ha meiden,
nou ik heb het laatste deel ook bijgelezen, hehe, wat een gezellig geklets zeg!
Yoshua, zo te horen is jullie klustiming weer perfect geweest. Nu dus maar duimen voor een positief resultaat!!
Tempen valt inderdaad niet mee. Ik moet zeggen, ik deed het eigenlijk altijd na het wakker worden, dus in het weekend later dan door de weeks. Heel af en toe zette ik mijn wekker, maar daar werd ik ook niet vrolijker van...
En fijn dat de heup van je man er toch goed uitziet. Hopen dan maar dat oefeningen en veranderende houding wonderen doen!
Roos, meis je hebt echt last van nesteldrang zeg! Wat ben jij actief geweest. Ja en helaas toch moeten bekopen, maar als het dan de dag erna weer weg is, tsja dan zou ik ook doorgaan..
Wel fijn dat je nu minder harde buiken hebt!
Wat lachen dat je man zo'n zin heeft in de yoga! Naast alle dingen waar je minder positief over was, is dit wel heel leuk dan!
En dat colostrum, dat gaat bij mij nog niet zo hard hoor. Net als Linda, wat korreltjes in mijn bh telkens, en heb soms het idee dat mijn tepels vochtig aanvoelen, maar mijn bh niet, en zie ook geen druppels, dus valt nog mee.
Hiltje, ja iedere zwangerschap is anders he meid, en dat maakt dat je er echt geen peil op kan trekken... Het is in ieder geval wel spannend. Qua testen, als het jou helpt moet je het lekker doen, maar dan ga ik nu iets neerzetten wat je niet wilt lezen...sorry. Als het mis is, zit het hormoon nog in je lijf en geeft de test dus een schijnwaarheid aan.. Ik besef dat ik je hier niet zekerder van maak, maar wilde het toch met je delen. Je kan de testen dan beter bewaren voor je volgende kindje over 2/3 jaar ofzo..
Marijke, meid klossen onder je bed is heerlijk hoor!, maar als het niet kan bij je bed, dan kan het niet. Mijn zus had ze ook niet. Toen zei de kraamhulp wel van, we hoeven je bed niet te verschonen, maar ze had zo'n lieverd, dat die het toch deed.
Laura, jij hebt ook een fijne vakantie gehad zo te lezen. Fijn hoor! en aangenomen bij je gesprek, terwijl jij het een raar gesprek vond, zo zie je maar weer, je weet het nooit.
goed dat jullie de zwemmers gaan laten controleren. Wel vreselijk om te doen, maarja. Ik hielp Arthur er ook wel bij. HIj vulde het bakje, ik bracht het weg. DAt was nog vreselijk stressen, want het moest binnen 30 min bij het lab zijn en dat is 30 min bij ons huis vandaan. Dus bakje in aluminiumfolie, tegen mijn huid aan in de auto en scheuren... En dat in de spits, tsja dan vervloek je wat auto's..
Die burrito's zijn ook erg lekker ja, die eet ik nu bijna iedere week sinds ik zwanger ben, Arthur vindt het niet zo leuk meer...
En een nieuwe auto, leuk leuk!
Janneke, nou 14 maart is niet gelukt he en 15 maart lijkt het ook niet te worden, of je moet een snelle bevalling krijgen. Kan natuurlijk wel. Zat te denken, aangezien jij en Marieke op dezelfde dag getest hadden, zouden jullie ook op dezelfde dag bevallen? Zou grappig zijn zeg
Yvonne, meid ben je alweer ruim 18 weken, wat vliegt de tijd toch!
En iedereen komt anders aan, je kan er geen peil op trekken. Je lichaam doet wat het nodig heeft, dus.. maak je er niet druk om!
Marieke, leuk dat je mutsjes binnen zijn. Vrijdag liep ik over de markt en toen liep er iemand met onze kinderwagen in onze kleur. Toen ik in de wagen keek, lag er een kleintje in met een mutsje op met 1 van onze mogelijke namen.. Best gek.
Oh en planten hebben water nodig, ik dacht ik geef je ff een tip, haha.
Enne meid, je moet eerst nog bevallen hoor, heb je het alweer over de datum dat je moet gaan werken...
Ohja nog een tip voor de zwangeren die auto rijden. Leg op je stoel een plastic tas. Je kan dan echt gaan zitten op je stoel en dan in 1x je lichaam draaien, tot je goed zit. Dit werkt bij het in- en uitstappen, ideaal!!
Linda, nou 'zeg eens AAA' kijk ik niet meer. Ik vond die toneelvoorstelling toen zo tegenvallen (heb ik hier toen wel genoemd) dus ik ben afgeknapt!
JannekeChris, meis leuk wat van je te horen. Nu dus eindelijk klaar met je oude baan, even opladen en door naar je nieuwe. Leuk hoor. En thuis druk aan de opruim, althans in je hoofd, nu die handen ook nog wat laten oppakken.
Leuk die kamer voor Chris, ik ben zelf niet zo heel crea in dat soort dingen, dus helaas. Je hebt wel leuke stickers voor op de muren (oa bij prenatal), misschien is dat wat??
Nou ik heb gister dus een trainingsdag van Lieve Engeltjes gehad. Dat is omdat ik in middels vrijwilliger (gans) ben. Het was een trainingsdag voor alle ganzen. Was heel leuk en nuttig. Grappig ook om gezichten bij de namen te zien. Dan zit er ineens een accent aan, dat je niet leest over de mail. Haha zal hier ook wel zo zijn.
Minder prettig was dat ik gedurende de dag last kreeg van mijn buik. Een krampende pijn. Eerst besteed je er geen aancacht aan, dan denk je het zullen mijn darmen wel zijn, dus naar de wc. Maar geen ontlasting en geen lucht. En dan worden de gedachten langzaam, het zullen toch geen weeen zijn...
Maar dat wuif je dan ook weer weg.
Wel meteen weggegaan aan het eind van het programma, moest nog 3 kwartier rijden (viel mee in vergelijking met anderen..)
Thuis kon ik wel naar de wc en dacht het dus kwijt te zijn, maar nee, het krampen ging door. Toen las ik bij het meiforum dat er iemand met 30w5d bevallen is... NOu dan gaan je gedachten helemaal hoor. Ben in bed gaan liggen. Arthur was na de voetbal ff naar de kroeg gegaan... Je zit dan zo in een spanningsveld, zijn het weeen of mijn darmen (dacht zelfs nog, haha Marieke en Janneke toch niet de 1e..) Ik durfde toch ook het ziekenhuis niet te bellen. Daarnaast denk je dan, als het weeen zijn, kan Arthur niet rijden, want die heeft teveel alcohol op.. EN als het weeen zijn, moet ik eigenlijk wel het ziekenhuis bellen, want dan kunnen ze het remmen, verlies ik nu weer een kindje..
NOu ja erg leuk al die gedachten. Heb Arthur maar naar huis laten komen, maar die was al onderweg. Kon ik mijn gedachten toch ff delen..
Gelukkig begon ik toen lucht te verliezen.. Dat scheelde wel enorm. Ook bewoog uk lekker. Het lijkt me dat een kleintje met weeen niet meer beweeglijk is.. Is dit zo, Linda, Roos, Marijke??
Heb 2 paracetamol genomen, onder het mom van, weeen laten zich niet weghalen door 2 paracetamol, maar het werd minder. Nu vanmorgen ook nog wel wat kramp en kon net eindelijk naar de wc. Had dunne ontlasting. Dus denk een buikgriepje ofzo. Nou ja als het nu maar over is!!
Wat ik wel meteen had was, ik moet nog zoveel dingen doen! Dus vandaag gaan de babyspullen in de was! En sop ik meteen de babykamer vandaag of morgen!
Ook wil ik het kaartje echt afmaken! Krijg het echt op mijn heupen. Arthur mag ook niet meer drinken van me. Hij moet echt altijd naar het ziekenhuis kunnen rijden, dus dat wordt aan het fris, ach hij snapt het wel. Gelukkig mag ik donderdag weer naar de gyn.
Ohja heb dinsdag een uitgebreide 30-weken echo gehad. Die was helemaal goed, dus erg prettig. Ging net denken, nou heb ik toch echt net zoveel kans als alle andere zwangeren op een gezonde uk.. Die gedachte ben ik weer kwijt nu...
Ach we ploeteren voort en het eind is wel in zich gelukkig. Iedere dag is uk sterker, dus dat scheelt ook!
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 30w6d