Hallo meiden,
@Yvonne GEFELICITEERD, wat gaaf voor je....Hopelijk volgt de rest en ik ook snel..
@Gaby, voel je al iets aankomen, twijfels zijn echt niet leuk, ik heb zo'n beetje elke maand gedacht dat ik zwanger zou zijn, voelde vanalles, had honger, misselijk ook wel een beetje en steken in mijn buik, maar inmiddels weet ik dat dat ook met een menstruatie te maken heeft...
Wat ook raar is dat de hormonen in mijn gezicht ook z'n werk doen, Rond mijn menstruatie zijn alle puistjes verdwenen en na een week komen ze weer, zo'n 3 weken lang.....ziet er niet uit, zo ook een paar maanden geleden dat mensen me naar de dokter stuurden om die puistjes/uitslag, zijn er nog meer die dat hebben ????
@Fren ik hoop dat je cyclus weer goed komt en dat de dokter je iets meer kan vertellen...
Ook zoiets; Er niet teveel mee bezig zijn, hoe doe je dat????
Deze maand probeer ik het ook, mag geen pijntje meer aan een zwangerschap verklaren, want ik voel al maanden pijntjes enz....
En daarbij zijn we aan het aftellen naar de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis, de 18e dec....Dus dat betekend hopelijk genoeg afleiding de komende maand, en dat ik dan onbewust mijn lichaam het sein geef, NU kan het want we zijn er helemaal klaar voor!!!! Huis af!!!!
Mocht van de week ook weer een kraamkadotje gaan kopen voor het kindje van mijn nichtje, viel wel gelukkig mee, maar denk wel hele tijd, zij wel, en zo snel...zwanger geworden en wij niet......En ook van hun kwam de vraag, kriebelt het al, jullie huis is bijna af....tja, ze moesten eens weten dat we al in ronde 7 zitten.....
Nou we wachten af met zijn allen,
Ãedereen een fijne sinterklaas gewenst!!!
Gr Han