We gaan ervoor, part V

Hey meiden!!

Nog niemand bevallen............................... Nog eventjes.........

Gisteren heeft Ayla (en ik dus ook:)) ook hele goede dag gehad tot ong 19.30. Toen onrustig/krampjes/niet kunnen slapen etc................ Uiteindelijk om 22.30 bij mij op de arm in slaap en tot 2u in de kinderwagen boven geslapen. Toen voeden en toen weer onrustig/krampjes etc.....tot 3.30u in slaap tussen ons in.
Vanmorgen wel weer goed geslapen.
Al met al is ze een stuk ontspannender, maar nog niet helemaal ok.
Vanmiddag weer bij mijn baas geweest. Hij was super tevreden. De spanning in haar lijf was behoorlijk afgenomen, maar 1 nekwerveltje zat nog niet helemaal goed. Die heeft hij voorzichtig behandeld. Waarna ze helemaal sloom werd................................ Helemaal ontspannen. Wat een opluchting!
Thuis gekomen heeft ze de fles gekregen en hebben we haar ingebakerd in haar wieg gelegd boven met mijn slaapshirt als hoeslaken. En.......... ze is stil!!
Wat een verschil.

@ patricia: he wat fijn dat het met jullie zo goed gaat!! En Daan helemaal tevreden. Zo hoort het! Ook ik heb geen geboortekaartje via de mail ontvangen. Ben wel reuze nieuwschierig;-)

@ Miep: pfffffffff de laatste loodjes zijn NIET leuk. je wilt je kunt. Uit ervaring weet ik dat ze niet luisteren naar jou 100.000 redenen;-)

@ Marijke: heerlijk dat Maysa zo lekker alleen kan spelen. Kan moeders ff de luiken dicht doen;-)
Krampen gehad dus................ voorweeen??

@ Roos: moest je nou vandaag naar de vk?? En. mag je slaappillen gebruiken??

Manlief was vanacht om 3 uur thuis :S
Daar kon hij nix aan doen. De bussen waren erg laat en toen ze op het veld kwamen was de huldiging al geweest. Raar geregeld! Erg sneu voor alle fans die naar Rotterdam zijn vertrokken.
Maar de CUP BEKER staat in FRIESLAND!!

Fijne dag.
Vanavond laatste aflevering Grey's Anatomy:-(

Grtz Linda

Hi dames,
vanmorgen een echo gehad en ik mag naar het lijstje beneden!! Ben vandaag precies 8 weken en 5 dagen! Op de echo ukkie gezien met een kloppend hartje; is nu 2 cm groot! Zat precies goed volgens de groeicurve en ben op 23-12-2009 uitgerekend!
Heb me vandaag ook gelijk aangemeld bij de verloskundige en heb op 29 mei de intake. Ben erg benieuwd. Zal proberen de echofoto op hyves te zetten!
Verder niet zo veel bijzonderheden. Wel erg moe en wat buikgerommel, geen pijn gelukkig! Werk nog steeds 40 uur + studie erbij maar ga binnenkort met mijn leidinggevende praten wat de (on)mogelijkheden zijn. Wil wel straks minder gaan werken. Hoop dat dat kan. Wanneer hebben jullie geinformeerd bij de kraamzorg? Ook al direct?
Houd jullie op de hoogte,
kussies, Y

PS Ik heb ook geen kaartje per mail van Patricia ontvangen. ;-)

Hey meiden!

Patricia heb ook geen kaartje per mail gehad, net gekeken....

Jaaaaaaa Yf, alles super met jou!! En eindelijk op het forum bekend hihi!! En je bent nu een paar dagen verder dan gedacht, je zou toch 8 weken 2 dagen zijn. Dat is altijd goed nieuws!!
Ik heb je sms ontvangen hoor, nog geen tijd gehad om te reageren en wilde even mailen, want kan veeeeeeel sneller typen dan smsen en kan meer kwijt haha!! Maar komt dus nog! Ik ben helemaal blij voor jullie!!!

Linda moest gister nog aan jou denken met het voetbal! Wat zal je gebaald hebben dat je man zo laat thuis was. Maar hij kon er dus niks aan doen. Wel balen zeg dat ze de huldiging al achter de rug hadden terwijl de Rotterdam gangers (echte fans eigenlijk) nog niet terug waren. Slecht geregeld idd!!

Ikke hier al weer flink bloed. Dag 23 en kan wel zeggen dat de ongi is doorgebroken. Had ook niet anders verwacht.
Nog een maand geduld, dan kan ik bij de gyn terecht. Zie dan wel verder.

Manlief is net thuis gekomen, dus.... tot de volgende keer ;-)))

Fijne avond,
Groetjes Laura

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo rust in huis dus tijd om even te pcen!!

Patricia ook hier geen kaartje!! En erg wel errug nieuwschierig naar!! Ik kreeg van iemand van de gym ook een kaartje met buikschildering. Was ook leuk geworden!
Fijn dat het goed gaat met jullie en jullie lekker klunnen genieten, en al wezen wandelen! Heerlijk meid!! Jullie hebben het verdiend!
Heb je het nog erg moeilijk gehad na de bevalling met het verdriet van Bas*?

Laura, ook weer ongi dus, balen meid!! gelukkig over maand naar de gyn... ben echt heel benieuwd wat hij zegt!! Maar jij zal dat vast nog veeel meer hebben!!

Linda fijn dat het beter gaat met ayla en dat ze rustiger wordt!! Hopen nu de laatste wervel goed staat het beter met haar gaat!
Manlief heeft dus optimaal kunnen genieten van het voetbal met de winst voor heerenveen. Ons neefje van 11 zal ook wel erg blij zijn! Is ook helemaal gek van Heerenveen!!
Pff was dus latertje en dan ook nog de huldiging missen!! Jammer!! Slecht georganiseerd!!

Yf, meid HEERLIJK nieuws!!! Helemaal blij voor jullie, heerlijk he een klopend hartje!!

Marijke, wie weet toch ergens een begin..... spannend hoor, lijkt me niks dat je denkt o is dit het en dat het dan weer afzakt... Ik had de dinsdag s ochtend wel dat ik elke keer door mn been zakte, vanuit mn lies in mn bovenbeen en toen kreeg ik s avonds weeen.... maar ja het kan van alles zijn!!
Ook voor jou de laatste loodjes!
Kan me voorstellen dat je hoopt het het niet s nachts is... hele leeftijd al van je moeder!

Janneke, lekker gesport??? Goed hoor!!! Was ik maar eens wat sportiever haha.... Maar loop elke dag met de kinderwagen dus krijg nu wel beweging....
(zit ik nu wat goed te praten haha)
Vandaag goed of beter gegaan met Jip?? Ik hoop het!!
Dus helemaal klaar voor de borrel!! Ook een mooi outfit voor Jip al??
Leuk hoor en lekker al die mensen niet thuis!

Miep dus nog niets!!! haha je zal wel gelachen hebben toen je onze ongeduld las!
Kan me voorstellen dat je graag wilt dat jullie mennetje komt! Ik was ook zoooo nieuwschierig op het eind!! Ik hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten!

Roos rot meid dat je zo slecht slaapt!! Dan voel je je idd niet beter en je moet wel beetje energie hebben voor je bevalling!! Hoop dat je vk een oplossing heeft!

Yosha jammie pannekoeken, en vooral van pannenkoekenhuis altijd lekker!!!
En druk maar gezellig weekend gehad dus... Kan me voorstellen dat het steekt!! Tis toch je grootste wens!!

Yvonne t is bijna woensdag!! Kan je je lekker uitleven met de babykamer!! Leuk!!

Nathalie ik moet 8 juli weer aan t werk, heb een maand ouderschapsverlof opgenomen dus gelukkig nog even niet al te dicht in de buurt en dan twee dagen werken dus dat is te overzien...(denk ik!)
Geslaagd bij ikea?? Heerlijke winkel leuke dingen niet te duur en altijd even lekker snuffelen vind ik! Heerlijk!!

Hier gaat het goed! Jurre heeft wel onrustig weekend gehad maar dat is alle keren zo geweest als ik met hem bij de osteopaat geweest was! Hij hoeft niet meer terug te komen! Fijn! Vandaag gaat het alweer stuk beter met hem! Hij slaapt nu lekker! Dus lekker even tijd voor mezelf... Hoop wel dat manlief zo thuis komt! Moest om half 8 beginnen vanmorgen en dus nog niet thuis! Lekkere lange dag dus...
Vandaag was mn moeder er heeft me geholpen in huis, kan alwel weer zelf wat maar   niet alles, daarna lekker gewandeld ook stukje door het bod en heerlijk softijsje gegeten.. jammie daar ben ik gek op!
Morgen ga ik even naar mijn werk, daar benm ik 6 mnd geleden voor het laatste geweest! Gek hoor zolang! Gaan we met zn allen lekker patat eten! Ook zo lekker en altijd gezelig!
Janneke volgens mij vroeg jij hoeveel voeding Jurre krijgt... 150 klare voeding.. Ik maak 150 water aan met 5 schep en dan gaat er wat uit totdat ik 150 overhoud... Drinkt alles op, alleen sopms s avonds niet dan slaapt hij altijd half. Maar zaterdag die voeding overgeslagen en dan komt jij om 1 uur en 5 uur, dat is ook geen pretje, dus dat doen we maar niet meer! Hij was die nacht ook erg onrustig... en manlief zou die nacht dien zodat ik lekker kon bijslapen, nou niet erg gelukt dus... Maar goed als ons ventje zo verdrietig is is ook niks an...
O manlief komt eraan!!
Ga gauw voor hem zorgen!!
tot gauw!!
Greetsss Marieke!!

Goedemorgen,

Gisteravond gaan sporten. Moest me wel inhouden om t rustig aan te doen maar was heerlijk. Nard en zijn broer waren thuis en zij hebben Jip om 20uur flesje gegeven en in bad en bed gedaan. Jip werd vanmorgen om 5.45uur pas wakker.... Slaapt nu weer en we hebben om 9.40uur afspraak bij de kinderarts (controle nav de ziekenhuisopname) dus even kijken of ik m thuis nog n flesje geef of in t ziekenhuis. Mn moeder gaat mee dus dat is fijn en gezellig.

Vanavond avondje samen weg, heeeeeel veel zin in! Lekker eten en naar Theo Maassen, ben benieuwd.

Marijke: spannend, wie weet begint t snel... Fijn dat je ouders op komen passen!

Yf: van harte met de mooie echo dame!!! Geniet van dit supernieuws...
Heb je in t schema naar onder geplaatst!
Denk beetje aan jezelf inderdaad, maar zo te lezen doe je dat al.

Laura: balen van je ongi maar nu wachten op de afspraak bij de gyn. Hopelijk daarna meer geluk meid. Gun het je zo!!!

Marieke: je man heeft pittige baan zeg, wow. Lange dagen. Heeft ie ook wel eens korte werkdagen of kan hij die overuurtjes opsparen?
Ik heb leuke outfit voor zondag en voor Jip weet ik t nog niet. Zn schoenen al wel! ;-)

Groetjes, Janneke

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
8/4
22/4
11e
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6
12/4
22/4
12e
1

33
Gron
-

Nathalie
12/9 en10/1
24/4
10/5
1e
1

29
NH

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?

33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
?

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
4-6 vk

28
N-Br
21 + 22-5 hemelvaart
1-6 pinksteren

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
13/5 vk
33
N-Br
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl
6-13/6 naar Engeland

Yf
23/7
23/12/2009
?
8e
1
29/5
32
Z-H
-

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

CB

Gewicht

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
FV
2/6

5850

Janneke    
5-4
Jip
4040

1
FV

Linda
27-4
Ayla
3980
55
2
FV

Patricia

5-5

Daan

3685

2

BV

Hey dames!!

Yv: van harte meid!! Prachtig een mooi kloppend hartje............... Nu nog durfen te geloven dat het goed komt! Dat komt wel echt!

Marieke: fijn zeg dat Jurre niet meer naar de osteopaat hoeft! En elke dag aan de wandel.........pffff Daar kom ik nog echt niet toe. Nu is het zowieso niet handig met een bijdehandje van > 2,5 erbij.............. Die luistert niet zoals ik dat zou willen;-)
Vandaag dus lekker ff naar je werk, Jurre showen!!! Veel plezier.

Janneke: gelukkig is Jip rustiger! En alweer gesport......... wat doe je dan allemaal in de sportschool??? Ik begin ook weer zin te krijgen om op mijn paard te stappen........... Mijn vriendin komt vandaag mijn paard weer rijden, mssn stap ik er ook ff op (uitstappen).

Roos: beetje geslapen vanacht?? Is Julia lief voor je.................gunt ze je wat rust??
Ik ben idd weer in de stal geweest. Boxen schoongemaakt etc...... Wel ff lekker. En het is achter huis he;-)

Hoe ist met de hoogzwangere dames???????????

Na de behandeling van gisteren heeft ze na de fles dik 3 uuur geslapen (heel diep) in haar eigen wieg!!
Het eerste deel van de nacht (tot 2 uur) heeft ze in de wieg geslapen! Toen voeden. En helaas heeft ze dan dus last van krampjes................Pas rond half 4 weer slapen met Ayla tussen ons in. Toen om 5u Niek huilen, dus troosten. Om 6.15 uur had Ayla weer honger en Niek vond ook dat hij genoeg geslapen had........pffffffffffffff
Manlief krijgt al wallen onder z'n ogen, ikke ook.
Hopelijk slapen beide kids vanmiddag tegelijk, kan ik ook even mijn ogen dicht doen.
Fijne dag!

Grtz Linda

@Yf: gefeliciteerd met de goede echo! Wat een heerlijk gevoel he? Misschien wordt het wel een kerstkindje, speciaal!

@Marieke: dat gevoel wat jij beschrijft van door je been gaan vanuit je lies is precies wat ik heb. Ik hoop dat het betekent dat ze helemaal is ingedaald en snel geboren wordt! Vannacht geen krampen gehad, maar wel gedroomd dat ik een keizersnede kreeg en de verdoving niet werkte.. nachtmerrie!!   Fijn dat Jurre klaar is bij de osteopaat. En lekker wandelen elke dag met Jurre, het is er mooi weer voor! Ik ga Yasmin na de geboorte ook weer lopende naar school brengen en halen, is telkens 10 minuten dus op een lange dag als ze thuis luncht moet ik dan in totaal 80 minuten lopen. Hopelijk wordt ik dan snel weer fit. Ik ben nu 12 kilo aangekomen maar er moeten er 16 kilo af want ik was al te zwaar...

@Janneke: goed van je dat je weer bent gaan sporten, je moet jezelf wel 9 maanden gunnen om weer op je oude gewicht te komen hoor! En wat slaapt Jip goed zeg, jullie boffen echt.

Ik moet straks weer naar zwangerschapscontrole en dan nog even boodschappen doen voor ik Yasmin moet halen. Vanmiddag wordt hopelijk een nieuwe fiets (20" felroze omafiets) bezorgd voor Yasmin. Die hadden we haar beloofd als ze haar fopspeen weg zou doen en het is eindelijk gebeurt... Nu al 3 nachten zonder speen geslapen! Ze heeft nu een 16" fietsje en daar is ze nu ook te groot voor, dus goede timing!

Fijne dag dames!
Marijke
39w2d

Meiden, even kort, ga zo nog even liggen voordat ik Julia bij de psz moet halen.... Ik ben net bij de vk geweest, ik mag lekker een nacht een slaappil hebben!!!!! Mijn man moet deze vanavond ophalen bij de verloskamers in het ziekenhuis (gedoe, maar ja...) en dan kan ik een nacht wat meer slapen, hoop op een hele nacht...
Ik ben er blij mee... Ik heb meteen naar mijn man gebeld om het nieuws te vertellen, pakte hij niet op..... %$#%^&&#@#%-vent....
De vk zei wel dat ik deze nacht dan niet moest gaan bevallen.... Ik voel nog niks dus zal vast wel niet....
Mijn bloeddruk stijgt nu wel, in de gaten houden... Verder alles oké, had ook niet anders verwacht.

Ik kom straks of vanavond nog even terug....
Gr Roos, nu 37+5

Terug
Bovenaan