Nog even voordat ik op bed ga....
haha Janneke wat dacht je toen je alle berichtjes las!!
lekker dagje gehad dus!!
Beetje kunnen slapen vanmiddag??
Ik heb wel van t weer geniten maar ook even lekker in bed gelegen...
Hoop dat je beter slaapt!!!
linda ook lekker van t weertje genoten?? Je stoel met dekentje al gebruikt??
Nee niks an he boodschappen, hier doet manlief het al een poosje....
Patricia, Fijn joh die extra uren!! Kan me voorstellen dat dat rust geeft en na de bevalling gieren de hormonen wel en kan me voorstellen dat het bij jou hard kan gaan net wat je zegt gemis, blijdschap ..... Poeh heb wel respect voor je hoor!!
En fijn dat je controle goed was!!
geen last meer van je darmen???
Hiltje goed te horen dat je er beetje van kan genieten en goed joh moeders voor moeders, ik durfde ht na de mk niet aan.
Die dvd is mooi, heb m geleend van mn vriendin...
En boel leuke dingen in t vooruitzicht dus!!
Yosha spannend blijft het dus....
En leuk etentje voor de boeg dus!! Gezellig!!!
Ik heb heerlijk dagje gehad, misschien wel teveel gedaan ,maar voelt heerlijk...
vanmorgen even paar boodschapjes gedaan, kon me niet bewdingen, t weer nodigde ook uit om naar buiten te gaan, wat viooltjes meegenomen dus daarna lekker even in de achtertuin bezig geweest, netjes zittend...
Toen even op bed o watlag ik lekker want was echt helemaal kapot en pijn in mn bekken, maar ik was even lekker weggeweest.... daarna even theetje bij de buren gedronken, zijn zulke lieve mensen...
en vanaaf had ik nestelwoede, dus alles waar ik me aa ergerde opgeruimd, kleine dingetjes,maar toch het moest en zou....
Dus stuk nu en ga mn bedje in na een warme douche...
manlief zal zo wel weer komen van het ziekenhuis.. moest naar groningen dus uurtje rijden..
Ondanks dat ik nu erg moe ben heerlijk dagje gehad, morgen maar weer een luierdagje!!
Slaapse!!
Greetsss marieke
haha Janneke wat dacht je toen je alle berichtjes las!!
lekker dagje gehad dus!!
Beetje kunnen slapen vanmiddag??
Ik heb wel van t weer geniten maar ook even lekker in bed gelegen...
Hoop dat je beter slaapt!!!
linda ook lekker van t weertje genoten?? Je stoel met dekentje al gebruikt??
Nee niks an he boodschappen, hier doet manlief het al een poosje....
Patricia, Fijn joh die extra uren!! Kan me voorstellen dat dat rust geeft en na de bevalling gieren de hormonen wel en kan me voorstellen dat het bij jou hard kan gaan net wat je zegt gemis, blijdschap ..... Poeh heb wel respect voor je hoor!!
En fijn dat je controle goed was!!
geen last meer van je darmen???
Hiltje goed te horen dat je er beetje van kan genieten en goed joh moeders voor moeders, ik durfde ht na de mk niet aan.
Die dvd is mooi, heb m geleend van mn vriendin...
En boel leuke dingen in t vooruitzicht dus!!
Yosha spannend blijft het dus....
En leuk etentje voor de boeg dus!! Gezellig!!!
Ik heb heerlijk dagje gehad, misschien wel teveel gedaan ,maar voelt heerlijk...
vanmorgen even paar boodschapjes gedaan, kon me niet bewdingen, t weer nodigde ook uit om naar buiten te gaan, wat viooltjes meegenomen dus daarna lekker even in de achtertuin bezig geweest, netjes zittend...
Toen even op bed o watlag ik lekker want was echt helemaal kapot en pijn in mn bekken, maar ik was even lekker weggeweest.... daarna even theetje bij de buren gedronken, zijn zulke lieve mensen...
en vanaaf had ik nestelwoede, dus alles waar ik me aa ergerde opgeruimd, kleine dingetjes,maar toch het moest en zou....
Dus stuk nu en ga mn bedje in na een warme douche...
manlief zal zo wel weer komen van het ziekenhuis.. moest naar groningen dus uurtje rijden..
Ondanks dat ik nu erg moe ben heerlijk dagje gehad, morgen maar weer een luierdagje!!
Slaapse!!
Greetsss marieke