We gaan ervoor, part V

Meiden, ben weer thuis. Gisteravond werd ik meteen weer aan de ctg gelegd, het kindje was erg druk en mijn baarmoeder reageerde er heftig op. Ik heb er wel 1 u en 15 min aan gelegen. Uiteindelijk was het goed en kreeg ik een pethidinespuit en een slaappil. Ik was binnen no time suf en duf. Ik heb niet heel lang achter elkaar geslapen, steeds twee uur en dan weer wakker, na 3u steeds om het uur wakker en na 5 u om het half uur. Ik voel me wel meer uitgerust, nu nog wat duf, dus ga even in bed liggen. Man en kind zijn fietsen...

gr Roos

Hallo meiden!!

Vanuit een zonnige en warme achtertuin!!
Internet doet het nu buiten   dus heerlijk!! Vanmorgen wilde het niet!
Ik was bezig met de foto's van Jurre aan het uitzoeken, zijn er maarv een paar haha
Maar nu eerst tijd voor jullie!!

Roos Fijn dat alles goed is en je lekker nachtje hebt kunnen slapen in het ziekenhuis, niet aan een stuk las ik maar toch even iets kunnen uitrusten, hopen dat je nu thuis ook nog beetje kan slapen....
Doe rustig aan!!!

Janneke jij bent nu druk aan het feestvieren!! Leuk!!!
Ben heel benieuwd hoe het was en hoe het ging met Jip en natuurlijk of je leuke cadeaus hebt gehad!!
Leuke foto''s weer op hyves!! Lekker ventje hoor die Jip!!

Linda ook aan t genieten dus!! Heerlijk dat het met ayla zo goed gaat!! Moet je nog weer een keer heen?? Nee Jurre werd niet helemaal opgerold. Jurre dat had ook met zn schedel, als hij daaraan werd geholpen krijsste hij het uit!!
En al op plantenjacht geweest?? Heerlijk is dat he!!
We zijn donderdag via de snelweg naar drachten gereden!!
Maar die weg die jij zegt die rijden we meestal wel, leuke route is dat!! Maar donderdag aan de late kant dus voor de snelweg gekozen!!
Erg herkenbaar het fantaseren over de vakantie!! Heb ik ook heel erg, kan er zooo naar uitkijken de eerste keer met Jurre op vakantie en niet meer met zn tweetjes! Zal heel andere vakantie worden, maar wordt zeker genieten!! Ik zie ons daar al helemaal zitten!!

Marijke dus vandaag de dag!!
Wel spannend hoor, ben zo benieuwd wie er wanneer gaat bevallen... en naar de namen!!
Maar je bent er helemaal klaar voor lees ik!! Goed hoor!! En idd als het begint duurt de ontmoeting niet meer lang!!

Yvonne fijn meid dat het zo goed gaat!!
En de meubeltjes zijn er heerlijk!! Je bent er echt van aan het genieten zo te lezen, heerlijk hoor!!
En toch mooi klaar die enveloppen ik moest het aan het eind doen en had er toen   weing zin in!! Dus lekker toch klaar is klaar!!

Nathalie lekker weekendje weg!! Geniet ervan!! Het weer is in ieder geval super!!
Niet fit geweest dus, maar wie weet precies op tijd geklust, ik hoop het !!

Patricia heerlijk meid dat het zo goed gaat!! Jammer dat het niet lukt met het kaartje, was erg benieuwd! Kan je er niet een foto van meken en die op zonze hyves zetten??
Fijn dat Bas* een goed plekje heeft en je er niet heeel erg verdrietig van was. Hij is vast trots op zn mooie broertje!!
Heb je een voedingskussen?? als je die in de stoel legt met de opening naar achter zeg maar kan je makkelijker zitten, dan zit je stuitje vrij, zo kan ik namelijk stuk makkelijker zitten. Erg herkenbaar wat je zegt! voorover zitten wil bij mij ook makkelijker! Maar relaxed zitten, daar kan ik ook erg naar verlangen!!

Miep dus ook de 40 weken voorbij!! Hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten totdat je jullie mannetje kan zien!!
Je bent er in ieder geval klaar voor!!

Gister bij mn vriendin op kraamvisite geweest, wat een klein ventje was dat!! 2900 gram, zo klein is Jurre echt niet geweest! Wel heerlijk ventje hoor.... Wat was Jurre groot naast hem!
Daarna even langs mn ouders was vlakbij die blij dat ze hun kleinzoon weer even konden zien. We hebben Jurre daar even gelaten en zijn wij planten voor in de tuin wezen halen bij een kweker, dus de tuin is nu weer vrolijk en in zomerstijl!! Heerlijk kan je echt blij van worden!!
Daarna nog een theetje en toen naar huis! Lekker de planten gepoot en s avonds heerlijk ervan genoten op het terras met de bbq aan, lekker saampjes van genoten!!
En vandaag echt een RRR dag voor Jurre, maar hij kan de slaap nog niet zo vinden! Maar even weer paar dagen op schema leven, want anders wordt hij veel te onrustig. Hij slaapt nu lekker in de wagen buiten, maar wel hazeslaapjes! Elke keer wakker.

Ik ga verder met de foto's!!
Fijne zonnige dag allemaal!!
Grts Marieke

goedemiddag,
wat een weertje he! Helaas niet zo van genoten vandaag, maar morgen wordt het ook goed en dan wil ik er volop van genieten!
Vanmorgen visite gehad en vanmiddag is Daan wat onrustig, dus ff rustig binnen gebleven.

Janneke, Jip heeft dus jeugdpuistjes, ahh zielig hoor.
Ik ben een geluksvogel, mijn borsten lekker niet. Ik heb de compressen erin voor de vorm, maar het is niet nodig. Alleen toen ik stuwing had, lekte ik, heerlijk zo!
En mijn bevalling is inderdaad ingeleid geweest. Maandag 4 mei hadden we controle in het ziekenhuis om te kijken of ik inleidbaar was. Toen had ik 2-3 cm ontsluiting. Toen we de volgende dag in het ziekenhuis kwamen was het al bijna 4 cm. Na het breken van mijn vliezen hebben ze 3 uur aangekeken wat mijn lichaam ging doen. Nou het ging toen wat rommelen, maar het ging niet snel genoeg naar hun zin. Ze wilden het die dag laten gebeuren. Dus om 12 uur, met 5 cm ontsluiting aan de weeenopwekkers gelegd en 3,5 uur later was Daan er.
Oh en volgens mij mogen die kleintjes helemaal geen 4 uur in de maxi-cosi zitten hoor. Het is een onnatuurlijke houding voor hen, omdat hun rug dat nog helemaal niet aankan. Zo kort mogelijk wordt geadviseerd (of heb ik tenminste altijd meegekregen) Tuurlijk kan het sporadisch geen kwaad om af en toe langer te doen, als je bv een eind moet rijden, maar als het niet nodig is niet doen. Ik heb ook geen adapter gekocht, express daarom, anders is het zo'n gemak en loop je toch makkelijk te lang denk.

Roos, meid goed dat je aan de bel getrokken hebt! Jammer dat je niet heel diep hebt kunnen slapen in het ziekenhuis, maar toch weer wat uurtjes meegepakt, dat scheelt ook weer. Hebben ze nog naar je bmm gekeken of je al ontsluiting hebt, of niet?
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken van het kaartje, had ik nog niet aan gedacht... Mijn wereld is nog niet zo groot he :))

Linda, Daan heeft inderdaad een ooievaarsbeet. volgens mij 1 in zijn nek en een kleintje boven zijn rechteroogje (net als Ayla) mooie gedachte trouwens!!

Miep en Marijke nog aan het wachten dus, meiden succes ermee. Dat warme weer zal wel niet meevallen nu...

Morgen ga ik Daan wegen bij het CB, ben benieuwd. HIj lijkt me goed te groeien, maar soms kan hij zo onrustig zijn en wil hij na 2 uur alweer gevoed worden. Dit rek ik dan tot minimaal 2,5 uur, maar of hij dan wel genoeg binnenkrijgt. Het is toch gissen met die bv. Soms kan hij ook zo onrustig slapen..Wat kan je toch onzeker worden van zo'n kleintje..   Heerlijk als je dan van die informatie leest dat je je kindje altijd aan moet leggen als het behoefte heeft, honger of zuigbehoefte.. NOu Daan wil heel de dag wel ergens op zuigen en dat is echt niet altijd mijn tepel.. die zijn nog gevoelig zat nl.
gister leek hij ineens een sprong in de ontwikkeling te maken. Hij is 2x tussen de voedingen volledig wakker geweest en lag in de box te 'kletsen' tegen een knuffel, leek zijn handen te zien en was echt helder. Misschien vandaag daarom wat onrustig.. Ach het blijft gissen allemaal...
liefs
Patricia mama van Bas* en Daan

Ha meiden!
Hee, we hebben nu 2 dames over tijd.....het wordt met de dag spannender! Dacht dat er nu wel een beeb bij was gekomen, maar nee dus!

Lekker weekendje weggeweest naar Brielle. Leuk stadje! Verder in Rotterdam gewinkeld en Kinderdijk bekeken. Echt een toeristenattractie maar waren  we nog nooit geweest. Leuk!

Vandaag wezen varen in ons bootje. Het was lekker weer maar door de wind was het nog best fris op het water. Gelukkig hadden we genoeg kleren bij ons.

Mijn ongi is (eindelijk) weer over. Door al het gedoe en al bloeden vanaf de eisprong heb ik nu geen idee wat mijn 1e ongidag was. Pas vrijdag ging de temp naar beneden maar toen was ik al heel wat dagen aan het vloeien. Moet ook zeggen dat ik nergens meer op reken. Eerst moet dit goed zijn, pas daarna kan ik voor mijn gevoel weer verder met zwanger worden. Dus dat betekent ook eerst de afspraak bij de gyn afwachten. 18 juni. Dus nog een kleine 4 weken. Ben dan waarschijnlijk ook weer ongi. Geen idee of ze dan iets kunnen onderzoeken. Nou ja, ik wacht maar af.
Hopelijk kunnen we er in onze vakantie weer tegenaan (vanaf 10 augustus).

@Linda: zo jij bent alweer druk en er het snelst bovenop na de bevalling. Hihi, de Vrijbuiter in Roden, dat vinden wij ook altijd zo'n leuke winkel om voor de vakantie te neuzen. Dit jaar gaan we sinds jaren weer kamperen. Weten nog niet waar naar toe. Tentje mee in de auto en we zien wel waar we uit komen. Frankrijk waarschijnlijk, maar waar.....
De Vrijbuiter is dan altijd een aanrader, kan je wel een middag rondbrengen! Veel plezier alvast!!

@Roos: dus zelfs een nacht in het ziekenhuis doorgebracht vanwege je vermoeidheid. Ik hoop dat je toch iets meer uitgerust bent en dat je bevalling niet meer zo lang op zich laat wachten. Fijn dat je man met Julia weg was, heb jij even rust!

@Miep: wat een tegenvaller, dat je misschien nog wel een week geduld moet hebben!! Aan jou te horen zit je er behoorlijk doorheen. Heb je alle huis-tuin-en-keuken-middeltjes al geprobeerd (hart van ananas, seks, etc) al geprobeerd??

@Janneke: jullie kraamfeest vandaag dus!! Ben benieuwd hoe het was!! Foto's komen op Hyves dus ik zal deze week zeker kijken!!

@Patricia: zo te horen gaat het met jou ook behoorlijk goed! Alleen nog wat lichamelijk ongemak, maar dat gaat over!

@Marieke: kan jij nog steeds niet lekker zitten? Dat duurt errug lang, Jurre is alweer 2 maanden! Foto's klaar? Hoeveel hebben jullie ondertussen gemaakt hihi ;-))

@Marijke: jij ook al 40 weken. Verbazingwekkend hoeveel jij nog kan in verhouding tot Miep en Roos. Mag je blij mee zijn. Hoe is het nu afgelopen met de beruchte logeerpartij? Is het al zeker dat het wel/niet door gaat??

@Yvonne: jij bent ook heerlijk bezig hè!! Leuk de meubeltjes klaar, en ook al bezig met enveloppen schrijven. Groot gelijk, is dat maar vast klaar. Zou dat ook zelf willen doen. Bij de 1e van mijn zwager en schoonzus hebben schoonmama en ik de dag na de bevalling de enveloppen zitten schrijven. Dat zou ik dus niet willen!!

@Nathalie: hoe was je weekendje in het zuiden. Lekker even 'thuis' of voel je je dat inmiddels in het noorden ook?? Komt jouw NOD er alweer aan? Voor mijn gevoel is je vorige alweer even geleden.

@Yosha: en hoe was je dagje Friesland? Viel het mee? Het was in ieder geval lekker weer. Al wil je dan liever niet in de auto zitten.
Nog 15 weken voordat je vakantie hebt. Pfff klinkt nog ver weg. Maar voor je het weet.... Straks gaat iedereen en dan heb jij het nog lekker tegoed. Daarom wil ik ook niet vroeg met vakantie. Kom je terug en gaan mensen dan nog lekker met vakantie terwijl jij het dan alweer achter de rug hebt.
Gaan jullie 3 weken naar Curacao?? Oooohhhh heerlijk dat klimaat daar. Wil best ruilen hoor.... Wij moeten qua financiën even wat rustig aan doen. Straks 2 huizen zolang deze nog niet is verkocht dus dan gaat er per maand nogal wat doorheen.
Net wel lekker vakantiegeld gehad, leuke meevaller (was meer dan ik dacht)! Belastinggeld hebben we ook al terug. Dus deze maanden gaan goed ;-)))

Morgen weer aan het werk na 4 dagen vrij. Zijn omgevlogen! Volgende week pinksteren dus weer een dagje extra vrij. Heerlijk deze tijd!
Donderdag hebben we personeelsuitje. Vorig jaar kon ik niet mee vanwege de mk. Dat is alweer bijna een jaar geleden. Eigenlijk is de tijd best omgevlogen, ook al duren sommige periodes voor m'n gevoel wel lang.

Schreef ik ruim een halfjaar geleden over neef van manlief uit Denemarken. Hadden een zoontje gekregen met syndroom van Dandy-Walker. Vlak na de bevalling is hij overleden.
Ze was al vrij snel weer zwanger. Bij de 20 weken echo alles nog goed. Bij 24 weken weer een echo en toen bleek het weer fout te zijn. Weer hetzelfde syndroom. Ongelofelijk. Omdat het kindje al 24 weken is mogen ze geen abortus meer en moet de zwangerschap worden uitgedragen. Omdat ze denken dat geestelijk niet aan te kunnen, zijn ze nu aan het kijken naar mogelijkheden in het buitenland. In Spanje en Amerika schijnt het langer te mogen. Vreselijk hoor. Dan maar liever niet zwanger dan dat.

Meiden het is fijn om te lezen dat jullie beebs het allemaal zo goed doen. Vind het toch wel lastig om op allemaal individueel te reageren dus vandaar dat ik dat niet altijd doe. Blijf het hier erg gezellig vinden en wil ook zeker geen afscheid nemen. Maar vind het niet altijd makkelijk om te lezen over beebs en zwangerschappen. Wil het zelf ook zo graag en het is soms moeilijk te verkroppen waarom anderen wel en ik niet.
Woensdag gaan we eten bij vrienden. Zijn ook al zo'n anderhalf jaar bezig en wil ook niet. Zal dus ook wel over gesproken worden.
Moeten ook nog bij andere vrienden op kraamvisite. Leuk maar ook moeilijk. En er zijn steeds meer zwangeren in mijn omgeving en dan kan ik best jaloers zijn. Nu ben ik aan de beurt denk ik dan. Maar goed, hebben het niet voor het uitkiezen. Geduld maar weer. Die stomme ongi werkt ook niet mee.
Besef is er nu dat ik alweer bijna een jaar verder ben na mijn mk en dat is best lastig te verkroppen. Sommige van jullie hebben al een kind of zijn (vergevorderd) zwanger. Ik ben nog niet eens weer zwanger.....
Nou ja, zoals jullie lezen zit ik momenteel even niet zo lekker in mijn vel.
Morgen weer met goede moed aan het werk.

Fijne avond nog!!

Greetzzz Laura

Hi dames,

de babyborrel was supergeslaagd! We waren er om 13uur, Jip lag lekker in de Bugaboo te slapen. Vanaf 13.30uur kwamen er mensen binnen en Jip heeft tot 15uur in de wandelwagen gelegen, heerlijk liggen kijken naar iedereen. Om 15uur flesje bij Nard gedronken en daarna even bij de oma's en opa's gelegen en half geslapen. Ligt nu al een uurtje in bed te huilen, maar das logisch dat hij wat overstuur is na zo'n dagje.
We zijn flink verwend met kleertjes, boeken, speelgoed en cadeaubonnen. Het weer was natuurlijk fantastisch dus we hebben lekker buiten gezeten tijdens het vangen van 1001 complimentjes over ons prachtkereltje!!! We waren zooo trots!
Foto's volgen op Hyves.

Marijke: ik vond t toen vreselijk dat ik overtijd was maar aan de andere kant is het idd zo dat het voor de beeb beter is. Jip had zoveel kracht toen hij geboren was en had toch wel een goede basis. Dus wat dat betreft....

Linda: lekker die vakantie, klinkt goed! Met zn 4tjes of weer met vrienden zoals vorig jaar? En wat heerlijk dat Ayla lekker buiten kan slapen, is het goed gegaan?

Roos: fijn dat je toch n beetje hebt bij kunnen tanken. Ben heeeel benieuwd hoe lang t nog duurt bij jou!

Miep: hoe gaat ie met je meid?

Marieke: jaaa jij ook zo'n zin in vakantie met de kleine man? Wij ook! Jullie dus toch geboekt? September?
Ik was vorige week begonnen met kijken welke foto's ik wil bestellen van Jip maar wil ze bijna allemaal... Lastig!

Patricia: ja is herkenbaar dat het moeilijk te schatten is met voedingen. Je wil zo graag ritme aanhouden (en je tepels beetje rust geven zo nu en dan... ;-)) maar dat hoeft niet met bv, zeker niet in t begin. Maar je klinkt zo ontzettend positief, heerlijk! Genietse! Hoe beviel t vrijdag alleen?

Laura: lekker weekendje gehad zo te lezen, en wat n weertje hadden jullie!!!! En waar gaat de vakantie heen in aug? (oh ik zie nu wrs Frankrijk) Lekker joh, bootje varen! Jij staat er dus ook wat relaxter in, logisch ook met die afspraak in t vizier.

Jip is inmiddels stil, hopelijk slaapt ie lekker nu.

Greets Janneke

Hoi,

Laura: oh meis daar kom je weer uit hoor uit je dipje!! Ik ken het maar al te goed. Vandaag dagje Friesland viel inderdaad mee, al blijft het lastig om te beseffen dat alle vrouwen die er waren moeder zijn.....en ikke niet!! bleeeeghhh. Maar goed, ik ben nog steeds niet overtuigd dat ik ooit weer zwanger raak maar manlief wel.....ben momenteel alleen erg blij dat ik het zwanger worden wat meer naast me neer kan leggen, dat geeft me al zoveel rust, heb bedacht dat ik lekker mijn leventje leidt en we zien wel wat het ons brengt!!

Janneke: klinkt erg gezellie jullie kraamfeest!! lekker verwend!! Ben benieuwd naar de foto's!!

Ik ben inmiddels alweer 4 dagen met het dieet bezig, kilo's vlogen er aan alleen maar doordat ik weer wat brood at en 's avonds af en toe een aardappel....aangezien ik hier intolerant voor ben, verga ik na het eten van de buikpijn en lijkt het wel alsof het broodje zo aan mijn kont blijft hangen als ik er alleen al naar kijk!! Dus was al flink wat kilo's aangekomen, Hemelvaart was de druppel en ben direct weer begonnen....met in mijn achterhoofd, wanneer ik zwanger raak ga ik direct fruit toevoegen en een avondmaaltijd, doet Yvonne nu ook en dat gaat goed, dus dat ga ik ook doen als het zover gaat komen...

Heb het wel moeilijk met niet eten, maar de weegschaal motiveert me enorm!! En denk ook aan Curacao, moet ik toch ook weer in bikini kunnen...haha. Morgenavond weer lekker sporten, zijn vrijdag ook geweest en heb 50 minuten cardio gedaan en daarna nog wat krachttraining....dus morgen ook maar weer oppakken!

Roos: wat lekker dat je wat hebt kunnen slapen (al is het nog niet zo heel veel....maar goed beter iets dan niets!)....

Roos, Marijke en Miep: laat de beebjes maar komen hoor, jullie zijn er nu wel klaar voor hoor! Ben druk aan t duimen voor jullie!!

Nathalie: wat lekker meis weekendje naar "huis" terug....wel jammer dat er niet veel geklust is, maar ja ook dat zegt niets hoor (wij klussen ons al een jaar rot net als Laura en husband zonder resultaat.......)dus wie weet is die ene keer de voltreffer!! wordt weer afwachten....

Ik weet niet eens wanneer ik NOD heb en dat wil ik ook niet weten!!! Kan ik me ook niet vantevoren druk maken en van alles gaan voelen.....over voelen gesproken, mijn tepels doen niet meer zo erg pijn, nog maar een beetje en mijn borsten gaan ook beter, geen idee wat dat nu weer was, denk toch nog naweeen van de pil...

Hiltje: hoe is het nu met jou, weet dat je wat afstand hebt genomen, maar hoop dat jij je inmiddels wat beter voelt! En gaat het ook goed met je zus??

Nou ik ga lekker mijn bedje opzoeken.....

welterusten!!

gr Yosha

Meiden,

Laura, ja ik kan het me heeeeel goed voorstellen hoe jij je moet voelen bij al die verhalen van de zwangeren en mama's.   Echt om jaloers van te worden..... Maar ik vind het wel leuk dat je hier blijft schrijven hoor. Wat natuurlijk wel fijn is, je weet dat je zwanger kunt worden, dat kan niet iedereen zeggen hoor..... Voor jou komt de tijd ook wel!!!!!!
Ik lees dat je geregeld leuke dingen doet, goed hoor, je geniet van je vrijheid....

Yosha, wat een gedoe, met dat dieet zeg. Ik heb een jaar lang een candida-dieet gevogd, ook streng, niks aan.... Blijf je dit je hele leven houden? Lijkt me lastig, maar het idee dat je straks lekker in bikini kunt paraderen op het strand, heerlijk!!!!

Janneke, leuk, klinkt die babyborrel! Jip zal er vandaag wel een beetje van slag door zijn, of niet? En wat een mazzel met het weertje....
Ik zal vanavond eens kijken of ik dat hyves-gedoe snap, ben benieuwd naar de foto's...

Patrcia, die puistjes, die kan Daan ook nog krijgen hoor, heeft te maken met de veranderende hormonen....

Marieke, ja, wij hebben laatst ook de tuin onder handen genomen, een leuk gezicht als het weer in kleur staat! Het gaat nu goed met Jurre hè, fijn joh....

Linda, lekkere bbq gehad? En wat fijn dat Niek dan de hele dag lekker buiten kan spelen, volgens mij is hij echt 100 keer makkelijker dan mijn Julia.... Ze was met mijn zus en nichtje van 3 (ze zijn erg gek op elkaar,maar julia heeft momenteel erg de behoefte om zich te laten gelden, ze duwt, pakt dingen af etc, grrr) in de Ah en toen ze zag dat de schaal met kaasblokjes leeg was, riep ze heel hard GVD..... Dat doet ze anders nooit en wij zeggen het ook nooit... Mijn zus wist niet waar ze moest kijken, ze kon haar lach niet inhouden....
Vanmiddag wordt het lekker warm, misschien doe ik wat water in het badje buiten...
Op vakantie gaan, pffff, zie ik niet zo snel zitten, met twee kinderen. Jij dus wel....

Marijke, jij dus over dé datum heen, zoals voorspeld.... Brrr, lijkt me niks.... Hoe voel je je nu? Ik werd heel slap van die spuit, ik kreeg meteen een slaappil erbij, dus ik weet niet precies wat die spuit heeft gedaan... Ik voelde me wel lekker stoned....

En Miep, hoe gaat het met jou?

Ik heb gister rustig aan gedaan, maar was enorm niet te genieten. Ik ben het zat....
Vannacht heb ik relatief veel geslapen, wel fijn.... Maar voel me nog moe moe moe. En ik zie allerlei dingen die nog en weer gedaan moeten worden in huis, ik begin er niet meer aan, maar ja, wie doet het dan wél? Sorry voor mijn geklaag.... Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat mijn bloeddruk weer zal zijn.....
Ik heb net de enveloppen af geschreven, wel iets wat ik lekker nog kon doen....En gister heb ik wel 210 soesjes in de muisjes gedoopt, hebben we alvast wat. Mijn man wil op zijn school alle kinderen trakteren, ik ook, dus we zullen er nog veel moeten maken....
Trouwens, alle verpleegkundigen die dit weekend aan mijn buik zaten, zeiden dat ik zo'n mooie buik had. Ik begin het bijna te geloven....

Ik ga nu nog een uurtje liggen, voordat ik Julia ga halen van de psz.

Tot later....
Gr Roos, nu 38+4

Goedenmiddag meiden,

Lekker weertje eey ;-)))
Weekendje weg was heerlijk. Was nogwel beetje ziekjes maar ben toch blij dat we gegaan zijn.
Ik was idd weer ff THUIS.
Middelharnis is toch nog steeds mijn thuis hoor. Ik woon hier nu 10 maanden maar als ik weer in het zuiden ben en daar allemaal bekende zie en in me ouwe vertrouwde omgeving ben voel ik me daar nog steeds absoluut meer thuis dan dat ik me hier in Julianadorp thuis voel.
Het heeft echt zn tijd nodig om hier te wennen en dat geef ik het ook. Komt vast een tijd dat ik me hier ook thuis ga voelen ( dat hoop ik wel tenminste )
Leer wel steeds meer nieuwe mensen kennen hier dus dat is wel leuk.
Morgenaaf ga ik met 2 meiden die ik op de zumbales ontmoet heb ergens wat drinken dus dat vind ik erg leuk.

Mijn nod is pas over 2 weken.
Tijd gaat snel Laura maar niet zo snel hoor ;-))
Ik weet bijna zeker dat ik mijn ei afgelopen donderdag of vrijdag gehad heb.
Hebben 2 keer geklust rond die tijd. Ik weet het, het is niet veel maar komt omdat ik nog niet lekker was, maar wie weet was het precies op het juiste moment en dan kan 1 keer zelfs al genoeg zijn he.
Ik wil echt proberen mezelf er niet teveel mee bezig te houden.
Vorige maand heeft veelste veel in het teken gestaan van zwanger worden en dat heeft me echt niet goed gedaan dus dat moet nu anders.
Hopelijk lukt het me ook nu de wachtweken weer zijn aangebroken om me er niet teveel mee bezig te houden.

Laura, hoe gaat het vandaag met je?
Weet je, ik kan nu wel heel veel dingen gaan typen en tegen je zeggen dat je moed moet houden maar ik kan me zo goed voorstellen dat die moed er soms gewoon even niet meer is.
Ik vind al dat je het heel goed doet hoor.
Zoals ik vaak kan lezen geniet je echt van de mooie en leuke dingen en ben je over het algemeen altijd wel optimistische. heel knap!!!!!
Bijdeze geef ik je gewoon een hele dikke knuffel vanaf deze kant van de computer en wil ik tegen je zeggen dat ik je begrijp dat het je pijn doet dat je zelf nog niet zwanger bent.

Yosha, goed van je dat je toch je dieet weer hebt weten op te pakken.
Ik las dat je weer was begonnen en heb toen zelf ook de stoute schoenen maar weer aangetrokken om een afspraak te maken met een cambridge consulente.
Paar jaar geleden het dieet gevolgd en meer dan 20 kilo afgevallen mar de laatste tijd vliegen de kilo,s er weer aan dus ff een stokkie voor steken. Aanstaan de donderdag een afspraak dus vrijdag maar weer mee beginnen. Haha waar het forum al niet goed voor is he. lees jou bericht over het dieet en dat was nu net het laatste zetje wat ik nodig had. Thanks dus dat je het deelde met ons ;-)))
Jullie hebben er dus weer flink op los geklust ;-)))) Goedzo
Ben benieuwd hoor over 2 weekjes. We lopen echt gelijk op nu.
Spannend.

Janneke, weet niet of er al foto,s op hyves staan van de babyborrel maar zal straks ff kijken. Het is zo te lezen dus erg leuk en gezellie geweest en jullie hebben veeeeeeeel dingen gekregen. En uiteraard waren jullie heel erg trots..........

Roos, owwwwww verdorrie zeg. Je klinkt zo ontzettend moe en op he. En volgens mij kan je op het moment van niks meer genieten. logische hoor als je zo op bent, maar het vervelende is dat je de bevalling ook nog moet krijgen he. Zie je er erg tegenop of heb je juist zoiets van: Laat het aub gebeuren nu?
Ik wens je echt sterkte hoor meis, en hoop dat je snel weer energie kan opbouwen!

Marijke, ohoo ik zag bij je naam onderin je laatste bericht dat jij ook al weer 40 weken bent. Ik dacht dat jij ergens rond de 38 weken zat joh.
Spannend, spannend. Nog heel even en jullie hebben 3 kleine meisjes in huis ;-)))

Miep, lukt het nog?
Heb je verder nog wat gedaan in het weekend of lekker rust gehouden?

Marieke, jullie genieten ook lekker he met zn drietjes.
Ben je al helemaal gewend aan het mamma zijn?
Iemand vroeg het laatst ook al en ik weet niet of je die vraag al beantwoord hebt maar hoe gaat het nu eigenlijk met je schoonvader?

Linda, lekker gebbqd gisteren? Was top weertje he.
En nog om planten geweest om de boel op te vrolijken?
Jij hebt ook je draai volgens mij wel gevonden nu met de twee kids.
Je klinkt vrolijk en optimistische en geniet volgens mij heerlijk. Mooizo.

Yvonne, jij klinkt ook al zo goed in je vel ;-)))))
Je geniet volop van het zwanger zijn he. En je kunt nog goed vooruit en het kamertje af ( waar jullie geen genoeg van kunnen krijgen om daar te gaan kijken ;-))
En je verlof komt idd steeds dichterbij nu. Je bent de 28 weken ook al gepasseerd. Over 12 weken hopen jullie ook pappa en mamma te zijn. Gek idee???

Meiden, fijne dagg allemaal nog.
Het is hier int noorden af en toe flink bewolkt en staat een flinke wind.
Temperatuur is wel lekker.

Liefs, Nathalie

Terug
Bovenaan