we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                                    
/                          

Wen
29
5
26 NOV

Puck28
28
1
17 DEC

Missy1979
29
1
19 DEC

December klopt wel hoor.
Sorry voor de verwarring. De maanden lopen een beetje door elkaar.

Wauw puck wat een lief mannetje heb jij.
Mijn man is er veel minder mee bezig dan ik maar ziet het ook stiekem wel zitten hoor.
Mijn zus trouwt eind april en hij zei laatst "wie weet hoe jij eruit ziet op die foto's, misschien wel mooi en rond".
Dat gekkie.
Zo kunnen ze ineens uit een vreemde hoek komen he.
Groetjes
Missy

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Mammik
28
1
6 of 13

Puck28
28
1
17

Missy1979
29
1
19

Wen
29
6
20

Sjesje

23

Han
28
7
24

Hallo
@Mammik:jaaa dat zou zeker een mooi cadeautje zijn!!
Zou mijn feestdagen helemaal compleet maken.

@Puck;Wat vervelend dat je ff een dip had.
Ik heb (nog) niet echt het gevoel gehad van ik begin weer met de pil maar af en toe wordt ik er ook stapelgek van hoor.
Je bent elke keer maar bezig met kijken wanneer we het zouden moeten doen enz.
En elke keer zeggen we weer tegen elkaar we gaan proberen om er niet te veel mee bezig te zijn en we klussen alleen maar als we zin hebben maar dat gaat gewoon niet.
Denk er best veel aan en in gedachten ben ik toch elke keer wel weer aan het rekenen wanneer mijn vruchtbare tijd is en wanneer we dus zouden moeten klussen.
Voor dat we het echt gingen proberen dachten we er toch wel wat makkelijker over.
We dachten niet dat doen we ff maar we hadden ook niet verwacht dat het zo zou gaan.
Dan denk je ohhh dan moeten we extra vaak klussen en we grapten er dan over dat we het dan lekker elke dag gingen doen.
Maar als het dan zover is dan is het toch iets minder leuk en romantisch als we altijd dachten.
Aan de ene kant wil je niks tegen je zin doen want dat is gewoon echt niet leuk maar aan de andere kant wil je natuurlijk ook geen "kansen" verspillen.
Dus ik snap helemaal wat je bedoelt met    de dingen moeten vanzelf gaan.
Het is wel fijn dat je man ook enthousiast is.
Mijne is dat gelukkig ook, misschien nog wel meer als ik.
Hij zit hele dagen op internet kinderwagens uit te zoeken enz.

Dus Puck die dippen horen er allemaal bij.
Lees dat je ook net pas bent gestopt met de pil, dus er zullen misschien nog wel meer dippen komen.
Mijn hormonen lagen in het begin ook aardig door elkaar maar komt allemaal goed.

Gr Wen.

Meiden,
ik wil ook bij jullie op het lijstje met mijn ronde nummer 5!!
Mijn NOD zou dan zijn: 12 december 2008
Wie zet mij erbij? Ben heel slecht in dit soort dingen....
Groetjes Mamaita

Goedemorgen!

Ik ken het twijfelen ook wel hoor!
De datum dat we er echt voor gaan komt steeds dichterbij en ik vind dat toch echt wel erg spannend!
toen ik dat tegen mijn lief zei, was zijn antwoord: ik vind het helemaal niet spannend, ik vind het heel erg leuk, we zijn er toch klaar voor!
ik tel de dagen af dat we het nu echt gaan proberen, nog maar 1 menstruatie en dan is het zover!
9 december moet is als het goed is ongesteld worden en daarna gaan we ervoor!
ik heb ook al eens een ovulatietest gedaan om te kijken wanneer mijn ei springt. als het goed is, springt er komend weekend weer 1!

liefs, Floep

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Mammik
28
1
6 of 13

Mamaita

5
12

Puck28
28
1
17

Missy1979
29
1
19

Wen
29
6
20

Sjesje

23

Han
28
7
24

Hallo Meiden.

Ik wil me ook graag er bij voegen.
Ik ben bijna 24 jaar en ben al ruim een jaar getrouwd mijn man is 28. Afgelopen september zijn we gestopt met de pil en ben in de "stopweek" gewoon ongi geworden. 24 dagen daarna een klein beetje bloed verloren. Nou tot op heden nog niet ongi geworden. Ben vorige week vrijdag bij de Gyn geweest en heb een inwendige echo gehad het zag er allemaal goed uit had alleen iets vergrote eierstokken en ik had heel veel eitjes maar geen van alle zat echt beweging in. De Gyn vertelde mij dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken omdat ik eigenlijk "pas" met de pil gestopt ben en dat het normaal is dat je cyclus niet gelijk normaal is. Maar heb wel een recept mee gekregen want als ik met kerst nog niet ongi ben of zwanger moet ik beginnen met een kuur van Provera dat wekt dan mijn ongi weer op. En dan de 3 dag van mijn ongi moet ik naar het ziekhuis om een bloedtest te doen.

Toen wij stopte met de pil had ik echt gedacht dat ik gewoon weer regelmatig ongi zou worden omdat ik dat voor dat ik met de pil begon ook het geval was. Maar helaas is dat niet het geval bij mij. In het begin dacht ik OOOHH zal ik nu al zwanger zijn maar na heel wat testen nog steeds negatief en onbewust deed dat toch erg veel pijn.

Nu zijn mijn man en ik druk aan het klussen wij moeten namelijk gewoon door gaan want mijn eisprong kan natuurlijk nog komen maar wanneer dat weten we dus niet dus gewoon om de dag goed klussen en hopen op een mooie wonder.
Mijn man is er helemaal aan toe en heeft het over junior. Dat we weer aan de slag moeten voor junior hihih.
Bij mij kan het ook niet snel genoeg gaan zie iedereen om me heen zwanger zijn. Dat willen wij ook zo graag.
Maar dat wil natuurlijk iedereen hier en hoop dan ook dat we allemaal snel zwanger mogen zijn.

Phoe nou stop ik maar eens met schrijven heb er zie ik al een heel verhaal van gemaakt, maar wel erg fijn dat ik het met jullie kan delen.

Liefs Hoopvol

Terug
Bovenaan