we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

@kip: GEFELICITEERD! Ben heel blij voor je!

Net terug van een weekendje Budapest. even de zinnen verzetten na vrijdag. Er zijn wel wat tranen gevloeid, maar we gaan er weer voor!

voor de andere meiden: ik duim voor jullie!
X Fran

hallo allemaal, mijn vriend en ik gaan ook voor  ONS 1ste kindje en 1ste ronde, mijn vriend heeft wel al 2 meiden en dat moest eerst eens goed gaan en na 3,5 jaar willen we heel graag een kindje van ons samen.
mijn nod is 17 dec 1 dag na mijn 22ste  verjaardag dus hoop eigenlijk een heel mooi verjaardagskado te krijgen! mijn vriend zegt dat ik me niet te veel moet verheugen ma stiekem doe ik dat toch.
ik vind het fijn dat er zo een forum is kan ik toch ff mijn dingetje kwijt want niemand in mijn omg weet dat we bezig zijn. spannend hoor!
liefs bon

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Bon20
22
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
11
22-10

Hallo allemaal,
@Kip:GEFELICITEERD!!!! Wat fijn voor je.

Hier zijn nu de vruchtbare dagen aangebroken dus zit iets minder vaak op het forum, hahaha
Succes allemaal!!

Gr Wen.

Hey meiden,

Helaas, helaas, helaas....hier zijn de RDs gekomen, twee dagen te vroeg, maar goed.
Op naar de volgende ronde...voor de rest iedereen heel veel succes en plezier met klussen ;-)

Kus Tink

@Tinkerbell jammer joh dat de RDs gekomen zijn, succes met de volgende ronde.

@Gaby heb je een leuke avond gehad? Hoe is het nu?

@Mammik spannend hoor, succes

@Wen succes met je vruchtbare dagen

Een goede week allemaal,

Groetjes,
Beibi

Goeiemorgen!!

Ik ben nog steeds niet ongesteld.. nog steeds schraal, droog en brandend van onderen.. maar geen ongesteldheid.. wel een beetje buikpijn af en toe. meer niet. daarom geloof ik niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar ga tussen de middag toch maar even een test kopen!

maar voor de rest nog geen teken van ongesteldheid. wel vreemd want het laatste half jaar was ik het stipt om de 28 dagen zal ik maar zeggen..

Vind het nu wel erg spannend worden. En gister had ik gewoon geen trek. Ik ben altijd de grote eter. Maar had helemaal geen zin in al die lekkere hapjes. Toch maar wel gegeten maar het smaakte niet. Ben niet misselijk ofzo. Had gister ineens zin in een witchocolaatje terwijl ik een puurfan ben en wit niet echt speciaal vind.

Raar raar raar.. iedereen succes!

En Kip gefeliciteerd!! GENIET!!

Terug
Bovenaan