we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hallo!

Ik weet niet of ik me nog mag aansluiten?? Ik ben 24 bijna 25 en al 10jaar samen met mijn vriend.. we wonen sinds 2 jaar samen en willen nu graag een wondertje van ons samen..

We zijn sinds juni gestopt met de pil en hebben daarna een tijdje mijn vruchtbare dagen ontweken.. we zijn sinds september actief bezig.. mijn cyclus is erg regelmatig (28dagen) en ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 08 november 2008. Dus op 06 december moet ik weer ongesteld worden.. al hoop ik natuurlijk van niet.. haha..

Ik vind het leuk om zo mee te schrijven want hoe dan ook je bent er veel mee bezig..

Gr. Gaby

Hallo dames,

@ hoopvol1984
Je verhaal ken ik helemaal. Zelf heb ik ook 1 week na het stoppen met de pil een bloeding gekregen en daarna bleef het uit. Uiteindelijk (ondanks thuistestjes) een beetje hoopvol naar de dokter. Maar natuurlijk was er niets. Bleek dat mijn lichaam wat moeite had met opnieuw opstarten. Pas na 6 maanden sturen ze vrouwen door omdat het blijkbaar vaker voorkomt dat je lichaam wat tijd nodig heeft.
Bij mij heeft het uiteindelijk 3,5 maand of 4 maanden nodig gehad om op gang te komen.
Nu is het nog afwachten of ik de volgende keer weer 3,5 maand nodig heb op dat het nu gewoon maandelijks komt. Het is heel stressvol, want je hebt toch weer een verwachting   voor een babytje.

@Missgaby
Waarom zou je je niet mogen toevoegen.
Zet vooral je naam in het NOD lijstje en hopelijk zien we allemaal snel een positieve test tegemoet.
Groetjes
Missy

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Mammik
28
1
6 of 13

Mamaita

5
12

Puck28
28
1
17

Missy1979
29
1
19

Wen
29
6
20

Sjesje

23

Han
28
7
24

Gaby                                        
24
2
06 Dec.

Hallo allemaal,

ik wil me ook graag aanmelden. Wij zijn in juni getrouwd, en in oktober gestopt met de pil. Even een ronde afgewacht, en ik werd keurig ongesteld. Nu gaan we er dus echt voor. Erg spannend. Ik herken jullie twijfels, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Mijn man vind dat ik er klaar voor moet zijn, hij wil heel graag, maar ik moet het meeste doen, zo zegt hij. Ik ben 35 jaar, mijn NOD is 17-12 en we zitten in de eerste ronde.
Voor iedereen: succes met afwachten!

Groetjes,
Beibi

Hey meiden,

@  Wen;
Balen dat je ongesteld bent geworden. Jullie gaan nou voor ronde 7 toch?
Wil een dokter al iets voor je doen als het met een half jaar nog niet raak is??
Of kun je pas wat van een dokter verwachten als het na een jaar nog niet lukt??
Kan me voorstellen dat je hier wel een beetje (druk het zacht uit) flauw van word!

Ow, ook Han is weer ongesteld geworden zie ik..volgens mij moeten jullie gewoon
even vruchtbare grond opzoeken ; )

@Beibi;
Gaan wij allebei NIET ongesteld worden 17 december??!! Hahahaha.
Wel goed  dat je man inziet dat jij zo'n beetje al het werk moet doen.
Gelukkig heeft die van mij dat ook duidelijk in de gaten.
Beetje medeleven is nooit weg toch...?
Daarom vind ik het soms ook best moeilijk om het met mijn man over "moeder
gevoelens" te hebben. Toen ik geen pil meer innam vorige week, voelde ik me
zo raar! 13 jaar denk je erom omdat je de pil ECHT NIET   wilt vergeten en nou
wil je juist dat datgene gebeurd, wat je zo lang vermeden hebt...vreemd hoor!
En hoe ga je dat uitleggen aan je vent?? Hij weet niet eens hoe het is om elke
dag weer aan de pil te moeten denken , laat staan dat hij zich een voorstelling
kan maken van "stoppen met de pil".

Ik heb 17 december als mijn NOD opgegeven, er vanuit gaande dat mijn cyclus
weer net zo verder gaat als toen ik een jaar of 15 was.
Maar als ik het verhaal van Hoopvol zo lees...hoeft dat dus niet.
Zo'n 6 jaar geleden ben ik een paar maanden van de pil afgeweest (had last van m'n
ogen en ze dachten dat het misschien door de pil kwam, vandaar dat ik even moest
stoppen) toen verliep m'n cyclus ook gelijk weer als vanouds.

Naja...we zien wel...
Ik zie er zo tegenop, ongesteld worden terwijl ik geen pil slik.
Ik verga van de buikpijn en ben echt vreselijk ongesteld, dat herinner ik me nog
goed van mijn tienerjaren. ZO GEEN ZIN IN!!
En dan loopt mijn mannetje te klagen dat hij zo vaak moet scheren whahahahaha.

Dagdag...

Hallo allemaal,

Bedankt dat jullie me willen toevoegen.....
Heb net de berichtjes van vandaag effe gelezen en ik herken me zeker in alle berichtjes....
Gelukkig vindt mijn vriend het niet erg om te klussen op verzoek, maar het is idd minder romantisch en spontaan dan voorheen, en dat is soms wel vervelend......
En je moet er niet zo mee bezig zijn, tja, als je iets heel graag wil...

Dat van die vruchtbare grond opzoeken is een goeie, ik hoop dan ook dat dat werkt, hihihi.....want volgende maand de 18e krijgen we de sleutel van ons nieuwbouw huis....dus nieuw huis en andere grond.....ik hoop dat het werkt.....ookal is het aan de de andere kant van het water waar we bij wonen....

Nou iedereen succes gewenst,

gr Han

Terug
Bovenaan