We gaan ervoor, part IV

Hallo!!!

Geen visite vandaag die belde af, hadden allemaal de kids ziek, tsja dan houdt het op....
Dus komen ze volgende week al alles rustig is...
Dus nu hang ik even lekker achter de pc met potje thee ernaast...

Gaaf Laura zwarte C1 straks fotootje op hyves???
Kan me voorstellen gedoe met tempen, ik zou t volgens mij ook snel vergeten, maar alles startklaar op t nachtkastje, dan kan je t bijna niet missen...
En volgens mij was Mien Dobbelsteen vroeger niet zo erg, toen was ze leuker...

Yosha klinkt actief!! Goed bezig!!! Ik wilde soms ook dat ik wat sportiever was!!!
Ik heb meestal geen zin meer s avonds om eruit te gaan.... erg he....

Janneke, nee geen last van dunne ontlasting... en ook niet elke dag... Nou ben ik geen regelmatigeganger zeg maar dus ben nog steeds blij dat het niet "muurvast"zit zeg maar haha...Daar was ik wel bang voor... Maar daar help het lopen 's avonds goed voor en beetje veel vezels eten, na ja hoef jij dus niet je kan gerust wit brood eten als je wilt haha...dat soort dingen en banaan enzo laat ik nu maar even staan...
Lekker joh dat je beter slaapt...

Hiltje spannend vandaag, ik denk aan je!!

Ik ga zo beginnen met mn boek, heb alles bijbesteld, eerst kijken of alles past in mn album en dan pas plakken... Dagboek heb ik geschreven in zo'n speciaal dagboekje daarvoor met foto's... dus ik heb ze apart... Maar wel goed idee om het erbij te leggen...
Vanmiddag dus maar even slapen, ik ga gewoon vroeg half 1 ofzo en idd de wekker zetten en niet te lang en vanavond weer even rondje lopen.
Heb vannacht heel goed geslapen, is echt weken niet gebeurd!! Wat heerlijk zeg!!
Uk was druk gisteraaf, vast lekker van in slaap gedroomd haha wel 2 keer eruit geweest voor wc maar sliep zo weer in en dat is altijd het grote probleem...
Vanmiddag komt de pedicure, fijn aan huis want bij haar is nu niet echt een optie...

Er schijnt hier een waterig zonnetje, hoop dat ie beetje doorzet!!!

Fijne dag meiden en tot snel!!
Marieke

Yoehoe,

Goede mogguh allemaal,

Zo vandaag en morgen lekker vrij dus tijd om dingen te doen die ik wil doen.
lekker wat uitgeslapen en nu met grote bak koffie voor me.
Heb in  me hoofd om een grote voorjaarsschoonmaak te houden in huis. Wilde dat eigenlijk vandaag wel doen maar nu zit ik achter de pc en bedacht me ook dat ik strakkies zin heb om te gaan winkelen. Ik heb zin om geld uit te geven aan mezelf. Hmm die voorjaarsschoonmaak kan ik dus ook voor morgen wel bewaren ;-).

Janneke en Marieke..........
Spannend hoor. Denken jullie nu niet bij ieder dingetje wat je voelt en dat ook anders aanvoelt dat de bevalling gaat beginnen? Jannneke jij hebt het over wat ongi pijntjes? Dat zouden idd voorweeen kunnen zijn he.
En de ananas......... haha 1 tip hoor..... Ik hou ook ontzettend van ananas en heb dus aleens een hele ananas in 1 keer op en daar werd me mond nu niet echt vrolijker van zeg maar. Het zure vd ananas had gezorgd voor wondjes in me mond. Minder lekker dus na zo genoten te hebben vd de ananas. Maar jullie zijn vast niet van plan om een hele ananas op te eten. of nouja Janneke jij misschien wel... hihi

Hiltje, spannende dag vandaag. Hoop voor je dat je het hartje al kunt horen en dat je te horen krijgt dat alles goed is.

Yosha, lekker hoor dat je zo doet sporten.
Dat rpm is dat een soort van spinning? Het lijkt er wel op.
Fijn dat je samen met je man gaat sporten. is toch weer meer een stimulans denk ik dan dat je alleen gaat.
verstandig van je dat je de keus hebt gemaakt om voor nu te stoppen met dieten. Weet je, als je het nu ff niet kunt opbrengen is het idd een boel geld voor een week maar het geeft jezelf ook geen prettig gevoel. Kan me voorstellen dat het je nu rust geeft dat je de keus hebt gemaakt te stoppen. En wie weet val je nu juist wel weer wat af nu je er minder mee bezig gaat zijn. Je sport iig fanatiek zo te lezen dus daar kan het niet aan liggen.

Laura, nog gefeliciteerd joh dat je bent aangenomen. Dat was vast een hele onverwachtse verrassing voor je? Wat houd het eigenlijk precies in waarvoor je bent aangenomen? Herrinner me wel dat de burgemeester er ook wat mee te maken had, toch?
Haha en die recorder van jullie die maakt idd wat overuren ja. Mensenkinders wat kijk jij veel. Haha
Ik hou van holland is idd een aanrader om ook eens naar te kijken. Een leuk vrolijk programma.
Oweja enne gaaf zeg een nieuwe auto. Had je hem nu al of moet je er nog op wachten?

Linda, zo jij hebt lekker verlof. Oooooo zeg dat moet toch ook wel heeeeeeeeeeeerlijk voelen om te weten dat je een paar maanden vrij hebt van je werk?
Mooi werk heb je trouwens. Nu snap ik waarom je het over patienten en rapporten schrijven had ;-)
Staat er voor vandaag nog wwat leuks op het programma?
Ow en je bent om de babydozen geweest, toch? Was het leuk om ze allemaal vol verwachting open te maken en te kijken wat erin zat?

Patricia, wat een mooi vrijwilligerswerk wat je doet zeg. Echt bijzonder.
Denk dat je daar voor jezelf ook wel heel veel voldoening uithaalt.
En bleg zeg kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent van die krampen. Hoe is het vandaag met je buikgriep? Hopelijk is het weg of iig minder.

Roos, is de verkoudheid vandaag wat minder? kan je je zo lamlendig door voelen he.
Haha en heb gelachen om Julia en de volumeknop vd radio. Lekker ontdeugend af en toe dus. Aaaa en voor het eerst geslapen onder de hemel. dat was vast een heel mooi en lief gezicht.

Ooooow ik heb echt zin om te gaan shoppen nu. Hoop wel dat ik iets kan vinden want heb vaak dat als ik heel veel zin heb dat ik dan niks vind en als ik niet bezig ben met shoppen dat ik dan tegen leuke kleren aanloop. Nouja we zien het wel deze keer.
Ga naar Schagen toe om te winkelen want in Den Helder hebben ze weinig tot niks geen leuke winkels. En het is er ook absoluut niet   gezellig in de stad.
Wat dat aan gaat ben ik er niet echt op vooruit gegaan wat betrefd de gezelligheid en leuke winkels. Ging meestal in Rotterdam winkelen, is heel anders dan hier. Maargoed heb nu eenmaal die keus gemaakt om naar het Noorden te verhuizen dus moet ook me best doen om hier te kunnen aarden he.

Meiden, allemaal een fijne dag

Groetjes, Nathalie

Marijke: De kruidvatdoos is wel aardig, maar wel echt een stuk minder dan bijvoorbeeld de doos die je bij Prenatal krijgt. Wat zat er ook alweer in? Uit mijn hoofd in ieder geval 2 Kruidvatluiertjes, Nutrilon opvolgmelk, klein potje bepanthen, en een blikje redbull. Er zaten geloof ik nog wel een paar dingetjes meer in, maar ik ben het even vergeten.

Hiltje: Ik hoop zo dat je vandaag een hartje te zien krijgt. Het zou natuurlijk nog net te vroeg kunnen zijn, maar wie weet. Ik duim voor je, meid.

Gisterenavond zijn manlief en ik naar de eerste borstvoedingsinformatie avond geweest. Volgende week nog een keer. Was wel interessant, vond ik. We hadden ook nog een heel boekwerk meegekregen. Manlief kennende gaat hij dat helemaal uitpluizen. Hij wil echt alles weten, da's wel grappig. En makkelijk, want het scheelt mij een hoop leeswerk. Haha. Ik lees het zelf natuurlijk ook wel, maar het is wel leuk dat m'n man ook zo geïnteresseerd is en meeleeft. Er waren gisteren een paar mannen meer bij, maar de meeste vrouwen waren toch alleen.

Miep
30w6d

Hey ladies!

Wat een weertje vandaag. Super. Lekker veel met Niek buiten geweest. Mijn hele boswal staat vol krokussen en de narcissen komen op. Mmmmmmmm.. prachtig. Ik zat net in de gamma folder te kijken: allemaal tuinartikelen etc........ zo heerlijk. Wat een prachtige tijd om verlof te hebben.
Voelde me vandaag erg moe......en Niek was vervelend vanmorgen: buikpijn. Vandaag al 4 dikke poepluiers............tja logisch. En nu weer heel lief aan het spelen. Hij had gewoon pijn.
Mijn broertje kwam nog even langs voor een bakkie. Lekker buiten in het zonnetje gezeten.
Gisteren het kraampakket opgehaald: en als ik die surfplanken zie dan denk ik toch weer..........ojeetje wat gaat er allemaal gebeuren??!! Ik ga nog wel wat pakken tenalady kopen. Deze zitten nl. veel lekkerder dan echt kraamverband. Tip ladies!!!

@Hiltje: ben zooooooooo nieuwschierig. Hoe was het bij de gyn ?????????

@ Marijke: de kruidvatdoos is idd niet heel bijzonder: red bull blikje, proefmonster bepanthen, natusan proefmonster, mama tijdschrift, 2 pampers en billendoekjes. O ja en friso opvolgmelk.
Hoe ist met je meiden???
Heb je al kleertjes verkocht??
Heb je al oppas kunnen regelen?? Ik hoop het zo voor je!!
Wat een verschil met Engeland idd. Je beide meiden zijn daar geboren toch??

@ Janneke: druk aan het knippen en plakken??
Ik heb ook nog fotoboel liggen. Bewaard voor mijn verlofperiode. Daar begin ik binnenkort maar mee geloof ik.
Gisteren heeft manlief weer ff een buikfoto gemaakt. De laaste was van de kerst....oeps......

@ Marieke: beeb dus wel ingedaald, maar kan nog verder. Dat was bij Niek ook zo. Zelfs op het moment van de weeen was het nog zo. Ik moest dan ook eerst nog blijven liggen ivm het gevaar van de navelstreng die langs het hoofdje zou kunnen glijden.
Op een gegeven moment was het goed en mocht ik lopen. Wel fijn dat ze daar zo alert op zijn. Niet dat lopen bij mij hielp maar toch.......... Heb je vandaag ook lekker in het zonnetje gezeten??
Mijn moeder heeft zo'n lichtgewicht camping relaxstoel: heerlijk. Morgen komt ze hem brengen. kan ik lekker met een fleecedekentje over op het terras zonnevitamine al liggend opdoen.......... Nu al zin aan.

@ Nathalie: het is idd heeeeeeeeeeeeerlijk zo lang vrij. Ik realiseer me dan ook dat dit de laatste keer is. En dan ook nog in zo'n prachtige tijd: voorjaar/zomer.
Heb je de winkels leeg geshopt??
En morgen aan de schoonmaak dus.
Ikke kan nu ff niet shoppen, kijk ik wel weer naar uit hoor.

@ Miep: Voor jou nu ook aftellen naar je verlof. Wat leuk dat je man ook zo aan de babystudie is.

@ Yosha: kan me goed voorstellen dat je ff stopt met je dieet. Je kunt ook niet ales tegelijk. En je was ook bijna 10 kg kwijt toch?? Dat mssn eerst maar proberen vast te houden.............totdat je groeit van mss een  zwangerschap  

@ Roos: voel je je al wat beter?? Hoe ist met je buik en je nesteldrang.............hahaha

@ Laura: ook jou mannetje een blessure................ enkelbanden opgerekt??? ohohohoho. Tja, en dan natuurlijk wel zielig. Of valt het mee.
Leuk hoor zo'n zwarte C1. Eneh 5 deurs.........tja handig voor de toekomst

Ik ga ff ATWT kijken. Is mijn favo soap.

Grtz Linda

Hey dames,

Voordat ik bij ga lezen eerst even vertellen hoe het vandaag bij de gyn ging. Ging goed! En al was het nog vroeg (ongeveer 5,5 wk denk ik), ze zag het hartje al kloppen en mijn man zag het ook (ik alleen niet echt, was ook zoooo klein). Maar het gaat precies zo als het hoord te gaan rond deze tijd. Het hartje klopt nu nog heel erg langzaam dit komt omdat het nog maar net is begonnen met kloppen en dat hoort zo (paar uur of een dag). Ben aan de ene kant dus heel erg opgelucht en blij, maar leef nu al toe naar de volgende echo omdat in deze periode nog wel alles wordt aangemaakt en zo. Verder was er gelukkig geen bloed of zo te zien,  erg fijn.  Over 2 weken mag ik weer voor een echo, dan kan ze het ook precies opmeten en zo. Heb er nu al zin in. Heb de afspraak direct om half 9 gezet, anders duurt het nog zo lang als ik daar de dag nog op moet wachten (ja, rustig wachten is niet mijn sterkste kant).

Nog even wat grappigs: gisteren was ik aan het werk bij een client thuis, jongetje van een jaar of 7 en die vroeg ineens: "heb jij een baby in je buik?". Vond het toch wel heel apart, net alsof sommigen toch meer weten dan wij denken.

Nou ga zo nog even bijlezen. Groetjes, Hiltje

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

13/3  gyn
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
2/3contr
vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23 mrt. 8.45u HA
31
Frl
verlof start 14/3
Wk 30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
10/3 30w echo
18/3 gyn
30
Z-H
2/3 t/m 6/3 Texel!!
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
16/3 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19/3 vk
25/03 20wk echo
28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
1e wk mrt

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
31/3  gyn
25
Frl
-

Hi meiden,

Ben ik nog eventjes. Vandaag belde mijn baas, hij had nieuws... Hij wilde morgenvroeg langskomen maar dat wilde ik niet, ga ik me hele dag druk maken dus had het liever telefonisch.  
Hij wordt door de hoge baas verplicht om bij de andere hoge piefen te komen zitten en ook is er nu een fulltime management assistente boventallig aangezien onze hoogste baas naar Frankrijk is (en ook zijn kamer is dus vrij). Zij heeft een koffer vol ervaring binnen onze organisatie, die willen ze niet kwijt.  Zij gaat nu voor mijn baas werken, dus ipv mij!! Slik!  Er is sowieso een functie voor mij op onze afdeling en die is wellicht niet verkeerd maar goed, das dus voorlopig nog onzeker wat dat allemaal in gaat houden. Hij gaat zn best voor me doen. Tja was er even beduusd van en moet het laten bezinken maar velen van jullie weten dat het vertrouwen in hem (vanuit mijn kant) door verschillende dingen al redelijk weg was, dus wat dat betreft vind ik niet zo'n drama. Maar goed de afgelopen 3 jaar heb ik wel mijn eigen tokootje opgebouwd en dat wordt nu door iemand anders overgenomen, vanaf volgende week al.... Das wel gek. En mijn vervangster gaat nu tijdelijk projecten doen, hopelijk vindt ze dat leuk... Mijn inwerkperiode is dus eigenlijk n beetje voor niks geweest....
Nou tis een heel verhaal, hopelijk snappen jullie t een beetje. Morgen komt mn collega / kamergenootje / vriendin op de koffie, kunnen we het er goed over hebben. Zij vindt het ook erg apart allemaal...

Hiltje: ben benieuwd meid, hoe was het?

Ladies, fijne avond!

Groetjes, Janneke

Zo, heb even snel snel bijgelezen... jeetje wat een boekwerk wordt hier toch geschreven pfff. Snel snel lezen en dan ben ik nog een hele tijd bezig...

@Janneke: we waren net tegelijk aan het typen, dus zie boven jou berichtje.

@Yosha: moedige beslissing hoor! Maar je hebt groot gelijk dat je (voorlopig) met het dieet stopt, al helemaal als je er eignelijk niets voor terug krijg. Geniet van de lekkere dingen en ik hoop dat je het wat onder controle kan blijven houden, maar zo te lezen doe je je best met dat sporten! Goed zeg!!!

@Laura: klinkt mooi hoor die auto. Ik heb tot nu toe alle 3 series van Geborgen gebreken gevolgd, vind het wel leuk. Al ben ik een enorme bangeschijter en vind ik het al snel eng worden als ik alleen thuis ben (zelf al is onze enorme joekel van een waakhond binnen....erg hè, en zo eng is het niet eens). Maar ja, vind het wel een leuke serie, kan het mooi achter Grey's Anathomy plakken.

@Nahtalie: nog geslaagd met shoppen?

Sorrie als ik ergens op vergeten ben te reageren.

Zal vanavond weer mijn favo serie kijken: Ugly Betty, zo leuk! O ja, en genieten van de goede echo natuurlijk (heb een foto ervan, dus kan er af en toe even naar kijken ipv naar een positieve zwptest, liggen er nu 4 van in de badkamer en ééntje blijft bewaard die heb ik met nagellak ingesmeerd).

Fijne avond allemaal.

Groetjes, Hiltje

Terug
Bovenaan