We gaan ervoor, part V

Heey meiden,

Ben ik ff heel snel.
wilde even laten weten hoe het geweest is bij de internist.
Jeetje joh heb er ruim 2 uur gezeten.
De co-assistent deed eerst een heel uitgebreid vragen en lichamelijk onderzoek bij me.
Dit duurde al langer dan een uur.
daarna had ze overleg met de arts en toen mocht ik met hem gaan praten en dat was erg fijn.
Om een heel lang verhaal kort te maken ( er is veel gezegd nmlk ), maar we hebben afgesproken dat zodra blijkt dat ik weer zwanger ben dat ik vanaf dat moment aan de bloedverdunners ga, en hem dan bel zodat ik diezelfde week al bij hem terrecht kan voor onderzoek of alles goed enz... en dat we dan vanaf ht begin me bloedplaatjes gaan bijhouden hoe die het doen tijdens me zwangerschap.
Al met al ging ik echt opgelucht bij hem weg ;-))))

Zie een volgende zwangerschap helemaal zitten, sta er open voor en me liefje denkt er precies hetzelfde over, dusssss........WE GAAN ERVOOR!!!

Zou iemand mij misschien in de lijst willen zetten?
Miskraam gehad op 12-9-2008 en op 10-1-2009
Ronde nmr 1
1ste kind
29 jaar
Noord Holland
Nod op 10/4
ei op 24/4

Volgens mij ben ik er zo.

Ga nu snel stoppen want we gaan gezellie naar de stad om ff te shoppen.

Doegdoeg,

Groetjes, Nathalie

Hee meiden, ben er heel even, ik moest even een advertentie van mp verwijderen, heb vanmiddag een fiets erop gezet, eentje van mijn man, ben em nú al kwijt!
Mooi weer opgeruimd!

Janneke, ik vind het nu echt tijd worden voor je om te bevallen..... Vannacht ga je er maar eens mee beginnen en dan morgen heb je fijn nieuws! Oké? Ik ken je niet eens persoonlijk, maar leef zó mee..... Raar hoor....

Heb lekker yoga afgezegd en ga straks afscheid nemen van een rij-instructeur, heb ik lang les van gehad (paardrijden) en hij gaat onze club verlaten.....

gr Roos

Hoi hoi,

Lekker weertje zeg. Vandaag wel geregeld buiten gezeten. En toch heel erg druk gehad verder. Dag had niet veel positiefs verder. Maar ik zit er niet mee. Leerlingen zijn soms lastig. Daar komen ze wel achter. Voer altijd consequenties door. Is het niet mijn probleem, wordt het de hunne. Tja ze moeten het toch een keertje leren.

@Janneke; Je blijft het goed volhouden met het zwanger zijn. Ik doe idd yoga en gym. Partner avond bij yoga was heel leuk, bij gym was het dus niks. Maar ja. Doe je niks aan. Vader van mijn man is een psychische patient. Alleen hij wil zelf niks en neemt ook geen medicijnen. Mee aantobben dus. Woont nog wel zelfstandig maar daar is het dan ook mee gezegd. Je weet dus nooit wat die doet ofzo. Met kleine beeb is dat ook altijd afwachten en goed opletten. Hij had zich netjes gedragen hoorde ik van schoonzusje.

@Hiltje; ik had bij de eerste zws bij 10wk ook veel last van mijn rug en bekken klachten. Heb toen een extra echo gehad en mij werd geadviseerd om naar de ha te gaan. Evt te vragen of ik ceasar therapie mocht doen. Dus ff vk bellen zou ik zeggen. Weet je het meteen zeker. Bekken instabiliteit kon het bij mij nog niet zijn, was te vroeg in de zws. We weten niet wat het is en dat willen we ook niet. Verrassingspakketje zeg maar.

@Roos; we hebben het puffen niet geoefend. Dus manlief kwam er goed van af. Puffen gaat toch altijd anders zei ze. Basis principe wel aan de mannen uitgelegd. Bij yoga heeft manlief dit al mee gekregen. Dus maakt niet veel uit. Hoe doet dan ook vol overgave mee. Let goed op dat ik het ook goed doe, haha.

@Nathalie; wat een opluchting zeg. Ga ervoor zou ik zeggen. En dan heel veel begeleiding, dat is mooi. Dat ze meteen weten hoe het zit.

Oh ja. Kreeg net een brief van de kraamzorg. Dat er veel mensen uitgeteld zijn in augustus en dat het dan heel druk is. Dat de verzekering mij bevestigd heeft voor een aantal uren. Nu is het niet zeker of ik al die uren krijg. Min. 3 uur per dag en de rest wordt verdeeld onder de zwanger. Wat belachelijk zeg. Zorg voor een kleintje ga je toch niet schrappen. Mijn schoonzusje vond het heel erg fijn en heeft er ook veel aan gehad. Er wordt in de brief gezegd dat je je familie enzo maar moet inschakelen om evt. problemen te ondervangen. Ja right. Daar zit ik op te wachten. Dat mijn schoonmoeder dat maar niet hoort. Dan komt ze elke dag en dat wil  ik niet. Het zal  allemaal wel los lopen, maar vind dat ik het gewoon moet krijgen. Heb je recht op en de verzekering vergoedt het. Mijn man heeft een eigen bedrijf en kan ook niet garanderen dat hij thuis kan zijn. Als je echt 2 wk vakantie hebt ofzo, is er niks aan de hand. Ik tel toch wel op de kraamzorg. ZO, dat moest ik even kwijt.

Ga zo lekker pannenkoeken eten. Manlief bakt die zo lekker. Ff appels snijden. Heerlijk.

Gr. Yvonne
(21wk en 2dg)

Schema ff aangepast.

Moet jouw ei en nod datum niet omgedraaid worden? Of is het zo goed.

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
1/4
14/4
8e
1
-
32
ZH
4-11 april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
8/4
22/4
11e
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6
12/4
22/4
12e
1

33
Gron
-

Nathalie
12/9 en10/1
24/4
10/4
1e
1

29
NH

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

3/4  gyn
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
6/4  8.45u HA
10/4 VK 9:45 u
31
Frl
Verlof!!!30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
3/4 gyn
16/4 gyn
28/4 gyn
30
Z-H
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

10/4 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
6/4 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
16/4 vk
28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
-

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
15/4 vk
25
Frl
-

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

Marieke
25-3
Jurre

Hi ladies,
net naar college geweest. Wordt weer een uitdaging zal ik maar zeggen! ;-)

Ga zo lekker slapen maar wilde nog even checken of Janneke al zover was! Spannend!

Yosha, die verklevingen kunnen ontstaan zijn agv de curettage. Dat is namelijk een van de bijwerkingen. Dat is ook de reden dat ik mijn miskraam met medicijnen heb opgewekt en niet gecuretteerd wilde worden. Heb ook geen idee of die nu weer terug kunnen komen. Fijn weekend alvast! ;-)

Hi,

ja dat weet ik dat het door de curretage komt, alleen de plaats waar het gebeurde is vreemd, normaal gebeurt dit in de baarmoederholte (dus waar het vruchtje heeft gezeten) en niet in de hals....en bij mij zat de hals op 2 plaatsen dicht...

Nou ja voel me een stuk beter, buikpijn en vloeien zijn beiden zo goed als weg, dus van t weekend maar weer voorzichtig proberen te klussen!! Ei volgende week, dus wij hebben vroeg Pasen dit jaar .

Gelukkig hoeven manlief en ik maar tot 12 uur te werken en als het meezit stop ik zelfs nog wel wat eerder..haha heeeeerlijk van t weer genieten. Of misschien naar de Autorai wil manlief zoooooo graag heen, mij zegt het niet zoveel, maar vind t wel leuk voor hem!

Jannie: van de onderste tree afspringen tien keer achter elkaar....haha kom opmeid, een beetje die zwaartekracht helpen!! haha....nee meis denk echt elke dag aan je hoor...zoonlief mag ons komen begroeten!!

Fijne dag,

liefs Yosha

Goedemorgen,

Nou na mijn enorme baaldag van gister gaat het vandaag lekker, heerlijk. Heb als een roosje geslapen en heb zin in vandaag. Het wordt 22 graden! Om 10uur komt mn moeder, gaan we naar de controle bij de gyn en daarna gaan we ergens lunchen. Lekker buiten zitten uiteraard! Morgen onze trouwdag, leuk!
Alleen één vervelend ding ontdekt vanmorgen: heb last van een aambei.... Balen, kank nu niet goed gebruiken uiteraard! Heb al sperti gebruikt maar mss heeft iemand nog een alternatieve tip die ook helpt?

Nathalie: go for it meis! Wat fijn dat ze zo uitgebreid de tijd namen. Lekker egshopt?

Roos: ja gek is dat he, we kennen elkaar niet eens echt... Ik zat me gister ook te bedenken dat ik zeker weet dat ik tijdens t bevallen aan jullie zal denken. Meer in de trant van: ben al tijdje niet op t forum geweest, ze zullen nu wel snappen dat ik bezig ben! haha!

Yvonne: wat heftig van je schoonvader zeg, wow... Zijn je schoonouders nog wel samen?

Laura: succes vandaag!

Groetjes Janneke
40 weken en 4 dagen zwanger....

Terug
Bovenaan