meiden,
Linda, groot gelijk, je gezin moet niet lijden onder het feit dat je zo graag je baby borstvoeding wil geven, maar het lijkt me wel weer een lastige beslissing hoor...
Maar wat een opluchting ook nu.... Kost veel minder tijd om te voeden, heb je ook weer tijd voor Niek, fijn....
Yosha, wat klink je een stuk beter, vrolijk en opgelucht.... Je hebt er weer zin in.... Hoop dat je stemming nu zo blijft....
Ben je geslaagd met shoppen?
Miep, ben je het ook zat? En die dikke voeten, vervelend ja, heb ik ook last van, schoenen knellen ontzettend...
Maar je hebt dus al krampen gehad..... Maar loos alarm, balen, ik ken dat niet van de eerste bevalling, had geen enkele kramp vantevoren....
Maar er is dus wel iets gaande in de buik..... SPANNEND!
Janneke, jee, nu al evt over op vier flessen.... Wij moesten toen noodgedwongen heel lang 7 voedingen geven, omdat ze steeds zo weinig sliep tussendoor.... Slaapt Jip dan ook lang tussen de voedingen? Er is zo'n rekensommetje om te bepalen hoeveel voedingen een kindje mag hebben, maar weet die niet meer, stom... Maar als het op het pak staat, zal het toch wel mogen? Je kunt natuurlijk ook de wijkverpleegkundige bellen, zijn ze voor.... In ieder geval mogen ze niet meer dan 1 liter per dag voeding hebben.... Ik voegde toen johannesbroodpitmeel toe, werd de melk dikker van, bleef ze iets langer verzadigd...
Ik bakerde julia nooit in, maar stopte wél de armen onder de deken, mét twee boeken aan iedere kant, om de armen vast te 'klemmen' onder het laken... Tip?
Marieke, fijn, dat het zo goed gaat, nu, je hebt de moeiljkste periode wel gehad hoor.... Je leert hem natuurlijk ook steeds beter kennen....
Leuke doopfoto's hoor.... Hij wordt groot!
San ,fijn, weer een goede controle, altijd weer een geruststelling....
Leuk dat je nog een extra echo krijgt voor de zekerheid!
Laura, tja, alleen thuis zitten in het weekend is ook niet zo leuk, dus jij gaat gezellig naar je moeder... Ook leuk voor haar....
Yvonne, ook fijn dat het bij de vk goed was.... Ja balen, ik heb nu ook veel frisse lucht nodig... Ligt wel aan het zwanger zijn....
Ik ben vandaag alleen, heb lekker lang in bed gelegen vanmiddag... Maar ben nog moe moe moe... En heb echt last van nesteldrang.... Allerlei dingetjes gedaan...(slaapkamer opgeruimd, ramen gelapt, klossen gehaald, óók een ondersteek, Janneke;-), had je die nog gebruikt?).
Vandaag 37 weken.... Maar denk nog niet dat de baby zich snel gaat aandienen, heb geen enkele aanwijzing ervoor...
Mijn moeder voelt zich na de behandeling in de pijnkliniek slecht.... Ik eet altijd bij haar op donderdag, dus nu niet... Heb maar een kant en klare maaltijd gehaald...
Gisteravond hebben we de tuin tiptop gemaakt, allerlei nieuwe planten erin, echt mooi...
Vanavond de laatste les yoga, ik heb vorige week heel goed geslapen erna, dus hoop toch zoooo dat het vannacht ook weer zo zal zijn....
Morgen is mijn man vrij, lekker!!!
Tot morgen!
Gr Roos