we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hallo meiden,

@Yvonne GEFELICITEERD, wat gaaf voor je....Hopelijk volgt de rest en ik ook snel..

@Gaby, voel je al iets aankomen, twijfels zijn echt niet leuk, ik heb zo'n beetje elke maand gedacht dat ik zwanger zou zijn, voelde vanalles, had honger, misselijk ook wel een beetje en steken in  mijn buik, maar inmiddels weet ik dat dat ook met een menstruatie te maken heeft...

Wat ook raar is dat de hormonen in mijn gezicht ook z'n werk doen, Rond mijn menstruatie zijn alle puistjes verdwenen en na een week komen ze weer, zo'n 3 weken lang.....ziet er niet uit, zo ook een paar maanden geleden dat mensen me naar de dokter stuurden om die puistjes/uitslag, zijn er nog meer die dat hebben ????

@Fren ik hoop dat je cyclus weer goed komt en dat de dokter je iets meer kan vertellen...

Ook zoiets; Er niet teveel mee bezig zijn, hoe doe je dat????
Deze maand probeer ik het ook, mag geen pijntje meer aan een zwangerschap verklaren, want ik voel al maanden pijntjes enz....
En daarbij zijn we aan het aftellen naar de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis, de 18e dec....Dus dat betekend hopelijk genoeg afleiding de komende maand, en dat ik dan onbewust mijn lichaam het sein geef, NU kan het want we zijn er helemaal klaar voor!!!! Huis af!!!!

Mocht van de week ook weer een kraamkadotje gaan kopen voor het kindje van mijn nichtje, viel wel gelukkig mee, maar denk wel hele tijd, zij wel, en zo snel...zwanger geworden en wij niet......En ook van hun kwam de vraag, kriebelt het al, jullie huis is bijna af....tja, ze moesten eens weten dat we al in ronde 7 zitten.....

Nou we wachten af met zijn allen,
Ýedereen een fijne sinterklaas gewenst!!!

Gr Han

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
11
22-10

Heb een kleine smile achter mijn naam gezet, want eigenlijk geloof ik het niet..... Maar heb getest en ZWANGER!!! Hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan!!
Was een licht maar duidelijk streepje, echt geen twijfelgeval. Heb een test gedaan van de Dirx, hebben jullie hier ervaring mee?! Als het nou over een paar dagen weer zo positief is dan komt  er een mega-smile!!
Succes meiden!!
xx

Hoi hoi,

@Fren, balen zeg, ik hoop ook dat de 12e ronde een mooie mijlpaal zal zijn.
Ik ga voor je duimen!

@Kip: WAUW GEFELICITEEEERD !! Geniet ervan, ik hoop ook echt voor je dat het allemaal goed zal gaan!

Ik snap nu nog niets van mijn cyclus, moest nu zo ongeveer testen (ovulatie) maar de eerste was al negatief, goed begin .
De komende dagen nog maar afwachten en dan nog eens proberen.
Kan nu nog nergens op richten want ik ben net met de pil gestopt (nu ongeveer 2 weken).
Volgende maand heb ik vast een wat beter beeld van mijn cyclus.
Tot die tijd blijven mijn vriend en ik goed 'bezig' en wie weet hihi...

@Gaby, bijna zover voor jou, spannendddd...

Liefs Sjesje.

Hallo allemaal,

@Yvonne en Kip GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben trouwens Tink, 29 jaar en mijn vriend en ik zitten in de eerste ronde, voor ons eerste kindje!!

Maandag de 8e heb ik mijn NOD. Enkele dagen na mijn ovulatie ben ik een week enorm misselijk geweest incl overgeven, steekjes in mijn onderbuik en enorm gevoelige, vollere borsten. Die eerste twee dingen heb ik (helaas) nu minder, borsten wel nog steeds pijnlijk en voller.... Nog drie dagen wachten en dan weet ik of de RD komen of niet. zo niet dan woensdag ofzo testen en ik kaaaaan nieeeeet wachten.

Erg spannend is dit!

Tja en als mensen zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn: HOE DAN???

Iedereen succes met klussen!!

x Tink

Hallo allemaal,

Moet zeggen dat ik gespannen met jullie allemaal mee leef.

Het is heel raar bij mij. Waar ik er vorige week nog van overtuigd was dat het al raak was en er een beetje van in paniek schoot, heb ik nu eigenlijk totale rust en heel erg het gevoel dat het nog niet raak is. Stom genoeg krijg ik nu juist ook weer de kriebels van: Ik wil super graag een kindje, en ik wil heel graag zwanger worden. We zullen zien wat er gebeurd de komende dagen.
Als het al zo is, dan ga ik er heel erg van genieten en dan klim ik heel snel op mijn roze wolkje om er voorlopig niet meer af te komen (hoop ik). En als het nog niet zo is, dan is het zo en dan gaan we de komende maand met iets meer rust in mijn hoofd er weer volop tegenaan. En dan heb ik deze maand in ieder geval geleerd hoe ik me voel wanneer er nog niks zeker is.

@Fren: Ik hoop dat je heel snel heel veel geluk mag gaan hebben. Zo lang overtijd lijkt me echt killing. Vooral omdat je totaal geen zekerheid hebt.

@Kip: Ook jij van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je lekker zit op je roze wolk! En ik hoop dat je er ook over een paar dagen nog mag blijven zitten. Maar zwanger is toch zwanger?

Liefs

@ sjesje!! Tnx, ben zooo blij!! Toen ik gestopt ben met de pil hebben we eerste maand condooms gebruikt omdat het (dat had ik gehoord) beter was om zwanger te worden als de pil uit je lichaam is! En omdat je inderdaad meer weet over je cyclus!

@Tinkerbell, Bedankt voor je felicitatie! Jij veel succes!! Je nod schiet al op!!! Spannend!!

@ Mammik, Zwanger is zwanger idd.. Maar vorige keer ging het ook mis!... Dus  ben nog een klein beetje voorzichtig. Maandag nog maar eens testen en dan hopelijk een nog vettere streep!! Zou toch wat zijn... Verwacht ik in aug. mn kleintje! :) En wat raar dat je ineens niet meer van je lichaam op aan kunt.. Volgens mij denk je gewoon dat je wat moet voelen.. Ik voel niet zo heel veel, behalve grotere gevoelige borsten. Ben ook wel moe, maar of dat anders dan normaal is?! Heb deze maand geprobeerd alle signalen zoals zere borsten anders te analyseren, alles als het maar niet met zwanger te maken kon hebben in elk geval. Voor mij gaf dat wat rust.
Succes iig!

xx

@ Fren; balen zeg, ik leef helemaal met je mee. Wat een teleurstelling. Mag de volgende ronde, jullie mee geluk brengen.

@ Kip; wat leuk zeg, gefeliciteerd. Een kleine roze wolk las ik.

Heb helemaal hetzelfde. Als je een mk hebt gehad, ben je toch voorzichtiger. Zelfs ik kan het nog niet geloven en de digitale test zei echt zwanger. Dus daar is geen twijfel over mogelijk.
Zit zelf nog op een mini roze wolk, misschien dat die de komende weken groter wordt.
Heb ook nog niet zo veel last van alles. Vorige keer wel. Net of mijn lichaam al weet wat er gaat komen. Ben redelijk moe, maar komt nog niet de spuigaten uit. Rond 21.00 uur ga ik graag in bed liggen, tv kijken. Heb nog niet zo'n gevoelige borsten zijn wel wat groter. MIjn urine ruikt wel sterker, dat was een 1ste indicatie van mij en dat ik het 's nachts warmer heb, en meer water moet drinken.

Maar even terug komen op jouw vraag. De vorige keer was ik al in ronde 2 zwanger, op onze huwlijksreis nota bene. Nu dus in ronde 1. Zit in de familie, dus dat geluk heb ik.

@ Gaby en Mammik; jullie NOD komt eraan, spannend hoor. Hoop dat het een smilie wordt.

Succes aan de rest, wachten is gewoon k*t.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan