we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

he meiden

Net als Linda zit ik te wachten op mijn NOD maar heb ook nog niet echt de gebruikelijke voortekens.
Ik denk echter wel dat ik gewoon mijn NOD ga krijgen.

He linda ik weet hoe het is dat je dan altijd aan testen denkt. is echt moeilijk he.

succes iedereen.
Kus Patty

@linnie75: hihi jullie hebben het dus ook tegen je stiefdochter gezegd dat jullie voor een broertje of zusje voor haar willen gaan, ja kleintjes roepen alles he....die van ons is al ietsje ouder 7, maar roept ook altijd alles tegen z ´n moeder. Hij snapt gelukkig al wel dat ik nog niet zwanger ben, maar ze weet wel dat wij ook aan het klussen zijn.....ach ja...ik vind het ook wel leuk dat kinderen spontaan reageren.

@llinda: je hebt dus al een test gedaan maar iets te vroeg, kan dus nog van alles gebeuren.......ik hoop dat je deze week nog niet ongesteld wordt en dat de volgende test maar wel positief mag zijn, hebben we er weer een dikke  bij

@meiden die aan het dokteren zijn: jullie zijn al wat langer bezig en hebben de stap genomen om naar de dokter te gaan. Ik denk dat het op een gegeven moment ook beter is dat je weet dat er wel of niet iets aan de hand is, die onzekerheid en frustratie elke maand is ook niet alles, maar het blijft knap dat jullie de stap genomen hebben. Ik hoop dat hij jullie kan helpen.

@meiden die al heel lang bezig zijn: jeetje jullie gun ik het helemaal (de rest natuurlijk ook), maar als je al zooo lang wacht........hopen dat alle medische pogingen helpen.

Veel liefs,
Fioon9

ha meiden,

dank je wel

wij hopen ook dat het dokteren uiteindelijk resultaat oplevert
en als je zo lang bezig bent ga je inderdaad de moed verliezen maar dan raap je jezelfd weer bij elkaar en dan vecht je door.

ik hoop dat dit julllie bespaard gaat blijven

het is namelijk een mentaal zware weg

:)

liefs suus

Hee meiden,

Wat is het hier weer gezellig druk…leuk! Had echt een boel bij te lezen.

@ Suus: welkom hier! Wil je ook veel succes wensen met MM poging 3…

@ LLinda: spannend hoor! Een negatieve test zegt niets, want een vriendin van mij testte pas positief na 2 weken. (Hoop wel dat jij eerder duidelijkheid hebt! Duim voor je….)

@ Fren: kan me voorstellen dat de stap naar de HA moeilijk was en ook dat je nog niet weet hoe het verder zal gaan. Ben het helemaal met Puck eens, vandaag hoef je niet te kiezen, antwoorden komen vanzelf…..

Hier alles goed. Net lekker de sportschool in geweest en verder nog nergens last van. Normaal heb ik een week voor NOD toch al last van krampjes in mijn buik. Merk aan mezelf dat ik er deze maand minder mee bezig ben. We zullen zien….

Liefs Joen

Hoi Meiden,

Ik heb het NOD-lijstje even bijgewerkt.

Suus, welkom op het forum. Wat is het oneerlijk dat je geduld zo op de proef wordt gesteld. Veel respect dat je na 5 jaar nog zo positief kan zijn. Ik hoop dat de 3de poging succesvol zal zijn.

Linda wat balen dat je vanmorgen nog geen positieve test had, maar er is hoop zolang de rode duiveltjes nog niet zijn doorgebroken. Je hebt immers te vroeg getest en het kan  zijn dat je hormoonspiegel nog te laag is. Ik duim voor je.

Puck balen dat het deze ronde niet is gelukt. Ook al was je donderdag al overtuigd dat het zou doorbreken, je hebt stiekem toch hoop.

Fren: Ik begrijp dat het bezoek aan de huisarts jullie goed heeft gedaan.En dat de meligheid heeft toegeslaan, waarschijnlijk door de spanning!!!  Jouw vriend is nu toch eerst aan de beurt. Is straks fijn om te weten hoe en wat en wat er dan volgt. Huisarts heeft bij ons aangegeven dat in veel gevallen stellen na het eerste huisartsbezoek gelijk zwanger zijn. Op een of andere manier valt er dan toch een spanning weg wat een positieve uitwerking heeft.Hopelijk is het bij jullie ook het geval dus zet  'm op deze ronde.  

De huisarts heeft ons doorgestuurd naar de gyneacoloog. Hij kan wel zelf een aantal onderzoeken doen, maar in de praktijk blijkt dat de gyneacoloog het toch weer over doet. Het is best ingrijpend zowel lichamelijk als geestelijk, dus vandaar gelijk de doorverwijzing. De afspraak staat al voor dinsdagmorgen en ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Spannend. En hoe ver we moeten gaan, ik weet het niet. Het is denk ik een proces, waarbij je steeds de grens opzoekt en gaat verleggen. We weten immers allemaal waar we het voor doen!!!

liefs

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Junestar
30
1
3 jan
gok ik

Tinkerbell
29
2
3 jan

Floppie82
26
4
16 jan

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

LLiinda
27
4
20 jan
Pfff,
Spannend!

Patty Mulders
23
6
23jan

Joen78
30
5
24 jan

Wen
29
7
24 jan

Linnie75
33
2
2 feb

Fioon9
33
8
4 feb

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Deb2009
28        
12
12
feb

Puck
28
3
15 feb

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Beibi
35
2
12 jan
21 september 2009

Even een snel berichtje, vanavond reageer ik even op de rest:

IK SNAP HET NIET MEER!!! Dit weekend zou mn ei moeten zijn, maar vanmorgen bij het afvegen had ik een soort roze slijm, net alsof ik onmgesteld moet worden. Dat kan helemaal niet, ben 4 jan voor het laatst ongi geweest.

Heel vaag allemaal...

Fijne dag!
Fren

hee dames,

een weekendje druk gehad en als je dan op maandag inlogd op het forum heb je toch wel veel bij te lezen
Ik ga kijken of ik op zoveel mogelijk dames persoonlijk kan reageren......

@Fren ik dacht idd gelijk hetzelfde als Joen misschien een innestelingsbloeding???

@Deb succes morgen bij de gyneacoloog lijkt me heel spannend zón volgende stap

@Suus wat een verhaal, al zo lang bezig en nog zo positief ik vind dat super knap heb er echt bewondering voor

@Channiel ik heb 1,5 jaar een eigen zaakje ik ben kapster en nagelstyliste

@ Llinda Geen rd's betekent nog altijd kans dus ook al was je test negatief er is nog hoop want je was natuurlijk ook te vroeg met testen ik hoop dat er weer een mooie bij komt

@ Puck balen balen balen!!! Idd er zit dus weer niks ander sop dan door naar de volgende ronde

Verder alle dames die deze week hun NOD hebben succes,iedereen die aan het klussen is succes

Liefs Tammytjuh

Terug
Bovenaan