we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

dank voor jullie leive berichtjes.
Het is wel balen ja, hoop (misschien tegen beter weten in) dat mn hcg misschien te laag is en dat ik toch zwanger ben. De HA is vrij laconiek, moet er volgens hem niet te veel mee bezig zijn, zou stress kunnen zijn (waarvan?!) of gewoon geen eisprong gehad. Maar dat zou dan voor het eerst zijn. Hij gaf wel aan dat ik volgende week maar eens langs moest komen, dan zou hij een inwendig onderzoek doen (joepie...). Misschien komt daar iets uit.

Ga dit weekend lekker even naar het buitenland met mn lief, daarna misschien toch nog maar eens testen.

jullie allemaal succes met wachten! Hoop dat er een paar leuke 'Sintcadeautjes' aankomen voor iedereen!

X Fran

Yvonne, van harte gefeliciteerd! Wat goed zeg, en zo snel. Geniet er van!

En voor de rest, hopen maar dat het een hele rij met blije smiley's gaat worden. Dat zou wel bijzonder zijn.

Liefs

Hii Yvonne!!
Wat super!!! GEFELICITEERD!!!
Maar heb even een vraagje.. Je hebt toch ook  een miskraam gehad.. Hoe lang duurde het toen voor je zwanger was? En ben je nu de eerste ronde na je miskraam weer zwanger geworden?
Maar wat heerlijk zeg!! Zo ga je helemaal prachtige feestdagen tegemoet!! :D Geniet ervan!!
xx

Helaas, de hoop was te vergeefs, ben net ongi geworden. Wat haat ik het als je door je lichaam in de maling genomen wordt...

Op naar ronde 12 dan maar, lijkt een soort mijlpaal te zijn...  een jaar bezig...

Fijne dag allemaal,
X Fren

Goedemorgen!

Nou van deze kant ga ik ook steeds meer twijfelen.. heb nergens last van alleen van een branderige, blauwe  vagina. En ben moe. Zo moe. Na een nacht van 9 uur..

Goed balen dat je ongesteld ben geworden zeg!! Ik denk dat ik eerdaags met je mee kan balen..  maar wel fijn DAT de huisarts wat doet.. moet je maar weer het positieve van inzien..

Hoe zit het met de rest.. al voorgevoelens?

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
11
22-10

Haa meiden!
@Fren... Matig zeg!!... Getsiederrie, na 11 rondes wil je echt helemaal al niet meer ongi worden!!... Hopelijk volgende maand meer geluk en kan de huisarts je geruststellen!!.. Succes ermee!!

@Gaby.. Die twijfels.. Gek wordt je ervan he!!!... Je gaat op dingen letten waar je echt nog nooit eerder op hebt gelet...!!! En omdat dan van alles opvalt denk (of vooral hoop) je dat het goed nieuws!!... Nog 1 nachtje en dan kan je gaan testen, hoop niet dat je daarvoor al ongi bent!.. Voor mij schiet het ook op.. Spannend!!!...

Ik voel ook van alles hoor. Heb echt megaboobs.. Normaal heb ik niet zo veel maar gisteren zei mn broer zelfs, heb je een nieuwe bh ofzo... Haha! Hopen dat het een teken is van mijn zwangerschap. Maar heb sinds ik af ben van de bil elke keer voor ongi wel wat grotere borsten.. Maar zoooo?!?! Nou ja, nog 2 dagen wachten... Hopen dat ik niet ongesteld wordt en wil eigenlijk proberen bij niet ongi, maandag te testen!!.... Weet niet of dat me lukt hoor...

@mammik... Nou alleen smiley's gaat al niet meer lukken.. Jammer he! Jouw NOD is ook dichtbij!!.. Succes!!

xx

Terug
Bovenaan