Heey meiden,
Ben ik ff heel snel.
wilde even laten weten hoe het geweest is bij de internist.
Jeetje joh heb er ruim 2 uur gezeten.
De co-assistent deed eerst een heel uitgebreid vragen en lichamelijk onderzoek bij me.
Dit duurde al langer dan een uur.
daarna had ze overleg met de arts en toen mocht ik met hem gaan praten en dat was erg fijn.
Om een heel lang verhaal kort te maken ( er is veel gezegd nmlk ), maar we hebben afgesproken dat zodra blijkt dat ik weer zwanger ben dat ik vanaf dat moment aan de bloedverdunners ga, en hem dan bel zodat ik diezelfde week al bij hem terrecht kan voor onderzoek of alles goed enz... en dat we dan vanaf ht begin me bloedplaatjes gaan bijhouden hoe die het doen tijdens me zwangerschap.
Al met al ging ik echt opgelucht bij hem weg ;-))))
Zie een volgende zwangerschap helemaal zitten, sta er open voor en me liefje denkt er precies hetzelfde over, dusssss........WE GAAN ERVOOR!!!
Zou iemand mij misschien in de lijst willen zetten?
Miskraam gehad op 12-9-2008 en op 10-1-2009
Ronde nmr 1
1ste kind
29 jaar
Noord Holland
Nod op 10/4
ei op 24/4
Volgens mij ben ik er zo.
Ga nu snel stoppen want we gaan gezellie naar de stad om ff te shoppen.
Doegdoeg,
Groetjes, Nathalie
Ben ik ff heel snel.
wilde even laten weten hoe het geweest is bij de internist.
Jeetje joh heb er ruim 2 uur gezeten.
De co-assistent deed eerst een heel uitgebreid vragen en lichamelijk onderzoek bij me.
Dit duurde al langer dan een uur.
daarna had ze overleg met de arts en toen mocht ik met hem gaan praten en dat was erg fijn.
Om een heel lang verhaal kort te maken ( er is veel gezegd nmlk ), maar we hebben afgesproken dat zodra blijkt dat ik weer zwanger ben dat ik vanaf dat moment aan de bloedverdunners ga, en hem dan bel zodat ik diezelfde week al bij hem terrecht kan voor onderzoek of alles goed enz... en dat we dan vanaf ht begin me bloedplaatjes gaan bijhouden hoe die het doen tijdens me zwangerschap.
Al met al ging ik echt opgelucht bij hem weg ;-))))
Zie een volgende zwangerschap helemaal zitten, sta er open voor en me liefje denkt er precies hetzelfde over, dusssss........WE GAAN ERVOOR!!!
Zou iemand mij misschien in de lijst willen zetten?
Miskraam gehad op 12-9-2008 en op 10-1-2009
Ronde nmr 1
1ste kind
29 jaar
Noord Holland
Nod op 10/4
ei op 24/4
Volgens mij ben ik er zo.
Ga nu snel stoppen want we gaan gezellie naar de stad om ff te shoppen.
Doegdoeg,
Groetjes, Nathalie