Goeiemorgen allemaal!!
Hiltje meid wat een goed nieuws!!!
Fijn joh en al een hartje!! Wow heerlijk en dat met 5,5 week...
En lekker over 2 wk weer!! Geniet ervan!!
Nathalie lekker geshopt?? En vandaag aan de poets??
Zit je ook in de buurt van alkmaar?? Moet je errug leuk kunnen winkelen, ik heb een vriendin die daar in de buurt woont en is er erg enthousiast over...
Heb er nog geen last van dat ik denk hellep het begint... en weet nu dat uk nog stukje moet dalen dus ben nog redelijk rustig haha...
Miep leuk die avond en om dat samen te doen, ik zou ook gaan, had dan waarschijnlijk alleen gemoeten, omdat het al om 7 uur savonds was en 10 km verderop (andere plaats) dan is manlief noit terug, maar t zat zo vlak voor de uitgerekende datum en toen moet ik ook rusten en kan er zelf niet meer heen rijden dus helaas....
Linda lekker genoten dus gister!! En t was heerlijk weer. Hoop dat het zonnetje zich vandaag ook nog even laat zien, nu dikke mist hier!!!!
Ben nog niet buiten geweest, maar zal vast niet warm zijn...
Ik ga denk ik ook eens kijken naar die tena lady, alleen bij de drogist hier hadden ze weing keus en alleen kleintjes zeg maar daar heb je weing aan denk ik...
We hebben nog niet zoveel zon in de achtertuin daarvoor moet ie nig wat zakken, dus gister weing zonvitaminen opgedaan... jammer!! Misschien deze week of t weekend...
San fijn he die dementie!! heel herkenbaar!! Duurt vaak gewoon 9 mnd hoor!!
Laura leuke kerels!! Maar mij favo blijft toch Roger Federer (tennis), maar de meeste vinden m niet zo.. haha ik wel en hij wordt ook papa trouwens, zo leuk!!
En bijna je auto ophalen leuk leuk!!
Roos hoe is het met julia?? Niet ziek hoop ik voor haar en jou???
Janneke, meis balen van je werk, we hadden er al even over gechat via hyves... maar idd bevallen en je beeb zijn nu belangrijker, maar zulke dingen in je verlof niets aan!!
Nou straks je collega hoor je misschien wat meer.
Tis collega dag haha vanmiddag komt mijn collega/vriendin op de thee.
Beetje geslapen weer!!
lekker even naar het bos...hoop dat de zon erbij komt!!
Ga zo lekker verder lezen in mn boek, is nu iemand de douche en wc voor me aan t schoonmaken, fijn!! en vanmiddag dus mn collega, en tussendoor even naar bed dus de dag is zo weer voorbij..
In principe morgenaaf hebben we gesprek met gastouder. Ben heel benieuwd... klonkt leuk/goed door de telefoon, alleen ff kijken schoonpapa ligt in t ziekenhuis, zit verstopping in zn ader hebben ze bij hartcatheterisatie gezien, dus vandaag beslissen ze over de behandeling... als hij daar morgen nog ligt gaat manlief daar misschien heen en moeten we dat gesprek maar even verzetten, want morgen is ie op tijd thuis...Maar even afwachten...
Tot laters!!
greets!!
Marieke 38 wk..