we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hoi meiden,

ik wil me ook graag "aanmelden" bij dit forum.
Mijn man en ik gaan ook voor een eerste kindje. Omdat ik het ook wel erg spannend vind allemaal lijkt het me heel leuk om dit samen met jullie te delen.

Heel veel succes voor jullie ook allemaal!

Hoi meiden,

De spanning neemt toe. Nog een paar daagjes tot mijn NOD. Kan eigenlijk al niet meer wachten. Denk soms dat ik een beetje misselijk ben. Bij mijn 1ste zwangerschap had ik meteen al last van gespannen borsten en misselijkheid voor mijn NOD. Nu helemaal niet, dus de moed zakt mij al weer in de schoenen. Ben er nu te veel mee bezig. Moet de natuur zijn werk laten doen.

Heb stiekem net al getest, negatief natuurlijk. Maar goed.

We wachten het wel af, woensdag kijk ik wel of het negatief blijft. Misschien durf ik dan ook wel niet te testen, en zie ik wel.

Groetjes Yvonne

@Yvonne
succes de komende dagen, laat je het ons weten?  Ik duim voor je.

@Lefke en Mars
welkom, gezellig dat jullie ook meekletsen.

Ik dacht ook al van alles te merken, maar volgens mij moet mijn eisprong nog komen...zullen mijn darmen wel zijn denk ik vaak, maar ondertussen vraag ik me af of het niet stiekem wat anders is. Ik moet ook nog erg wennen aan mijn lichaam met alleen eigen hormonen, die pil regelde het allemaal wel.

Liefs

Goedemorgen!!

Zo het weekend weer voorbij en weer terug op het honk.. haha op het werk dus.. ik heb die steken vrijdag avond echt heel erg gehad.. erg vreemd maar zaterdagmorgen waren ze weg naar een goede nacht slapen.. dat was ook heel apart trouwens ik slaap nooit zo vast.. en zaterdag op zondag nacht heb ik ook al zo vast geslapen.. vriendlief was verbaasd dat ik om 10uur 's morgens nog niet wakker was..

nu voel ik wel wat in mijn buik maar niet veel... geen krampen of pijntjes. Ik hoop dat het raak is al  hoor je vaak  dat je jezelf ook voor de gek houdt. Van de pil kan het niet meer komen aangezien ik in juli al gestopt ben. Dat is nu al 5 maanden. Volgens de dokter kan dat bijna niet aangezien mijn cyclus gelijk op gang kwam en ik geen vreemde dingen heb ervaren.

Maar goed ik reageer straks op jullie nu even opstarten!!

Fijne dag alvast!!

Hey meiden,

Hier is Puck weer even.
Wilde even wat aan jullie voorleggen....

Ik heb sinds zaterdagavond zo'n pijn in m'n borsten!!
Ik heb het gevoel alsof er wasknijpers op m'n tepels zitten
en de hele bovenkant van m'n borsten staat in de "fik" zeg maar.
Ik heb absoluut niet de illusie dat ik NOU AL zwanger zou zijn,
maar vraag me wel af hoe dit nou kan?? Ik ken deze pijn niet.
Heb vaak pijn in m'n lijf, zeurende pijn in m'n onderbuik, stijve
zere borsten ruim een week voor ik ongesteld moest worden
(in de tijd dat ik de pil nog slikte dus)...maar dit ken ik niet en ik
vind het bijzonder vervelend!!

Heeft iemand hier ervaring mee??

Thanks!

Groetjes, Puck.

Toch nog leven in de brouwerij! haha!

@ Puck28.. dat is wel erg vreemd en vervelend!! Het KAN duiden op een zwangerschap.. dat hoor je bij heel veel vrouwen dat die last krijgen van gespannen borsten.. Ik hoop voor je dat dat het is..!

En maar wachten hé haha!

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7

Mariël
26
1
11

Mamaita
27
5
12

Puck28
28
1
17

Beibi
35
1
17

Missy1979
29
1
19

Wen
29
6
20

Sjesje
26
1
23

Han
28
7
24

Hoopvol
23

?

Hi meiden,
Ik zou hier graag met jullie meepraten over onze wens voor een eerste kindje!! :)
Ik ben dus 24 en ben nu 4 maanden gestopt met de pil. In onze eerste ronde was ik gelijk zwanger maar dit is helaas uitgelopen in een miskraam, wat een verdriet heb ik ervan gehad. Nog wel, want ik heb een collega waar ik mee gelijk zou lopen en die is nu 14 weken.. Dus je begint het al te zien enzo!! Voor mezelf heb ik wel het gevoel dat ik het wat meer achter me kan laten als ik weer zwanger zou zijn. Maar ik ben er echt zo van slag van geweest dat het niet gek is dat ik nog niet opnieuw zwanger ben. Door mk is ongi ook wat ongeregelmatig. Laatste keer was het weer 27 dagen dus dat heb ik voor mijn NOD ook aangehouden!

En puck om jouw vraag gelijk te beantwoorden: Toen ik zwanger was had ik ook gelijk na mijn eisprong zere borsten en dat bleef aanhouden, tot ik bloedverlies kreeg. Toen waren mijn zere borsten ook weg.
Nu heb ik inmiddels elke maand na mijn eisprong (dus dacht al een paar keer dat het weer raak zou zijn)..  Maar mijn ervaring is dus dat je ook zere borsten kan krijgen na je eisprong zonder dat je zwanger bent!
Hoop natuurlijk voor jou dat het anders is!

Nou we 'spreken' elkaar!
xx

Hey MissGaby,

Ik vind het ook vreemd ja.
Ik geloof ook zeer zeker niet dat het al zover is,
dat zou echt een stunt zijn...no way!
Maar zoals ik al zei..ik heb zo vaak last van dit of dat ppfffff,
maar dit gevoel ken ik helemaal niet.
En van stoppen met de pil hoef je toch ook niet zo'n branderig
en klemmend gevoel in je borsten te krijgen?
Ze voelen niet stijf aan, ze doen gewoon zeer.

Mijn NOD is pas 17 december.....
Ik hoop toch even niet dat ik hier sowiezo tot die tijd last van houd .

Terug
Bovenaan