We gaan ervoor, part V

Hey meiden!

Het is alsof ik gisteren opnieuw ben bevallen: ik heb een heel ander kind!!! Ontspannen, rustig, kan inslapen, slaapt in   de wieg, drinkt goed, kijkt tevreden.................WOW!!!!
Ze ligt nu in de kinderwagen, als ze zo slaapt zet ik haar lekker buiten. Het is zulk mooi weer.
Ik zal ff kort reageren, wil eindelijk beginnen met   ramen wassen.........

@ Roos: wat fijn dat je weer thuis bent en dat alles ok is!! Was wel schrikken zeg.....
Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.

@ Janneke: morgen FEEST!! Het beloofd super weer te worden, veel mensen hoor; 85!! Eigenlijk dubbelfeest nu de uitslagen van je schoonvader goed waren!
Jullie mogen wel een kar meenemen voor alle kado's! Heel veel plezier!!!

@ Marieke: hoe ist eigenlijk met jou schoonvader?? Was jullie bezoek aan DRachten gezellig (ong 20 min. bij ons vandaan!). Rijden jullie dan via Beilen/Oosterwolde/Drachten?? Dan komen jullie helemaal dicht bij ons lang;-)

@ Marijke: bij Niek had ik ook geen adapters voor de maxicosi. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat ding. Ik verfoei mensen die er echt mee gaan wandelen. Arm hummeltje denk ik dan.
Nu heb ik toch adapters gekocht, eigenlijk voor de zomervakantie. Dan is het wel ff makkelijk voor korte stukjes. De kinderwagenbak gaat zowieso mee uiteraard.
Ik vind de maxicosi ook zo zweten. Heb een roze badstofhoes gekocht.................
Heb ik voor de andere autostoeltjes ook. Kun je lekker makkelijk uitwassen.
Is er al iets bekend over de logeerpartij????

Ga aan de slag! Manlief, schoonvader en Niek zijn druk puin aan het opruimen overal op het erf........... wordt alles weer netjes.

Doei!!
Grtz Linda

Meiden,

Linda, wat heerlijk dat de behandeling geholpen heeft!!!! Goed dus dat je zo snel aan de bel hebt getrokken!

Janneke, veel plezier morgen! Hoop dat je veel leuke en nuttige cadeautjes krijgt!

Miep, jij bent er bijna, sterkte....  

Marijke, ook jij bent er bijna, je zal het ook zwaar hebben, met al twee kinderen om je heen.... Zij leven je ritme hè....

Vanmorgen in ziekenhuis geweest, alles was weer goed. Maar omdat ik mijn klachten nog wel heb, mag ik vanavond een slaapspuit, met pethidine, eerst maken ze dan nog een ctg, dan de spuit, en dan kan ik heerlijk een nacht in het ziekenhuis bijtanken. Zij houden me dan in de gaten.... Ze denken dat het door de vermoeidheid is, mijjn lijf is op... Hoop dat ik  me morgen een stuk beter ga voelen...

Ik ga nu weer even liggen, Julia slaapt ook....

gr Roos

Heey meiden,

Even snel want wij gaan zo weg naar het zuiden.
Vandaag bij me mams lekker bbqen en morgen is me paps jarig dus dan gaan we daar naartoe.
wilde even snel voor de hoogzwangere dames een berichtje achterlaten.

Roos, oooo meid wat een heerlijk vooruitzicht zeg voor jou.
Vanavond lekker in het ziekenhuis even gaan bijtanken. Slaap lekker alvast ;-)))

Miep, je bent het zat he. Heel logische.
Steeds die pijn is niet leuk.
Hopeilijk beval je snel, zodat ook jullie lekker kunnen gaan genieten van jullie mannetje.

Marijke, ook voor jou is het nu dus zwaarder. Je houd het zo knap vol vind ik.
jullie hebben toch al twee meisjes lopen en das vast druk af en toe.
Ook jij suc6 met de laadste loodjes.

Yosha, ben benieuwd meis of je over 2 weken positief nieuws hebt. Hoop het zo voor jullie. je geniet nu ook lekker he ;-)) Goedzo hoor.
Het klussen bij ons staat op een laag pitje.
Ben deze week ziek geweest. Me ogen stonden nog net niet scheef in me hoofd vd hoofdpijn en al me holtes zaten dicht. Ben nu nog niet helemaal de oude, maar het gaat al iets beter. Gister dacht ik me ei te hebben omdat ik heel veel doorzichtig slijm had en me ei ook dacht te voelen dus hebben we wel geklust. Afwachten dus maar.

Janneke, veel plezier morgen hoor met de babyborrel.
Wat zulle jullie stralen.

Linda, ramen lappen. Lekker als alles weer schoon is he dan.
En het gaat met Ayla beter nu. Super zeg. Geniet ervan.

Meiden als ik iemand vergeten ben, sorry.
Wij gaan nu weg.
Fijn weekend allemaal nog. Geniet van het weertje.

Liefs, Nathalie

Hoi hoi,

@Roos; jeetje zeg. Dit kan je er echt niet bij hebben nu. Goed dat je meteen actie hebt ondernomen. Hoop het beste voor je. Gelukkig heb je kunnen bijtanken in het ziekenhuis.

@Janneke; vandaag lekker de kraamborrel. Je hebt in ieder geval stralend weer (hier althans). Geniet van de aandacht en showen van Jip natuurlijk.

@Lina; vind de zwangerschap idd heel erg snel gaan. Geniet er wel met volle teugen van. Ben ook wel heeeeeeel erg nieuwsgierig naar ons ukje. Ayla heeft dus al baat bij de behandeling. Wel moeilijk lijkt mij om eerst je kindje zo te moeten zien, gelukkig meteen resultaat. Hopelijk blijft het dan zo en kan Ayla lekker slapen.

@Yosha; druk weekend zeg. Houdt zelf ook niet van die hangdagen. Wel ff maar wat actie is ook fijn. Ben benieuwd hoe het gaat met je darmen. Shakes kunnen in ieder geval geen kwaad. Welk merk gebruik jij? Veel fruit en drinken, helpt bij mij op het moment heel goed. Vooral dadels. Laat ik die nou  ook heel erg lekker vinden, dus dat komt goed uit.

@Miep; echt de laatste loodjes nu. Fijn dat je man je zo goed ondersteunt. Dat heb je dan ook wel verdient.

@Marijke; voor jou ook al de laatste dagen/weken. Lijkt mij heel spannend, je weet gewoon niet wanneer het begint.

@Nathalie; geniet van het weekend. Gelukkig ben je weer wat beter. Is ook niks ziek zijn, met dit lekkere weer.

Lekker een paar daagjes vrij geweest. Kan ik echt van genieten. Naast de meubeltjes in elkaar zetten en elke dag staan te bewonderen. Hebben we gisteren een BBQ gehouden voor broers van manlief en mijn nichtje. Hebben we meteen peettante en peetoom kunnen vragen. Ze zeiden allebei ja, gelukkig. Dus dat is ook weer geregeld. Neefje was ook mee gekomen en heb hem zelfs kunnen troosten toen die krampjes had. Mama was toen aan het eten en papa was het vlees aan het bakken. Dus toen dacht ik, kom maar bij tante Yvonne. Maar dat was wel heel leuk weer.
Met mijzelf gaat het heel goed. Kan nog goed vooruit en werken gaat me ook goed af. 's Nachts met het uit bed komen, ben ik wel een beetje stijf maar dat is zo weg. Onze uk is nog steeds de marathon aan het lopen en koppeltje aan het duiken als hij/zij kan. Dat is zo'n leuk gezicht. Af en toe gaat ukje wel vervelend liggen en dan voel je toch wel veel druk/rek gevoel. Als ik dan mijn handen op mijn buik leg, dan is het snel weer weg. Buikje groeit gestaagd door. Nog een paar weken werken en dan verlof!!! Heb er echt zin in. Vooral met dit mooie weer van de laatste dagen.

Ga dadelijk een begin maken met het schrijven van de enveloppen. Ben daar wel vroeg mee, familie wil ik toch een kaartje sturen. En kan maar gedaan zijn. Wie weet lukt mij dat over een tijdje niet meer. En vind het gewoon heeeeeeeeeeel leuk om te doen.

Hele fijne zondag allemaal.

Gr. Yvonne

http://ukjevanboekel.beebiesite.nl/

Hi dames,

Vanmiddag om 13.30uur de babyborrel. Jip heeft gister veel geslapen gelukkig en nu ook weer. Zo flesje, badje, aankleden, even in bed en dan op naar Eersel. Enorm veel zin in! Tis in principe binnen maar er is ook buiten dus dat is ideaal want tis superweer. We zitten nog wel te bedenken hoe het zal gaan want we willen liever niet dat ie van hand tot hand gaat en liefste geven we m zelf de fles als ie moet eten maar goed, we zien wel. Aan de andere kant: erg relaxed dat we 85 man in een paar uur kunnen ontvangen...

Het wordt nu wel heel spannend met de hoogzwangeren, ben zooooo benieuwd en ook naar jullie namen! :-D

Linda: fijn dat Ayla zoveel baat heeft bij die behandelingen! Wat zal jij lekker voelen...

Yvonne: jij bent ook enorm aan het genieten, leuk joh!! Kamertje: heerlijk he om daar paar keer per dag in te komen. En peetouders gevraagd, leuk!!! Geniet van alles en slim dat je enveloppen al schrijft. Kan maar gedaan zijn!! ;-)

Nathalie: lekker een weekendje naar t zuiden, geniet ervan meid!

Roos: wat goed dat je nachtje mocht blijven. Jeetje dan zal dat wel erg nodig zijn geweest... Pas je wel op? Hoe was t bijtanken? Hoe doet Julia t nu?

Ladies: fijne zonnige zondag!
Ik zet uiteraaaaaard de foto's zsm op Hyves en laat jullie zsm weten hoe t was! :-D

Greetsss Janneke

Goedemorgen meiden,

Hier niet veel te melden. Gister de verjaardag van mijn moeder gevierd, was gezellig. Dat had ik wel een mooie bevallingsdatum gevonden maar helaas niet gelukt... Ik begin nu ook echt te geloven dat ik weer 8 of 9 dagen overtijd zal bevallen zoals met yasmin en Maysa, dus dat is echt pas 1-2-3 juni. Ik las wel dat een weekje overtijd gaan goed is voor de baby, die kan zich dan nog even goed ontwikkelen in die week, kijkt ook helderder uit de ogen en drinkt beter na de geboorte. Dus allemaal goede redenen voor haar om nog even in de buik te blijven.

Roos: heb je lekker kunnen slapen in het ziekenhuis? Hoe voelde de pethidine?

Miep: al voortekenen van de bevalling gemerkt? Spannend he? Ik verheug me er nu zo op het kindje te ontmoeten. Als de bevalling begint weet je dat het nog maar kort zal duren tot je je kindje in je armen hebt. Ik probeer me daarop te concentreren en niet de pijn...

Janneke: veel plezier vandaag op de babyborrel, het wordt prachtig weer vandaag! Leuke foto op Hyves trouwens waar Jip lacht (grijs truitje aan). Vandaag zal hij ook wel weer vaak op de foto gaan, ik ben benieuwd naar zijn outfit!

Yvonne: leuk dat de meubeltjes er staan, en enveloppen schrijven is weer iets wat je dan van je lijstje af kan strepen. Fijn gevoel om weer een stapje verder te zijn. Ik ga straks nog een wandkleed boven het ledikantje hangen om de babykamer wat op te vrolijken. De baby slaapt de eerste maanden wel bij ons op de kamer. Hoe gaan jullie dat doen?

Ik ga weer verder, fijne dag nog allemaal!
Marijke
40w vandaag!

Goedemorgen meiden!!!

Wat een stralend weertje vandaag! Heerlijk de hele dag buiten spelen en vanaaf de bbq maar ff aan!
Gisteravond heb ik nog 2 uurtjes in de tuin onkruid gewied en terrassen aangeveegd etc. Ik ga straks ff naar het tuincentrum. Ik wil hanggeraniums en andere terrasplanten ophalen. Leuk de boel wat kleur geven.
Ayla kan weer lekker in de KW buiten onder de klamboe slapen en Niek kan ook heerlijk de hele dag buiten spelen. Zalig!

@ Janneke: HET FEEST kan bijna beginnen. Jullie hebben er prachtig weer bij! Kunnen jullie ook buiten zitten??? Jip kan lekker in de bugaboor slapen.
Ben benieuwd naar jullie outfits.

@ Yvonne: jij ook al lekker gebbqed! Heerlijk relaxt vind ik dat altijd. Roseetje erbij (jij nog niet natuurlijk;-) )
Fijn dat jij je nog zo goed voelt. Had ik gelukkig ook, eigenlijk tot 38 weken ong.
Ik had vanmorgen opeens wat last van mijn schaambeen. Ik denk dat het van het tuinieren komt:S en ik heb gisteren voor het eerst ong 3 km gelopen.

@ Roos: lekker geslapen meis?? Ik hoop het zo voor je. Is Julia nog bij je op visite geweest in het z'huis?? Niek zegt steeds dat Ayla uit het ziekenhuis komt. Hij is echt heel lief voor haar: kusjes geven, lieve dingen zeggen etc. Ook is hij weer helemaal zichzelf in omgang. Zijn ontlasting is ook ok. Ons lontje is mssn wat korter omdat we wat vermoeider zijn, maar verder gaat dat prima.

@ Marijke/Miep:al gerommel????????????????

Ik ben steeds druk aan het fantaseren over de naderende zomervakantie. Ik heb er zo'n zin aan. We gaan 18 juli weg en komen 7 aug weer thuis. Binnenkort moeten we ff naar de vribuiter (grote kampeerzaak) om nog wat spulletjes te halen.
Begin juli halen we de caravan uit de stalling en kunnen we die weer volstouwen. Ik denk dat alles er prima in past.
Ik ga ook een portable dvd kopen voor in de auto. Lijkt me handig en leuk voor Niek. kan hij als hij echt moe of vervelend wordt van de reis Bob de Bouwer of de kleine rode tractor zien.

Ik geniet nog even van de extreme rust in huis. Ayla slaapt nog en Johan en Niek zij ff weg. Manlief is nu een veegmachine bij vrienden aan het ophalen, onze oprit is nl. heeeeeeeeeel groot. Dat is met een bezem niet te doen.

Fijne stralende dag!
Grtz Linda

Terug
Bovenaan