we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hey Kip,

Een miskraam.....wat vreselijk!
Kan me zo goed voorstellen dat je dan het gevoel hebt alsof de wereld
even stilstaat!
En dan ook nog een collega die tegelijkertijd zwanger werd..ppfffff heel wrang!
Ik hoop voor je dat het gauw weer raak mag zijn voor je!

En wat mijn "probleempje" betreft......ik weet het ook niet...we zien het wel !
Wij vrouwen moeten er wel veel voor over hebben zeg...hihihihi.

ja puck, meer dan afwachten kunnen we niet doen!!...
maar wat gaat er veel in je hoofd om he!! had me zo voorgenomen echt rustig te gaan wachten of ik ongi ging worden en dan pas te testen, maar heb net boodschappen gedaan en toch maar weer een duo-pak zwangerschapstesten meegenomen...
en het ergste nog, wil hele tijd gaan testen terwijl ik weet dat ik gewoon op mn nod moet wachten!!... wat een gemiep! jij moet helemaal veel geduld hebben!! nou succes ermee...
hopelijk goed nieuws de 17e.. en ik misschien de 7e al!! :D
xx

Idd kip dat zal erg moeilijk voor je zijn!! Toch maar jezelf richten op de toekomst al kan ik begrijpen dat het niet zo makkelijk ligt!

Waarom no way puck! It can be.. misschien heb je snelle zwemmers haha..  alles kan he.. de natuur gaat toch z'n eigen gang..

Al vind ik wel dat het allemaal zo makkelijk lijkt als je andere forums leest. Hup er wordt een forum geopend en iedereen is zooo snel zwanger... Al hoop ik dat dit ook een vruchtbaarforum is.. haha..  zelf heb ik het gevoel dat het bij mij lang gaat duren.. ik weet niet waarom en het is ook nergens op gebaseerd.. gewoon vrouwelijke intuïtie.. laten we het daar maar op houden!

Ik ga voor je duimen Kip!!!

Tja MissGaby...het zou kunnen, maar jemig...bijna 13 jaar de pil slikken,
en dan zeker na 2x vrijen in je eerste pilvrije week zwanger worden....
Maar natuurlijk HET KAN.
Afgelopen 4 november was ik bij een homeopaat, een hele aardige
vreemde man.
Toen hadden we het er ook over dat ik zwanger wilde worden en dat
ik dus met de pil zou gaan stoppen.
Ik zei erbij dat ik me er heel bewust van ben dat het ook anders kan lopen
en een kindje simpelweg niet voor iedereen weggelegd is.
Hij keek me eens even zo aan en zei "dat komt wel goed met die zwangerschap
en sneller dan jij denkt vrouwtje".....hoe hij daar nou zo bij kwam...

Dat blijft wel een beetje door m'n hoofd spoken, maar heel nuchter gezien zeg
ik "het kan nooit zo snel".

En wat betreft die "snelle zwemmertjes" ...ik zal het tegen m'n man zeggen,
denk dat hij dan zo 5 minuten gaat zitten glimmen hahahahhahaha.

Ik zou dat soort uitspraken ook erg eng vinden.. een beetje zweverig vind je niet! 13 jaar de pil zeg.. jeetje mina.. ik ben lang niet zo lang aan de pil geweest.. 2 jaar maar ofzo.. dus ik weet niet of dat scheelt maar ja..

het is hier wel erg rustig zeg!! allemaal druk aan het werk.. hier is het wat rustiger waardoor ik tussendoor gewoon even kan gluren..  werkgever vind dat ook helemaal niet erg al weet hij natuurlijk niet wat er gaande is.. en waar we mee bezig zijn haha..

We zijn pas nog even in de ikea geweest en dan loop je over die kinderafdeling..  wauw dan zou ik willen dat ik al helemaal kon shoppen.. volgens mij als ik zo gelukkig mag zijn om zwanger te raken.. wordt dat kleine wondertje van ons super verwend haha..

Hallo Ladies
@Puck:Ik heb meestal ook last van mijn (.)(.) als ik mijn eisprong heb. En net voor ik ongi moet worden heb ik het weer.
Hoop natuurlijk dat het bij jou wat anders is maar het komt mij erg bekent voor.
Ik zag dat je NOD 17 december is dus dan heb je toch een deze dagen pas je eisprong?
En natuurlijk hopen dat die homeopaat gelijk gaat krijgen.

@Kip:jee wat heftig dat je er eigenlijk elke dag weer ff aan wordt herinnerd dat je een miskraam hebt gehad.
Erg is dat he dat wachten elke keer, om stapelgek van te worden.

@Gaby:Oh ik heb daar ook elke keer last van. Zo af en toe kan ik het niet laten om ff de Prenatal in te gaan.
Niet om iets te kopen hoor maar gewoon om ff te kijken.

Ik zat van de week ff mijn horoscoop te lezen.
Geloof daar allemaal niet in maar deze was zo leuk dat ik hem graag zou geloven.
Er stond dat mijn grootste wens komende week in vervulling zal gaan en dat ik wel wist wat dat was.
Ik moest er gewoon in blijven geloven en dan gebeurt het.
Nou daar zou je toch graag in geloven of niet.
Oh mijn sterrenbeeld is trouwens kreeft dus als er meer mensen kreeft zijn...

Gr Wen.

Tnx puck! Zal ook voor jou duimen. En wat apart dat die homeopaat dat zei, het zal straks blijken of het klopt!! Ben ook niet zo van het zweverige hoor, maar toch...

Oh missgaby, heb precies hetzelfde... Zie je allemaal leuke dingen.. Schattige dekbedovertrekjes die je vast mee wil nemen... Maar ja, eerst maar zwanger zijn en dan kunnen we helemaal los!!!... :)

En Wen12, dat wachten is helemaal niks idd... Ik dacht dat ik best een geduldig mens was... Maareh nee hoor... Er is niks van over sinds we een beebje willen!! Haha!
Nou die horoscoop klinkt goed!!! Ben helaas geen kreeft!!...

Ik ga er vandoor, lekker dansen vanavond!! Fijne avond en tot snel!

xx

Hey Puck,

Ik herken je verhaal! Alleen heb ik geen last van mijn borsten... Afgelopen zaterdag ben ik wat oud bloed verloren. En sinds vrijdagavond heb ik pijn in mijn onderrug, buikpijn en misselijk. Alleen geen gespannen borsten. Volgens mijn berekening had ik vorig weekend/begin van de week mijn eisprong moeten hebben. Dus het zou innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar vind het ook wel heel snel om meteen de eerste maand al zwanger te zijn.... Het worden een paar spannende weken...

Liefs Mariël

Terug
Bovenaan