we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Gaby
24
2
6

Mammik
28
1
6 of 13

Mamaita
27
5
12

Puck28
28
1
17

Beibi
35
1
17

Missy1979
29
1
19

Wen
29
6
20

Sjesje
26
1
23

Han
28
7
24

Hoopvol
23

?

Hoi meiden,

Ik heb even een nieuw lijstje toegevoegd, wel zo duidelijk.

@Han
Misschien gaan jullie wel met zijn "drietjes" naar jullie nieuwe huis, zou helemaal geweldig zijn!

@Puck
de 17e wordt een spannende dag, het zal dit keer wel langer duren misschien, zo zit mijn lichaam wel in elkaar.

Een bijzonder moment inderdaad, dat stoppen met de pil. Ik had echt zoiets: nu wordt het echt. Mijn man vond het niet zo spannend die laatste pil. Ik slik nu wel iedere dag een andere pil: foliumzuur, dus het ritme van innemen blijft voorlopig bestaan.

Het voelt wel echt als ons geheimpje dat we bezig zijn voor een kindje. Onze omgeving vist er natuurlijk wel naar, zeker nu we getrouwd zijn. Maar ze horen het pas als het al een tijdje zover is.

Groetjes,
Beibi

Goedemorgen!

Even snel een reactie vanaf hier!

Werkt er al iemand met van die ovulatietesten of eerst maar even afwachten??

Ik moet zeggen dat ik dat afwachten verschrikkelijk vind.. en vriendlief moet dan heel hard lacnen en zegt dat we gewoon moet afwachten.. makkelijk gezegd haha..

Gr.

Hallo allemaal,
@Puck:ik ga nu naar ronde 6.
Ik had hier en daar een beetje rondgevraagd en het eerste jaar doet de huisarts eigenlijk niks.
En ik moet zeggen dat we nu naar ronde 6 gaan maar de eerste 3x was me cyclus nog een beetje onregelmatig dus dan is het toch wel lastig.
De laatste keren was het normaal dus ik maak me (nog) geen zorgen.
Maar het moet nou wel opschieten hoor, 6 rondes duurt me veel te lang.
Maar ja er zitten ook meiden op het forum met 28 rondes dus ach wat klaag ik dan...
Ik moet zeggen dat mijn ongi veel beter is geworden sinds ik gestopt ben met de pil.
Was het altijd best heftig en dan wel een dag of 5 lang maar nu heb ik bijna geen klachten (2 daagjes buikpijn) en ik ben maar 2a3 dagen ongi en echt weinig.
Dus misschien gaat het bij jou ook wel meevallen.

@Gaby:ik heb 2x ovulaietesten gebruikt maar die testen en ik gaan gewoon niet samen.
Bij mij zijn ze of de hele maand negatief of de hele maand positief dus ja dan wordt het lastig....
En temperaturen nee dat zie ik echt niet zitten.
Voorlopig blijven we het ff zo proberen en anders bestel ik wel weer een keer een paar testen.
Misschien dat een ander merk zal helpen.

Alle nieuwe dames:Welkom,gezellig dat jullie ook komen kletsen.
Gr Wen.

ik ben inderdaad ook gelijk begonnen met foliumzuur toen in mn pil niet meer nam.

ik leef heel erg toe naar mijn volgende menstruatie. als alles meezit zal dit misschien mn laatste menstruatie zijn!! en dat zou betekenen dat we met zn 3tjes gaan trouwen!

als het goed is heb ik dit weekend mijn ei. ik twijfelde heel erg of we er dan niet deze maand al voor zouden gaan. maar we hebben besloten dat we nog 1 keer ongesteld worden afwachten! mag ik daarna ook in jullie lijstje?

groetjes!

Nou ik zit dus ook nog niet echt te wachten op al die testen.. hoop ook niet dat ik ze moet gaan gebruiken.. ik zie wel steeds meer op forums enzo dat de een na de ander zwanger raakt. net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. terwijl het eigenlijk wel een wonder is..

Trouwen met een zwangere buik.. wauw dat is wel erg romantisch..  als het allemaal zo zou gaan dan sta je straks met een dikke buik  voor het altaar...

Weten bij jullie veel mensen in de omgeving dat jullie "bezig"zijn?? Wij hebben het voor ons zelf gehouden en willen straks iedereen er mee verrassen..

Goedemiddag allemaal,

@Wen
jammer dat je net weer ongi bent geworden,  afwachten is nu toch wel lastig lijkt me. Succes! Ik heb ook wel gehoord dat je in principe een jaar eerst gewoon moet proberen voordat je naar de dokter gaat. Maar hopen dat het nu wel  snel mag lukken.
Wel lekker dat jouw ongi beter is geworden. Het viel mij dit keer ook wel mee.

@ Floep
wanneer gaan jullie trouwen? Leuk hoor, gefeliciteerd, geniet lekker van de voorbereidingen

@Gaby
Zwanger worden is toch ook een wonder? Een wonder waar we hier met zijn allen toch wel heel erg op hopen.
Ik zie het nu nog niet zitten om met testen of temperaturen te werken. Ik merk wel dat mijn slijm verandert, wordt  plakkeriger rond de tijd dat ik mijn eisprong kan krijgen. (sorry hoor, niet erg smakelijk)

Ik wil niets liever dan  zwanger worden, al vind ik het ontzettend spannend. Ons hele leven zal erdoor veranderen. Aan de andere kant kan ik niet wachten om lekker te knuffelen en te tuttelen.

Liefs, Beibi

Hey allemaal,

Ook even snel een berichtje van hier.
Ik ben vanmorgen even bij de dokter geweest om wat standaard vragen te stellen.
We zijn hier echt nog heel nieuw in, dat bleek ook wel hahaha.
Omdat ik ook wat zwaarder ben wilde ik ook even weten wat de risico's daarvan zijn.
We zijn gerustgesteld en kunnen er nu echt voor gaan.

Ik heb wat testen in huis gehaald (zowel ovulatie- als zwangerschaps-).
Je kunt ze maar vast hebben he .

De dokter vroeg me naar mn cyclus, ik heb alleen nog geen idee, ben pas gestopt met mn pil.
Van hoeveel dagen gaan jullie gemiddeld uit?

Groetjes Sjesje.

Terug
Bovenaan