We gaan ervoor, part IV

@Janneke Chris: je vroeg laatst naar creatieve ideeën voor de muur van de  kinderkamer. Dan moet je niet bij mij zijn haha.....
Maarre, wij kregen afgelopen week een foldertje in de bus van www.jappie.eu en op die website allerlei creatieve ideeën. Zeker de moeite van het bekijken waard en qua prijs ook erg goed te doen!
Succes ermee!

Hey ladies!!

Ik zie nog niks van Janneke staan. Zij is meestal de eerste.........is het begonnen????? Nee hoor, alle gekheid............. we moeten gewoon afwachten.
Het zonnetje schijnt weer, wasje zo even buiten ophangen en straks met Niek buitenspelen. HIj is nu naar de peuter.
De wekelijkse boodschappen heb ik alweer in huis en opgeruimd. Zo langzamerhand echt een vervelend karweitje dat gesjouw.
Niet echt een jofele nacht gehad, ik vond het warm (zomer dekbed er maar weer op), beeb steeds schoppen en veel dromen.................heb ik anders nooit.
Straks maar weer ff liggen.

@ Laura: je hebt een echte man in huis dus..............hahahaha. Wel een vervelende blessure!!
Leuk dat jullie nieuwe huis wat concreter gaat worden. Al respons op funda??
Jaah de muziek van Bon Jovi is top. Ben 3x naar een concert geweest. WOW!!! Hij is niet super knap, maar hij heeft een geweldige uitstraling vind ik. Mmmmmmmmmm
Zo te lezen heb jij je toekomstige zwanger-zaakjes al goed geregeld.....hahaha. Ik hoop dat je ze dit jaar nog in werking moet zetten!!!

@ Yosha: wat spannend!!!! Wow. Ik heb geen verztand van temp grafieken, maar als ik het zo lees en het verhaal van Marijke........... ooooooooooooh ik hoop het zo voor je. Vast erg moeilijk om nu rustig te blijven.
Ik duim wel heel hard voor je!!
Is je man al bij de ceasartherapuet geweest???

@ Janneke en Marieke: alles nog rustig bij jullie down under????
Ik ben zo benieuwd (jullie natuurlijk ook hihihihi) hoe het bij jullie gaat beginnen en hoe jullie kindjes gaan heten en hoe de geboortekaartjes eruit zien. Ja ben een heus aagje. Van de andere zwangeren trouwens ook!!!!!!

@ Patricia: nog druk aan het nestelen????
@ Nathalie: is je huissie nu brandschoon??? En je klerenkast weer opgefrist???
@ Roos: vandaag je huis weer helemaal voor jezelf??? Julia niet ziek??

Ik ga even stofzuigen en dan om 11 uur Niek weer ophalen.

Grtz Linda

Hi!!

Linda hihihi ik dacht precies hetzelfde... Janneke nog niet geweest zou het.....
haha wij zijn niet erg ofzo!!!!
Namen ben ik ook erg nieuwschierug naar hoe gaan de kindjes hier heten.... Ben ook erg nieuwschierig welke naam wij kunnen gaan gebruiken!!
en dus ook wel geboortekaartje het gaat worden... maar ja geduld is een schone zaak he....

Marijke is t ook lekker die thee of niet echt??
Ja wel lekker iemand die helpt is ook niet echt hulp in de huishouding is alleen nu ik t zelf niet kan, zal wel weer blij zijn als ik t zelf ook weer kan moet ik zeggen!!
Goed geslapen vannacht?? Hoop t voor je!!
Dat verlof in england klinkt goed, mogen ze hier ook wel invoeren!!
En badkamer opknappen heerlijk!! T werk ervan misschien niet maar t resultaat!!

Roos vervelend zeg dat gezeur in jouw groep. Je hoort zulke dingen vaak toch.... Ik hoop dat het gauw wordt opgelost!! Vandaag weer iets fitter als gister??

Yosha he meid spannend!! Je wilt je niet gek laten maken maar ja tis wel spannend elke keer!! Hoop zo dat je nu eens niet teleurgesteld wordt!!

Janneke joehoe waar ben je!! (grapje!!)
Lekker dagje gehad gister dus.... heerlijk op terras bij het   bos, klinkt erg goed!!
En fijn dat je van je collega nog beetje hoe en wat hebt gehoord...

Laura vervelend voor je man!!
Ja en stilzitten is ook al niets voor de meeste mannen!!
En jij heerlijk de auto!! en straks je eigen!! Joepie!!
Lekkker dat jullie weten hoe en wat straks als je zwanger raakt!!
En dat gun ik je zo!!

Hoe is het met de andere meiden??

Hier dus alles rustig down under!! haha
redelijk geslapen, manlief heeft ff gemasseerd, terwijl ie verkouden was en niet fit (hebben we nu niet nodig...) dus erg lief..
En weer heerlijk weer, gisteraaf heeft ie ook nog wat viooltjes in de bakken gedaan, heerlijk gezicht zeker nu zo met het zonnetje...
Echt zin in de lente en volgende week klok vooruit dus lekker lang licht!! Heerlijk!!
Vandaag rustig dagje, ga even op de thee bij de buren die belde..
Gastouder gaat niet door, dat was vanaaf, maar manlief gaat naar zn vader, ja dat gaat ff voor vind ik. Morgen wordt ie gedotterd of in t minste geval een bypass.... dus best spanend morgen wat ze vinden en wat ze er terplekke aan kunnen doen.
En t zonnetje schijnt heerlijk hier!! Dus wil eigenlijk wel ff naar buiten vandaag!

Fijne dag allemaal!!
marieke

Hoi dames,

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben er nog hoor, zwanger en wel! ;-) Heb wel af en toe flinke steken onderin, misschien voorweeen of toch nog wat indalingspijntjes. Of mn darmen?  We wachten rustig af maar nog steeds heb ik t gevoel dat het nog even duurt. Vanaf zaterdag is het een rammetje, nu nog vissen. En as vrijdag begint de astronomische lente om 12.44uur!

Was vanmorgen om 5uur klaarwakker na een nacht met vaak wakker worden, wat een helse pijn had ik in mn rechterbil... Au au! Kan sowieso nauwelijks op links draaien / liggen / slapen dus dat was ook geen optie en die rechterbil bleef maar zeuren. Dus, ik zat om 6uur in een warm bad. Op zich wel lekker maar heb dus niet zo'n lekkere nacht gehad... Manlief heeft wel weer gemasseerd gisteravond en vanmorgen met arnica-olie maar helaas, heeft niet geholpen.

Vanmorgen om halftien met vriendin en haar dochtertje naar een leuk cafeetje gereden, helaas kwam het zonnetje te laat door. Maar we hebben lekker bijgekletst met theetje en progresgebakje. Jammie.... Nu net thuis, mn moeder heeft frambozenbladthee gehaald dus ga dat zometeen meteen drinken. Ben benieuwd. Voetreflex en ananas heeft nog niet geholpen, wie weet dit wel. Moest even kijken wat Marijke erover gezegd had.

Hebben trouwens heeeeel veel leuke jongenskleertjes gekregen van mn nicht. Mn moeder is ze gaan ophalen en heeft alles gewassen en gestreken.

Marijke: thee dus los erin en niet in een thee-ei of zakje?
En heb je nu beter geslapen?

Hiltje: hoe gaat t? Al eventjes niks meer gehoord... Hopelijk geen nieuws = goed nieuws!

Laura: de koop / bouw gaat dus definitief door begrijp ik? Spannend hoor... Helemaal fijn als jullie straks een aannemer hebben, dan kan het allemaal goed doorgenomen worden. Wanneer starten ze met de bouw ongeveer? En, jij bent zeker klaar / geschikt (en klaar!) voor t moederschap, dat weet ik zeker!

Linda: jij vindt de boodschappen ook geen feest meer. Nou hier nog 1! Gelukkig doet manlief ze meestal maar als hij lange dagen maakt moet het soms wel. Heb er net een kliekje spaghettisaus uitgehaald voor vanavond, is ook wel keer lekker & makkelijk. Hebben laatste tijd veel grote porties gemaakt en ingevroren, ideaal voor de kraamtijd.
Ben ook benieuwd naar jullie naam en kaartje! Onze website is ook zo leuk geworden, staat natuurlijk nog niet open die aanpassingen maar kijk er enorm naar uit. Tzt wel kijken dus jullie allemaal!!

Marieke: ga je nog even naar buiten vandaag? Tis nu heerlijk, maar ik ga straks even slapen, ben doodop.

Vanavond partneravond, wel zin in. vanmiddag niks meer dus dat is fijn.
Kreeg vanmorgen smsje van mannelijke collega, hij is vannacht vader geworden van een jongetje, Joep. Zij waren 3 april uitgerekend. Ben toch beetje jaloers, ik wil oooooook! ;-)

Ladies ik plaats dit berichtje maar gauw anders denken jullie vast dat ik aan t bevallen ben, hihi! Ga even boterhammetjes eten. Adiosss!

Greetzzzzzzzzz Janneke

haha ja Jannie je afwezigheid valt wel op....hoop dat alles ok is!!

Hier geen bloedverlies meer gehad, maar wel heeeeel erg het gevoel alsof ik ongi moet worden, bij elke stap doen mijn borsten zeer, voelen ook erg warm aan, mijn temp blijft hoger dan vorige week...dus ik kan er geen peil meer op trekken. En inderdaad Laura, ik probeer me niet gek te maken want weet dondersgoed dat het psychische gedeelte heeeeel erg meespeeld bij mij....
maar ik wil NIET naar de gyn 1 april!!! haha
Ga zo wel even testen bestellen bij Sensitest, want heb niets in huis en wil er wel op voorbereid zijn....manlief vindt het deze maand ook wel spannend worden....laatste twee maanden voelde ik vantevoren al dat het niet was gelukt, maar deze maand???? afwachten maar...

Hiltje: gaat alles goed met je? Al last van kwaaltjes??

Wat een heerlijk weertje vandaag.....ga dinsdagavond uiteten met mijn "oude" afdeling om mijn afscheid te vieren als manager van de afdeling en ook van de huidige manager, zij gaat minder werken en doet een stapje terug. Maar we willen graag met dit ploegje eten en dan misschien nog een keer met de nieuwe manager die 1 april begint....best spannend, er komt maandag een nieuwe developer, 1 april nieuwe afdelingsmanager en dan 6 april krijg ik er op de kamer een nieuwe projectmanager bij...dus een hoop nieuwe gezichten!! dus opvang tijdens een zwangerschapsverlof is al geregeld!! hahaha nee hoor, loop even op de feiten  vooruit...haha laura kan dat ook zo goed, weet ook alles al haha echt grappig!!

Nou heb net gelunched (lees geshaked)....vanavond mag ik weer eten, vanaf volgende week komt er een lunch bij en week erna ook ontbijt...dan eet ik weer volledig, maar ik krijg ik max 1100 cal binnen dus dat is nog niet heeeeel veel....maar een stuk lekkerder dan die shakes!!

Fijne zonnige dag verder!!

liefs Yosha

Hallo allemaal,

Gisteren een hele drukke dienst gehad op mijn werk, kwam echt gebroken thuis. Heb al 2 weken last van mijn rug en dat was na zo'n zware zorgdienst helemaal niet meer zo leuk...

Ik begin nu zo langzamerhand wat op mijn roze wolk te klimmen, heb na het zien van het kloppend hartje wat meer vertrouwen in gekregen en ook wat rust. De misselijkheid begint nu wat te komen, vooral tijdens het tandenpoetsen sta ik te kokhalsen. Verder moet ik gewoon regelmatig eten en dan gaat het wel goed. Zit nu vaak aan de wijnballen, wat zuurs en dat help ook. Heb nu echt enorm gevoelige borsten en gisteren had 1 tepel wat gelekt, zat een vlek in mijn hemd (???). Maar toch tel ik de dagen wel af hoor, nog 12 nachtjes en dan de volgende echo. Vanochtend is hier trouwens iemand van Moeders voor Moeders geweest, had ik me voor opgegeven. Dacht;  moet er gewoon vanuit gaan dat het nu goed gaat, dus gewoon opgeven. Was wel leuk; nog even een test gedaan die gelukkig nog positief was, mocht een cadeautje uitzoeken (altijd leuk), hebben een dvd uitgezocht 'het wonder van een nieuw leven' had ik al eens gezien maar is toch leuk om nog eens te zien, boeken genoeg en er staat vrijwel overal hetzelfde in. En kreeg nog een fotolijstje voor de echo foto, het 9 maanden magazine en een zwangerschapskalender. Leuk, leuk, leuk dus.

Vandaag heb ik lekker vrij, morgen samen met mijn schoonvader de belastingpapieren invullen, zaterdagavond komen vrienden langs en zondagavond gaan we uiteten met andere vrienden. Genoeg op de planning staan gelukkig!

@Janneke: wat balen van je werk zeg! En dat ze daar dan nu  mee komen hè. Gelukkig dat jij je er niet al te druk over maakt. Veel plezier vanavond bij de partneravond!

@Roos: mmmm aardappelanders, brengt mij ook weer op een idee. Een tijd geleden dat ik dat heb gehad.

@Yosha: wat spannend allemaal weer zeg! Ik duim voor je!!! Genietse van het 'gewone' eten, altijd aan de shakes lijkt mij ook niet super.

@Marieke: sterkte met je schoonvader!

Wij eten vanavond rode kool schotel, heerlijjk! Heb er nu al zin in!

Tot later! Groetjes, Hiltje

ha meiden,
ff een kort berichtje van mij, voordat ik geroepen wordt voor het eten.
Yoshua, jij maakt het weer spannend dus deze maand!
Hiltje, jippie een kloppend hartje!
Janneke, balen van je werk, daar moet je nu niks van weten, je hebt wel wat anders aan je hoofd!
Roos, bij jou eigenlijk hetzelfde, wat heb jij er nou aan om te weten dat het slecht loopt, je komt er echt niet voor terug...
Verder ff geen idee..

Hier vanmorgen weer een controle gehad, alles was nog goed. Uk wordt tussen 7-8 pond geschat. Volgende 3 afspraken staan alweer, fijn!
HIerna intake kraamzorg gehad. Omdat ik nog naar de psych ga voor Bas* krijg ik 16 uur extra. Dus minimaal 8 dagen 8 uur (tenzij ik langer in het z'huis moet liggen),kan ook nog 10 dagen worden als ik veel bloed verlies, best fijn! Liever teveel dan te weinig. En dan te bedenken dat ik in januari de laatste afspraak gehad heb, maar toen voor de zekerheid nog een afspraak in april gepland heb.. Komt nu toch mooi van pas.. Nou denk ik ook wel dat het heftig zal worden, met de gevoelens van blijdschap en gemis, dus niks teveel die uren voor mij!
Verder nog 7 dagen werken, vandaag over 2 weken de laatste dag.. Heerlijk!
Nesteldrang valt wel weer mee. Heb wel veel babywas al gedaan en gestreken. Wilde vandaag ramen zemen, maar ben gaan strijken. Zaterdag misschien zemen, we zien wel!
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 31w3s

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd