Goedemorgen!
Hiltje: spannende dag vandaag, zal voor je duimen!
Marieke: vandaag dus gezellig bezoek, leuk! Jij ook bezig met zwangerschapsboek; me 2! Heb gister foto's besteld via de Hema-site, als die binnen zijn even mn dagboek van de pc printen en dan kan ik daar ook stukjes van inplakken en de echo's natuurlijk.
Mss persoonlijke vraag maar is jouw ontlasting ook zo... 'niet vast' laatste weken? Op zich kan ik nu wel elke dag (voor zwangerschap eens per 2/3 dagen helaas), das wel fijn.
Auto staat idd al tijdje te koop maar geen reacties. We denken dat t komt omdat t geen gezinsauto is, maar hij is wel prijzig. Ach we hebben geen haast, liefste willen we voor 13 juni een nieuwe auto kopen, dan gaan we op vakantie naar Oostenrijk. Nu rijden we nauwelijks privé-kilometers maar mocht het dan nog niet gelukt zijn ook geen man overboord.
Zijn je enveloppen al klaar? ;-)
Ja klopt wat ze zeggen als je nachtrust minder is. Ik slaap elke dag nog wel even maar heb met mezelf afgesproken: niet langer dan anderhalf uur en niet later dan half 4 de wekker, anders ben ik 's avonds echt niet moe!
Wat fijn dat alles goed was bij vk! 7 pond, dat schatten ze ons mannetje ook in. Ben benieuwd, je hoort dat ze er vaak naast zitten.
Roos: tja zeiltje ik denk er dagelijks aan en weet wel dat mn maandverband die eventuele vloedgolf niet tegenhoudt, maar dan denk ik: doet dat ene zeiltje dat wel? Misschien dat ik alsnog zwicht hoor, geen idee.... ;-)
Hard bezig geweest dus in huis jullie samen, leuk! En die Julia, wat een ding zeg!
Balen dat je verkouden bent en nog wel wat down bent. Komt door de hormonen denk ik? Mijn stiefmoeder is 9 maanden depressief geweest tijdens haar zwangerschap, das wel extreem natuurlijk maar hormonen kunnen heel wat met je doen....
Patricia: ja ik weet t, orgasme en sperma schijnen eea op te wekken maar zie t voorlopig niet gebeuren. Ach wie weet. Ga straks paar boodschappen doen, ananas staat iig op t lijstje! Wat goed zeg wat je doet bij LE!!! Lijkt me idd ook erg tijdrovend, maar tis voor een heel goed doel!
Marijke: in de meeste boekjes en op diverse sites staan lijstjes wat je mee "moet" nemen in je vluchtkoffer voor het ziekenhuis. Bij mij zit er oa in: Dextro energy, Snickers, fristi en chocomel (jaja), energiedrankjes, skisokken, fleecetrui, camera, fototoestel, lippenbalsem, opladers van camera, mobieltjes en fototoestel, schoon t-shirt voor manlief, badjas, slippers en sloffen, schone kleren en voedingsbh voor mij, stok speelkaarten, cd met relax-muziek, 2 setjes babykleding en een wikkeldoek. Wel jammer voor jou dat hier lachgas niet is toegestaan...
Thanks voor de tip van de frambozenthee! Jij alweer 30 weken, gaat hard! Al een oplossing gevonden voor oppas tijdens de bevalling?
Yosha: goed van je meid, voor jezelf kiezen!!! En goed dat je genoten hebt van die tosti.... Zolang je een beetje op gewicht kunt blijven is het toch ook goed? Je kunt niet alles en anders is het weggegooid geld.
Laura: zwarte C1, leuk man, echt! Jep ik heb ook eigenwijze man maar hij heeft nu best veel last dus hij moet wel rust houden. Hoop wel dat t snel overgaat voor hem, kan ie weer sporten en hockeyen.
Verborgen Gebreken: aaaaah gemist gister bedenk ik me nu! Vind ik super! En die Jeroen Zomer, wat n lekker ding, wow....
Hier alles bueno. Gister yoga gehad, was leuk maar hele tijd zitten - staan - op handen en knietjes - op de grond, poeweej das beetje heftig nu. As donderdagavond partneravond, das wel leuk! Als we er dan nog niet klaar voor zijn....
Vannacht wéér goed geslapen, heerlijk!!! Voel me erg fit, dus... laat maar komen! Heb wel ongi-krampjes in mn rug als ik lig en soms in mn buik, kunnen voorweetjes zijn maar soms denk ik dat t mn darmen zijn ofzo. Tja...
Tip: het boekje "Vaderschap voor beginners". Heb ik manlief in t begin kado gedaan en hij heeft het van voor tot achter gelezen, is ook leuk geschreven en met leuke en goede tips.
Vandaag geen plannen, heerlijk. Gister de film "Zwartboek" gekeken, geweldig blijft ie. Maar weer filmpje erin want dan kan ik lekker op de bank liggen.
Tot later!
Greetzzz Janneke