we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Kip gefeliciteerd! Super!!

Ikzelf heb nog niet getest en ben ook nog niet ongesteld. Maar het zit er wel aan te komen. Gisteravond  super buikpijn. Dus maar afwachten..

Iedereen in de Sintstemming? Heerlijk he december lekker gezellig!

Ik ga hier even verder want krijg 15 mensen te eten.. en ben jarig dus mijn leeftijd gaat wat omhoog..

reageer straks even uitgebreid!

@Gaby, Jij gefeliciteerd met je verjaardag.. Misschien wel even lekker zoveel eters dan  krijg  je even niet de kans om  aan beebs, zwangerschapstesten etc te denken. Fijne verjaardag en hopelijk toch niet ongi.. Zou toch een leuk cadeau zijn?!!
En over je buikpijn.. Dat had ik ook, maar toch zwanger!! Wil heel graag nog een keer testen, maar geloof dat je hcg pas na drie dagen vermeerderd dus wil nog even tot maandag wachten voor een nieuwe test!...
xx

@ Gaby; ik hoop dat je snel kan testen en dat er natuurlijk een positief resultaat te zien is.

@ Kip; je kan beter 3 dagen wachten idd, dan is het hcg hormoon inderdaad gestegen.

Ben vandaag lekker aan het opruimen geweest. Was al een keer eerder gestart met de voorbereiding van de kinderkamer. Ben er nu weer aan begonnen. Wat opgeruimd en de nieuwe badkamerkast ingeruimd. Schiet al lekker op. Zou volgende week onze nieuwe kledingkast kunnen inruimen. Komt deze pas in januari. Dus nog ff wachten hiermee. Schiet de tijd wel op.

Groetjes,
Yvonne

Gaby van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik duim voor je dat je het mooiste verjaardagskado nog mag krijgen!

Fren, balen joh dat je toch nog ongesteld bent geworden, hopen dat je die mijlpaal op een positieve manier haalt. Succes!

Han, lastig als je blij voor een ander moet zijn.

Yvonne en Kip, wat gaaf voor jullie!!! Gefeliciteerd!!

Sjesje succes met goed bezig blijven

Tink spannend hoor, bijna je NOD

Mammik wat denk je, zou het deze week of toch volgende week worden? Die paniek herken ik wel een beetje, wat nou als het nu al zover zou zijn, dan gaat het ineens wel heel snel, maar aan de andere kant, het is zo welkom, dus waarom ook niet?

Ik heb geen idee hoe of wat, we zijn nog niet heel gericht bezig, maar toch evengoed wel erg spannend. Ik denk ook van alles te merken, mijn borsten worden voller, heb aardig pijn in mijn buik gehad, dat was mijn eisprong misschien, we hebben wel die dag daarvoor geklust, dus wie weet?

Een fijn weekend verder,

groetjes

Hallo nog steeds geen bloedbad hier..  ik voel alleen me darmen een beetje en rond een uur of 4 was ik misselijk een uur lang.. maar nu is het over.

raar raar. zou toch zweren dat ik ongesteld moet worden na gisteravond. ik hoop t nu stiekem ook weer. maar niet teveel hopen anders is de teleurstelling zo groot..

Iedereen fijne avond. wij beginnen met een amuse.. haha..

ik kom morgen ff terug!

en bedankt voor alle felicitaties..

Nog even laat ingelogd, maar nog net op tijd om Gaby te feliciteren met haar verjaardag.
Dus bij deze: van harte gefeliciteerd.
Hoop dat je een leuke dag + leuk etentje hebt gehad!

Ik ga nu lekker naar bed, morgen weer een dag.

Liefs Sjesje.

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
11
22-10

Durf nu toch wel een  neer te zetten, net (2 dagen later dan de vorige) weer een test gedaan (nu van de kruidvat) en ook deze weer duidelijk positief!!... Dus nu ga ik rustig aan maar eens proberen te genieten!!.. Ben alleen erg bang om iets verkeerds te doen wat een miskraam kan veroorzaken... Gisteren moest ik ook handballen en hoewel het geen kwaad kan vond ik het toch eng!..
Moet het toch gaan overgeven en proberen te gaan genieten, maar het is zo onwerkelijk!!...
@Yvonne, leuk dat je al bezig bent met de kinderkamer!.. Ik durf dat nog niet hoor, eerst maar eerste echo afwachten.. Morgen even ha en verkoskundige bellen denk ik. Heb jij al een afspraak gemaakt?
@beibi, wie weet?! nog even geduld hebben!
@gaby, hoop dat je etentje geslaagd was!! en hopelijk blijft ongi toch uit!!
xxx

@ Kip; ik was al bezig met de kinderkamer bij de mk. Dus dacht kan het maar beter afmaken. Hebben een kas in de badkamer gekocht en die spulletjes stonden in de kinderkamer. Dus ben nog niet aan het inrichten. Wil de kamer alleen vast een keertje schilderen, zodat ik vooruit kan als het nodig is. Verder durf ik nog niet te denken. Heb nog geen afspraak gemaakt met de vk. Vind ik het nog te vroeg voor. Moet toch wachten tot 12 wk voor een echo. Denk dat ik rond 6/8 wk bel. Dan duurt het niet zo lang meer en heb ik meer zekerheid. Anders zit ik zo op die data te tellen. Week voor week en stapje voor stapje. Vind het net zoals jij super spannend en kan niet wachten tot de 1ste 12 wk voorbij zijn. Dat is voor mij echt een veilige mijlpaal, hoewel het dan nog mis kan gaan.
Zet je ook bij NOD december een , staat zo leuk op de lijst. En kom je ook bij het zwanger zijn forum, onderwerp uitgerekend in augustus 2009? Lijkt mij gezellig.

@ de wachtende, sterkte en zoek genoeg afleiding.

@ de meiden die rd'tjes hebben gekregen, zwaar shit hoor, hoop dat de volgende ronde meer geluk voor jullie brengt.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan