we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Bij mij nog een rd'tjes. Vind het nog wel spannend. Overdag heb ik genoeg afleiding, zo 's avonds begint het. Vind het wel fijn om op het forum mijn ei kwijt te kunnen. En schrijf dan ook veel berichtjes. 's avonds wel snel moe, dus op tijd naar bed. 's nachts moet ik er steeds uit omdat ik dan steken heb, als ik naar de wc ben geweest is het over. Echt dus last van mijn darmen, is wel een van de tekenen. Ik heb nu geen gevoelige borsten, misschien komt dat nog.

Over 2 dagen ga ik testen, spannnnnnnnnnnnnend!!!

Hoop het zo.

@gaby, jij hebt zaterdag je nod. Komt al dichterbij, voel je al iets?

Liefs Yvonne

@sjesje.. Bedankt he! Zeker een zware tijd, je leest ook overal dat mensen zo snel zwanger zijn na een miskraam dus daar klampte ik me eerst aan vast en toen het even uitbleef vloog het me pas echt aan!.. Hopelijk binnen een paar maanden wel goed nieuws, want kan echt nergens anders aan denken... :D Is nog geen obsessie maar je wil het gewoon zo graag he!??

@Yvonne.. Je bent niet de enige hoor.. Heb maandag stiekem ook al een test gedaan.. Haha! Veeelste vroeg natuurlijk en dus ook hartstikke negatief..

@missGaby.. ooooh dat dekbedje is zooo schattig!! Zie het al helemaal voor me!! :D

en @Yvonne voor de tweede keer!! Wat spannend zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent... Zou wel supertof zijn als je zwanger bent.. Vergelijk je het ook de hele tijd met toen je wel zwanger was? Maar op een of andere manier weet ik het allemaal niet zo goed meer! Alleen dat van die zere borsten en ik was ook moe, maar ja heb ik nu ook met al mijn lange werkdagen deze week.. Dus ik weet het ook allemaal niet hoor. Nog 2 dagen en dan testen!!!..... Succes met even wachten, heb echt respect voor je als je het volhoudt!!... Kom op meid!1

xx

Kon het gistrenavond niet meer houden en heb toch gestest. Durfde niet te kijken en mijn man heeft dit dus gedaan. ZWANGER. Jippie. Meteen na ronde 1 dus. Wel bijzonder.

Voel mij nu wel anders dan de 1ste keer. Wel last van mijn darmen (nog niet zo erg, gelukkig) en dat was het wel. Nog niet extreem moe of gevoelige borsten. Wel af en toe steken, maar dat had ik eerst ook. Ben ik niet zo bang voor.

Nu dus afwachten maar. Spannend.

Liefs Yvonne

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA yvonne_xxx GEFELICITEERD!! SUPER!!! en echt idd snel.. maar echt meid het is je gegund!!!!!! super zeg wat ben ik blij voor je!!

ik dacht dus gister oh nee hoor wordt gewoon ongesteld en ben niet zwanger nu het volgende.

Gisteravond sex met vriendlief. Ik zat bovenop hem en hij kwam klaar. Het deed me toch zeer bij mij. De tranen schoten me in de ogen. Gewoon niks laten merken maar daarna begon het te branden. Echt niet normaal. En nu vanmorgen ben ik kots misselijk. Vanmorgen lag ik op bed en toen had ik net het gevoel of ik op een luchtbed in de zee dobberde. BLEH en nu weer.. bah bah bah.! al hoop ik nu toch weer..

IK HOOP ZO DAT IK OOK ZWANGER BEN..  kan gewoon niet meer wachten..

nog 2 dagen wachten..  duurt allemaal zo lang.. en ik weet niet wat ik moet denken. kan iemand me moed inpraten..

Hallo Meiden,

Las jullie forumdiscussie en zou graag mee willen 'praten'. Mijn vriend en ik proberen ook zwanger te worden van ons 1e kindje. We proberen het nu zo'n 10 maanden, maar tot op heden geen geluk.

Ben wel 2.5 week over tijd nu, maar alle testen zijn negatief. Herkent iemand dit?

Groet,
Fran

Hee Fran goedemorgen!

Welkom! Al 2,5 week overtijd.. jeetje.. en geen last ergens van? en hoe was je cyclus hiervoor.. wel regelmatig?? Zet jezelf even in het overzicht dat is wat makkelijker!

Hoi Fren,

Bij sommige vrouwen is het zwangerschaphormoon HCG te laag waardoor een test negatief uitslaat, terwijl ze wel zwanger zijn. Misschien dat de dokter je kan testen??
Ik duim voor je!
Liefs Mars

Heb zelf een aantal tests gedaan, en uiteindelijk gisteren een plasje naar de dokter gebracht... ook negatief. Hij zegt dat ik gewoon moet afwachten, maar ja, jullie weten vast hoe moeilijk dat is.

Mijn cycles was altijd heel onregelmatig, maar de afgelopen maanden steeds rond de 30 dagen. 44 zoals nu heb ik nog nooit gehad.

Iemand nog tips?

Fran

Terug
Bovenaan