we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

hey hey,

hier ben ik ook weer even.
had weer een hoop bij te lezen zeg.
allereerst: welkom aan alle 'nieuwe' dames.

@puck, ik herken je verhaal alleen van horen zeggen. hoop voor je dat het betekent dat je zwanger bent, zou helemaal top zijn.

@kip: heftige periode heb je achter de rug zeg, hoop dat niemand dat mee hoeft te maken verder. en ik hoop voor jou dat het snel weer raak zal zijn.

ook ik zie vanalles (online en in gewone winkels) dat ik alvast graag zou willen kopen hahaha. maar niemand weet van onze plannen, zou raar zijn als ik met dat soort spullen thuis kom of ze van kerst vraag hihi.

ik blijf duimen voor iedereen.
dames met de NOD in het verschiet, het wachten lijkt me vreselijk maar ik duim voor jullie nu even het hardst!
hou ons op de hoogte !!

liefs, sjesje.

Hoi,

Even een bericht van mijzelf. NOD is 3 december, dus nog een paar spannende dagen. Had al eerder getest maar is negatief. Weet niet wat ik precies voel, mijn lichaam is zo tegenstrijdig op het moment. Ene moment ben ik sjagie (heb ik voor od), dan weer misselijk (heb ik voor nod). Dus weet het echt niet meer.

Gisteren met schoonzusje baby kleertjes wezen uitzoeken. Zij is inmiddels 24 weken zwanger. Wij waren tegelijkertijd zwanger, bij mij eindigde dit dus in een mk. Helaas. Nu de draad dus weer opgepakt, maar ben er veel te veel mee bezig. De spanning is gewoon te veel. Gelukkig veel afleiding op het werk.

Nog 2 dagen. Hoop dat het positief is. Ben zo toe aan een baby. (klinkt misschien wel egoistisch, maar voelt zo)

Gr. Yvonne

Hier was ik weer!! Zit heerlijk alleen thuis.. mijn vriend had werkoverleg en ging daarna even wat bij een vriend drinken.. dus  voorlopig nog rust in de toko... dan kan ik even rustig de boel opruimen en even internetten..

We hebben net vanavond de vakantie geboekt voor de kerst en gaan heerlijk skieën.. naar frankrijk met het vliegtuig.. daar kijk ik nu echt naar uit.. en waar ik niet eens bij nadacht.. hij zei opeens: stel dat je dan zwanger bent.. dan kun je niet boarden! Oeps helemaal niet aangedacht.. maar of het echt gevaarlijk is weet ik niet.. het scheelt dat ik het al jaren doe en hou het dan bij kleine pistes en veel in het zonnetje zitten met een boek.. ik vind het toch eng als er toch ondanks alles wat gebeurd..

@wen12. Ik ben geen kreeft. was het maar zo hahah! Gewoon in geloven en met goed vertrouwen alles afwachten..

@kip84. Ik zag zo'n dekbedovertrekje met roze ruitjes en wit kant.. ik smolt van binnen gewoon.. en dan is daar weer de nuchtere vriend om de bocht die mij van mijn "roze wolk" duwt.. :: Zo is het een jongen? Dan maak jij hem homo.  niet dat hij wat tegen homo's heeft maar dat kon ik toch echt niet maken hahahahaa.. en dansen vanavond.. op maandag? actief zeg!!

@marsXX. Wat jij allemaal schrijft herken ik zo uit mezelf. Als ik het zo lees ben jij er ook continue mee bezig. Het schijnt niet goed te zijn maar oh wat is het moeilijk om bij dat ene steekje niet te denken aan een lief klein babytje..

@ Yvonnne_xxx. Wat zul jij zenuwachtig zijn. Nog maar 2 dagen... Ik heb ook dat tegenstrijdige. de laatste 2 dagen voel ik niks meer terwijl ik vrijdag toch echt steken had en zaterdag misselijk was. Ik vind het erg knap dat je de draad ondanks alles toch weer oppakt. Het zal toch moeten slijten. En waarom egoïstisch ik vind dat je het helemaal verdiend! We zullen toch moeten afwachten.. en wachten en wachten.. pff en als het een rotmaand is..  dan gaan we gewoon door naar de volgende maand! Zoals ze wel eens zeggen.. niet geschoten is altijd mis.. het zal allemaal wel goed komen.. wordt er dagelijks door mijn vriend geroepen. maar hij voelt nog steeds niet wat ik allemaal voel. Maar is over 1 ding wel uit. Of het een jongentje of een meisje wordt. Het gaat voetballen bij zijn club. Ongelooflijk. Waar mannen wel niet mee bezig kunnen zijn. Haha en dan moet ik heel hard lachen.

Wat hij ook erg grappig vind..om te zeggen dat ik als er eerdaags een wonder gebeurd ik over een tijd mijn eigen voeten niet meer kan zien en dat ik dan heeerlijk afhankelijk van hem ben.. wat een schatje toch.. en wat zal ik er dan misbruik van maken haahahaha!

Zijn jullie mannen er ook zo mee bezig?? of net zo nuchter als de mijne? Nou weer een heel verhaal getypt en ga denk ik nu maar eens lekker rustig op de bank tv kijken.. dekentje erbij.. kachel hoog aan en genieten van de rust.. maar ben stiekem toch wel heel blij als ie straks weer thuis is..

Fijne avond!

Hallo allemaal,

Miss Gaby wat een herkenbaar verhaal. Mijn man is net zo hoor. Ik zie zo hier en daar nog wel wat beren op de weg, maar hij is vol vertrouwen dat het allemaal goed gaat en komt. Heerlijk is dat.
Alle stress die ik vorige week voelde, is nu gelukkig weg. Ik heb nu weer een beetje rust in mijn hoofd. Was ik er vorige week nog van overtuigd dat het raak was, nu weet ik bijna zeker dat er niks aan de hand is. En dat het allemaal in mijn hoofd heeft gezeten.
Het lijkt wel of ik mijn lichaam helemaal opnieuw moet leren kennen.

Ik ga nu ook heerlijk op de bank tv kijken en lekker een boekje lezen of zo. Lekker genieten.

Liefs

Goedemorgen!

Hallo allemaal,

@Mammik. Fijn dat het een herkenbaar verhaal is. Loop ik tenminste niet als enige rond met deze gedachtes. Ook heerlijk dat alle stress weg is. Ik weet ook allemaal niet meer wat ik moet denken hoor. Ik voelde vrijdag toch echt die erge steken onderin mijn baarmoeder. En daarna eigenlijk geen sporen van een eventuele zwangerschap. Maar nu heb ik gerommel onderin mijn buik ook heb ik hele gevoelige tepels (??) en zijn ze volgens mij wat donkerder van kleur. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ga natuurlijk niet elke dag mijn tepels inspecteren hahaa. maar als ik er langs op streel krijg ik gelijk een steek van binnen..  ik weet het ook allemaal niet meer. En dat gerommel is iets te vroeg voor mijn menstruatie. die duurt nog 4 dagen als het goed is. Ik hoop zo dat het raak is al het ik het vermoeden van niet.. maar dan maar snel ongesteld worden en op naar de volgende ronde.. en dan ga ik is een x ovulatietesten kopen kijken hoe dat werkt..

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

En Yvonne al een teken van je menstruatie of draag jij ondertussen een wondertje in je?

Het is allemaal nog wat onzeker. Ben nog niet ongi geworden maar weet niet wat morgen doet. Wil nog niet testen, omdat ik een teleurstelling na mk niet goed kan verwerken. Test op z'n vroeg pas op vrijdags heb ik mijzelf voorgenomen. Man verstopt de test voor mij. Had vorige week na een vergissing al 2 keer getest en zaterdag door de zenuwen nog een keer. Wil nu echt wachten.

Ga dadelijk lekker eten en dan relaxen op de bank, denk ik. Nog ff op het forum misschien, zodat ik mijn zenuwen van mij af kan schrijven. Nog een paar daagjes wachten dus.

Groetjes,
Yvonne

Ik begrijp je helemaal Yvonne! Ik zou ook nog even wachten voor zover ik dat zou volhouden..

Ik ging gisteravond hockeyen en kreeg toch last van steken aan het eind van de training. toen ben ik gestopt en was het gelijk over.Toen kreeg ik steken in me borsten en toen hield het op na het douchen. Heb nog steeds dat super gevoelige als ik me tepels aan raak. en had vanmorgen weer dat schrijnende gevoel van onderen.. pff.. zou ik mezelf schijnzwanger lopen te maken?? Maar die steken vrijdagavond waren wel levensecht.. auww en toevallig te gelijk met mijn innestel..

raar.. nog 3 dagen wachten!

Hoe is t vandaag Yvonne?

Terug
Bovenaan