloof ik, haha.
Lekker zeg met een blote buik lopen, gelukkig wordt het buiten nu ook warmer en hoef je niet meer zo heel veel lagen over elkaar aan!
Enne snel die 2e, tsja, pas had ik het er met Arthur ook over. Op de een of andere manier kwamen we op voorbehoedsmiddelen uit. Toen zei hij, hoezo, we gaan gewoon gelijk voor de 2e. Op zich hoeft het voor mij niet lang te duren, omdat ik weet dat het de vorige keren lang geduurd heeft, maar om nou gelijk door te gaan.... Maar weet ook niet hoe serieus hij was, ben er niet op in gegaan..

Yoshua, fijn dat het klussen weer lukt, nu maar hopen dat het gelukt is!

Marijke, hoe was je avond in het ziekenhuis? Gelukkig dat de prikken meevielen!

LInda, wat een mooie kado's heb je gehad zeg en dan die spullen van je vader, heel mooi!
Je hebt nu verlof, heerlijk meid geniet ervan!

Marieke, lekker dus je bed op verhogers. Wij hebben een boxspring en die is al hoog van zichzelf, dus dat hoeft niet.
Ik heb trouwens verlof van 7-4 t/m 20-9 met mijn ouderschapsverlof erbij!

nou dat was het even voor nu,
de rest komt hopelijk morgen...
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 30w5d

@Roos: haha, zijn wij allemaal mooi voor de gek gehouden met Wie is de Mol haha! Ik verdacht Jon ook wel een beetje (wie verdacht ik niet trouwens), maar Anniek was voor mij toch dé mol. Zo leuk om dan terug te zien hoe hij het heeft gedaan, al vond ik dat er best veel geld in de pot zat!

Nou meiden ik moet zo helpen als vrijwilliger bij de Wintertriatlon hier.

Gistermiddag zijn we nog op pad geweest voor de auto: en jaaaaaaaaa, we hebben em gekocht!! Vrijdag kunnen we em ophalen. Krijgt nog een beurt van te voren, dus das mooi.

@Patricia, ja praat me er niet van, als je even niet geweest ben moet je zoveel bijlezen, is bijna onmogelijk. Zeker nu al die dames hier verlof hebben ;-)))))
Wat voor cursus doe je bij Lieve Engeltjes??

Fijn weekend allemaal!!
Groetjes Laura

Hi meiden,

Heb vannacht te beroerd geslapen. Kon de slaap niet vatten, had hele avond last van de (laatste?) indalingspijntjes en had in bed enorm veel last van mijn bekken. Bij elke beweging kon ik bijna wel huilen. Au... Vaak wakker geweest, paar keer stukje gaan lopen en vanmorgen al vroeg wakker. Voel me vandaag enorm beroerd, alsof ik ziek word maar ben vooral moe. Bleeehk.... Om 14uur komt een vriendinnetje langs en vanavond eten bij de buren dus ga nu even plat. Gister voelde ik me zoooo goed en nu... :-(

Linda: al uitgelezen? ;-) Je hebt verlof, heerlijk meid. Enjoy!

Patricia: ja wat voor cursus heb je gehad? Minder reageren lukt me idd niet echt maar probeer dat wel bij vrienden / familie met smsjes enzo. ;-)
Ohhh dat verlof van jou, lekkerrr....

Roos: fijn dat je man nu wat extra kan werken en straks meer vrij heeft, goede oplossing. En dus toch bekkenpijn gehad na die poetsdrang, tja tis me wat. Fijn dat er toch wat geregeld wordt!

JannekeChris: leuk dat je weer even komt bijkletsen! En nu 3 weken vakantie, geniet ervan meid...

Laura: C1 gekocht? welke kleur? Leuk joh je eigen autootje!

Greets Janneke

Hey ladies,

Ik heb net ff geslapen. Vanmorgen de hele morgen buiten. Samen met manlief en zoonlief de paardenstal opgeruimd en alle handige kado's in gebruik genomen. De indeling hebben we wat veranderd zodat er straks nog een shetlandponybox bij kan voor de kindertjes. Niek vindt het nu al prachtig!!!
Niek om half 1 gevloerd op bed en ikke op de bank.
Gisteravond geen tijd meer gehad om te reageren op jullie: ben in slaap gevallen.
Maaaaaaar ojeeeeeeeeojeeee wat heerlijk het gevoel van verlof!!! Morgen gaan we naar vrienden op visite (vlakbij Aalsmeer). Leuk!

@ Laura: gefeliciteerd meid met je nieuwe (bij)baan!! Moet wel een heel bijzonder gevoel zijn. Je bent de beste.nl voor ze. Leuk!
En een nieuwe auto. Een C1???

@ JannekeChris: fijn om wat van je te lezen en dat het goed met je gaat. Leuk he bezig zijn met de nieuwe slaapkamer van Chris. Wel veel werk zo te lezen. Lekker karweitje nu in de vakantie.

@ Janneke: he jakkes, zoveel last van je bekken bij het slapen! BAH. Je hebt je rust wel nodig. Beeb zit lekker vast in je bekken las ik??? Dan is dat maar vast mooi geregeld. De mijne nog niet.
Gisteren een drukke laatste dag. Veel afrond zaken. En echt pas om half 6 weg gegaan. Nu echt rust!

@ Marieke: ook druk aan het aftellen en mega nieuwschierig denk ik................ Ook ons geboortekaartje is prachtig geworden. Wij zitten ong op 90 stuks.

@ Patricia: ook al weer 30 weken!! En over een 2e gekletst. Ik kan het me best voorstellen. Toen Niek een jaar was begon het bij mij te kriebelen. In ronde 4 geloof ik raak en toen de MK. Daarna ronde 5 raak. Nu is hij straks ruim 2,5 als de beeb komt. Mooie leeftijd. Wij hebben het nu over de definitieve anticonceptie...................tja is weer heel wat anders. Voor ons zijn we compleet na deze 2e beeb.

Hoe denken jullie en je mannen daarover meiden????

@ Patricia: Wat volg je voor  een soort cursus??????

@ Hiltje: hoe ist op je roze wolk???

@ Roos: toch nog zoveel last gehad?? He bah!!   Hey je verliest colostrum!!! Ikke af en toe wat wittige korrelige tepels. Fijn zeg dat je man nu wat meer mag werken en straks wat meer vrij. Mijn mannetje heeft ook idd 2 dagen, maar neemt nog wat extra dagen vrij zodat ie ongeveer 2 weken thuis is. Langer wordt moeilijk omdat we komende zomer ook graag 3 weken op vakantie willen. Ach we zien wel.
Mijne mama wil me ook met liefde komen helpen. Mssn doen we dat dan donderdags wel zodat ze Niek naar school kan brengen. Ik zie mezelf nog niet om 8.30 met Niek en pasgeboren beeb gewassen en gestreken bij school staan.........................
Niek gaat in principe niet structureel nu tijdens mijn verlof naar de oppas. Maar ze kunnen hem ook niet zo lang missen dus af en toe breng ik hem wel ff. Hahahahaha.
Mijn stal dus weer tip top. Verder geen grote klussen op mijn verlanglijstje. Jij wel??? Het tuinseizoen begint straks weer. Ik heb al bessenstruiken staan. Die moeten er straks nog in (manlief en ik wijs aan......hihihi).
Manlief is nu Niek zijn buitenspeelgoed aan het schoonmaken. Het is zo'n bezige bij. Mijn vriendin is aan het paardrijden dus ik ga nog ff kijken.
Hoe ist met je paard???

@ Yosha: wat fijn dat de heup van je man goed lijkt, maar waar komt het dan vandaan??? dat is dan weer K**te.
Wat een gedoe met het tempen................ moet je niet vergeten dus. Hopelijk levert het duidelijkheden op.

Tot later!
Grtz Linda

Hallo!!!!

Janneke balen!! Slecht geslapen!!! Ik heb nog wel aan je gedacht!! hier was t ook weer prut!! Soms wordt ik daar zo zat van wil ik zo graag slapen, ik slaap tot 1uur/half 2 en dan is het gebeurd!! En terwijl ik zo moe was gister gek!!
Beetje opgeknapt van je middagslaapje... Ik heb vandaag niet gelegen, ja ook niet slim auw auw en mn moeder was hier dus zelf beetje in de keuken aann   t poetsen geweest heerlijk, maar zooo slecht maar dat kon me ff niet schelen!! Dus toch hoop dat ik vanaaf beter slaap, misschien tegen beter weten in......
groei je nog hard in deze laatste weken??

Linda lekker verlof!!! Heerlijk!!!! Ga lekker genieten zeker als je nog zo goed kan!!
Heerlijk in en om huis gerommeld dus, mijn planten van pas waren door jaja snel he, dus met mn moeder nieuwe gehaald en daarnmee aan t rommelen geweest! Ook heerlijk!!

Roos lekker dat je man zo wat kan regelen op zn werk!!
Fijn dat ie dan na de bevalling ff thuis is...
Wij hebben ook zitten kijken, we wilden ook dat manlief 2 weken nam, maar gaat niet lukken met zn dagen maar in iedergeval een week en 2 dagen ook lekker...
Nou hij heeft liever dat ik zo min mogelijk doe dan heb ik minder pijn en kan ik lopen, maar hij snapt wel dat ik ook mn kriebels heb en dus toch soms wat doe in huis.....

Jannekechris leuk wat van je te horen!!

Patricia plannen zat dus!!!!!
Heerlijke plannen wel!!
Al idee voor kaartjes, en leuk dus toch een wieg....
volgens mij krijg je ook al nesteldrang!!
En lekker lang verlof joh!!
Heerlijk!!
Ik moet 8 juli weer aan t werk...

Laura super autootje!! Leuk!!! en vrijdag al ophalen!! leuk leuk...

Vandaag was mn moeder hier, dus huisje weer helemaal schoon die schat!!
maandag kan ze niet dus kwam ze vandaag en was gezellie...
Dus even nieuwe planten gehaald, die hoop ik echt langer meegaan!!!!!
Morgen verjaardag van mn oma, ga morgenochtend pas beslissen of ik ga, zien hoe ik me dan voel, moet namelijk wel dik half uur in de auto..

En gister zijn de foto's van de reportage gekomen, errug leuk, heb van een foto gemaakt en zal die op hyves zetten... is dus wel foto van foto maar volgens mij wel duidelijk!!

Zometeen patatjes eten jammie... en daarna lui op de bank...lekker voor de buis vanavond!!

Fijne avond allemaal!!
marieke

Hey hey,

Nog even op het net voordat we visite krijgen voor mijn man zijn verjaardag, de hele middag bezig geweest met het maken van hapjes. Straks de statafels binnen zetten en dan is het de hele avond voor iedereen zelf bediening. Ideaal! Kunnen wij ook gewoon blijven kletsen en hoeven bijna nergens om te denken.

Ik heb hem trouwens het boekje cadeau gedaan van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Heb er zelf al een stukje uit gelezen en lag in een deuk, zo leuk! Een echte aanrader, super geestig geschreven.

Heb trouwens vandaag ook nog maar een keertje een test gedaan, gelukkig nog steeds super positief. Heb er nog een voor over 2 dagen en dan is het alweer bijna dinsdag. Ik voel me  er goed bij om toch regelmatig even te testen, neemt weer wat spanning weg. Dus als dat nodig is om de dag te testen dan doe ik dat gewoon, wat kan mij het ook schelen.

@Janneke: mijn zusje is idd jonger, 23 jaartjes. Maar je wordt al 'oud' hier hoor...haha. Er zijn inmiddels al twee jonger dan jij; ik en Yvonne. Jij ook naar De Hoofdprijs gekeken, ik ook tijdens mijn werk (zo leuk als je dat betaald mag kijken, haha). Vond je het wat? Ik ga volgende week denk ik wel weer kijken maar weet nog niet of ik er verslaafd aan ga raken. Balen dat je vannacht zo slecht hebt geslapen, hopelijk dat het vannacht beter gaat (of dat je gaat bevallen natuurlijk, kan ook).

@Roos: fijn dat je man op deze manier wat extra vrij kan krijgen na de bevalling, twee dagen zijn idd niet veel...

@JannekeChris: jij ook bezig met het opruimen van de opslagkamer, ik ook. Bij ons ligt er ook super veel rotzooi, het is maar een klein kamertje maar als ik de deur open doe dan wil ik hem het liefst weer zo snel mogelijk dichtgooien...wat een werk zeg. Nou, succes ermee! Klinkt trouwens leuk die safari kamer, heb er geen ervaring mee dus geen handige tips van mijn kant.

@Laura: leuk zeg een nieuwe auto, een C1? Leuke autotjes zijn dat zeg! Wat betreft de tips die altijd welkom zijn om zwanger te raken: veel seks natuurlijk (hadden wij elke dag vanaf een paar dagen voor de eisprong) en daarna even op je rug blijven liggen, minimaal 5 minuten tot ongeveer 20 minuten. Maar ja, dat wist je vast al.

@Linda: mijn roze wolk valt nog wat tegen hoor...denk dat het pas de 3e maand echt gaat komen. Ben natuurlijjk hartstikke blij maar vind het ook ontzettend spannend, vandaar ook al die testen. Gelukkig schiet dinsdag al lekker op.

@Marieke: ik zal binnenkort weer eens even op hyves kijken, ben benieuwd!

Zo, ik ga hier de boel een beetje verbouwen en feestelijk maken en dan kan hier het feest beginnen!

Tot de volgende keer. Groetjes, Hiltje

Hey ladies,

Straks Zeg 'ns AA kijken. Wat vinden jullie ervan?? Ik ben vorig jaar de de toneeluitvoering geweest. Was leuk. Het was "vroeger"natuurlijk zoooo leuk dat het nu bijna alleen maar tegen kan vallen. Ik hoop het niet.

Manlief is naar het voetballen. SC Heerenveen doet het erg goed na de winterstop.
Zoonlief is in dromenland.
Morgen dus een dagje weg.................gezellig in de new car .

@ Hiltje: helemaal vergeten: van harte gefeliciteerd met je mannetje. vanavond gezellige drukte dus. Heel begrijpelijk dat het nog zo spannend is......................duurt idd vast tot 12 weken. Logisch
 En bijna alweer dinsdag.................ECHO. Spannend.

@ Marieke: heerlijk je huissie weer schoon. Had je je plantjes om laten komen??? Vanavond Pirates kijken??? Ikke wel na Zeg 'ns Aa.
Ik had mijn eerste wasje alweer buiten aan de lijn. Zo mooi......oude kleren.......hahaha.

Fijne avond!!
Grtz Linda

Terug
Bovenaan