Goedemorgen meiden,
Hoe gaat het met jullie?
Allemaal lekker geslapen?
K wilde alweer druk bezig gaan met vanalles en nog wat en dacht, eerst hier nog ff een berichtje achter laten.
Het gaat weer wel met me hoor.
Het feit dat ik niet zwanger was vind ik geeneens zo erg. Het was pas weer ronde 1 dus de moed zit er wat dat betrefd echt nog wel in.
Wat ik wel heel erg vond en wat me ook ontzettend boos heeft gemaakt is dat me lichaam en ik mezelf zo voor de gek heb gehouden. Bleg zeg. Nu ik het weer typ, baal ik er weer van. Stop nu om het erover te hebben.
Op naar me volgende ei ronde. Net als jou Yosha ;-))
Spannend meis. Als ik je stukje zo lees begrijp ik wel dat je menstruatie na een maand pil slikken toch wat is veranderd ( ten goede ) ?
Hoop het zo voor jullie dat het snel raak mag zijn.
Ik reageer ff uit me hoofd dus neem me niet kwalijk als ik iets of iemand vergeet.
Janneke, meid wat klink jij weer heerlijk opgewekt zeg. Helemaal leuk hoe het nu zo gaat he ;-)) Lekker van genieten hoor want dat heb je verdiend.
Linda, hoe gaat het vandaag? Heeft Ayla lekker geslapen in haar wiegje?
En het afbouwen van de borstvoeding? Gaat alles daar goed mee?
En je man die weg wil en wil gaan feesten na de wedstrijd........
Ik begrijp je hoor dat je dat niet zo leuk vind. Je schuift het op je hormonen maar hebben die daar echt iets mee te maken? Jij wil je mannetje gewoon lekker bij je hebben om samen voor jullie kids te zorgen en dat lijkt me normaal hoor.
Je zegd toch niet dat hij niet naar die wedstrijd toe mag? Alleen daarna nog de hele nacht feesten vind je niks en dat snap ik. Hopelijk je man ook!!
Marieke, leuke doopfoto,s van Jurre.
Het gaat steeds beter he? Ook lekker genieten hoor.
Wanneer moet jij eigenlijk weer gaan werken?
Geen leuke vraag natuurlijk want daar wil je vast nog niet aan denken maar het schiet allemaal zo op met die tijd.
Yvonne, en zijn de meubeltjes er ondertussen?
Zag op jou hyves ook weer een nieuwe buikfoto van 26 weken. Mooi hoor. Ziet er heel goed uit ;-))
Miep, hoe ist? Zit de kleine nog?
Spannend he. Suc6 hoor, mocht de bevalling beginnen. Je kan het!!!!!
Roos, heb je lekker geslapen?
O joh je klinkt zo moe in je berichtjes. Hoe hou je het vol?
En ook nogeens misselijk en overgeven.
Sterkte met de laatste loodjes hoor want die zijn voor jou echt zwaar.
Marijke, jij gaat volgens mij gewoon lekker door tot aan de bevalling he.
Bij jou duurd het ook allemaal niet lang meer.
OOO meiden wie weet bevallen 2 van de 3 dames wel op dezelfde dag. Zou gaaf zijn.
Laura, jij bent dit weekend alleen toch?
Je had volgens mij wel allemaal leuke dingen gepland.
Is jou menstruatie al goed doorgezet nu? Van de week vloeide je toch alweer?
Benieuwd wat er bij jou uit de onderzoeken gaat komen. Hoop dat het snel 18 juni is voor je.
Meiden, ik ga me ff klaarmaken en dan gaan we naar de ikea om leuke dingetjes en spulletjes te kopen voor op zolder. De bovenverdieping is eindelijk klaar ;-)) Het is zoooo mooi geworden. We maken van de zolder een tweede woonkamer waar we lekker kunnen gaan relaxen. Heerlijk.
Nou voor iedereen een heel goed weekend. Met misschien nog een nieuw beebje erbij ;-))))????
Liefs, Nathalie
Hoe gaat het met jullie?
Allemaal lekker geslapen?
K wilde alweer druk bezig gaan met vanalles en nog wat en dacht, eerst hier nog ff een berichtje achter laten.
Het gaat weer wel met me hoor.
Het feit dat ik niet zwanger was vind ik geeneens zo erg. Het was pas weer ronde 1 dus de moed zit er wat dat betrefd echt nog wel in.
Wat ik wel heel erg vond en wat me ook ontzettend boos heeft gemaakt is dat me lichaam en ik mezelf zo voor de gek heb gehouden. Bleg zeg. Nu ik het weer typ, baal ik er weer van. Stop nu om het erover te hebben.
Op naar me volgende ei ronde. Net als jou Yosha ;-))
Spannend meis. Als ik je stukje zo lees begrijp ik wel dat je menstruatie na een maand pil slikken toch wat is veranderd ( ten goede ) ?
Hoop het zo voor jullie dat het snel raak mag zijn.
Ik reageer ff uit me hoofd dus neem me niet kwalijk als ik iets of iemand vergeet.
Janneke, meid wat klink jij weer heerlijk opgewekt zeg. Helemaal leuk hoe het nu zo gaat he ;-)) Lekker van genieten hoor want dat heb je verdiend.
Linda, hoe gaat het vandaag? Heeft Ayla lekker geslapen in haar wiegje?
En het afbouwen van de borstvoeding? Gaat alles daar goed mee?
En je man die weg wil en wil gaan feesten na de wedstrijd........
Ik begrijp je hoor dat je dat niet zo leuk vind. Je schuift het op je hormonen maar hebben die daar echt iets mee te maken? Jij wil je mannetje gewoon lekker bij je hebben om samen voor jullie kids te zorgen en dat lijkt me normaal hoor.
Je zegd toch niet dat hij niet naar die wedstrijd toe mag? Alleen daarna nog de hele nacht feesten vind je niks en dat snap ik. Hopelijk je man ook!!
Marieke, leuke doopfoto,s van Jurre.
Het gaat steeds beter he? Ook lekker genieten hoor.
Wanneer moet jij eigenlijk weer gaan werken?
Geen leuke vraag natuurlijk want daar wil je vast nog niet aan denken maar het schiet allemaal zo op met die tijd.
Yvonne, en zijn de meubeltjes er ondertussen?
Zag op jou hyves ook weer een nieuwe buikfoto van 26 weken. Mooi hoor. Ziet er heel goed uit ;-))
Miep, hoe ist? Zit de kleine nog?
Spannend he. Suc6 hoor, mocht de bevalling beginnen. Je kan het!!!!!
Roos, heb je lekker geslapen?
O joh je klinkt zo moe in je berichtjes. Hoe hou je het vol?
En ook nogeens misselijk en overgeven.
Sterkte met de laatste loodjes hoor want die zijn voor jou echt zwaar.
Marijke, jij gaat volgens mij gewoon lekker door tot aan de bevalling he.
Bij jou duurd het ook allemaal niet lang meer.
OOO meiden wie weet bevallen 2 van de 3 dames wel op dezelfde dag. Zou gaaf zijn.
Laura, jij bent dit weekend alleen toch?
Je had volgens mij wel allemaal leuke dingen gepland.
Is jou menstruatie al goed doorgezet nu? Van de week vloeide je toch alweer?
Benieuwd wat er bij jou uit de onderzoeken gaat komen. Hoop dat het snel 18 juni is voor je.
Meiden, ik ga me ff klaarmaken en dan gaan we naar de ikea om leuke dingetjes en spulletjes te kopen voor op zolder. De bovenverdieping is eindelijk klaar ;-)) Het is zoooo mooi geworden. We maken van de zolder een tweede woonkamer waar we lekker kunnen gaan relaxen. Heerlijk.
Nou voor iedereen een heel goed weekend. Met misschien nog een nieuw beebje erbij ;-))))????
Liefs, Nathalie