week voor NOD en ik voel alweer vanalles

@ mamavAimee van harte meid probeer er maar van te genieten.
heel veel geluk hoor.

@ de rest :p
ik ben nog niet ongi had het vanaf woensdag kunnen worden,maar ja door die cyclus van 30 tot 34 dagen,heb ik nog 2 dagen om in spanning te zitten
ik ben vandaag naar de efteling geweest,en dacht daar op het toilet ineens te voelen dat ik ongi werd,dus ik denk dat het weer niets is,maar ja ik ben het nog niet....dus nog even wachten.
Ik wel net met mijn vriend afesproken dat mocht het nu niet zo zijn,dat ik dan eest 2 rondes ga afvallen....de eerste ronde moeten we het toch veilig doen ivm de operatie die eraan komt,dan mag je absoluut niet zwanger zijn.dus even veilig knuffelen :)
en dan tot de ronde DAARNA ga ik is even aan mijn eigen figuur werken,door de afgelopen tijd ziekenhuis dokterd bla bla bla,heb ik er een aantal kilo's bij gegeten,en daar ben ik niet blij mee.
mijn vriend is dan zo'n schatje die zegt,ik zie het niet hoor vind je nog steeds mooi....maar ja straks groei ik uit tot een grobekuiken.
en dat is niet wat ik wil,en aangezie nu nude volgende maand toch niet in spanning hoeven te zitten heb ik ook geen excuus om te (vr)eten.
nou meiden ik dnek niet dat ik er morgen ben,want ik moet werken bij mijn vader tot laat,dus zondag stel ik ullie op de hoogte.
de rest heel veel succes en geluk gewenst
liefs f

Goedemorgen!! Vanmorgen getest en... ik kan het nog niet geloven maar deze was positief!!!!!! Het streepje was niet zo donker als de controlestreep maar toch zeker wel heel duidelijk. En nu zit ik meteen in de stress, dus ik moet even normaal gaan doen :) Ben heel erg blij!!! Weten jullie wanneer er bij de huisarts getest moet worden, komende week?
Liefs en iedereen ontzettend veel succes, ik denk aan jullie!!!

@ Gefeliciteerd! Leuk hoor!
Bij ons hoef je helemaal niet naar de huisarts. Er wordt helemaal niet meer getest. En als je een test wil doen bij de ha, moet je hem toch zelf betalen.
Bij ons ga je rond 8 weken naar de verloskundige, die bel je gewoon op, zonder dat je ha daar iets van weet. Die krijgt vanzelf een brief. De vk zorgt voor een afspraak voor de termijn echo.

Maar ik weet natuurlijk niet of dit voor alle regio's gelijk is. Het verandert ook wel eens hoor. Bij mijn eerste ging het weer anders, toen moest ik echt vragen om een 12 weken echo. Nu is ook de 20 wk al standaard. En dat is nog maar 7 jaar geleden.

Maar geniet ervan!

@ de rest. We blijven in spanning wachten.
Zelf hoef ik nog niet te wachten, voor ons is het tijd voor actie ; -)

Maria Gefeliciteerd!! Super meid. Kost ff tijd he om weer met beide benen op de grond te komen hihi.

Ik sta sinds vandaag weer een beetje met beide benen op de grond.. Het beseft begint nu een beetje tot me door te dringen.. :D

xx

Mariaaa,

Gefeliciteerd!!!! Wat super goed nieuws! Gaat goed hier op 't forum. Mijn duimpjes draaien nog op volle toeren!

Tot nu toe een erg relaxed weekend, op net na dan, was net even te druk allemaal. Nu weer de rust gevonden. Fijn weekend verder!

Liefs grote broer

@ Mariaaa en MamavAimée, gefeliciteerd zeg! Onzettend leuk :) geniet ervan!

Hier helaas (nog?) geen goed nieuws. Vandaag NOD, niet ongesteld maar wel een negatieve test. Dus tja kan nog alle kanten op? Al voel ik wel een ongestelheid aankomen... dus ik denk dat we voor ronde 3 gaan ;)

Terug
Bovenaan