We gaan ervoor, part V

Goedemorgen dames!

Ff checken.........Janneke....he nog niet.........jammer. gelukkig positief meid. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen/doen.

Laura: naar de ha vandaag toch??? Toi toi toi..........

Yosha: heerlijk meid dat je zoveel beter voelt en idd vroeg pasen ;-))

Ik heb gisteravond een paar makkelijk zittende broeken en truitjes gekocht voor na de bevalling. En een nette nachtpon. Ik slaap altijd in oude t-shirts. Van mijn vriendin hele lekker ontspannende douchegel en badzout gekregen..........mmmmmmmmmmm
Vanacht zat ik te plassen, moest hoesten en toen......plop. Ik dacht was is dat nou..................leek op slijmprop ofzo. Vanmorgen ook mega veel slijm in mijn broekje............sorry voor vieze praatje :-((
Ik maak me geen illusie hoor, bij iek verloor ik heel veel slijm en bloed in week 36 (nachtje ziekenhuis) en hij zat alsnog tot 42 weken. Maar toch................ach we zien wel.
Janneke mag eerst.

Roos: ook ik vind het heel bijzonder dat wij zoveel delen, hele intieme zaken, en we kennen elkaar niet fysiek. Bijzonder!!

Ik ga zo een bakkie doen op mijn werk.

Doei!!
Grtz Linda

Goedemorgen dames!

Janneke, jij bent lekker uitgerust en klaar voor de bevalling. Hopelijk is vandaag De Dag! Of gebeurt het vannacht. Aambeien heb ik ook bij elke zwangerschap last van gehad. Veel cremes geprobeerd en bij mij helpt Anusol het best, kan je gewoon zonder recept halen. Maar je zou het even aan de gyn. kunnen melden misschien kan hij je iets sterkers voorschrijven. Na de bevalling was het bij mij altijd het ergst door het persen, dus als je nu al iets sterks in huis hebt voor het geval dat zou dat handig zijn. Heb je al kraamverband in de vriezer liggen, is ook heerlijk verkoelend voor de eerste dagen na de bevalling. Ik heb ook al een zakje dadels in mijn ziekenhuistas liggen, die eet ik altijd direct na de bevalling op, dat is een gebruik in het midden-oosten. Dat moet voor vanalles goed zijn maar ook voor constipatie want dat wil je vermijden als je aambeien hebt. Het is al eng genoeg om naar het toilet te gaan naar de bevalling dus dan kun je er beter voor zorgen dat het makkelijk komt. Activia joghurt en probiotica drankjes helpen ook.

Nu iets smakelijkers: ik ga zo even soesjes, lange vingers, chocola en muisjes kopen om dit weekend te experimenteren met heerlijke traktaties! Weer een excuus om lekker te snoepen!

Laura: denk je dat er bij jou misschien ook verklevingen zijn? Ik kan me niet meer herinneren of je gecurreteerd ben of niet. Dat zou dan kunnen verklaren waarom het nog niet is gelukt bij jullie. Goed aandringen op een verwijzing hoor. je bent dan nog geen jaar bezig na de MK maar door je korte cyclus zit je wel al aan de 12 pogingen nu toch? Dus een verwijzing lijkt me terecht.

Ik moet verder!
geniet van het prachtige weer!
Marijke
32w5d

Linda, we waren tegelijk aan het typen! Spannend dat je misschien je slijmprop hebt verloren! Wie weet gaan Janneke en jij wel tegelijk bevallen. Het is er een mooie dag voor!
Leuk al die aankopen. Ik heb ook al een longshirt voor de bevalling gekocht, ben langzaam mijn ziekenhuistas aan het inpakken. Leuk om mee bezig te zijn!
Marijke

Marijke: bedankt voor de tip, zal t eens vragen bij de gyn. Heb Sperti maar geen idee hoe sterk dat is. Tis niet echt ideaal nu...

Linda: wat lees ik nu, slijmprop wellicht verloren? aaaah spannend meid! Zegt niks, I know, maar tóch.... Duik duim. En goed geslaagd gister, fijn! Ik heb 1 borstvoedingsjurkje voor in de kraamtijd en verder moet ik mss nog wat kopen om af te wisselen, kan ook niet in mijn slaapshirts in t kraambed liggen, das echt geen porem!

Ik ga ff liggen, en dan naar de gyn. doeiii

Hoihoi,

Heerlijk weer ;-))))
We gaan ook een goed weekend tegemoet met warme temperaturen.
Helemaal zin in.

Janneke, kijk das mooi dat je jezelf goed voelt vandaag.
Alhoewel ik me dat dipje van gisteren ook wel heel goed kan voorstellen hoor.
Ben benieuwd wat de gyn strakkies gaat zeggen en hoe je ervoor staat.
Lekker genieten van de lunch samen met je moeder en van het zonnetje.
Die aambeien, hmm das minder. Goeie zalf kan idd helpen. Ik weet trouwens niet of je ze uitwendig of inwendig hebt? Het is ff niet zo een lekker praatje maar ik  weet dat als je uitwendige aambeien hebt dat het dan goed is om ze terug naar binnen te duwen. Ja sorry ik weet het klinkt niet fijn maar ik heb eens een client gehad die het heel erg had en daar moesten we ze dus ook   ( volgens de dokter ) terug duwen naar binnen, om erger te voorkomen. Ik moet zeggen dat het wel vaak hielp en dat ze dan ook wel voor dat moment binnen bleven. We smeerden ze dan goed in en dat was een hele verlichting voor haar.
Maar ik hoop voor jou dat het reuze meevalt en dat een zalfje genoeg is.

Linda, toch wel al spannend voor jou ook he...........
Slijmprop al verloren......
Staat er eigenlijk een bepaalde tijd voor dat als je, je slijmprop verloren hebt dat je dan binnen een bepaalde tijd   moet bevallen of is dat alleen met het breken van de vliezen?
Geniet maar lekker van het zonnetje en doe het maar lekker rustig aan zodat als het begint je er helemaal klaar voor bent!!!!!

Yosha, wow joh wat klink jij weer heerlijk positief.
Super man dat ze die verklevingen hebben kunnen weghalen.
Geniet van het feit dat je weer lekker in je vel zit, en dat de weg vanbinnen weer vrij is!!!
Hoop echt voor jullie dat het wachten op een volgende zwangerschap nu snel beloond mag gaan worden.
Jij ook lekker genieten van het mooie weer. Je bent hebt bijna weekend ;-))

Hiltje, zit je al wat meer op een roze wolk?
Balen dat je je lichamelijk minder voelt.
Je bent nu 7,5 week zwanger toch?
Hopelijk verdwijnen de kwaaltjes snel zodat je optimaal kan gaan genieten.

Yvonne, jee meis, dat is heftig van je schoonvader.
Dan hebben jullie daar eigenlijk altijd wel je zorgen over?
Wil hij geen hulp hebben?
Me nod en ei datum staan goed hoor.
Heb vorige week net me ei gehad vandaar dat in de lijst me nod datum eerder staat dan me ei.

Euhhh... ik weet het nu al weer niet meer waar ik op wilde reageren.
Ik ga dan nu maar weereens wat in het huishouden doen.
Vanavond lekker naar het zuiden van het land en dan blijven we gezellie slapen bij me zus en zwager. Heb ik zo een zin in. Ik mis me familie behoorlijk dus ben erg blij als ik ze weer zie.
Morgennacht moet ik werken tot zondagmiddag en dan ist weekend weer bijna voorbij.
Meiden fijn weekend alvast allemaal.

Liefs, Nathalie

Hi meiden,

Controle gehad in het ziekenhuis en alles was ok. Afspraak liep een uur en 10 minuten uit, hele wachtkamer zat te balen en ik t hardst voor mn gevoel, maar ja doe je niks aan! Maandag terugkomen voor controle, CTG (maken ze hartfilmpje van de baby) en gesprek gyn. Ik denk dat ik dan 2/3 keer per week terug moet komen maar goed, we zien het wel.
Zie alles weer erg zonnig en positief in, heb net namelijk 2 uur op terras gezeten met mn moeder op een hele mooie plek, in de zon met een heerlijke lunch! Heb weer vitamine Z gekregen en vind het leven weer gezellig enzo. Thuisgekomen lagen mn bestellingen op de deurmat, leren slofjes van

www.zootjes.com

(erg leuk!) en een leuk setje van Noppies newborn. Heeeel schattig! Nog een pakketje ligt bij de buren, das denk ik de alcoholvrije plof dus dat is fijn, kn t straks meteen de koeling in voor morgen.

Ladies, fijne zonnige vrijdag allemaal! Ik ga ff liggen, heb houten bips...

Greets Janneke

Hmm, geen reacties sinds 14.47 vrijdag, raar. Even testen of het forum het wel doet. Zou wel erg zijn als Janneke nu is bevallen en ze kan geen berichtje plaatsen!
Marijke

Hoi dames,
Het forum doet het dus wel, maar geen berichtje nog van Janneke! Ik hoop zo dat ze is bevallen! Was iedereen gister van het mooie weer aan het genieten en daarom geen berichtjes geplaatst? Wij ook, maar achteraf gezien wel teveel gedaan want ik had zo'n last van mijn been. Maar met dat mooie weer moet je er wel op uit met je kindjes. Nu is het hier bewolkt. We wilden eigenlijk naar het bos maar nog maar even afwachten wat het weer gaat doen!

Laura, hoe was het gister bij de huisarts?

liefs
Marijke

Terug
Bovenaan