we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

hier ben ik weer! ik heb vorige week een zware griep onder de leden gehad! niet normaal meer zo ziek als ik was! gelukkig ben ik wel weer aardig opgeknapt en ik ben weer aan het werk.
helaas was mn menstruatie door die griep een volle week te vroeg! nu gaan we er dit weekend voor!!! ik vind het zo spannend!!!!

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Bon20
22
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
11
22-10

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Bon20
22
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
11
22-10

Gaby!!.... Wow!!! Super zeg!! GEFELICITEERD!!!
Ik heb net mijn derde positieve  test gedaan maar ik geloof het eigenlijk nog niet.... Ze zijn positief maar niet zo'n dikke streep als controlestreep. Hadden jullie dat wel Gaby en Yvonne?! Voel ook hele tijd of mijn boobs nog gevoelig zijn.. Vorige keer was dit mijn eerste voorteken van mijn miskraam, dat  ze geen pijn meer deden...
Mijn test van net was wel duidelijker dan die van vrijdag... Dus goed teken?! Ik heb een duo-pak gekocht misschien morgen ook nog even testen met ochtendurine?!...
Wil zo graag genieten!!... :S
xx

Thanks Kip!

gewoon genieten.

mijn controle streep was ook dikker. maar dat is logisch.

EEN + IS EEN DIKKE VETTE +!

als dat ding twijfelt geeft ie niks aan.

geloof me nou maar. en GENIET!!

Zit zelf helemaal te zweven..

Ik ga het doen!!!  Bedankt voor je woorden ik heb het echt even nodig dat iemand dat tegen mij zegt!!.... Mijn man is namelijk ook voorzichtig geworden, dus hoe enthousiast we vorige keer waren hoe terughoudend zijn we nu. Maar ga toch maar op die roze wolk klimmen!!
We zijn ongeveer gelijk uitgerekend he!!  Een zomerkindje!!!
xx

@ Kip; ik voel met je mee. Ik durf zelf geen test meer te doen. Heb er zelf 1 gedaan op mijn NOD dag. Was een digitale en stond zwanger op. Dus heb niet naar het streepje hoeven te kijken. Heb de teststrip daarna wel bekeken en de controlestreep is wel dikker dan de andere. 2de streep is wel duidelijk zichtbaar. Goed is goed he. Laat je niet gek maken he. Ik vergelijk ook alles, merk wel dat het nu anders is. Mijn boobs zijn nu nog niet zo gevoelig, worden al wel voller, heb ik het idee. Ben als ik moet eten, wel een beetje misselijk. Vorige keer kwam dat rond de 6 wk pas.

Dus geniet ervan, zover je dit kunt. Je kan er toch niks aan veranderen. Hoe minder stress en gepieker, hoe beter. Heb ik gelezen. Weet dat dit moeilijk is. Kan ik zelf ook niet helemaal, dus jezelf op tijd verwennen. Lekker wandelen helpt ook, heb niet zo veel conditie meer en dat is ook weer een bevestiging voor mijzelf.

Welke kwaaltjes had jij vorige keer dan en wat voel je nu?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan