Meiden,
Laura, ja ik kan het me heeeeel goed voorstellen hoe jij je moet voelen bij al die verhalen van de zwangeren en mama's. Echt om jaloers van te worden..... Maar ik vind het wel leuk dat je hier blijft schrijven hoor. Wat natuurlijk wel fijn is, je weet dat je zwanger kunt worden, dat kan niet iedereen zeggen hoor..... Voor jou komt de tijd ook wel!!!!!!
Ik lees dat je geregeld leuke dingen doet, goed hoor, je geniet van je vrijheid....
Yosha, wat een gedoe, met dat dieet zeg. Ik heb een jaar lang een candida-dieet gevogd, ook streng, niks aan.... Blijf je dit je hele leven houden? Lijkt me lastig, maar het idee dat je straks lekker in bikini kunt paraderen op het strand, heerlijk!!!!
Janneke, leuk, klinkt die babyborrel! Jip zal er vandaag wel een beetje van slag door zijn, of niet? En wat een mazzel met het weertje....
Ik zal vanavond eens kijken of ik dat hyves-gedoe snap, ben benieuwd naar de foto's...
Patrcia, die puistjes, die kan Daan ook nog krijgen hoor, heeft te maken met de veranderende hormonen....
Marieke, ja, wij hebben laatst ook de tuin onder handen genomen, een leuk gezicht als het weer in kleur staat! Het gaat nu goed met Jurre hè, fijn joh....
Linda, lekkere bbq gehad? En wat fijn dat Niek dan de hele dag lekker buiten kan spelen, volgens mij is hij echt 100 keer makkelijker dan mijn Julia.... Ze was met mijn zus en nichtje van 3 (ze zijn erg gek op elkaar,maar julia heeft momenteel erg de behoefte om zich te laten gelden, ze duwt, pakt dingen af etc, grrr) in de Ah en toen ze zag dat de schaal met kaasblokjes leeg was, riep ze heel hard GVD..... Dat doet ze anders nooit en wij zeggen het ook nooit... Mijn zus wist niet waar ze moest kijken, ze kon haar lach niet inhouden....
Vanmiddag wordt het lekker warm, misschien doe ik wat water in het badje buiten...
Op vakantie gaan, pffff, zie ik niet zo snel zitten, met twee kinderen. Jij dus wel....
Marijke, jij dus over dé datum heen, zoals voorspeld.... Brrr, lijkt me niks.... Hoe voel je je nu? Ik werd heel slap van die spuit, ik kreeg meteen een slaappil erbij, dus ik weet niet precies wat die spuit heeft gedaan... Ik voelde me wel lekker stoned....
En Miep, hoe gaat het met jou?
Ik heb gister rustig aan gedaan, maar was enorm niet te genieten. Ik ben het zat....
Vannacht heb ik relatief veel geslapen, wel fijn.... Maar voel me nog moe moe moe. En ik zie allerlei dingen die nog en weer gedaan moeten worden in huis, ik begin er niet meer aan, maar ja, wie doet het dan wél? Sorry voor mijn geklaag.... Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat mijn bloeddruk weer zal zijn.....
Ik heb net de enveloppen af geschreven, wel iets wat ik lekker nog kon doen....En gister heb ik wel 210 soesjes in de muisjes gedoopt, hebben we alvast wat. Mijn man wil op zijn school alle kinderen trakteren, ik ook, dus we zullen er nog veel moeten maken....
Trouwens, alle verpleegkundigen die dit weekend aan mijn buik zaten, zeiden dat ik zo'n mooie buik had. Ik begin het bijna te geloven....
Ik ga nu nog een uurtje liggen, voordat ik Julia ga halen van de psz.
Tot later....
Gr Roos, nu 38+4