Hoi dames,
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben er nog hoor, zwanger en wel! ;-) Heb wel af en toe flinke steken onderin, misschien voorweeen of toch nog wat indalingspijntjes. Of mn darmen? We wachten rustig af maar nog steeds heb ik t gevoel dat het nog even duurt. Vanaf zaterdag is het een rammetje, nu nog vissen. En as vrijdag begint de astronomische lente om 12.44uur!
Was vanmorgen om 5uur klaarwakker na een nacht met vaak wakker worden, wat een helse pijn had ik in mn rechterbil... Au au! Kan sowieso nauwelijks op links draaien / liggen / slapen dus dat was ook geen optie en die rechterbil bleef maar zeuren. Dus, ik zat om 6uur in een warm bad. Op zich wel lekker maar heb dus niet zo'n lekkere nacht gehad... Manlief heeft wel weer gemasseerd gisteravond en vanmorgen met arnica-olie maar helaas, heeft niet geholpen.
Vanmorgen om halftien met vriendin en haar dochtertje naar een leuk cafeetje gereden, helaas kwam het zonnetje te laat door. Maar we hebben lekker bijgekletst met theetje en progresgebakje. Jammie.... Nu net thuis, mn moeder heeft frambozenbladthee gehaald dus ga dat zometeen meteen drinken. Ben benieuwd. Voetreflex en ananas heeft nog niet geholpen, wie weet dit wel. Moest even kijken wat Marijke erover gezegd had.
Hebben trouwens heeeeel veel leuke jongenskleertjes gekregen van mn nicht. Mn moeder is ze gaan ophalen en heeft alles gewassen en gestreken.
Marijke: thee dus los erin en niet in een thee-ei of zakje?
En heb je nu beter geslapen?
Hiltje: hoe gaat t? Al eventjes niks meer gehoord... Hopelijk geen nieuws = goed nieuws!
Laura: de koop / bouw gaat dus definitief door begrijp ik? Spannend hoor... Helemaal fijn als jullie straks een aannemer hebben, dan kan het allemaal goed doorgenomen worden. Wanneer starten ze met de bouw ongeveer? En, jij bent zeker klaar / geschikt (en klaar!) voor t moederschap, dat weet ik zeker!
Linda: jij vindt de boodschappen ook geen feest meer. Nou hier nog 1! Gelukkig doet manlief ze meestal maar als hij lange dagen maakt moet het soms wel. Heb er net een kliekje spaghettisaus uitgehaald voor vanavond, is ook wel keer lekker & makkelijk. Hebben laatste tijd veel grote porties gemaakt en ingevroren, ideaal voor de kraamtijd.
Ben ook benieuwd naar jullie naam en kaartje! Onze website is ook zo leuk geworden, staat natuurlijk nog niet open die aanpassingen maar kijk er enorm naar uit. Tzt wel kijken dus jullie allemaal!!
Marieke: ga je nog even naar buiten vandaag? Tis nu heerlijk, maar ik ga straks even slapen, ben doodop.
Vanavond partneravond, wel zin in. vanmiddag niks meer dus dat is fijn.
Kreeg vanmorgen smsje van mannelijke collega, hij is vannacht vader geworden van een jongetje, Joep. Zij waren 3 april uitgerekend. Ben toch beetje jaloers, ik wil oooooook! ;-)
Ladies ik plaats dit berichtje maar gauw anders denken jullie vast dat ik aan t bevallen ben, hihi! Ga even boterhammetjes eten. Adiosss!
Greetzzzzzzzzz Janneke